Şimdi Ara

Volvo V40: Ve O Sensin (76. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
8.802
Cevap
114
Favori
649.407
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7475767778
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zavtra

    Merhaba, ilk sayfaları okuduğumda volvonun V40 reklamları üzerinde durması gerektiğini belirtmiş bazı arkadaşlar ve evet kesinlikle haklılar. Ben de pazarlama sektöründe olduğumdan reklamın gücünü iyi bilirim. Ben bugün can sıkıntısından internette tesadüfen V40'ı keşfettim. Evet orta segment bir araç alınacak ve şimdiden ne olacağına karar vermeye çalışıyoruz.
    en az 3 safya okudum ve daha önceden yazdıysanız şimdiden kusurum affola;

    V40 D2 R- design manuel Fiyatı nedir? 1 depo ile kaç km gidilir? (depo dolum maaliyeti de verilişe sevinirim)

    Ben V40 R-Design dizel otomatik siparişi verdim. otomatikle manuel arasında çok fiyat farkı yok, powershift sağlam ve konforlu bir şanzıman, satarkenda daha hızlı satılır. Manuele karşı özel bir isteğiniz yoksa kesinlikle otomatik olmalısınız. Ben V40 D2 otomatik R-design, R-design paket (bu ikisi farklı şeyler), cam tavan için 86.000 liraya anlaştım (liste fiyatı:90.000).




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arabaci_58

    quote:

    Orijinalden alıntı: zavtra

    Merhaba, ilk sayfaları okuduğumda volvonun V40 reklamları üzerinde durması gerektiğini belirtmiş bazı arkadaşlar ve evet kesinlikle haklılar. Ben de pazarlama sektöründe olduğumdan reklamın gücünü iyi bilirim. Ben bugün can sıkıntısından internette tesadüfen V40'ı keşfettim. Evet orta segment bir araç alınacak ve şimdiden ne olacağına karar vermeye çalışıyoruz.
    en az 3 safya okudum ve daha önceden yazdıysanız şimdiden kusurum affola;

    V40 D2 R- design manuel Fiyatı nedir? 1 depo ile kaç km gidilir? (depo dolum maaliyeti de verilişe sevinirim)

    Ben V40 R-Design dizel otomatik siparişi verdim. otomatikle manuel arasında çok fiyat farkı yok, powershift sağlam ve konforlu bir şanzıman, satarkenda daha hızlı satılır. Manuele karşı özel bir isteğiniz yoksa kesinlikle otomatik olmalısınız. Ben V40 D2 otomatik R-design, R-design paket (bu ikisi farklı şeyler), cam tavan için 86.000 liraya anlaştım (liste fiyatı:90.000).

    Fiyat iyimiş... renk nedir acaba? Bir de R design ile R design paket farkları ne? biri iç donanım biri dış donaım mı?




  • zavtra kullanıcısına yanıt
    renk: kırmızı
    R-Design aracın üretim şekli yani tamponlar vs. değişiyor ama mesela xenon yok, R-Design paket ise ekstra bazı donanımlar getiriyor aracı biraz daha lüksleştiriyor diyeyim. Elektrikli sürücü koltuğu, xenon far, yağmur sensörü, high performans ses sistemi (geniş ekran)'ı kapsıyor. Volvonun sitesideki araç oluşturucudan bunları görebilirsiniz şuan için dizel araca konfiguratorden bunları ekleyemiyorsunuz ama bakmak adına T4 motorlu bir aracı seçerseniz detayları görebilirsiniz.

    R-Design fiyatı : 1300
    R-Design paket fiyatı: 6800 tl

    paketi almasanızda aracı R-design olarak almanızı tavsiye ederim o tampon aracı çok değiştiriyor.






    Bu arada arkadaşlar şimdi dikkat ediyorum ama R-desing pakete 6800 lira sadece ses sistemi ve xenon için mi veriyoruz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arabaci_58




    Bu arada arkadaşlar şimdi dikkat ediyorum ama R-desing pakete 6800 lira sadece ses sistemi ve xenon için mi veriyoruz?

    elektrikli (sürücü sadece)koltuk
    bi de arka park sensörü
    araçta cruise control için bile fark ödüyorsunuz. Şuan listeye dahil etmişler midir bilmiyorum.
    ama bence alınabilecek bir opsiyon "led iç aydınlatma paketi"
    gece yolculuklarında süper bir ambians oluşturuyor :) ama fiyat tuzlu
  • dgnkr kullanıcısına yanıt
    cruise control zaten benim 30.000 liralık fiestamda bile standart ama 96.000 lira teklif aldığım A3'de yok, çoğu lüks araçta ekstra ve bazen alan yok ama sanırım V40'da ''hız sınırlandırıcı'' var. yani buna bir nebze ayağın gazda basılıyken hızın artmadığı ''basılı cruise control'' diyebilir miyiz? Son olarak V40 D2 Powershift countryman testimde satış temsilcisi temaları seçebildiğimiz TFT ekranın R-Design versiyonunda tek seçeneği olduğunu, R-Design'a özel bir temanın olduğunu söyledi, pek inanmadım açıkçası R-Designda tek seçenek olduğuna. Bu işin aslı nedir sayın @dgnkr ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arabaci_58

    cruise control zaten benim 30.000 liralık fiestamda bile standart ama 96.000 lira teklif aldığım A3'de yok, çoğu lüks araçta ekstra ve bazen alan yok ama sanırım V40'da ''hız sınırlandırıcı'' var. yani buna bir nebze ayağın gazda basılıyken hızın artmadığı ''basılı cruise control'' diyebilir miyiz? Son olarak V40 D2 Powershift countryman testimde satış temsilcisi temaları seçebildiğimiz TFT ekranın R-Design versiyonunda tek seçeneği olduğunu, R-Design'a özel bir temanın olduğunu söyledi, pek inanmadım açıkçası R-Designda tek seçenek olduğuna. Bu işin aslı nedir sayın @dgnkr ?

    Sadece Sport modda R-desgn'e özel mavi bir renk mevcut. ayrıca Tft'nin açılış ve kapanış animasyonu da Rdesign'e özel ve çok hoş bir çalışma olmuş. Onun dışında bir fark yok benim araçta. Ben zaten sürekli sport temasını kullanıyorum. Devir saati tasarımı ve sağ taraftaki güç ibaresinin yükselmesi insanı hız için kışkırtıyor :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dgnkr -- 17 Ağustos 2013; 13:40:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arabaci_58

    cruise control zaten benim 30.000 liralık fiestamda bile standart ama 96.000 lira teklif aldığım A3'de yok, çoğu lüks araçta ekstra ve bazen alan yok ama sanırım V40'da ''hız sınırlandırıcı'' var. yani buna bir nebze ayağın gazda basılıyken hızın artmadığı ''basılı cruise control'' diyebilir miyiz? Son olarak V40 D2 Powershift countryman testimde satış temsilcisi temaları seçebildiğimiz TFT ekranın R-Design versiyonunda tek seçeneği olduğunu, R-Design'a özel bir temanın olduğunu söyledi, pek inanmadım açıkçası R-Designda tek seçenek olduğuna. Bu işin aslı nedir sayın @dgnkr ?

    selam,

    bugun ıstanbulu tavaf ettin. volcar - otokoc ve mazcar dan fiyat alabildim

    2 ay sonrası ıcın

    d2 rdesign + r paket + panoramik

    volcar = 87.000
    otokoc = 85.000
    mezcar = 87.000

    anahtar teslim fiyat verdiler. sanırım pazarlıkla 85.000 civarına gelebilir.

    bu arada r design araçlarda hız sabiltleme yok. hız limitleme var. ikisi farklı şeyler.

    Hiz limitörü: Direskiyon üzerindeki tuşlarla ayarladığın hız km değerini gaz pedalına basılı durumda iken ayarlanan km'yi geçemez.

    Hız sabitleyici : Direskiyon üzerindeki tuşlarla ayarladığın hız km değerini gaz pedalına basılı tutmayıp, gaz pedalından ayağını boşa bıraktığında kendiliğinde. gitme sistemidir.

    ayrıca yolcu koltugunda base paketi almazsanız yukseklik ayarıda yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jonywayt -- 17 Ağustos 2013; 17:52:21 >




  • jonywayt J kullanıcısına yanıt
    Ben base paketi standart sanıyordum, şimdi baktım benim faturamda 'base paket'te varmış, Base paketin vergisiz fiyatı 360tl olarak girilmiş, vergili olarak sanırım 600 tl civarına geliyor.

    Base paket:
    57 Yükseklik ayarlı yolcu koltuğu ve ayarlanabilir sırt desteği
    276 çoçuk koltuk eki
    298 çabuk katlanır arkalığa sahip yolcu koltuğu
    424 12 priz, bagaj bölümü
    641 yolcu hava yastığı kapatma anahtarı
    820 arka park kamerası hazırlığı



    Peki 7'' ekralı araçlara sonradan navigasyon, DVD, arka park kamerası gibi donanımlar eklemek mümkün mü? orjinal parça değilde yan sanayi parçalarla bu işler yapılabilir mi?
  • jonywayt J kullanıcısına yanıt
    R-pack'da elektrikli sürücü koltuğu var ve sağ-sol hariç heryöne hareket ediyor. ama yolcu koltuğu sadece ileri geri gidiyor.
    Yanlış bilmiyorsam diğer V40larda da CC(hız sabitleyici) mevcut değil, ekstra ücretle alınıyor. CC uzun otoban yolculuklarında büyük kolaylık. Sürekli şehir trafiğine çıkılıyorsa gereksiz bir özellik.
  • arabaci_58 kullanıcısına yanıt
    Navigasyon ve kamera için siparişte ücretsiz olan "RTI hazırlığı" diye birşey eklenmesi gerekiyor demişlerdi bana...
  • jonywayt J kullanıcısına yanıt
    bu araç manuel mi otomatik mi bu arada?
  • dgnkr kullanıcısına yanıt
    D2 aracımca Sürücü kolduğu elektrikli yolcu koltuğu normal ayrıca hız sabitliyicisi var 5inc lik 8li ses sistemi mevcut + telefon bağlantılı 72bin tl ye aldım cam tavanı yok deri koltuk yok
  • s_ezen kullanıcısına yanıt
    Haziran-temmuz ayı boyunca premium paketi hediye ettiler. Sanırım bu kampanyadan yararlandınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arabaci_58

    bu araç manuel mi otomatik mi bu arada?

    Otm d2

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dgnkr

    R-pack'da elektrikli sürücü koltuğu var ve sağ-sol hariç heryöne hareket ediyor. ama yolcu koltuğu sadece ileri geri gidiyor.
    Yanlış bilmiyorsam diğer V40larda da CC(hız sabitleyici) mevcut değil, ekstra ücretle alınıyor. CC uzun otoban yolculuklarında büyük kolaylık. Sürekli şehir trafiğine çıkılıyorsa gereksiz bir özellik.


    Yanlis yazmisim sorry duzelttim. Yolcu koltugu demek istedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Volvo nun yeni motoru i-art teknolojisi hakkında bilgi sahibi olan arkadaşlar var mı ? ingilizce bilen varsa bir göz atsınhttp://www.volvocars.com/intl/explore/pages/innovation-areas.aspx#/Drive-E
  • Ben de Cruise Control'e ihtiyaç duymadığımdan yani yılda 1 kez uzun yol yaptığımdan ekletmemiştim. Dün yıllık izin dönüşümde 600km boyunca hız limitörünü kullandım ve neredeyse aynı işi yaptığını söyleyebilirim. Direksiyondan belirli bir hıza ayarlıyorsunuz mesela 125km/h. Gaza ne kadar basarsanız basın bu hızı geçmiyor araç, gazı kendi kesiyor. Bu hızın altında yavaşlamanız gereken yerlerde gazdan ayağınızı çektiğinizde hız düşüyor. Rampa aşağı giderken araç frenlemiyor belki cc yapıyordur. Bir de mesela 100'e ayarladınız rampa aşağı araç hızlanıyor ve %5'i geçince yani 105km/h. hızdan sonra akustik bir speed limit uyarısı veriyor. Ekranda da lim ikonu yanıp sönüyor. Son olarak acil güce ihtiyacınız olduğunda hiç butonlarla uğraşmadan gazı köklediğinizde sistem geçici olarak devreden çıkıyor ve araç maksimum güçle ivmelenmeye başlıyor. Dolayısıyla hiçbir donanım ücreti ödemeden hız limitörüyle sundukları tatmin edici bence. Çok uzun yol yapacaklar cc'yi alsa daha iyi olur tabi.




  • dün bursa arkas da v40 d2 powershift aracı inceledim. kısa bir test sürüşü de yaptım. olumsuz eleştirilerim; el freni çok çirkin(keşke s60 daki gibi olsaymış), cam tavan çok şık ancak pahalı ve açılır olmaması çok kötü, son olarak fiyatlar pahalı. bunların dışında araç gerçekten çok hoş bir araç. şu an piyasada olan C sınıfı araçların(yeni leon,yeni golf,yeni honda civic hb, auris,audi a3, mercedes A, megane hb,citroen c4) hemen hemen hepsinin içini dışını incelemiş ve test sürüşü yapmış biri olarak v40 ı etkileyici bulduğumu söyleyebilirim. tercihim v40 tan yana.ancak aracı kesinlikle 2014 ü görmeden almak istemiyorum. hem fiyatların revize edileceğini, hemde el fireni gibi estetiği bozan, cam tavan gibi işlevi belirsiz bir tavanın işlevsel hale getirileceğini umut ediyorum. beklediğim değişiklikler olmazsa kesinlikle mercedes A alacağım. bu arada forumdan çok faydalandım bilgi paylaşan arkadaşların emeğine sağlık ve teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi roqi -- 18 Ağustos 2013; 10:00:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: roqi

    dün bursa arkas da v40 d2 powershift aracı inceledim. kısa bir test sürüşü de yaptım. olumsuz eleştirilerim; el freni çok çirkin(keşke s60 daki gibi olsaymış), cam tavan çok şık ancak pahalı ve açılır olmaması çok kötü, son olarak fiyatlar pahalı. bunların dışında araç gerçekten çok hoş bir araç. şu an piyasada olan C sınıfı araçların(yeni leon,yeni golf,yeni honda civic hb, auris,audi a3, mercedes A, megane hb,citroen c4) hemen hemen hepsinin içini dışını incelemiş ve test sürüşü yapmış biri olarak v40 ı etkileyici bulduğumu söyleyebilirim. tercihim v40 tan yana.ancak aracı kesinlikle 2014 ü görmeden almak istemiyorum. hem fiyatların revize edileceğini, hemde el fireni gibi estetiği bozan, cam tavan gibi işlevi belirsiz bir tavanın işlevsel hale getirileceğini umut ediyorum. beklediğim değişiklikler olmazsa kesinlikle mercedes A alacağım. bu arada forumdan çok faydalandım bilgi paylaşan arkadaşların emeğine sağlık ve teşekkürler.

    V40 begeniyorsunuz ama fiyat pahalı. Mercedes a yada a3 ne kadar ? Vw gibi 50-60 tl mi olsun istiyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • V40 gibi yapmak isterse a serisinde
    Amg + cam tavan + xenon + pre sound + cift klima 95 civarina geliyor ve benzinli modeli.

    Dizel 1.6 otm yok malesef 1.8 var 104 bosu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7475767778
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.