Şimdi Ara

VOLVO XC 60 (75. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.783
Cevap
45
Favori
236.410
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7374757677
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yeni kasa tanıtılsa bile bu sene geleceğini zannetmiyorum.
    2018 de ancak gelir XC90 da böyle olmuştu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi orfozum -- 28 Şubat 2017; 13:52:17 >
  • Makyaj değilde estetik ameliyat, hatta "Face off" filmini izlediniz mi? Öyle olacak
  • merhaba arkadaşlar. bugün bir bayi en geç kasımda yeni kasanın geleceğini söyledi. birkaç adet güncel kasa d4 kalmış ellerinde. ben yeni kasadan araç ayırmak için girmiştim ama hazırdakilerden mi alsam bilemedim. 235 istiyorlar full+full araç için. yenisi 300ü aşar heralde. siz ne dersiniz? uygun fiyata 8 yıllık kasa alınır mı, yoksa bekleyip yenisi mi alınmalı?
  • ihzone89 kullanıcısına yanıt
    Açıkçası benimde kafam karışık...
    2.0 dizel bu segment araçlara bakıldığında Volvo bu paketler ile uygun gibi gözüküyor...
    Ama yeni kasa bana da kalırsa 320 den aşağıya gelmeyecektir....





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi certac -- 7 Mart 2017; 16:38:44 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ihzone89

    merhaba arkadaşlar. bugün bir bayi en geç kasımda yeni kasanın geleceğini söyledi. birkaç adet güncel kasa d4 kalmış ellerinde. ben yeni kasadan araç ayırmak için girmiştim ama hazırdakilerden mi alsam bilemedim. 235 istiyorlar full+full araç için. yenisi 300ü aşar heralde. siz ne dersiniz? uygun fiyata 8 yıllık kasa alınır mı, yoksa bekleyip yenisi mi alınmalı?

    Mevcut fiyatlar rakiplerine göre uygun. Motor ve şanzıman güncel. Kasa eski olsa da dört çeker olmaması problem değilse alıp keyifle binebilirsiniz. Yeni kasanın en ucuz 300 olacaktır, birkaç opsiyonla 350'nin rahat rahat üzerine cıkacagını düşünüyorum.
  • dostlar 2. el almayı düşündüğüm araçlardan birisi 2014 model xc60 D4 fakat aracın yürütme masrafları gözümü korkutuyor. bu aracın yıllık bakım(dört filtre ve yağ değişimi) ile sigorta ve kasko miktarları ne kadar tutar. kullanan arkadaşlar yardımcı olursanız memnun olurum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onzy

    dostlar 2. el almayı düşündüğüm araçlardan birisi 2014 model xc60 D4 fakat aracın yürütme masrafları gözümü korkutuyor. bu aracın yıllık bakım(dört filtre ve yağ değişimi) ile sigorta ve kasko miktarları ne kadar tutar. kullanan arkadaşlar yardımcı olursanız memnun olurum.

    Kasko ve trafik sigortası masrafları sizin geçmiş kaza bilgilerinize, yaşadığınız ile, yaşınıza, ehliyet yılınıza, kısacası rizikoya göre değişir, standart bir fiyat kesinlikle olmaz.

    2014 D4'ler 15.000 km'de yada yılda bir bakıma girer.

    1200 TL civarlarında tutuyor rutin bakımları.

    Fren balatası vs.. değişecekse rakam doğal olarak artıyor.
    Ön fren balata değişimi işçilik dahil 650 TL, arka fren balatası değişimi işçilik dahil 500 TL civarı tutar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÇAĞLAR SERTAN KASIMOĞLU -- 27 Mart 2017; 16:0:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ihzone89

    merhaba arkadaşlar. bugün bir bayi en geç kasımda yeni kasanın geleceğini söyledi. birkaç adet güncel kasa d4 kalmış ellerinde. ben yeni kasadan araç ayırmak için girmiştim ama hazırdakilerden mi alsam bilemedim. 235 istiyorlar full+full araç için. yenisi 300ü aşar heralde. siz ne dersiniz? uygun fiyata 8 yıllık kasa alınır mı, yoksa bekleyip yenisi mi alınmalı?

    2016-2017 model, sıfır km ve tescilsiz, advance + IntelliSafe( eski adıyla sürüş destek)+ comfort(xenium pack veya new comfort) paketli bir aracı 235.000 TL'ye bırakıyorlarsa saniye düşünmeyin alın.

    Benzer araç için Otokoç'ta 285.000 TL isteniliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan


    quote:

    Orijinalden alıntı: onzy

    dostlar 2. el almayı düşündüğüm araçlardan birisi 2014 model xc60 D4 fakat aracın yürütme masrafları gözümü korkutuyor. bu aracın yıllık bakım(dört filtre ve yağ değişimi) ile sigorta ve kasko miktarları ne kadar tutar. kullanan arkadaşlar yardımcı olursanız memnun olurum.

    Kasko ve trafik sigortası masrafları sizin geçmiş kaza bilgilerinize, yaşadığınız ile, yaşınıza, ehliyet yılınıza, kısacası rizikoya göre değişir, standart bir fiyat kesinlikle olmaz.

    2014 D4'ler 15.000 km'de yada yılda bir bakıma girer.

    1200 TL civarlarında tutuyor rutin bakımları.

    Fren balatası vs.. değişecekse rakam doğal olarak artıyor.
    Ön fren balata değişimi işçilik dahil 650 TL, arka fren balatası değişimi işçilik dahil 500 TL civarı tutar.



    cevap için teşekkurler. bende de 2014 golf tdi var babamın üzerine araç kasko gecen sene 980 tl sigorta 500 tl tuttu yıllık bakımda yetkili servislerde 600-700 tl arası değişiyor. kasko 2500 tl ve üzeri çıkarsa benim için bu miktar çok fazla olmuş olur! babam adına acaba kasko 1500 tl geçmez mi diyordum kendimce sizinde sanırım xc60 aracınız var en son kasko ve trafik sigortanız ne kadar tuttu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onzy


    quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan


    quote:

    Orijinalden alıntı: onzy

    dostlar 2. el almayı düşündüğüm araçlardan birisi 2014 model xc60 D4 fakat aracın yürütme masrafları gözümü korkutuyor. bu aracın yıllık bakım(dört filtre ve yağ değişimi) ile sigorta ve kasko miktarları ne kadar tutar. kullanan arkadaşlar yardımcı olursanız memnun olurum.

    Kasko ve trafik sigortası masrafları sizin geçmiş kaza bilgilerinize, yaşadığınız ile, yaşınıza, ehliyet yılınıza, kısacası rizikoya göre değişir, standart bir fiyat kesinlikle olmaz.

    2014 D4'ler 15.000 km'de yada yılda bir bakıma girer.

    1200 TL civarlarında tutuyor rutin bakımları.

    Fren balatası vs.. değişecekse rakam doğal olarak artıyor.
    Ön fren balata değişimi işçilik dahil 650 TL, arka fren balatası değişimi işçilik dahil 500 TL civarı tutar.



    cevap için teşekkurler. bende de 2014 golf tdi var babamın üzerine araç kasko gecen sene 980 tl sigorta 500 tl tuttu yıllık bakımda yetkili servislerde 600-700 tl arası değişiyor. kasko 2500 tl ve üzeri çıkarsa benim için bu miktar çok fazla olmuş olur! babam adına acaba kasko 1500 tl geçmez mi diyordum kendimce sizinde sanırım xc60 aracınız var en son kasko ve trafik sigortanız ne kadar tuttu?

    171.000 TL kasko bedeli olan aracımı 2800 TL'ye kaskoladım, hasarsızlık indirimim yok.
    Trafik sigortası ise %10 indirimli hali ise 700 TL.

    Fakat geçmişte bir adet rücusuz pert var, yani riziko yüksek çıkıyor, dolayısıyla biraz fazla çıkmış olması normal benim için.

    Kaskoda indirimi mayıs ayında kazanıyorum, büyük ihtimal düşer 2300 TL seviyelerine.

    Kaskoda sadece aracın bedeli değil , yedek parça fiyatları da göz önüne alınarak fiyat veriliyor.

    Örneğin XC60 orijinal bir adet farı 4000 TL civarı. Isıtmalı ön camı 3700 TL civarı.
    Ufak bir taş sıçramasında çatlayan camı orijinal değiştiğinizde kasko sizden zarar etmiş oluyor, bu yüzden fiyatların yüksek çıkması normal maalesef.
    Burda suç kasko firmasında değil, empati yapmak lazım.
    225 dolara ürettirilen ön farı 4000 TL'ye satan Volvo'da suç.
    Serbest piyasa, istediği rakama satar fakat böyle bir kâr oranı bence yedek parçada olmaması gereken bir kâr oranı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan


    quote:

    Orijinalden alıntı: onzy


    quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan


    quote:

    Orijinalden alıntı: onzy

    dostlar 2. el almayı düşündüğüm araçlardan birisi 2014 model xc60 D4 fakat aracın yürütme masrafları gözümü korkutuyor. bu aracın yıllık bakım(dört filtre ve yağ değişimi) ile sigorta ve kasko miktarları ne kadar tutar. kullanan arkadaşlar yardımcı olursanız memnun olurum.

    Kasko ve trafik sigortası masrafları sizin geçmiş kaza bilgilerinize, yaşadığınız ile, yaşınıza, ehliyet yılınıza, kısacası rizikoya göre değişir, standart bir fiyat kesinlikle olmaz.

    2014 D4'ler 15.000 km'de yada yılda bir bakıma girer.

    1200 TL civarlarında tutuyor rutin bakımları.

    Fren balatası vs.. değişecekse rakam doğal olarak artıyor.
    Ön fren balata değişimi işçilik dahil 650 TL, arka fren balatası değişimi işçilik dahil 500 TL civarı tutar.



    cevap için teşekkurler. bende de 2014 golf tdi var babamın üzerine araç kasko gecen sene 980 tl sigorta 500 tl tuttu yıllık bakımda yetkili servislerde 600-700 tl arası değişiyor. kasko 2500 tl ve üzeri çıkarsa benim için bu miktar çok fazla olmuş olur! babam adına acaba kasko 1500 tl geçmez mi diyordum kendimce sizinde sanırım xc60 aracınız var en son kasko ve trafik sigortanız ne kadar tuttu?

    171.000 TL kasko bedeli olan aracımı 2800 TL'ye kaskoladım, hasarsızlık indirimim yok.
    Trafik sigortası ise %10 indirimli hali ise 700 TL.

    Fakat geçmişte bir adet rücusuz pert var, yani riziko yüksek çıkıyor, dolayısıyla biraz fazla çıkmış olması normal benim için.

    Kaskoda indirimi mayıs ayında kazanıyorum, büyük ihtimal düşer 2300 TL seviyelerine.

    Kaskoda sadece aracın bedeli değil , yedek parça fiyatları da göz önüne alınarak fiyat veriliyor.

    Örneğin XC60 orijinal bir adet farı 4000 TL civarı. Isıtmalı ön camı 3700 TL civarı.
    Ufak bir taş sıçramasında çatlayan camı orijinal değiştiğinizde kasko sizden zarar etmiş oluyor, bu yüzden fiyatların yüksek çıkması normal maalesef.
    Burda suç kasko firmasında değil, empati yapmak lazım.
    225 dolara ürettirilen ön farı 4000 TL'ye satan Volvo'da suç.
    Serbest piyasa, istediği rakama satar fakat böyle bir kâr oranı bence yedek parçada olmaması gereken bir kâr oranı.

    anladım hocam demek ki 2.000 tl'nin altında kasko zor gözüküyor. ayrıca 225 dolarlık bir ürünü 4.000 tl civarına satmakta sanırım kazıklamanın son noktası el insaf ayıptır yahu!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onzy


    quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan


    quote:

    Orijinalden alıntı: onzy


    quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan


    quote:

    Orijinalden alıntı: onzy

    dostlar 2. el almayı düşündüğüm araçlardan birisi 2014 model xc60 D4 fakat aracın yürütme masrafları gözümü korkutuyor. bu aracın yıllık bakım(dört filtre ve yağ değişimi) ile sigorta ve kasko miktarları ne kadar tutar. kullanan arkadaşlar yardımcı olursanız memnun olurum.

    Kasko ve trafik sigortası masrafları sizin geçmiş kaza bilgilerinize, yaşadığınız ile, yaşınıza, ehliyet yılınıza, kısacası rizikoya göre değişir, standart bir fiyat kesinlikle olmaz.

    2014 D4'ler 15.000 km'de yada yılda bir bakıma girer.

    1200 TL civarlarında tutuyor rutin bakımları.

    Fren balatası vs.. değişecekse rakam doğal olarak artıyor.
    Ön fren balata değişimi işçilik dahil 650 TL, arka fren balatası değişimi işçilik dahil 500 TL civarı tutar.



    cevap için teşekkurler. bende de 2014 golf tdi var babamın üzerine araç kasko gecen sene 980 tl sigorta 500 tl tuttu yıllık bakımda yetkili servislerde 600-700 tl arası değişiyor. kasko 2500 tl ve üzeri çıkarsa benim için bu miktar çok fazla olmuş olur! babam adına acaba kasko 1500 tl geçmez mi diyordum kendimce sizinde sanırım xc60 aracınız var en son kasko ve trafik sigortanız ne kadar tuttu?

    171.000 TL kasko bedeli olan aracımı 2800 TL'ye kaskoladım, hasarsızlık indirimim yok.
    Trafik sigortası ise %10 indirimli hali ise 700 TL.

    Fakat geçmişte bir adet rücusuz pert var, yani riziko yüksek çıkıyor, dolayısıyla biraz fazla çıkmış olması normal benim için.

    Kaskoda indirimi mayıs ayında kazanıyorum, büyük ihtimal düşer 2300 TL seviyelerine.

    Kaskoda sadece aracın bedeli değil , yedek parça fiyatları da göz önüne alınarak fiyat veriliyor.

    Örneğin XC60 orijinal bir adet farı 4000 TL civarı. Isıtmalı ön camı 3700 TL civarı.
    Ufak bir taş sıçramasında çatlayan camı orijinal değiştiğinizde kasko sizden zarar etmiş oluyor, bu yüzden fiyatların yüksek çıkması normal maalesef.
    Burda suç kasko firmasında değil, empati yapmak lazım.
    225 dolara ürettirilen ön farı 4000 TL'ye satan Volvo'da suç.
    Serbest piyasa, istediği rakama satar fakat böyle bir kâr oranı bence yedek parçada olmaması gereken bir kâr oranı.

    anladım hocam demek ki 2.000 tl'nin altında kasko zor gözüküyor. ayrıca 225 dolarlık bir ürünü 4.000 tl civarına satmakta sanırım kazıklamanın son noktası el insaf ayıptır yahu!

    225 Dolar dan başka maliyetlerde var tabiki.Gümrük maliyetleri, KDV bedeli, nakliye masrafları, depolama masrafları gibi.

    Fakat bu bedellerle beraber bir adet far 400 dolara mâl olsa bile yine ciddi bir kâr oranı var ortada.


    Kasko meselesi rizikoya göre değişir, %60 oranında hasarsızlığınız varsa ve riziko düşükse 1200 TL bile çıkabilir.




  • Merhaba arkadaşlar,

    Ben de önümüzdeki günlerde ikinci el xc60 sahibi olmayı düşünüyorum.

    2 araç arasında kaldım.

    1. 2012 model D3 58.000 km

    2. 2012 model D4 82.000 km

    İkisinin de ekspertiz bilgileri ve fiyatları neredeyse aynı.

    Hangisini tercih etmeliyim?

    D3 aracın kilometresi çık daha uygun. D4 daha mı iyidir? Açıkçası ikisi arasındaki farkı bilmiyorum.

    Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar xc60 aracıma 245/60/18 lastik taksam sorun olurm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kurafnidya

    arkadaşlar xc60 aracıma 245/60/18 lastik taksam sorun olurm.


    Orijinal ebat 235/60R18.

    Sizin takacağınız 245/60/18.

    Dış çap bakımından toleranslar içine değişim.

    Fakat jant genişliğiniz önemli. 7.5J jant ise 245 tabanlı lastik uygun değildir. 8J jant ise 245 tabanlı lastik uygundur.

    Jant modelinizi veya resmini belirtirseniz tam olarak yanıt verebilirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beklans

    Merhaba arkadaşlar,

    Ben de önümüzdeki günlerde ikinci el xc60 sahibi olmayı düşünüyorum.

    2 araç arasında kaldım.

    1. 2012 model D3 58.000 km

    2. 2012 model D4 82.000 km

    İkisinin de ekspertiz bilgileri ve fiyatları neredeyse aynı.

    Hangisini tercih etmeliyim?

    D3 aracın kilometresi çık daha uygun. D4 daha mı iyidir? Açıkçası ikisi arasındaki farkı bilmiyorum.

    Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.

    Merhaba,


    Kilometredense kullanım şekli, bakım durumu daha önemli.

    120.000 km otobanda, şehirler arası yolda, motoru yorulmamış bir araç, arazide 30.000 km gezmiş araçtan daha sağlıklı olacaktır, emin olun.

    D5204T2 motorlu araçlara D3 diyorlar.

    D5204T3 motorlu araçlara D4 diyorlar(2013 yılının belirli bir haftasına kadar üretilen araçlarda).

    Motorlar arasında fark yok, birebir aynı motor.

    Sadece D4 dedikleri araçlar fabrika üretim modeli 2013 oluyor. Ufak revizeler var, mesela city safety 50 km/s hıza kadar çalışır, vites topuzu farklıdır, motorun üstündeki izolasyon farklıdır.

    Motorda yazılımsal ufak değişiklikler var , maximum güç ve maximum tork devirleri farklı.

    Vites topuzunun ışıklı ve yeni tip olması, city safety'nin 50 km/s hıza kadar çalışması sizin için önemli ise D4 aracı alın.




  • Günaydın
    2017 xc60 ı mı geçen hafta aldım....
    - Sürüş pozisyonu compact suv dan daha çok üst segment yüksekliğinde....
    Honda CRV 1.6 dizel otm. Kullanmış birisi olarak performansı barizin ötesinde güçlü..
    - Yakıt 7-7,5 seviyesinde ilk 400km de...
    - Sessiz bir araç
    - Yeni kasa oturana kadar kullanacağım.Şu an için müthiş memnun oldum tercihimden dolayı....
    - 1.6 dizel-benzinli merso-bmw lerin 280 ler bandında gezdiği düşünülürse piyasada bu paraya (240bin e ön-arka kamera ve ön park sensörü dahil) alınabilecek en üst kalitede ki tercih bu araçtır.
    Geçtiğimiz 2 - 3 ay çok araştırdım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi certac -- 3 Mayıs 2017; 8:44:36 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: certac

    Günaydın
    2017 xc60 ı mı geçen hafta aldım....
    - Sürüş pozisyonu compact suv dan daha çok üst segment yüksekliğinde....
    Honda CRV 1.6 dizel otm. Kullanmış birisi olarak performansı barizin ötesinde güçlü..
    - Yakıt 7-7,5 seviyesinde ilk 400km de...
    - Sessiz bir araç
    - Yeni kasa oturana kadar kullanacağım.Şu an için müthiş memnun oldum tercihimden dolayı....
    - 1.6 dizel-benzinli merso-bmw lerin 280 ler bandında gezdiği düşünülürse piyasada bu paraya (240bin e ön-arka kamera ve ön park sensörü dahil) alınabilecek en üst kalitede ki tercih bu araçtır.
    Geçtiğimiz 2 - 3 ay çok araştırdım.



    Günaydın,

    Aracınız hayırlı olsun, kazasız belasız, iyi günlerde kullanın.

    Yeni kasasının gelmesi, yayılması derken en az 18 ay , ortalama 24 ay gibi bir süreç var, o süreçte ÖTV ne olur, kur ne olur belli değil, ayrıca aracın Türkiye'ye giriş ham fiyatının da yüksek olacağı kesin(şu ana göre).




  • Teşekkürler...
    Bende aynı şekilde düşündüm.en az 1.5 yıl yeni çıkan bir kasayı beklemek gerekir fikrim ile bu aracı aldım.Oldukça memnunum.>Sürüşü pozisyonu ve oturum hakikaten yüksek.En çok ilk başta buna alışmakta zorluk çektim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: certac

    Teşekkürler...
    Bende aynı şekilde düşündüm.en az 1.5 yıl yeni çıkan bir kasayı beklemek gerekir fikrim ile bu aracı aldım.Oldukça memnunum.>Sürüşü pozisyonu ve oturum hakikaten yüksek.En çok ilk başta buna alışmakta zorluk çektim...

    İlk zamanlarda araç devrilecekmiş hissi geliyor virajlarda :) 1 ay içinde alışıyorsunuz direksiyon tepkilerine, oturma pozisyonuna.
  • 
Sayfa: önceki 7374757677
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.