Şimdi Ara

Volvo V40: Ve O Sensin (78. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
11 Misafir (1 Mobil) - 10 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8.802
Cevap
114
Favori
649.352
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7677787980
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • filtiarn kullanıcısına yanıt
    Cevap için teşekkür ederim. Ben de çok araştırdım, hatta s60, s80, v70... lerin d2 powershiftlerinin dct450 olduğunu öğrendim ama v40 d2 powershifti ile ilgili net bir şey bulamadım. Dün gece de volvonun yeni fiyat listesini yayınlamasıyla iyice kafam karıştı, şöyleki;

    V40 D2 Dizel 1560 cc 115 hp Düz 73.110
    fark = 1530 tl
    V40 D2 Dizel 1560 cc 115 hp Powershift 74.640



    S60 D2 Dizel 1560 cc 115 hp Düz 87.070
    fark = 6500 tl
    S60 D2 Dizel 1560 cc 115 hp Powershift 93.540

    Bu ikisi arasındaki fark neden kaynaklı anlayamadım, aklıma v40 dakinin dct250 olabileceği geldi :(
    Bu arada 2 hafta önce v40 D2 R-desing powershift siparişi verdim, o yüzden net bir cevap bulmaya çalışıyorum..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dts006

    Cevap için teşekkür ederim. Ben de çok araştırdım, hatta s60, s80, v70... lerin d2 powershiftlerinin dct450 olduğunu öğrendim ama v40 d2 powershifti ile ilgili net bir şey bulamadım. Dün gece de volvonun yeni fiyat listesini yayınlamasıyla iyice kafam karıştı, şöyleki;

    V40 D2 Dizel 1560 cc 115 hp Düz 73.110
    fark = 1530 tl
    V40 D2 Dizel 1560 cc 115 hp Powershift 74.640



    S60 D2 Dizel 1560 cc 115 hp Düz 87.070
    fark = 6500 tl
    S60 D2 Dizel 1560 cc 115 hp Powershift 93.540

    Bu ikisi arasındaki fark neden kaynaklı anlayamadım, aklıma v40 dakinin dct250 olabileceği geldi :(
    Bu arada 2 hafta önce v40 D2 R-desing powershift siparişi verdim, o yüzden net bir cevap bulmaya çalışıyorum..

    Ssozen nickli arkadasimiz bilgi verebilir tahminimce.
    Ayrica yanilmiyorsam v40 larin ozel indirimli fiyatlari bunlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jonywayt -- 24 Ağustos 2013; 20:53:02 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • jonywayt J kullanıcısına yanıt
    her iki aracın şanzumanı aynı, fark yok. Fiyat tamamıyla ürün konumlandırma ile ilgili
  • Bugün İzmir Karşıyaka Volvoya uğradım. Yeni xc60'ı görmek için. Ancak yoktu. Yeni S60 ile eskisi yanyanaydı. Eskinin duruşu daha kişilikliydi. Sıradanlaşmış.

    Eski ve yeni fiyat listesini aldım. V40 adv Manuel'in 81.000 imiş, 84.000 olmuş. O yüzdn otomatik 85.000'le mantıklı görünüyor ama aslında öyle değil.

    Bu arada xc60 fiyatları uçmuş. Aralık fiyatlarıyla alakası yok...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar V40 Advance ile V40 R design R paket arasında ne gibi eksikler fazlalıklar var donanım olarak?
  • Cevaplar için teşekkür ederim, birde kaynak gösterebilirseniz iyice rahatlicam
  • arabaci_58 kullanıcısına yanıt
    Advance de r paket e ek olarak; cruise control, iç ışık paketi, elektrikli yolcu koltuğu, dvd oynatıcı var.
    R desing r pakette olup advance de olmayanlar da; 17" jant, kayar ön kol dayama, arka kol dayama ve bardak tutucular, birde r desing aparatları, direksiyon,ayna,vites.. vb.
    Broşürden alıntıdır.
  • bugun tekrar baktım ve gordum 1-2 olumsuzlugu paylasayim.

    r design içerisi felaket kasvetli hersey siyah
    Arka egzost baglantisi aekadam gozukuyor.
    Biraz on tarafi goremiyorsunuz.
    Arkaya binmede ve inmede uzun boylular sıkinti yasayabilir.

    Bu arada yazarken aklima geldi. Run flat patlamayan tekerlek kullanilmasi durumunda bagajdaki lastige gerek kalmiyor sanirim. Lastigi cikarip yer kazanma durumu olabilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jonywayt -- 25 Ağustos 2013; 15:57:39 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dts006

    Öncelikle iyi günler, benim bi sorum olucaktı da; bu v40 d2 powershiftin şamzıman çeşidi ne bilen varmı acaba? dct250 mi dct450 mi, internette çok aramama rağmen net bi cevap bulamadım. Bilen biri cevaplarsa sevinirim. Şimdiden teşekkürler.

    s60'da kullanılan dct 450, bundaki de s60'da kullanılanın aynısı.

  • stepne veriyorlar mı, s60 larda yoktu bildiğim kadarıyla
  • R design de stepne celik jant seklinde diye hatirliyorum. Normalinde patlak onleyici set mi ne vardi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu zamlarla v40in zaten zorlandigi pazarda cok fazla sansi olmaz bencd

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sen o zaman f30 kasaya devam et arkadaşım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben bu sınıf alacak olsam başka birşey bakmazdım.
    A3 dizel otomatiği adv donanımında doldurunca ciddi fiyat farkı olacaktır.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şuan bulunduğum yer sebebiyle aracı henüz deneme fırsatım olmadı. Sormak istedğim birkaç konu var.. Arka koltuklar rahatmı? Yılda birkaç seferlik 1000km üzeri uzun yolculuklarda, arkada oturacak iki çocuk ve bir yetişkin için dar ve sıkıcı olurmu? En çok merak ettiğim konu bu. Ailemin rahat bir yolculuk yaptığından emin olmam gerekiyor. Daha geniş ve ferah görünmesi için gerekirse (4bin TL'yi haketmeyen) panoramik cam tavanıda eklerim. Ama dar ise d segment olan insignia veya bassata yöneleceğim mecburen.. Diğer bir konu, D2 ile T4 motor arasında bir kararsızlık var. Performans benim için önemli ama ülkemizde yakıta ayıracağınız bütçeyi görmezden gelemiyorsunuz.. Yılda 15.000km yapan biriyim ve alacağım aracı (kaza bela olmazsa) 4 yıl kullanmayı planlıyorum. Sizce tercihim hangisi olmalı? Kendim hesaplamaya kalkınca işin içinden çıkamıyorum. Orta-agresif arası bir kullanımla km'de kaç kuruş yakar bu motorlar?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mesbul -- 26 Ağustos 2013; 6:02:02 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mesbul

    Şuan bulunduğum yer sebebiyle aracı henüz deneme fırsatım olmadı. Sormak istedğim birkaç konu var.. Arka koltuklar rahatmı? Yılda birkaç seferlik 1000km üzeri uzun yolculuklarda, arkada oturacak iki çocuk ve bir yetişkin için dar ve sıkıcı olurmu? En çok merak ettiğim konu bu. Ailemin rahat bir yolculuk yaptığından emin olmam gerekiyor. Daha geniş ve ferah görünmesi için gerekirse (4bin TL'yi haketmeyen) panoramik cam tavanıda eklerim. Ama dar ise d segment olan insignia veya bassata yöneleceğim mecburen.. Diğer bir konu, D2 ile T4 motor arasında bir kararsızlık var. Performans benim için önemli ama ülkemizde yakıta ayıracağınız bütçeyi görmezden gelemiyorsunuz.. Yılda 15.000km yapan biriyim ve alacağım aracı (kaza bela olmazsa) 4 yıl kullanmayı planlıyorum. Sizce tercihim hangisi olmalı? Kendim hesaplamaya kalkınca işin içinden çıkamıyorum. Orta-agresif arası bir kullanımla km'de kaç kuruş yakar bu motorlar?

    Selam. İmkan varsa altyniAde volcar a gidin. Bol arac var. Bakar karar verirsiniz. Bende 15.000 km yapacagim ama genede dizel diyorum. Benzinle ugrasilmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bmwf30

    Bu zamlarla v40in zaten zorlandigi pazarda cok fazla sansi olmaz bencd

    Daha dun gorevliyle konustum. Kur farkindan dolayi bir artis soz konusu degilmis eski fiyatlarla devam dedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • autograph A kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle..

    A3'e fazla değil birazcık donanım eklemeye kalktığınızda sınıfına göre gerçekten saçma sapan rakamlara çıkıyor... V40 fiyatı ve başarılı motor/şanzıman kombinasyonu sebebiyle kesinlikle en mantıklı kompakt Premium araç... Sanırım Volvo'nun Türkiye'de gelmek istediği yer konusundaki en büyük kozu olduğu için bu fiyat stratejisi ile satıyorlar... A3 alanlar genelde bence teknik olarak neye para ödediklerini pek umursamayan müşteriler... Audi fiyatla konumlandırdığı prestijinin resmen cılkını çıkarmış durumda... Bu rekabette Volvo'yu dikkate almayarak hatalı strateji izleyen Audi, premium kompakt sınıfta böyle saçma fiyatlarla devam edemez ve eninde sonunda karşılık vermek zorunda kalacaktır, şuraya çiziyorum... :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dgnkr

    Sen o zaman f30 kasaya devam et arkadaşım

    sana tavsiye yada fikir sorduğumu hatırlamıyorum?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SiyahPelerinliAdam

    Aynen öyle..

    A3'e fazla değil birazcık donanım eklemeye kalktığınızda sınıfına göre gerçekten saçma sapan rakamlara çıkıyor... V40 fiyatı ve başarılı motor/şanzıman kombinasyonu sebebiyle kesinlikle en mantıklı kompakt Premium araç... Sanırım Volvo'nun Türkiye'de gelmek istediği yer konusundaki en büyük kozu olduğu için bu fiyat stratejisi ile satıyorlar... A3 alanlar genelde bence teknik olarak neye para ödediklerini pek umursamayan müşteriler... Audi fiyatla konumlandırdığı prestijinin resmen cılkını çıkarmış durumda... Bu rekabette Volvo'yu dikkate almayarak hatalı strateji izleyen Audi, premium kompakt sınıfta böyle saçma fiyatlarla devam edemez ve eninde sonunda karşılık vermek zorunda kalacaktır, şuraya çiziyorum... :)

    Zaten bu sınıfta 1.6 dizel otomatik sunan bir üçüncüaraç olmadığından Audi şımarmış durumda. Geçen Aralık'ta A4 2.0 ltdizeller 100.000TL idi. Uçtu gitti fiyatlar. Ancak advance araçlar da genelde daha dolu gelmiş. Fiyatlar biraz fazla



    Xc60 fiyatlarındada Aralık ayına göre ciddi fiyat artışı olmuş...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 7677787980
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.