Şimdi Ara

VOLVO XC 60 (80. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.783
Cevap
45
Favori
236.375
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7879808182
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu konuya niye kimse yazmıyor ya onca yeni xc60 satıldı
  • cihanair kullanıcısına yanıt
    İnanın ben de anlamadım, yeni XC60 sahipleri pek yazmayı sevmiyorlar demek ki.

    Evet değerli arkadaşlar ;
    Yeni XC60 İnscription donanım, sıfır kilometre 600.000,00 TL (Adaptif Hız sabitleyici + Car Play, Android Oto ekstradan ilave edilmiş hali ile) fiyat aldım,sizce bu fiyatı eder mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Spartacüs72

    İnanın ben de anlamadım, yeni XC60 sahipleri pek yazmayı sevmiyorlar demek ki.

    Evet değerli arkadaşlar ;
    Yeni XC60 İnscription donanım, sıfır kilometre 600.000,00 TL (Adaptif Hız sabitleyici + Car Play, Android Oto ekstradan ilave edilmiş hali ile) fiyat aldım,sizce bu fiyatı eder mi ?
    ne zaman teslim
    iç dış renk nedir ?
  • cihanair kullanıcısına yanıt
    Mart ortası ve sonu arası teslim deniyor, iç renk parlak bej napa, dış renk pine gri yani piyasadaki tabiri ile füme
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Spartacüs72

    Mart ortası ve sonu arası teslim deniyor, iç renk parlak bej napa, dış renk pine gri yani piyasadaki tabiri ile füme
    İci taba almanizi tavsiye ederim cok guzel duruyor
  • cihanair kullanıcısına yanıt
    Evet taba güzel görünüyor, aslında düşünülebilirdi, ama benim araç içleri ile ilgili olarak saplantı düzeyinde ferah olsun/iç açıcı olsun düşüncem var. Hatta şu anki aracım da aynı açık renk döşeme/açık renk koltuk kombinasyonunda, o nedenle açık renk tercih ettim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Spartacüs72

    Evet taba güzel görünüyor, aslında düşünülebilirdi, ama benim araç içleri ile ilgili olarak saplantı düzeyinde ferah olsun/iç açıcı olsun düşüncem var. Hatta şu anki aracım da aynı açık renk döşeme/açık renk koltuk kombinasyonunda, o nedenle açık renk tercih ettim.
    Ustune para verseler bej araba almam
    Gercekten pisman oldum hemde cok
  • Konya bayi XC60 'a 612.000 TL demişti elinde araç yoktu. Mart Nisan gibi teslim demişti.
    Biz 2018 Aralık ayında 473 bine almıştık aracı inscription winter pack VE Özellikle istediğim city safety özelliğini yükletmiştik. 14 bin TL verdik o pakete ama içerisinde bagaj kauçuk paspas vardı, arka tampon üstü krom kaplama da vardı.
    City Safety özelliğini muhakkak tavsiye ederim S90 ve XC90 standart geliyordu. S90 aldığımızda o özelliği çok beğenmiştim. Yaya falan çıktığında direkt araç fren yapıyordu. XC60 da yoktu yüklenebiliyormuş. Size de muhakkak tavsiye ederim. O özelliği araştırın eminim ki sizde hak vereceksiniz.
  • Engin.OK kullanıcısına yanıt
    Evet haklısınız, elektronik sürücü destek sistemlerini ben de aslında standart gibi zannediyordum. Aslında reklamlar ya da algı bu şekilde oluşturulmuş. İşin içine girip biraz dikkatli araştırınca hepsinin ayrıca ücrete tabi yazılımlar olduğunu fark ediyorsunuz. Ben de siparişten sonra fark ettim ve İntelli Safe adı altında bu paketi yaklaşık dediğiniz fiyata eklettim. Ama sizin mesajınızı okuyunca inanın bana City Safety yani düşük hızlardaki frenleme özelliği benim pakete dahil mi değil mi şüpheye düştüm. Bunu satış temsilsici ile görüşeceğim.
    Sizin yaklaşık 2 yıldır aracı kullandığınızı anlıyorum, nasıl memnun musunuz, özellikle yakıt tüketimi, süspansiyon ve kabindeki ses yalıtımının kalitesi konusundaki tecrübe ve fikirlerinizi merak ediyorum, şimdiden teşekkürler.
  • selamlar öncelikle yarın 2011 crv alacaktım ki nasip oldu 2 tane xc60 çıktı karşıma ikiside 2012 model beyaz 2.0 d4.dizel olan 175 bin km 2.0 t benzinli olan 100 bin km. de bu araçları hiç bilmem hiç kullanmadım binmedim bile. sizce hangisini seçmeliyim? dizele 180 benziniyle 155 istiyorlar. honda dan sonra masrafları çok ağır gelir mi acaba. yarın gidip ikisine de bakıcam cumadan sonra inşaallah o zamana kadar fikir sahibi birisi beni aydınlatır hayırlı akşamlar hayırlı kandiller
  • 2 yıl (tam olarak 22 ay) ve yaklaşık 60.00 KM'dir XC60 D4 AWD Inscription + Elite + Winter kullanıyorum.
    Siyah içi kehribar

    hem deneyimlerini paylaşmak hem de alacak olanlar fikir vermesi amacı ile birkaç kullanıcı yorumu eklemek istedim.

    Üzerinde gelen michelin yaz lastikleri ile yol lastik sesi açıkçası bu fiyat seviyesine göre bana fazla gelmişti. Daha sonra takılan good year kışlıkları takınca anlamıştım sebebin daha çok lastik olduğunu, kışlıklar dahi daha az ses yapıyor ama yine de süper sessiz bi kabin yok (fiyatına göre).

    yenilerde stadart mı bilmiyorum ama değilse de mutlaka lamine cam opsiyonu ekletmenizi öneririm, benim araçta yok ve bence bu bir eksi...

    konfor olarak da araç biraz sert denilebilir, bu viraj ve uzun yolda bir dinamizim sağlıyor ancak yoldaki pürüzleri kabinde hissetiriyor gibi hissediyorum, lastik havalarını 33'te kullanmak bir nebze azaltıyor. havalı süspansiyon olan versiyonunda deneyemim olmadığ için yorum yapamayacağım ama zannedersem çok daha iyidir...

    yine 120-130 sonrası rüzgar sesi de fiyat seviyesine göre bence fazla

    ayrıca, dizel motor da audi ya da bmw ler kadar sessiz değil. yakıt tüketimi de onların gerisinde sanırım. 60.000km ortalamam hep 7.3 civarında oluştu. uzun yol ve istanbul şehir içi karışık.

    bagaj örtüsü, yine fiyat seviyesine göre, bence kötü tasarlanmış. Bunun dışında ben iç aksamda bir kullanışlılık kusuru bulamadım.

    vitesin ani gaz tepkilerine reaksiyonu biraz hantal ve vites kolunun mekanik olması bence bir eksi idi (yeni B4 modeller artık elektronik bir vites kolu ile gelmeye başlamış)

    yine inscription donanımında kulakçıklar bulunmuyor, evvelden kullandığım passat'ta vardı ve vites düşürmek için özellikle oldukça kullanışlı bir donanım...

    tabi bu yazdığım özellikler, 100bin Euro liste fiyatı olan bir otomobil için beklentilerime göre eksik bulduklarım, yoksa kabin mesela, benim kadar takıntılı olmayan pek çok kişi için harika ötesi sessiz...

    bir de volvo on-call uygulaması ile aracı cep telefonu ile pek çok manada kontrol edebilmek çok güzeldi ancak geçen sene sonu BTK kararı gereği bu özellikler tamamen devre dışı kaldı.


    gelelim iyi özelliklerine.

    kullandığım araçta pilot assist var ve herhalde 60000 km'nin en az 40-45 bin lik kısmında gaz ve frene ben basmamış ve ağırlıklı olarak otomobil direksiyonu kullanmıştır diyebilirim. harika bir özellik ve bu özellik olmadan araç kullanmak artık iyice zor gelmeye başladı.

    pilot assist devreye almak ve yönetmek çok çok kolay...

    360 derece kamera oldukça güzel ve tüm kameraların çözünürlüğü gerçekten cep telefonu seviyesinde.

    direksiyon çok hafif ve bu benin için büyük bir artı (bir spor araba çevikliği yok ama öyle bir beklentim de hiç olmadı)


    ve tabi, aklıma gelen aşağıdaki sürücüyü şımartan özellikleri de bence rakiplerinden ayırıyor (inscription ile standart)

    sileceklerin üzerinden su fışkırması

    adaptif ve aktif gölge teknolojili led farlar

    koltuk soğutma sistemi, 3 kademe ve yazın harika bir donanım.

    klimanın auto konumu için fan seviyesi belirleyebiliyorsunuz, bu sayede kısık bir otomatik fan hızı kullanılabiliyor.

    yine koltuk ısıtma sistemini (ve kış paketi var ise direksiyon ısıtma) kışın 10 derece altında otomatik olarak devreye girecek gibi ayarlayabiliyorsunuz, sabah 1 dakikada ısıtmaya başlıyor...

    yağmur sensörü aktif konumda iken tek seferlik silme için kolu aşağı çekebiliyorsunuz (ayrı bir düğme ile devreye alındığı ve sürekli devrede olduğu için yağmur sensörü kol hareketi ile devreden çıkmıyor)

    otomatik el frenini ayarlardan devreden çıkarabiliyorsunuz (auto hold'u devreden çıkarmadan)

    ilk iki sıra yani 5 kişi için yaşam alanı BMW X5 ve hatta XC90'dan bile daha iyi geldi bana kıyasladığımda (bagajı bir nebze küçük olduğu için ve 7 kişilik olmadığı için zannedersem)

    malzeme kalitesi çok çok iyi, dokunduğunuz her yer premium hissettiriyor...

    kullanılan deriler, gerçek ve inanılmaz yumuşak bir deri. volvo'da standart olan bu deri diğer hiçbir rakibinde standart olarak gelmiyor, (TR'ye gelenlerin çoğu sentetik bmw lerde mesela)

    koltuklar tam anlamı ile efsane, hiçbir otomobilde bu kadar rahat koltuk var mıdır bilmiyorum, rolls royce falan herhalde ancak daha iyidir...

    ilk aklıma gelenler bunlar oldu, sorularınız olur ise, fırsat bulcukça foruma girmeye gayret ediyorum, cevaplamak isterim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dreadknight -- 2 Mart 2020; 0:32:17 >




  • dreadknight kullanıcısına yanıt
    Bu guzel yazi icin tesekkur ederim öncelikle
    Araciniz suv ruzgar sesi almasi cok normal araç audi q5’de olsa kesinlikle ruzgar sesi alirdi.
    Koltuk soğutmali araba hic kullanmadim nasildir bilmiyorum aracimda yok keske olsaydi
    Oto pilot mükemmel birsey uzun yolda asiri iyi oluyor
    Motor izalasyonu ya cok zayif yada motor gurultulu calisiyor audi de kabine bu kadar motor sesi gelmiyor
    Evet koltuklar kaliteli ve rahat
    Mesajinizin buyuk bir kismina katiliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dreadknight

    2 yıl (tam olarak 22 ay) ve yaklaşık 60.00 KM'dir XC60 D4 AWD Inscription + Elite + Winter kullanıyorum.
    Siyah içi kehribar

    hem deneyimlerini paylaşmak hem de alacak olanlar fikir vermesi amacı ile birkaç kullanıcı yorumu eklemek istedim.

    Üzerinde gelen michelin yaz lastikleri ile yol lastik sesi açıkçası bu fiyat seviyesine göre bana fazla gelmişti. Daha sonra takılan good year kışlıkları takınca anlamıştım sebebin daha çok lastik olduğunu, kışlıklar dahi daha az ses yapıyor ama yine de süper sessiz bi kabin yok (fiyatına göre).

    yenilerde stadart mı bilmiyorum ama değilse de mutlaka lamine cam opsiyonu ekletmenizi öneririm, benim araçta yok ve bence bu bir eksi...

    konfor olarak da araç biraz sert denilebilir, bu viraj ve uzun yolda bir dinamizim sağlıyor ancak yoldaki pürüzleri kabinde hissetiriyor gibi hissediyorum, lastik havalarını 33'te kullanmak bir nebze azaltıyor. havalı süspansiyon olan versiyonunda deneyemim olmadığ için yorum yapamayacağım ama zannedersem çok daha iyidir...

    yine 120-130 sonrası rüzgar sesi de fiyat seviyesine göre bence fazla

    ayrıca, dizel motor da audi ya da bmw ler kadar sessiz değil. yakıt tüketimi de onların gerisinde sanırım. 60.000km ortalamam hep 7.3 civarında oluştu. uzun yol ve istanbul şehir içi karışık.

    bagaj örtüsü, yine fiyat seviyesine göre, bence kötü tasarlanmış. Bunun dışında ben iç aksamda bir kullanışlılık kusuru bulamadım.

    vitesin ani gaz tepkilerine reaksiyonu biraz hantal ve vites kolunun mekanik olması bence bir eksi idi (yeni B4 modeller artık elektronik bir vites kolu ile gelmeye başlamış)

    yine inscription donanımında kulakçıklar bulunmuyor, evvelden kullandığım passat'ta vardı ve vites düşürmek için özellikle oldukça kullanışlı bir donanım...

    tabi bu yazdığım özellikler, 100bin Euro liste fiyatı olan bir otomobil için beklentilerime göre eksik bulduklarım, yoksa kabin mesela, benim kadar takıntılı olmayan pek çok kişi için harika ötesi sessiz...

    bir de volvo on-call uygulaması ile aracı cep telefonu ile pek çok manada kontrol edebilmek çok güzeldi ancak geçen sene sonu BTK kararı gereği bu özellikler tamamen devre dışı kaldı.


    gelelim iyi özelliklerine.

    kullandığım araçta pilot assist var ve herhalde 60000 km'nin en az 40-45 bin lik kısmında gaz ve frene ben basmamış ve ağırlıklı olarak otomobil direksiyonu kullanmıştır diyebilirim. harika bir özellik ve bu özellik olmadan araç kullanmak artık iyice zor gelmeye başladı.

    pilot assist devreye almak ve yönetmek çok çok kolay...

    360 derece kamera oldukça güzel ve tüm kameraların çözünürlüğü gerçekten cep telefonu seviyesinde.

    direksiyon çok hafif ve bu benin için büyük bir artı (bir spor araba çevikliği yok ama öyle bir beklentim de hiç olmadı)


    ve tabi, aklıma gelen aşağıdaki sürücüyü şımartan özellikleri de bence rakiplerinden ayırıyor (inscription ile standart)

    sileceklerin üzerinden su fışkırması

    adaptif ve aktif gölge teknolojili led farlar

    koltuk soğutma sistemi, 3 kademe ve yazın harika bir donanım.

    klimanın auto konumu için fan seviyesi belirleyebiliyorsunuz, bu sayede kısık bir otomatik fan hızı kullanılabiliyor.

    yine koltuk ısıtma sistemini (ve kış paketi var ise direksiyon ısıtma) kışın 10 derece altında otomatik olarak devreye girecek gibi ayarlayabiliyorsunuz, sabah 1 dakikada ısıtmaya başlıyor...

    yağmur sensörü aktif konumda iken tek seferlik silme için kolu aşağı çekebiliyorsunuz (ayrı bir düğme ile devreye alındığı ve sürekli devrede olduğu için yağmur sensörü kol hareketi ile devreden çıkmıyor)

    otomatik el frenini ayarlardan devreden çıkarabiliyorsunuz (auto hold'u devreden çıkarmadan)

    ilk iki sıra yani 5 kişi için yaşam alanı BMW X5 ve hatta XC90'dan bile daha iyi geldi bana kıyasladığımda (bagajı bir nebze küçük olduğu için ve 7 kişilik olmadığı için zannedersem)

    malzeme kalitesi çok çok iyi, dokunduğunuz her yer premium hissettiriyor...

    kullanılan deriler, gerçek ve inanılmaz yumuşak bir deri. volvo'da standart olan bu deri diğer hiçbir rakibinde standart olarak gelmiyor, (TR'ye gelenlerin çoğu sentetik bmw lerde mesela)

    koltuklar tam anlamı ile efsane, hiçbir otomobilde bu kadar rahat koltuk var mıdır bilmiyorum, rolls royce falan herhalde ancak daha iyidir...

    ilk aklıma gelenler bunlar oldu, sorularınız olur ise, fırsat bulcukça foruma girmeye gayret ediyorum, cevaplamak isterim...
    Öncelikle teşekkürler, iki yıllık kullanımın verdiği birikmiş deneyim ve tecrübe ile oldukça detaylı olarak izlenimlerinizi paylaşmışsınız, gerçekten faydalı ve yol gösterici oldu.

    Ben de yaklaşık 1 ay sonra 2020 model B4 motorlu insription sahibi olacağım. Olumsuz olarak nitelediğiniz konular genel olarak (Kabinin çok sessiz olmaması, gürültülü motor, aracın görece sert olması,yüksek hızlarda rüzgar sesi) zaten araca yöneltilen genel eleştiriler olarak ayrıntılı araç incelemelerinden tespit ettiğim hususlar idi. Yine bir incelemede havalı süspansiyonun bir fark yaratmadığı gibi bir eleştiri yüzünden yaklaşık 20 bine kıyıp havalı süspansiyon ekletmedim. Ancak yorumunuzu daha önce okusam kesinlikle lamine cam seçeneği ekletirdim, sanırım hala opsiyon çünkü bize verilen teklif forumunda yazmıyor ve opsiyonlarda var.

    Yol sesi olayının michelin lastikle bu kadar ilgisi olması ilginç gerçekten, yorumunuzu okuyunca SD ile iletişime geçtim, bizim araç Allah'tan Continental Eco Contact ile gelecekmiş, teklif formunda da lastik için "Continental V2- Gürültü azaltıcı sistemli" gibi bir ibare kullanılmış, umarım bu konuda daha iyi bir performansı vardır bu lastiğin.

    Yakıt tüketimine ilişkin olarak 7.3 bana göre fena bir değer değil, belki ben 8.0 ortalamalı bir benzinliden (Bmw 3.20ied) geçeceğim için mi bana uygun geldi bilmiyorum ama yaklaşık 2 tonluk dört çeker bir araç için bu değer iyi gibi. Bu arada B4 motorda sadece kalkışta devreye giren küçük elektrik motoru bu değerin düşmesine katkı sağlamış mı onu da merak ediyorum.

    Bu arada evet yenilerde vites topuzu daha alengirli ama aralarında mekanik/elektrikli ayrımı olduğunu bilmiyordum, elektrikli olmasının esprisi nedir, tam olarak anlayamadım, ne farkı var acaba. Ayrıca ben test sürüşünde B4 kullandım, vites tepkileri oldukça iyi idi, araç hiç yığılmadan çok rahat bir şekilde hızlanıyor ve tepki veriyor, hele kalkışlar acayip pürüzsüz, elektrik motoru bu kadar etkiledi mi bilmiyorum, belki bu vites farkı da etkili olabilir.

    Olumlu olarak saydığınız özellikler ve özellikle teknolojik oyuncaklar, sürüş destek sistemleri zaten volvoyu tercih sebebimiz. Ben Pilot Asist için acaba devamlı ve verimli kullanılabiliyor mu, yoksa birer oyuncak olarak mı kalacak diye merakta idim. İstanbul gibi yerde sürüşünüzün büyük kısmını bu şekilde yapmanız çok verimli ve kullanışlı olduğunu göstermekte, buna çok sevindim, ayrıca evet koltukları da çok övüyorlar ve çok şık görünüyor.

    Bu arada cam tavana ve yan camlara film yaptırıp yaptırmadığınızı ve koyuluk oranını da sormak isterim, şimdiden teşekkürler




  • Merhaba,

    Bana kalır ise çok doğru bir tercih yaptınız sipariş ederek. Volvo, özellikle yeni serileri ile inanılmaz bir fiyat/kalite oranına gelmiş durumda. Uzun dönem sağlamlığı vs, yorum yapamıyorum henüz.

    Sorularınıza kendi penceremden cevap vermeye çalışır isem,

    Havalı süspansiyonun, özellikle, yoldaki kabartma çizgiler, rögar kapakları vb pürüzleri düzeltmede hiç fark etmediğini duymuştum ben de, dolayısı ile XC60 boyutunda bir araç için gözardı edilebilir bir donanım. Aldığınızda göreceksiniz, standart olanlarda da arkada yay yerine özel bir kompozit malzemeden üretilmiş bir parça var, bu sayede, bilinen yaylı sistemlere göre çok daha iyi bir sürüş zaten sunuyor.

    Continental Lastik gürültü önleyicili olması çok iyi, emin olun fark edecektir, yeni lastik alırken kesinlikle ben de düşük gürültülü bir lastiğe geçeceğim. Yine lastik havalarını izin verilen en düşük değer 33 de kullanırsanız (235/55/19 lastik ebadı için) oldukça iyi olacaktır. Tabi hava basıncı tercihi güzergahınıza göre birkaç deneme yanılma gerektirebilir.

    Yakıt tüketimi, özellikle şehir içi dur kalk çok durumlarda elektrik takviyesi sayesinde sizde az miktar azalacağını düşünüyorum, daha ziyade ilk kalkışta daha pürüzsüz olduğunu ben de okumuştum B4 ve benzeri yarı hibrid modellerin.

    Vites topuzu benim aracımda, bildiğiniz sert bir mekanik görece büyük bir kol, PRND şeklinde ve vites geçişleri bu şekilde mekanik olarak sağlanıyor. Eşim mesela D'ye atarken hafif zorlanıyor (kendi aracı otomatik focus)
    Elektronik olanlarda, emin değilim ama muhtemelen örneğin durdunuz, araç motoru da otomatik olarak durdu siz kapıyı açınca, kendiliğinden park'a alacaktır. Vites kolu kısa ve hep sabit yerinde kalması da bence bir şıklık katacaktır. ileri geri vitesler arasında geçiş için Volvo 2 defa dokunma gerekliliği koymuş ama o da alışılmayacak bir sistem değil. ben genel konforu ve kalite/teknoloji hissini arttıracak bir iyileştirme olarak değerlendiriyorum.

    benim viteslerdeki hanttallıktan kastım, ilk gaz tepkisinin ve vites düşürme hızının çok çok iyi olmayışı, bir dönem ben de BMW kullandım, o şanzıman kadar iyi değil diyebilirim. Ama kötü olarak algılanmasın neticede bu bir konfor aracı. Elektrik desteği ise kesinlikle bir takım pürüzleri törpüleyecektir. ben de aracı teslim aldığınızda detaylı yorumunuzu duymak isterim.

    Pilot Assisti ben E5 ve çevre yolunda, köprü trafiğinde, İstanbul-Ankara arasında ve hatta tali yollarda dahi dur kalka düşünce hemen devreye alıyorum. sürüş modlarından ECO seçtiğinizde, nasıl derler, daha profesyonel sürücü gibi gazı ve freni daha dengeli kullanıyor, özellikle uzun yolda ECO'daki Pilot Assist çok daha konforlu diyebilirim. Genel olarak, yarı otonom sürüş, gerçekten faydalı, güvenli ve yorgunluk azaltıcı bir donanım. ben otoyolda hızı 135'de sabitliyorum, araç göstergesi gerçeğe göre yaklaşık 3% gibi fazla gösteriyor yani gerçek hızım 130-131 km/s olarak kanuni hız limiti içerisinde kalıyor. direksiyona genellikle 15-20 saniyede bir dokunmanızı istiyor, bir elinizi hafif dayamanız yetiyor. arada bir bazı yollarda 10 dakikanın üzerinde direksiyona dokun uyarısı vermeden gittiği de oldu otoyolda ama yine de temkinli olmak gerekli, bizim memlekette yol çizgileri bazen yoldan başka yer doğru gidebiliyor. Su şişesi vs. hepsini ben de denedim, gayet kendi kendine giden araba modu muntazam çalışıyor diyebilirim ama özellikle arabada çocuklar vs. varken, asla elimi kaldırmıyorum.

    Ben evvelki aracımda film kullanmıştım ama artık nasıl desem, o kadar karanlık araba görüyorum ki yollarda, eskisi kadar hoşuma gitmiyor, bu araca yaptırmadım, tavan yazın rahatsız ediyor çocukları, gündüzleri genellikle perdesi kapalı oluyor, ama akşamları ve kışın, aydınlık bir tavan ciddi anlamda kabinde ferahlık sağlıyor. Amber renkli koltuk alınca benim aracımın tavanı da antrasit, oldukça şık olmakla beraber karanlık bir ortam yaratıyor, o sebep ile de filmden uzak durdum.

    Yine, şahsi fikrimi beyan etmem gerekir ise, eski aracım (passat variant) daki tecrübemden, sadece arka camlar için 1 numara, ön camlar için ise 0-1 ama UV önleyicili film yapılabilir. açık renk ile sipariş etti iseniz aracınızı, güzel bir kontrast da yaratıp ilave şıklık da sağlayabilir.

    Şimdiden hayırlı olsun, kazasız sürüşler dilerim. sorularınız olur ise yine cevap vermeye çalışırım.




  • cihanair kullanıcısına yanıt
    cihanair @ 4 Mart 2020 00:25:35

    ben teşekkür ederim sizin yorumlarınız için de.
    selamlar, saygılar...
  • Lamine cam alsaniz bile sesi kesemessiz motordan geleni
    Bahsedilen ses motordan geliyor
    Ya izalasyon az yada motor sesli calisiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Lamine cam alsaniz bile sesi kesemessiz motordan geleni
    Bahsedilen ses motordan geliyor
    Ya izalasyon az yada motor sesli calisiyor
    Açıkçası, denerseniz fark edersiniz. motor kapalı durumda arabaya bindiğinizde, kapılar kapandığında hissettiğiniz trafik gürültüsündeki azalma sanki tam da olması gerektiği kadar değil. Bu nedenle lamine camın fark ettireceğini düşünüyorum ben şahsen.
    Audi, Mercedes bu konuda daha iyi...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dreadknight

    Açıkçası, denerseniz fark edersiniz. motor kapalı durumda arabaya bindiğinizde, kapılar kapandığında hissettiğiniz trafik gürültüsündeki azalma sanki tam da olması gerektiği kadar değil. Bu nedenle lamine camın fark ettireceğini düşünüyorum ben şahsen.
    Audi, Mercedes bu konuda daha iyi...

    Alıntıları Göster
    Hocam illaha fark eder ama asıl sorun şu motordan fazla ses geliyor
  • cihanair kullanıcısına yanıt
    Motor gürültülü evet katılıyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dreadknight

    Merhaba,

    Bana kalır ise çok doğru bir tercih yaptınız sipariş ederek. Volvo, özellikle yeni serileri ile inanılmaz bir fiyat/kalite oranına gelmiş durumda. Uzun dönem sağlamlığı vs, yorum yapamıyorum henüz.

    Sorularınıza kendi penceremden cevap vermeye çalışır isem,

    Havalı süspansiyonun, özellikle, yoldaki kabartma çizgiler, rögar kapakları vb pürüzleri düzeltmede hiç fark etmediğini duymuştum ben de, dolayısı ile XC60 boyutunda bir araç için gözardı edilebilir bir donanım. Aldığınızda göreceksiniz, standart olanlarda da arkada yay yerine özel bir kompozit malzemeden üretilmiş bir parça var, bu sayede, bilinen yaylı sistemlere göre çok daha iyi bir sürüş zaten sunuyor.

    Continental Lastik gürültü önleyicili olması çok iyi, emin olun fark edecektir, yeni lastik alırken kesinlikle ben de düşük gürültülü bir lastiğe geçeceğim. Yine lastik havalarını izin verilen en düşük değer 33 de kullanırsanız (235/55/19 lastik ebadı için) oldukça iyi olacaktır. Tabi hava basıncı tercihi güzergahınıza göre birkaç deneme yanılma gerektirebilir.

    Yakıt tüketimi, özellikle şehir içi dur kalk çok durumlarda elektrik takviyesi sayesinde sizde az miktar azalacağını düşünüyorum, daha ziyade ilk kalkışta daha pürüzsüz olduğunu ben de okumuştum B4 ve benzeri yarı hibrid modellerin.

    Vites topuzu benim aracımda, bildiğiniz sert bir mekanik görece büyük bir kol, PRND şeklinde ve vites geçişleri bu şekilde mekanik olarak sağlanıyor. Eşim mesela D'ye atarken hafif zorlanıyor (kendi aracı otomatik focus)
    Elektronik olanlarda, emin değilim ama muhtemelen örneğin durdunuz, araç motoru da otomatik olarak durdu siz kapıyı açınca, kendiliğinden park'a alacaktır. Vites kolu kısa ve hep sabit yerinde kalması da bence bir şıklık katacaktır. ileri geri vitesler arasında geçiş için Volvo 2 defa dokunma gerekliliği koymuş ama o da alışılmayacak bir sistem değil. ben genel konforu ve kalite/teknoloji hissini arttıracak bir iyileştirme olarak değerlendiriyorum.

    benim viteslerdeki hanttallıktan kastım, ilk gaz tepkisinin ve vites düşürme hızının çok çok iyi olmayışı, bir dönem ben de BMW kullandım, o şanzıman kadar iyi değil diyebilirim. Ama kötü olarak algılanmasın neticede bu bir konfor aracı. Elektrik desteği ise kesinlikle bir takım pürüzleri törpüleyecektir. ben de aracı teslim aldığınızda detaylı yorumunuzu duymak isterim.

    Pilot Assisti ben E5 ve çevre yolunda, köprü trafiğinde, İstanbul-Ankara arasında ve hatta tali yollarda dahi dur kalka düşünce hemen devreye alıyorum. sürüş modlarından ECO seçtiğinizde, nasıl derler, daha profesyonel sürücü gibi gazı ve freni daha dengeli kullanıyor, özellikle uzun yolda ECO'daki Pilot Assist çok daha konforlu diyebilirim. Genel olarak, yarı otonom sürüş, gerçekten faydalı, güvenli ve yorgunluk azaltıcı bir donanım. ben otoyolda hızı 135'de sabitliyorum, araç göstergesi gerçeğe göre yaklaşık 3% gibi fazla gösteriyor yani gerçek hızım 130-131 km/s olarak kanuni hız limiti içerisinde kalıyor. direksiyona genellikle 15-20 saniyede bir dokunmanızı istiyor, bir elinizi hafif dayamanız yetiyor. arada bir bazı yollarda 10 dakikanın üzerinde direksiyona dokun uyarısı vermeden gittiği de oldu otoyolda ama yine de temkinli olmak gerekli, bizim memlekette yol çizgileri bazen yoldan başka yer doğru gidebiliyor. Su şişesi vs. hepsini ben de denedim, gayet kendi kendine giden araba modu muntazam çalışıyor diyebilirim ama özellikle arabada çocuklar vs. varken, asla elimi kaldırmıyorum.

    Ben evvelki aracımda film kullanmıştım ama artık nasıl desem, o kadar karanlık araba görüyorum ki yollarda, eskisi kadar hoşuma gitmiyor, bu araca yaptırmadım, tavan yazın rahatsız ediyor çocukları, gündüzleri genellikle perdesi kapalı oluyor, ama akşamları ve kışın, aydınlık bir tavan ciddi anlamda kabinde ferahlık sağlıyor. Amber renkli koltuk alınca benim aracımın tavanı da antrasit, oldukça şık olmakla beraber karanlık bir ortam yaratıyor, o sebep ile de filmden uzak durdum.

    Yine, şahsi fikrimi beyan etmem gerekir ise, eski aracım (passat variant) daki tecrübemden, sadece arka camlar için 1 numara, ön camlar için ise 0-1 ama UV önleyicili film yapılabilir. açık renk ile sipariş etti iseniz aracınızı, güzel bir kontrast da yaratıp ilave şıklık da sağlayabilir.

    Şimdiden hayırlı olsun, kazasız sürüşler dilerim. sorularınız olur ise yine cevap vermeye çalışırım.
    Tekrar teşekkürler detaylı yorumlarınız için.

    Özellikle lastik basıncı konusundaki tavsiyeniz çok işe yarayacak sanırım, aracı aldığımda lastik basıncı da düşürülmüş gürültü azaltıcılı lastik ne kadar işe yarıyor denemesini yapıp bildireceğim.

    Eski araçlardaki vites topuzu bana da gerçekten biraz kaba gelmişti, aklımdaki soru işaretlerinden biriydi sipariş verirken, değiştiğini görünce sevindim. Test sürüşünde bir sertlik hissetmedim, dediğiniz gibi elektrik desteğinini etkisi olabilir, motor kapanıp kapı açıldığında kendiliğinden park konumuna alıp almadığını test edeceğim.

    Cam filmi konusundaki yazdıklarınızdan kesin olarak yaptırmamız gerektiğini anlıyorum,çünkü biz İzmir'deyiz, ayrıca da aracın içini açık renk/bej napa olarak sipariş ettim, UV filtreli olmasına da özellikle dikkat edeceğim, bu konu diğer konu başlıklarında da (XC40) konuşuldu, iyi bir ustada ziebart veya llumar uygulaması tavsiye ediliyor.

    Tekrar çok teşekkürler




  • 
Sayfa: önceki 7879808182
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.