Şimdi Ara

Volvo XC40 Kullanıcıları (212. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.766
Cevap
132
Favori
556.327
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 210211212213214
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • avarell A kullanıcısına yanıt

    Bilgilendirme icin tesekkur ederim.Aracin ustunde gelenleri degistirecegim %100 olmakla birlikte ozellikle kararsiz oldugum konu goruntu disinda (tabikide önemli)istanbul’un yamali/bozuk/cukur lu yollarinda konforu nekadar etkileyecegiydi.Kalin yanak lastik 19inch bir bakima bu yuzden aklimin bir kosesinde kaldi.

    Halihazirda kullanmakta olduğum V40 R-design aracımda bile ince yanak lastikler cok fazla sarsıntı hissettirmekte.SUV de fark olur mu diye düşünmüştüm ama yorumunuz aydınlatıcı oldu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nacker kullanıcısına yanıt
    Volvo XC40 Kullanıcıları
    Volvo XC40 Kullanıcıları

    Hocam uzun uzun yazmışım ama volvonun kendi üretimlerine bakarsan yazdıklarının hikaye olduğunu göreceksin söylemiş olduğum parça arakartel diye geçiyor neyse isminin ne olduğu önemli değil blok olsun madem bu parça asla ayrılmaz bir bütün su soruya cevap ver bu parçayı senin söylediğin yapıpışkanın dan tut 11 de belirtiyor tüm arabaglantılarını bana satan Volvo yedek servisi önce bana parçanın siparişini verdik deyip sonra bu parça üretilmiyor demesi ne kadar mantıklı madem bu parça üst motor ile bir bütün üretilmez motor ile bir tek parça gibi davranılıyor neden tüm yan parçaları satılıyor kısaca evet sizin söylediğiniz mantıklı gibi görünse de benim ısyanım şuna benim paylaştığım parlar parça exper listesini görmüşsünüzdür sizin gibi motor ustası bile olmayan biri bana diyor ki bu parçalar bir bütün ayrılmaz motor şart servisteki arkadaşlar bana parça listesi gösterilen parçaların civatasına , yapıştırıcısına kadar herşeyi aldırtıp daha sonra biz bu parçanın üretimi yapmıyoruz demeleri kısaca Volvo servisi beni yanıltı altı üstü bir özür benim aracım iki aydır tamir edilmeyi bekliyor zor bir iş değil motor gerekse motor gerekli tamir edilmez demeleri idi neyse olanlar oldu niye sayfadaki herkes üstüme geldi onu anlamıyorum ben söyledikleriminde yaptıklarımında arkasındayım illa güçlü olanın yanında olma sevdasından vaz geçin artık .


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mehmet 3390

    Hocam uzun uzun yazmışım ama volvonun kendi üretimlerine bakarsan yazdıklarının hikaye olduğunu göreceksin söylemiş olduğum parça arakartel diye geçiyor neyse isminin ne olduğu önemli değil blok olsun madem bu parça asla ayrılmaz bir bütün su soruya cevap ver bu parçayı senin söylediğin yapıpışkanın dan tut 11 de belirtiyor tüm arabaglantılarını bana satan Volvo yedek servisi önce bana parçanın siparişini verdik deyip sonra bu parça üretilmiyor demesi ne kadar mantıklı madem bu parça üst motor ile bir bütün üretilmez motor ile bir tek parça gibi davranılıyor neden tüm yan parçaları satılıyor kısaca evet sizin söylediğiniz mantıklı gibi görünse de benim ısyanım şuna benim paylaştığım parlar parça exper listesini görmüşsünüzdür sizin gibi motor ustası bile olmayan biri bana diyor ki bu parçalar bir bütün ayrılmaz motor şart servisteki arkadaşlar bana parça listesi gösterilen parçaların civatasına , yapıştırıcısına kadar herşeyi aldırtıp daha sonra biz bu parçanın üretimi yapmıyoruz demeleri kısaca Volvo servisi beni yanıltı altı üstü bir özür benim aracım iki aydır tamir edilmeyi bekliyor zor bir iş değil motor gerekse motor gerekli tamir edilmez demeleri idi neyse olanlar oldu niye sayfadaki herkes üstüme geldi onu anlamıyorum ben söyledikleriminde yaptıklarımında arkasındayım illa güçlü olanın yanında olma sevdasından vaz geçin artık .

    Sevgili Mehmet kardeşim,


    ekspertiz dediğin şey araç üzerinde yapılan incelemedir. Arkadaşlarım aracı hiç görmediler, gördükleri tek şey aşağıda verdiğim ve sizin tarafınızdan sunulan talep listesi.


    Volvo XC40 Kullanıcıları

    Arkadaşlarımız da alıyor bu el yazması listeyi parça numaraları ile numaralandırıp Excel halinde anlaşılır hale getiriyorlar. Bir de karter'in montajı için gereksinim duyacağınızı öngördükleri parçaları ekliyorlar. Siz halen buna ekspertiz yaptilar diyorsunuz. Excell hali de aşağıda


    Volvo XC40 Kullanıcıları



    Volvo sistemlerinde ara krater diye geçiyor dediğiniz parça, eğer resminin yarısını değil tamamını koyduğunuzda göreceğiniz gibi "Silindir Bloğu" olarak geçiyor. Ben sizin daha kolay okumanız ve anlamanız için kırmızı ile çerçeveledim. Yine bu resimde 11 numaralı zamk'a atıftata bulundunuz ama parça no görünmediğinden insanlar bağlantıyı kurmakta zorlanıyor. Ama aşağıda sunduğum resimde 11 No'lu parçanın parça numarasına baktığımızda, excell listesinde göremiyorum. Hatta aşağıda sunduğum resimdeki hiç bir parça bu listede yok. Yani size vidasından zamkına her şey satılmış ama blok satılmamış gibi bir durum yok.

    Madem Silindir bloğunu satmıyor, neden diğer parçaları satıyor Volvo sorunuzun cevabı da çok basit. Blok değişimi gerektirmeyen ancak motorun açılmasını gerektiren arızalarda bu parçalara ihtiyaç duyuluyor.


    Volvo XC40 Kullanıcıları



    Siz olaya kazayı kendiniz yapmışsınız ve Volvo size yardımcı olmuyor izlenimi yaratarak başlamasaydınız bu kadar tepki çekmezdiniz. Konuya bir de bu açıdan bakın isterseniz, belki bu şekilde neden insanların size tepkili olduklarını daha iyi analiz edebilirsiniz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ssozen11 -- 8 Kasım 2020; 4:39:42 >
  • Arkadaşlar ben aracım ağustosta aldım, garanti uzatımı ile ilgili birşey söylemediler, sizce garantiyi uzatmak mantıklı mı, birde garanti uzatma ücreti için ne kadar ödediniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • xetib X kullanıcısına yanıt
    Bende garanti uzatım için bayimden bilgi talep ettim (kapsam, fiyat..). Bir ay geçti üstünden henüz dönüş olmadı. Fiyat alan varsa burayı yeşillendirirse seviniriz 🙏🏻

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • EUS E kullanıcısına yanıt
    Start stop kapanmadı bende maalesef, arabayı her çalıştırdığımda devreye giriyor, Auto Hold kapanabiliyor. Auto Holdu en son kapalı bıraktıysanız kapalı, açık bıraktıysanız açık kalıyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • serbestkursum S kullanıcısına yanıt
    Ben 3 hafta kadar oldu alalı aracımı, satış temsilcisi arkadaş araç bakımını serviste yapmak koşuluyla garantiniz 4 yıl dedi bana, herhangi bir uzatma veya ücret filan demedi

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • AndroTurk A kullanıcısına yanıt
    Ben 4 yılın üzerine 1 yıl daha garanti uzatmayı değerlendiriyorum. Bu konuda temsilciden bilgi bekliyorum. Sanıyorum tüm xc40’lar 4 yıl garantili. En azından benimkide öyle.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • serbestkursum S kullanıcısına yanıt
    5. Yıl olduğunu bilmiyordum açıkçası. 4 sene zannediyordum ben

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Benim aldığımda garanti 3 yıldı, Hala öyle sanırım. Muafiyetrlilerden alınan ekstra paranın içinde diğer donanımlar tescil masrafları yanında 4. yıl garanti uzatma da dahil. Muafiyetliler aracı alınca 5 yıl satamıyor. Garanti 5 yıl yapılsa daha şık olurmuş diye düşünmüştüm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Satın alırken verilen fiyatın içinde 4.yıl için garanti uzatım bedeli dahil. Yani bu sene yakın zamanda alınan XC40 araçlar 4 yıl garantilidir. Daha öncesini bilemeyeceğim 🤷🏻‍♂️

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ssozen11 S kullanıcısına yanıt

    Nasıl oldu bilmiyorum ama 55 GB.lık Avrupa haritasını yaklaşık 1 saat içinde Sensus navigasyona yüklemeyi başardım Volvo XC40 Kullanıcıları . Aslında daha önce yaptıklarımdan farklı bir şey yapmadım ama bu sefer oldu: Bilgisayarıma indirme uygulamasını kurduktan sonra Avrupa haritasını (MapImageSPA.001'den başlayarak her biri 1.07 GB.lık toplam 52 harita dosyası) ex-FAT olarak formatladığım 64 GB.lık USB'ye direkt indirdim ve araçtaki beyaz çerçeveli USB portuna taktım. Şu anda Sensus'ta -Türkiye dahil- tüm Avrupa haritası mevcut ve daha güzeli her ülke haritası ayrı ayrı göründüğünden gelecek güncellemeleri ülke bazında yapmak mümkün olacak. Başta Sabri Bey olmak üzere ilgilenen tüm arkadaşlara teşekkürler Volvo XC40 Kullanıcıları .

  • Mehmet 3390 M kullanıcısına yanıt
    Volvo XC40 Kullanıcıları

    Servisin bize 30 ekimde ilettiği cevap ben tartışmak istemiyorum çünkü bu motoru yapmak için servise muhtacım eğer altarnatifim olsa herşeyi yazarım whatsup yazışmalarımız servis ile var ilk günden itibaren sekiz ekimde bankaya yatırdığım dekont var kısaca benim burada sizinle kavga edip eline hiçbirleyin geçmeyecek siz parlar servisine kızdıkça parlar servisindeki elemanlar bana daha fazla zorluk çıkarmaktan başka birşey yapmıyor ben aracımı yaptırayım herşey bitsin köprüyü geçtikten sonra konuşalım ben bana yapılan haksızlığı biliyorum sizin yaptığınız haksızlıkların üstünü müşteriyi suçlayarak örtüyorsunuz bende birçok servislerde olan farklı fiyat uygulamalarını müşteriye yanıltıcı bilgi verilmesini nasıl olsa bize muhtaçlar tavırlarını biliyorum . Paylaştığınız resim üzerinde alt ve üst konuşmaları paylaşırmışsınız madem biz sadece bu parçaları istedik diğer expert listesindeki parçaları kim yazdı ben en baştan beri isyanım biZi yanlış yönlendirdiler ve üretimi olmayan bir parça için bizi beklettiler hemde öyle sizin söylediğiniz gibi 10 günde değil sizi servisinizdeki kişiler yanlış yönlendiriyor bunu dizinle telefon konuşmamızdada söyledim sizde araştıracağınızı gerekiyorsa özürdileyeceginizi söylediniz ama siz özürdilemek yerine hala olayları farklı yerlere çekip servisi savunuyorsunuz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Klavyende noktalama işereti yok mu ? Kaç gündür baydınız artık.okurken gözlerim kanadı.günlerdir yazdığın hiç bir yazı okunmuyor.bu konunun admini atsın şu adamı artık

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • auto_motive kullanıcısına yanıt

    4. yıl garantisi bir sigorta şirketi tarafından veriliyor. Bana HDI sigortadan 4. Yıl garanti poliçesi verildi. 2023 Temmuz 2024 Temmuz arasını kapsıyor. Garantinin uzamasından ziyade, bir sorun olduğunda onarım parasının sigortadan alınması olarak algıladım ben (çok ayıp ama poliçeyi okumadım) . Muhtemelen araç satılırsa, o poliçe ya düşecek ya yeni sahibine rücu edilecek ki sigorta şirketi kesin fark ister diye düşünüyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SONGUL K S kullanıcısına yanıt
    Senin araban yok değil mi? Ne işin var bu forumda?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arkadaslar aractan, telefondaki smsleri aktive etmeyi bilen var mi? Telefondan izin verilmesi filan bir sey yaziyor anlamadim tam. İphone icin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • arkadaşlar silecekleri kaldırmayı nasıl yapıyorduk yardımcı olabilir misiniz?

  • 
Sayfa: önceki 210211212213214
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.