Şimdi Ara

Volvo V40: Ve O Sensin (58. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8.802
Cevap
114
Favori
649.201
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5657585960
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    Aracın fiyatlandırmasını ben de çok eleştirdim fakat sonradan detaylı inceleyip karşılaştırmalar yapınca o kadar da yüksek olmadığına hatta Audi, Bmw ve Mercedes gibi markalardan daha avantajlı olduğuna kanaat getirdim. Bu noktada tek kabul edilmesi gereken Volvo'nun diğer meşhur premium üçlüsünden daha kalitesiz olmadığıdır.

    Bunu kabullendikten sonra işler kolaylaşıyor, nitekim siparişimi verdim. 1 ay sonra V40 R-Design sahibi olarak aranıza katılacağım ve bu ilk Volvo koltuğuna oturup onu kullanma deneyimim olacak aynı zamanda... Bakalım neler hissedeceğim.

    Fiyat konusunda içime oturan tek şey 4790 TL verdiğim, panoramik cam tavan oldu. Diğer her kuruş sonuna kadar helal olsun ama sabit açılmayan bir tavan camına böyle fahiş fiyat isteyen Volvo'yu gerçekten kınıyorum.

    Acaba benim fark etmediğim bir şey mi var diye bayide detaylıca inceledim fakat plastikten yapılma kuvvetlendirilmiş bir cam ve altındaki hareketli perdesinden ibaret bir donanım gördüm sadece. Kıyaslamak gerekirse, Mercedes C serisinde full panoramik cam tavan iki parça halinde ve motorlu kalkıp açılıyor önüne rüzgarlık falan çıkıyor, donanımın fiyatı 4049 TL. Bmw'de açılır tavan 3847 TL, Audi'de 4027 TL. Yani V40'daki cam tavanın esprisi nedir biri açıklasa da rahatlasam çok iyi olur gerçekten.

    Hayirli ugurlu olsun, heyecanla bekliyoruz fotograflari. V40 da tavan perdesi arkadan one dogru aciliyormus, fiyat farkinin sebebi bu ozellik olabilir mi :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    Aracın fiyatlandırmasını ben de çok eleştirdim fakat sonradan detaylı inceleyip karşılaştırmalar yapınca o kadar da yüksek olmadığına hatta Audi, Bmw ve Mercedes gibi markalardan daha avantajlı olduğuna kanaat getirdim. Bu noktada tek kabul edilmesi gereken Volvo'nun diğer meşhur premium üçlüsünden daha kalitesiz olmadığıdır.

    Bunu kabullendikten sonra işler kolaylaşıyor, nitekim siparişimi verdim. 1 ay sonra V40 R-Design sahibi olarak aranıza katılacağım ve bu ilk Volvo koltuğuna oturup onu kullanma deneyimim olacak aynı zamanda... Bakalım neler hissedeceğim.

    Fiyat konusunda içime oturan tek şey 4790 TL verdiğim, panoramik cam tavan oldu. Diğer her kuruş sonuna kadar helal olsun ama sabit açılmayan bir tavan camına böyle fahiş fiyat isteyen Volvo'yu gerçekten kınıyorum.

    Acaba benim fark etmediğim bir şey mi var diye bayide detaylıca inceledim fakat plastikten yapılma kuvvetlendirilmiş bir cam ve altındaki hareketli perdesinden ibaret bir donanım gördüm sadece. Kıyaslamak gerekirse, Mercedes C serisinde full panoramik cam tavan iki parça halinde ve motorlu kalkıp açılıyor önüne rüzgarlık falan çıkıyor, donanımın fiyatı 4049 TL. Bmw'de açılır tavan 3847 TL, Audi'de 4027 TL. Yani V40'daki cam tavanın esprisi nedir biri açıklasa da rahatlasam çok iyi olur gerçekten.

    Sn MaTaDoR;

    Hayırlı olsun. Umarım aracınıza bir an evvel kavuşursunuz. Cam tavan konusu ise Volvo'nun fiyat politikasından kaynaklanıyor olabilir.. Açıklamalarda yazan tek şey infrared ışınlarının geçirmeye karşı dirençli olduğu. Bende farklı bir özelliği olduğunu göremedim kalınlık direnç vs gibi.

    Karşılaştırmalı olarak bakıldığında fiyat konusunda rakip görülen markalara göre uygun olduğu doğrudur. Ancak genel problem tüm rakamların yüksek olması. Diğer bir sorun ise ülkemizde markaya göre fiyat biçilmesi. Örneğin 90 bin Volvoya verilirmi? git bmw al o paraya gibi artık kalıplaşan ifadeler sebebiyle bu durum yaşanıyor. Arkadaşım bmw 3.16i almak üzere anlaşmış. 2012 model aracı 94 binden 84 bine düşmüşler. Araçta ne var donanım olarak dediğimde; arka park sensörü ve çelik jant dedi ve kaldı.
    Bu durum sadece volvo için geçerli değil Skoda da benzer durumda. Superb passat tan iyi, octavşa jetta dan ama volkswagen yok satıyor.




  • HAYIRLI OLSUN 1.6 DİZEL OTOMATİK GELİYORMUŞ. LİNK: http://www.otohaber.com.tr/Haberler/Yenilikler/2013/03/22/16-dizelotomatik-v40-geliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Satıcı arkadaşlar bilmiyorlarmış, bilen arkadaşlara danışmak isterim ;
    Neredeyse tüm Volvolarda her kapı çerçevesi içerisinde, içerisine diş çekilmiş delik mevcut, bunlar nedir !!?

     Volvo V40: Ve O Sensin


     Volvo V40: Ve O Sensin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İrfan 3448 -- 1 Nisan 2013; 12:06:54 >




  • yağmur suyu tahliye kanalı olabilir mi bu deliğin bir benzerini biz cephe profillerinde bırakıyoruz mantık yürüttüm.
  • İlk aklıma gelen buydu ama değil, delikler kapalı ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erhan850

    yağmur suyu tahliye kanalı olabilir mi bu deliğin bir benzerini biz cephe profillerinde bırakıyoruz mantık yürüttüm.

    Bir alüminyum cephe sistemi tasarımcısı olarak, mantığın aynı olmadığını belirtmem gerek. Tahliyenin amacı kayıtlarda biriken ve kondense atılamayan fazla suyu uygun yerlerden dışarı yönlendirmektir, bunu yaparken de delikler şaşırtmalı açılır veya valfli tahliye kapakları kullanılır, bu sayede içeri hava üflemesi engellenmeye çalışılır.

    Araçtaki delikler ise, suyun tahliye edilmesine uygun bir alan değil. O kısımdan damlama olursa, ciddi bir konfor zafiyeti oluşturur. Bence, üzerine diş de açıldığına göre o bölgeden tespit edilen özel bir aksesuar çalışıyordur orada.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaTaDoR -- 1 Nisan 2013; 17:51:56 >
  • Selam,

    biraz bekledim bulabileb olacak mı diye ama tahminleri doğru yönde ilerleyen kimse çıkmadı. Bu delikler yük taşıyıcı tavan barlarını monte etmek için kullanılacak olan somun delikleridir. Çok gizemli bir fonksiyonları yok yani :)

    Sevgiler


  • :)))
  • Ben de benzer ilginçlikte bir soru sorayım. Yolcu ayak koyma yerinin sağ tarafında bir kanca takılacak türden demir var. Ne işe yarar acaba :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssozen11

    Selam,

    biraz bekledim bulabileb olacak mı diye ama tahminleri doğru yönde ilerleyen kimse çıkmadı. Bu delikler yük taşıyıcı tavan barlarını monte etmek için kullanılacak olan somun delikleridir. Çok gizemli bir fonksiyonları yok yani :)

    Sevgiler

    Eminmisiniz !?
    Delikler kör ...

    Dediğiniz gibiyse çookk eğreti duruyor, araç perçinle birleştirilmiş izlenimi veriyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İrfan 3448

    quote:

    Orijinalden alıntı: ssozen11

    Selam,

    biraz bekledim bulabileb olacak mı diye ama tahminleri doğru yönde ilerleyen kimse çıkmadı. Bu delikler yük taşıyıcı tavan barlarını monte etmek için kullanılacak olan somun delikleridir. Çok gizemli bir fonksiyonları yok yani :)

    Sevgiler

    Eminmisiniz !?
    Delikler kör ...

    Dediğiniz gibiyse çookk eğreti duruyor, araç perçinle birleştirilmiş izlenimi veriyor

    Arabayı bu kadar düşünüp tasarlayanlar, bu bağlantının yeterliliğini de düşünmüşlerdir tahminimce.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • "Uğraşıp yormayın kendinizi" diyorsunuz :))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İrfan 3448

    Satıcı arkadaşlar bilmiyorlarmış, bilen arkadaşlara danışmak isterim ;
    Neredeyse tüm Volvolarda her kapı çerçevesi içerisinde, içerisine diş çekilmiş delik mevcut, bunlar nedir !!?

     Volvo V40: Ve O Sensin


     Volvo V40: Ve O Sensin


    Benim aklıma dayanımı artırma çabaları geldi...Yıllar önce atlarla ilgili bir yazıda okuduğum bir şey aklıma geldi.


    "Florida Üniversitesi’nden araştırmacılar, 2002 yılında gerçekleştirdikleri bir çalışmada, atların bacağındaki üçüncü metakarpal kemiğine, evrimle izahı mümkün olmayan son derece mükemmel bir sistemin yerleştirilmiş olduğunu keşfetmişlerdir. Buna göre, yaklaşık 25 cm uzunluğundaki kemik üzerinde bulunan ve kan damarlarının geçişini sağlayan, fasulye büyüklüğünde bir delik, basıncı tolere edecek şekilde ayarlanmıştır. Lâboratuvar testlerinde defalarca kemiği kırma girişiminde bulunan bilim adamları, kemiğin delikten dolayı bu bölgeden kırılmadığını tespit ettiler. Çünkü delik çevresindeki kemik dokunun lifleri ve dairevî bir dizilim gösteren hücre toplulukları (Havers sistemi) basıncı geniş bir yüzeye dağıtacak ve atın bacağının bu noktadan kırılmasını engelleyecek şekilde yaratılmıştır. Bu mükemmel sistem, dikkate değer bulunduğu için bir mühendis, bunu uçak gövdelerinde kablo geçişlerinin sağlandığı deliklere taklit edebilmek gayesiyle NASA’dan finansman sağlayarak çalışmalara başlamıştır."




  • İlginize çook teşekkürler Sn. Dizkgpe ...
    Bilmediğim bir şeyide öğrenmiş oldum :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İrfan 3448 -- 3 Nisan 2013; 6:52:06 >
  • Çok değil şöyle 5-7 bin arası bi indirim olsaydı....:(
  • http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-yeni-volvo-v40-120713518/detay

    fiyat baya uygun görünüyor. advance+ sunroof +deri + metalik renk = 88.000 civari liste fiyatı 11.000 bin ucuz bi sorunu yoksa tabi
  • V40 özelinde ve volvo donanımları genelinde çok pahalı olduğu iddia edildiği için ben de bugün bu iddiaların gerçeği ne kadar yansıttığına dair bir deneme yaptım.

    Sunrooflu, 18 jantlı, aktif cruise kontrollü, şerit takipli, sunuluyorsa şerit değiştirme asistanlı, aktif bi-xenonlu, deri döşemeli, standart üstü ses donanımlı, elektriklısıtmalı-hafızalı koltuklu, kısaca full+full denebilecek bir v40 ne kadar, muadili denebilecek bir 116 veya audi a3 ne kadar?

    Sonuçlar:

    V40 T4 advance 110,000

    Audi a3 1.4 tfsi stronik 128,000

    Bmw 116 124,500

    Kısaca v40 rakiplerinden liste fiyatları itibariyle %12-17 ucuz

    (Başta cam tavansız araçlar oluşturmuştum fakat sonrasında v40'ın cam tavanının pahalılığına dair eleştrileri hatırlayarak yukarıya cam tavan-sunroof dahil fiyatları yazdım. Bu sebeple aşağıdaki resimlerde oluşturduğum a3 ve bmw'de cam tavan bulunmuyor. Fiyatları a3'te 4000, bmw'de 3900 tl)

     Volvo V40: Ve O Sensin

     Volvo V40: Ve O Sensin

     Volvo V40: Ve O Sensin

     Volvo V40: Ve O Sensin



     Volvo V40: Ve O Sensin


     Volvo V40: Ve O Sensin

     Volvo V40: Ve O Sensin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 19can84 -- 6 Nisan 2013; 2:19:55 >




  • Sn. 19can84,

    Epey zaman ve emek harcamışsınız :)

    Ben aracı gördüğüm dakikadan itibaren fiyatını hakkettiğine karar vermiştim.. O sınıf araçların genel fiyat ortalaması yüksektir konusu başka bir konu ama V40 kesinlikle rakiplerinden daha güzel bir araç ve rakiplerinin fiyatına göre pahalı değil..
  • nasıl bi vw modelleri marka algısı-önyargı nedeniyle haketmemesine rağmen fiyatları doğal karşılanıyorsa,yine aynı nedenlerden dolayı volvo araçlarıda fiyatlarını haketmesine rağmen pahalı algılanıyor.Bu konu burda defalarca irdelenmiş.Evet bu araç bu fiyatları hakediyor ancak buna rağmen volvo Türkiyede bi vw bi audi gibi şahlanmak, ''tutulmak'' istiyorsa mutlaka fiyatlarında bir miktar indirime gitmeli,en azından bu volvo önyargısını yıkana kadar.Burda kimse golf fiyatına,focus veya megane fiyatın V40 satılsın demiyor,makul bi indirimle,sağlam bir çıkış yakalayacağını düşünüyorum v40'ın.Liste başlangıç fiyatını 70bin değil 65bin yap,nebileyim cam tavanı 5000 değil 3000 yap,5000 civarı cam tavan nerde görülmüş vs vs.Ben ciddi anlamda v40 almayı düşünüyorum,ancak bu fiyatlarla değil.oluşturduğum volvo modeli v40 cross country d2+premium donanım+cam tavan+deri döşeme+tft ekran+anahtarsız çalıştırma=85000 civarı bir rakam çıkıyor.Fiyatı 76-77bin civarına gelirse gidip alıcam,aksi takdirde mevcut aracımla yola vurmaya devam...:(((
    Yukarıda bi arkadaş donanım karşılaştırmış ellerine sağlık çokta hoş olmuş.Eğer dikkkatli incelerse volvo da olmayan bazı donanımlar var diğer markalarda,üstelik volvoda sigara küllüğünü,gözlük tutucu vs bile opsiyona konulmuş.
    ayrıca volvo v40 t4 povershift advance donanım+donanım listesini tamamen doldurdum yani full+full 130.000 çıktı anlamadım




  • 
Sayfa: önceki 5657585960
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.