Şimdi Ara

Volvo XC40 Kullanıcıları (210. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.766
Cevap
133
Favori
559.276
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 208209210211212
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • AlaaddinKaraca A kullanıcısına yanıt
    Öncelikle, Sabri Bey çok uzun süre Türkiye’de görev yaptı. İsveç’teki görevine bu sene içerisinde başladı. O yüzden uzun süredir Türkiye’de değil gibi anlaşılmasın. Görüyoruz ki, İsveç’te de olsa Türk Volvo kullanıcılarına halen yardımcı olmaya çalışıyor. Teşekkür ediyoruz kendisine. Sabri Bey’le ilgili internetten daha detaylı bilgi edinilebilir. Şimdi burada uzun uzun yazmayayım. Sonra Sabri Bey yalakası oluyoruz. 🙂

    Tartışma konusuna gelelim. Sabri Bey çok net izah etmiş ama anlamamakta ısrar ediyor. Beyefendiyi mağdur eden Volvo değil. Beyefendi bu aracı pert olarak, hasarını bilerek almış. Ancak detaylı araştırmadığı belli. Muhtemelen komple motor değişmesi gerektiğini beklemiyordu. Kandırılmış da olabilir. Orasını bilemiyoruz. Ancak sorun şurada başlıyor. Aracı sanki Volvo bayiinden almış, kullanmış ve kaza yapmış, ancak Volvo sattığı arabanın arkasında durmuyor, normalde yurt dışında satılan parçayı Türkiye’de satmıyor, komple motoru değiştirmeye çalışarak haksız kazanç sağlamaya çalışıyor gibi algı oluşturmaya çalışmış. Parçanın yurt dışında satıldığını iddia ediyor. Sabri Bey satılmıyor diyor ama anlamıyor. Parçanın yurt dışında satıldığını ispat etmekle yükümlü kendisi. Araç serviste bekletiliyor demiş. Ekran görüntüsünün bir kısmını koyarak insanları yanıltmaya çalışmış. Ancak aracın pert olarak alındığını, araçla ilgili serviste kayıt oluşturulmadığını ve aracın serviste bekletilmediğini biz Sabri Bey’den öğrendik. Ekran görüntüsünün tamamını Sabri Bey ortaya koydu. Bunları bizlerden gizledi. Sabri Bey, beyefendinin iddialarını belgeye dayanarak çürüttü. Sabri Bey’in açıklamalarından sonra mesajlarının içeriği değişti. Yalancı çoban hikayesi gibi, şimdi ben sonra ki mesajlara nasıl inanayım? En başından beri doğruyu söyleyip, bir parça için motor değiştirmek çok değil mi gibi eleştirel yaklaşıp, bu parçayı bulmak için yardım talebinde bulunsaydı bu konu buralara gelmezdi. Ne niyetle aracı aldığı beni ilgilendirmez. İster satsın, isterse kullansın. Ancak forumda olumsuz bir algı oluşturmaya çalışarak Volvo kullanıcılarını yanıltmaya çalışması konuyu başka safhaya getirir. Nitekim öyle de oldu. Burada insanları yanıltarak yönlendirmeye çalıştı. Gizlediği detaylar ortaya çıkınca forum üyelerinin desteğini alamadı ve eleştirileri kaldıramayıp bizleri yalakalıkla itham etti. Halen de hepinizin gördüğü üzere sahte hesaplarla ithamlarına devam ediyor. Hiç önemli değil. İyi niyet ve dürüstlüğün önemine dair çocuğuma anlatacağım bir hikaye oldu. Teşekkürler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Arkadaşlar ben volvonun araç olarak kalitesine laf söylemiyorum ve kesinlikle volvonun kalitesine laf etmedim beni volvoda bezdiren ve kesinlikle kimseye tavsiye etmem deme sebebim servis sorunları bunu iyi anlamak gerek ister İnan. İster inanmayın ben alsatcı değilim olmuşta olabilirdim bu kimseyi ilgilendirmez . Konu benim ne iş yaptığım değil neden bu kadar konuyu saptırıldı anlamıyorum Alaaddin Karaca’nın yazısından sonra yazıp olayları büyütmek istemem ama kendimi savunma mecburiyeti hissettiriyorlar . Ben Sabri beyin şahsına bir tek kelime etmedim etmem adam kendi şirketini ve haklarını savunuyor bunun kadar mantıklı bir durum yok kaldı ki Sabri bey ile telefon ile görüştüm şikayetimi dile getirdim kendiside konuyu araştıracağını dilegetirdi ve servis ile tekrar görüştüm kısaca ben Sabri beye değil onun yalakalıgını dalkavuklugunu yapmaya çalışanlara kızıyorum Sabri bey pek tabi çalıştığı kurumu savunabiliyor onu yalakalıgını yapmak niye ben yaşadığım sorunu dile getiriyorum forum sayfasında yok pert aracı aldın sattın deyip öfkenizi bana kusmayın medeni insan olun varsa tartışmaya açığım ama sayfayı bu konu ile daha fazla meşkul etmek istediğimi daha öncede yazdım şahsıma saldırmayın beni kullanıp yalakalık yapmak için kullanmayın Sabri bey ile Mehmet beyin bir farkı yok kraldan çok kralcılıga gerekde yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • AlaaddinKaraca A kullanıcısına yanıt

    bu yazınız üzerine konuyu kapattım umarım diğer arkadaşlarda yalakalık yapmayı bırakıp konuyu kapatır sağ duyunuz için teşekkürler.

  • T.Y. kullanıcısına yanıt

    aracın volvo servisinde olduguna dair tek yazı okumadım yedek parça tedarigi için volvo servisi ile tedarik sorunu yaşıyor mehmet bey resimlerde volvo servisnin expertiz raporu var ve parça listesi var . mehmet beyin araç volvo servisinde olduguna dair tek bir yazısı yok lütfen gösterin ben sizden özür dilerim yalaka dedigim için ama yok yazıyı göstermez iseniz çocugunuza başkasına yalakalık nasıl yapılır hikayesi anlatın .

  • AlperDönmez A kullanıcısına yanıt

    siz nasıl sorun yaşadıgınızı ifade etmişsiniz mehmet beyde sorununu dile getirmiş akıl mantık almıyor bir parça için koca motorun çöpe gitmesine kaldı ki çevreye duyarlı bir volvo xc40 olayın mantıksızlıgı yüzünden bukadar isyan ediyor .




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SONGUL K -- 5 Kasım 2020; 2:2:49 >
  • Arkadaşlar geçin artık bu meseleyi. Daha fazla uzatmanın anlamı yok. Umarım herkes kazasız belasız keyifle kullanır aracını.
    P.S. Ben dahil insanlar Sabri Beyi çok seviyor. Bunun nedeni Sabri Bey elinden geldiğince olaylara çözüm odaklı bakıyor ve insanlara yardımcı olmaya çalışıyor.
    Hiç bir büyük firmanın ust düzey yöneticisi kaale alıp buralarda kimse ile muhatap olmazken Sabri Bey burada ekstra mesai harcıyor. Bu yüzden de milletin sevgisini kazanıyor. Parti kur oy verelim Reis :)

    Tartismalarin üzerine size foto atayım da onlara bakın :)
    Volvo XC40 Kullanıcıları Volvo XC40 Kullanıcıları Volvo XC40 Kullanıcıları Volvo XC40 Kullanıcıları Volvo XC40 Kullanıcıları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi server_ -- 5 Kasım 2020; 7:34:39 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mehmet 3390

    Evet olmayan parçalar yüzünden serviste tutmanın anlamı yok servis parça yok motor isteniyorsa değiştirelim diyor benim şikayetim parçanın olmaması olmayan bir parça için servise aracı götürmek ne kadar mantıklı aklı olana Soruyor kartel yok koca Volvo servisinde

    "Evet olmayan parçalar yüzünden serviste tutmanın anlamı yok" cümlesinden beyefendinin kastını araç halen serviste tutuluyor şeklinde yanlış anlamış olabilirim. Noktalama işaretlerinin olmadığı yazılı mesajlar yanlış anlaşılmaya sebep olabiliyor. Noktalama işaretlerini kullanmayı tavsiye ediyorum. En azından nokta kullanılmalı. Eğer kastettiğini ben yanlış anladıysam özür dilerim. Ama sadece bu hususa ilişkin özür dilerim. Sonuçta diğer hususlarda ki yalan ve yanıltıcı beyanlar apaçık ortada. Bu nedenle çocuğuma anlatacağım hikaye değişmeyecek. Keşke en baştan sadece parça tedarik sorunu olduğu belirtilseydi. Bu yazışmaları yapmak zorunda kalmazdık. Beyefendi halen haklı olduğunu düşünüyorsa adli merciilere başvurabilir. Bu konu ile ilgili bu son mesajımdır. Saygılarımla.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi T.Y. -- 5 Kasım 2020; 9:42:43 >




  • Merhabalar, ön panjur ile yapılan işlemlerde fiyat farkını şöyle tahmin ediyorum.


    1- Ön tamponu sökerek yapmak

    2 - Ön tamponu sökmeden risk alarak yapmak :)


    Fiyat ise riske bağlı olarak değişiklik göstermiş olabilir.


    Ön tamponun sökülerek yapılması iş saat olarak daha fazla zaman alacağını tahmin ediyorum.


    Saygılar ...

  • SONGUL K S kullanıcısına yanıt
    Haa, sen o kişisin :) ben diğer arkadaş zannetmiştim!

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • T.Y. kullanıcısına yanıt

    Benim açımdan konu kapandı özür dileyip hatanızı kabul etmeniz yeterli uzatıp kendini küçültmeyin yeterince kıvrandınız nazarımda


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Panjur bende yaptırmak istedim. Ankara’daki bayiler xc40 da metalik panjur takılamadığını, parça olarakta Türkiye’ye gelmediğini belirttiler. Ama görüyorumki taktırılabilecek yerler var. Bu yerler orijinal parça takıyor değil mi? Bayilere göre neden böyle bir farklılık var anlayamıyorum. Bu tip bir talebim varsa bayi benim adıma sipariş verip, parçayı getirtebilmeli.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beynemaz

    Autohold ile start stop birlikte çalışıyor artık 👍🏻

    Güncelleme yaptırın dostlar

    Bugün Antalya volvoyu aradım güncelleme için. Böyle bir güncellemenin olmadığını söylediler. Çok ilginç gerçekten.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • serbestkursum S kullanıcısına yanıt
    Ben panjuru sonradan getirttim bayiden.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • server_ S kullanıcısına yanıt
    Hayirli olsun. Siz de mi kayseridesiniz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • spkspk S kullanıcısına yanıt
    Evet

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • kuleli160 K kullanıcısına yanıt
    Antalya servisi, Istanbul Kartal Ortaklar Otomotiv yetkili servisten Adem bey’i arasınlar; bilgi konusunda yardımcı olur :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • server_ S kullanıcısına yanıt
    Çok güzel görünüyor güle güle kullanın✨

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba;
    Ön panjur için bulunduğum ildeki(aynı zamanda aracı satın aldığım ) bayi ; Bu parçanın inscription donanıma ait bir parça olduğunu söyledi. Bu parçayı getiremeyeceğini söyledi hatta bu parçayı getirip taktıran bayilere volvo global tarafından ceza verildiğini söyledi. Bilgisi olan var mıdır?
    Bu arada bu ön panjurla araç çok daha güzel duruyor kanımca.
    Volvo XC40 Kullanıcıları

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beynemaz

    Antalya servisi, Istanbul Kartal Ortaklar Otomotiv yetkili servisten Adem bey’i arasınlar; bilgi konusunda yardımcı olur :)

    Volvo benim bazen gerçekten tedirgin ediyor. Mercedeste böyle bir güncelleme geldiğinde internette gördüğüm hafta bayi arardı beni. Gider güncellemeti yaptırırdım. Sizin nerdeyse bir ay olmuş. Servisin henüz haberi yok.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • spkspk S kullanıcısına yanıt
    İnscripton panjurda ön kamera var mı ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 208209210211212
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.