Şimdi Ara

Volvo V40: Ve O Sensin (54. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
8.802
Cevap
114
Favori
649.216
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5253545556
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrebozkurt800

    Sn. Hesheit, bence BMW 1 serisini de güvenlik olarak yabana atmayınız. Tabii ki bir Volvo gibi değil, ama o bouttaki bir araç için yeterli. Bu konuda kendisini ispatladı. Ayrıca Çin ortaklığı olması benim umrumda değil. Çin'de üretilse bile önemli değil. Jetta Meksika'da, Polo İspanya'da üretiliyor. Audi'nin Çin'de fabrikası var ve hiç bir sorun yok.

    @19can84

    Sıfır araçlarımda hiç bir zaman kar etme gibi bir niyetim olmadı. Lakin şans eseri hep aldığım fiyatlara satabildim. İkinci eli düşünsem Volvo'nun kıyısından geçmem Passat alırım klasik Türk insanı gibi :)

    S80 konusunda ise inanılmaz bir fiyat aldım evet doğru, ama asıl inanılmaz olan bence aydan aya, haftadan haftaya, bayiiden bayiiye değişen fiyat politikası. 10k km'de servis zorunluluğu, 2. elde ölü olması ve benim bazı diğer sebeplerim.

    V40 ilk çıktığında, fuarda, mavi R design aracı bana satın dedim, fiyatı daha belli değil dediler, ok dedim. Telefonumu bıraktım gün içinde döneceklerdi dönmediler. Sonra aracı hatırladığım bir basketbolcuya sattılar :)

    O gün fuarın ilk günüydü (VIP günü, yani hiç kalabalık değildi) ama Volvo standında hiçbir araç için doğru düzgün fiyat veremediler. Telefonumu almalarına rağmen hiç aramadılar.

    Sorun değil, ben bütün bu olumsuzluklara rağmen Volvo markasını seviyorum, ilginç bir dönemden geçiyor, umarım ayakta kalır.

    Selamlar



    Umarım ayakta kalır derken ??? Volvo'nun batacağını mı düşünüyorsunuz ?




  • Şunu unutmamak lazım. Biz Türkler duygusal insanlarız, hemde fazlasıyla. Mercedes bu ülkede öyle bir algı oluşturmuşki, isterse teneke satsın, müşterisi hazır.

    Volvoda öyle bir algı varki tank satsa yine mercedese yaklaşamaz bile.

    Tüzel kişiliklerin toplum üzerinde oluşturduğu algı öyle kolay kolay yıkılmaz.

    skoda passat ile aynı hemen hemen. ama gidin biri zirvede diğeri yerlerde sürünüyor. Resmen nal topluyor. neden?

    oluşturulan veya oluşan algıda her şey.

    Volvonun yapacağı, v40 aracını piyasaya uygun fiyatlı verecek, insanlar yollarda v40 görecek, a bakın bir araç gidiyor işte buda volvoymuş diyecek, sonra bunu alacak, binecek ve çevresinede tavsiye edecek. Sonrada makul fiyatlarda Türk insanının beğenisi ile devamını sağlayacak. Tıpkı vw nin yaptığı gibi.

    yoksa fiyatlar şöyle olsun, bu böyle olsun muhabbeti anlamsızca sürer gider. Senin ve benim bu aracı almamızla bu işler yürümez. Daha doğrusu değirmenin suyu dönmez. Böyle salla pati servislerlede uğraşır durursunuz. Kendi başlarına hükümdarlık süren volvo servisleri oluşur, oraya gidende o servisten soğur.

    Ör/ Adanada otokoç hem ford satıyor, hemde volvo, volvo standı, taliplisi bomboş, ford cıvıl cıvıl. Neden acaba.? Bence bu herşeyi açıklıyor. Yoksa bizde donanım olarak hak ettiğine inanıyoruz. Ama Türkiye gerçeklerine uymuyor. Bu gömlek bol abicim bol. Giydiğiniz zaman resmen sırıtıyor. Bol gömleğe pile atarak daraltılması lazım. Buda fiyatla olur. Başka olmaz. Eşyanın tabiatına aykırı.

    saygılarımla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ylv77 -- 21 Mart 2013; 15:32:17 >




  • Türkiyede insanların algılarını anlayan ve ders çıkartıp kendince en iyi satış/pazarlama stratejisini uygulayan sektör gıda dalında BİM mağazaları uyguluyor.

    Kendi markaları var, en ücra ilçelerde bile en az bir şubesi var. Türkiyenin bilinen markalarını satmamalarına rağmen resmen satış ve kar patlaması yaşıyorlar.

    Örnek alınması gereken satış/pazarlama stratejine sahip.

    Her coğrafyanın bir yaşam iklimi vardır. Ona ayak uyduran yaşar, uyduramayan ölür veya gider.

    saygılar.
  • Marka algısı konusunda yazılanlara katılıyorum. Son kasa Mercedes ve BMWlere her binmemde ulan ne kazık atmışlar bu araçları alanlara diyorum. Hele şu Mercedes C serisinin ilk çıktığındaki Ford transit kalitesindeki iç mekanına rağmen yakaladığı satış rakamı inanılmaz.

    Volvo'nun daha düşük fiyatla piyasada yaygınlık kazanması gerektiği görüşü de doğru; ancak, Volvo'nun bunu şu an yapması imkansız. Çünkü markayı T'de ayakta tutan, satış merkezlerinde canlılık yaratan iki model var: S60 ve V40. XC60 vergi dilimi yüzünden istenen canlılığı yaratamıyor. Başka bir deyişle, Volvo satışından edilecek kar -ki siz bunu zarar etmeme, günü kurtarma olarak alınız- S60 ve V40'dan edilecek. Bu iki araçtan birini de düşük fiyata feda etseler bayiler kapatmaya başlar. Eğer model gamının tümü yenilenir ve ilgi uyandıran araçların sayısı artarsa o zaman her ay bir modelde indirim olabilir, bayiler ellerindeki alternatifleri fiyatlarıyla oynayarak satabilirler. Şu model gamına bakar mısınız: XC90 ve C70 tamamen ölü iki model. XC70, XC60'dan daha pahalı. S80 eskimiş. V70 Türkiye SW ülkesi olmadığı ve yine eskidiği için satmıyor vs.

    Sözüm meclisten dışarı: Volvo'nun çok satmaması, fiyatının düşük olmaması hiçbir şekilde Volvo almayı düşünmeyenleri, Volvo severlerden ve sahiplerinden bile daha fazla neden rahatsız ediyor, onu da anlamış değilim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrebozkurt800

    Sevgili arkadaşlar,

    Polemik yaratmak istemem, lakin örnek vermek açısından, BMW 1.18 170hp lik M-Paket 90 bin TL'nin altına alınabiliyor. Performans olarak T4 motorun oldukça ilerisinde (sürüş, aktarma, 2. el konularına girmiyorum) Donanım olarak M paket zaten inanılmaz.

    Yani kağıt üzerinde gördüğünüz 180 beygir, aktarma, ağırlık, aerodinami vs. gibi sebeplerden dolayı, kendisinden düşük güçteymiş gibi görünen araçların gerisinde kalabiliyor. Mesela A3 1-2 ay sonra 140hp COD (cylinder on demand, ihtiyaç duyulduğunda 2 silindir çalışabilen motor, şu anda Golf 7'de var)) motoru getiriyor. 140hp olmasına rağmen gene T4 ile başa baş performans gösteriyor.

    Araçlarınızdan memnun olmanız çok sevindirici, ama Volvo'nun Türkiye'de ayakta kalabilmesi için daha çok satması, bazı ön yargıları yıkması gerekiyor.

    Bunun için de fiyat olarak kendini Türkiye'de ispatlamış markalardan biraz daha uygun tutması gerekiyor diye düşünüyorum.

    Siz o konfigürasyonda çıkan fiyatlara aldanmayın, 40k Euro dedikleri aracı 35-36 bine rahat alıyorsunuz. Ama Volvo'da biraz tersi bir durum var, sitede yazan fiyatlar ile bayiiler birbirini tutmuyor. Bırakın siteyle bayiiyi, 2 bayii arası bile fiyatlar farklı. Volvo'da sanırım her bayii ayrı bir şirket statüsünde.

    Kimsenin aracını kötülemek gibi bir niyetim yok, Volvo benim de çok beğendiğim, diğer markalardan önce seçmek istediğim bir marka. Ama ben 1 adım gittikçe, Volvo 2 adım uzaklaşıyor. Şu anda beklemedeyim..

    Saygılar

    Emre



    Kardeşim aracımi sattiktan sonra alicagim araba â3 Mercedes a yada bmw 1 serisi olacaktı. Bmw ye gittim önce 2012 modek 1 serisine 88 eger 2013 beklersek fiyatların yüksek olacağını söylediker .mercedese girdim ordan a200 urban (amg bile değil) 2013 fiyat 87bin tl pazarlık bitti diğer gün kapora getirmek için anlaştık Mercedes ile.ordan çıktım yol üstü volvo ya gireyim dedim. V40 test arabaları yeni iniyor hemeb teste çıktım baktım bmw ve mercedese göre daha güzel daha konforlu geldi bana ve daha geniş tabiki. V40 t4 kırmızı siparisi gectik hemen kapora yi verdim ve cok memnun kaldım .bendede almama rağmen tereddüt vardı ama su anda cok rahatım. Volvo nun bence tek eksigi artik otomatik vitesin 6 değil en azından 7 ileri yapması gerekir yakıt tasarrufu için gerekli bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hayır kapanacağını batacağını düşünmüyorum tabii ki. Ama bu şekilde hiçbir zaman araç satamaz. 2x2=4

    Kimse (mantıklı düşünen) kalkıp da V40 gibi, yani Volvo gibi, piyasaya girmeye çalışan bir markaya, daha güvenli olduğu için, Mercedes, BMW, Audi gibi markalardan daha fazla para ödemez.

    Sen ben ve 1-2 kişinin alması ile de marka hiçbir yere gelemez. ylv77 arkadaşın dediği gibi, fiyatı düşürecek, insanblar alacak ki diğer insanların gözü Volvo görecek, a ne güzel satılıyor bak tuttu! diyecek.

    Mesela Alfa Romeo Giulietta ile bunu başarıyor. Az kaldı yakında yollarda bu araçtan geçilmeyecek. Ha iç aksam daha az kaliteli vs vs ama çok iyi hamle yaptı özellikle mito ve giulietta ile.

    Öyle yıl sonu kampanyası yapıp S80'i 90 bine satmaya çalışmakla olmuyor maalesef.

    İstikrarlı ve makul bir fiyat politikası izlemesi gerekiyor. Yoksa işi çok zor.




  • İyi ve kaliteli markalar hiçbir zaman genel pazarlama stratejilerini "ucuz satma" üzerine kurmazlar, kuramazlar.. Bu, markanın değer ve imajını birebir etkileyecek etkenlerin başında gelir..

    S60'ta iki-üç ay fiyat kampanyası yapıldı, Volvo'ya demediğimiz lafı bırakmadık. Ben bir S60 sahibi olarak V40'ın, orta sınıf bir aracın dolu versiyon fiyatına satılmasını nasıl kabul edebilirim ? Bu sadece model fiyatını belirlemek değil, marka fiyatını da belirlemektir.

    V40 şu anda 60-65 bine satılsa, kaç kişi S60 alır ? Hiç kimse.. Ayrıca, V40'ın fiyatının 5k düşürülmesi, sizce gerçekten V40'ın satış rakamlarına büyük etki eder mi ? Sorun algıda ise, algı aynı algı..

    Volvo, kaliteli bir marka ve fiyatı da o kalite seviyesinde olmalı. Bunun aksi, kendi ayağına sıkmak olur..

    Volvo almak isteyen o fiyattan alır. Bütçesi yetmeyen gider VW alır.. Antalya'da yolda her dakika bir S60 ile karşılaşıyoruz artık. V40'ın da yakında yollarda bolca görüneceğinden eminim.

    Bugün sabah bir arkadaşımın BMW 3 serisi ile kısa bir yolculuk yaptık. Araç resmen S60'a göre küçük ve dar. Verdiği his S60'ın gerçekten çok uzağında. Şunu demek istiyorum, Volvo'ya binmeden Volvo'yu yargılamak çok büyük hata. V40 henüz çıkmadan pahalı dendi. Araç çıktı piyasaya, muhteşem olmuş. Yine pahalı denmeye devam ediliyor. Yani sorun araçta değil bence, önyargılarda..




  • Tabii ki "ucuz" satılmayacak. Sonuçta premium rakipleri ile aynı seviyede.

    Mesele, pazara girmek. Yani diğer 3 rakibi ile müsabık olabilmesi için, en azından 5-7k TL daha aşağıda olması lazım.

    Parası olan meselesi de değil. Parası olmayan VW'e biner demek, VW binicilerini hor görmek oluyor. Ben de VW'e bindim, ama maddi durumum el vermdiği için değil, o anda o aracı istediğim için. Audi'ye de bindim (A3, A6), BMW'ye de ( 320, 8.50i) Alfa'ya da (159)

    Ben bu aracın, A3 ve diğer rakiplerinin fiyatını düşürür düşürmez, en az 7-8 k TL ucuzlayacağını düşünüyorum. Yani mesele bu işte, A3 bu fiyatsa ben de şu fiyata satarım, premiumum, Volvo'yum vs. demek yanlış, baştan o fiyata satmak ve piyasaya girmek. yap 75-80 bin, bak nasıl satılıyor.

    Tabii ki 60-65'e satılamaz. Ama 90-95 TL de çok yüksek bir rakam. Kusura bakmasın kimse. Sonuçta benzinli C segment araba der geçer millet. Burası Türkiye.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrebozkurt800 -- 21 Mart 2013; 16:54:53 >




  • Asla VW kullananları küçük görmek değil benim yazdığım. Yanlış anlaşılmak istemem. Burada herkes hayata premium sınıf bir araçla başlamadı elbette. Elbette farklı sınıfta araçlara sahip oldu herkes, ben de öyle.. Ama yazılanlar sanki (sizi kastetmiyorum, genel anlamda. Benim tüm yazdıklarım şahsen sizin yazdıklarınıza karşı değil zaten) genelde orta sınıf araç alma gücüne sahip kişilerin V40 almak istemeleri, kendilerince bir rakam biçmeleri ve gerçek rakamla kendi biçtikleri rakam arasındaki farktan dolayı hayal kırıklığına uğramalarını gösteriyor gibi..

    Aksi halde, araç piyasaya çıkmadan, ne olduğu, nasıl olduğu, nasıl bir teknoloji ve konfora sahip olduğu görülmeden fiyat biçilmez bir araca..

    Yani, V40 aslında gerçek değeri rakiplerinin çok çok üstünde bile olsa, aracı pırlanta ile süslese bile diğerlerinden 5-7 bin TL aşağı satılması lazım diyorsunuz ? V40'ın ne sunduğu, ne kadar güzel olduğunun önemi yok mu ?

    V40'ı inceleyip, deneme sürüşü yapıp ona göre mi bu değeri biçiyorsunuz araca ?

    Aracın baz fiyatı 69k zaten. Bunun biraz altı 60-65 bin oluyor :) 80k civarı bir rakama epey özellik eklenmiş bir V40 alınabilir. Orta sınıf bir aracın dolu versiyonunun 60k civarı olduğu ülkemizde, V40 için 80k hiç de yüksek bir rakam değil bence.. Tekrar etmek istiyorum, bir modelin fiyatı, o markanın geneline paralel belirlenir. Diğer modelleri de göz önünde bulundurmak gerekir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ugur31 -- 21 Mart 2013; 19:35:07 >




  • Volvo sanırım bu sene 1200 adet V40 kotası alabilmiş fabrikadan.Mart ayını pas geçersek Nisan'dan itibaren her ay ortalama 150 adet satması yeterli.Fiyatı böyle yüksek şöyle pahalı diyenler elbette olacak yukardada belirttim ama Volvo'nun bu arabayı "ölü doğurdunu" "kimseye satamayacağını" kesinlikle düşünmüyorum.
  • Şunu kabul etmemiz gerekiyor ki volvo Türkiye'nin arabası değil. Birçok özelliği ile insanımızın beklentilerine cevap veremiyor. Bagaj kapasitelerinin küçük olması, bozuk yollarımızda volvoların sert sürüş özelliklerinin getirdiği dezavantajlar ve ikinci elde zayıflığı gibi nedenler başta geliyor bence. Sonuçta marjinal bir kesimin arabası volvo. Biz de biraz da bu nedenle volvoyu seçmedik mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrebozkurt800

    Tabii ki "ucuz" satılmayacak. Sonuçta premium rakipleri ile aynı seviyede.

    Mesele, pazara girmek. Yani diğer 3 rakibi ile müsabık olabilmesi için, en azından 5-7k TL daha aşağıda olması lazım.

    Parası olan meselesi de değil. Parası olmayan VW'e biner demek, VW binicilerini hor görmek oluyor. Ben de VW'e bindim, ama maddi durumum el vermdiği için değil, o anda o aracı istediğim için. Audi'ye de bindim (A3, A6), BMW'ye de ( 320, 8.50i) Alfa'ya da (159)

    Ben bu aracın, A3 ve diğer rakiplerinin fiyatını düşürür düşürmez, en az 7-8 k TL ucuzlayacağını düşünüyorum. Yani mesele bu işte, A3 bu fiyatsa ben de şu fiyata satarım, premiumum, Volvo'yum vs. demek yanlış, baştan o fiyata satmak ve piyasaya girmek. yap 75-80 bin, bak nasıl satılıyor.

    Tabii ki 60-65'e satılamaz. Ama 90-95 TL de çok yüksek bir rakam. Kusura bakmasın kimse. Sonuçta benzinli C segment araba der geçer millet. Burası Türkiye.

    volvo v40 ın fiyatı zaten 5-7 bin audi a3 den aşağıda bunu niye kimseye anlatamıyoruz

    donanımları ve motorları eşitleyip bayiden fiyat alınız

    1.6 turbo 180 hp lik v40 ın karşısına koyabileceğiniz audi a3 buarada 120 hp 1.4 turbo.




  • İşin özeti şu arkadaşlar: Sorun v40'ın fiyatı değil, Türkiye'de arabalar pahalı.

    Ya da bireysel olarak kendimizde sorun var. Herkesin gelir durumunu kendimizinki gibi görmeye başlıyoruz zamanla. Bana pahalı gelen başkasına da pahalı geliyordur yanılgısına düşüyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    İşin özeti şu arkadaşlar: Sorun v40'ın fiyatı değil, Türkiye'de arabalar pahalı.

    Ya da bireysel olarak kendimizde sorun var. Herkesin gelir durumunu kendimizinki gibi görmeye başlıyoruz zamanla. Bana pahalı gelen başkasına da pahalı geliyordur yanılgısına düşüyoruz.

    Çevremde " V40'a o kadar para verilir mi? " diye beni eleştirenler , aracı yakından görüp bir de içine binince bana haklıymışsın diyorlar:)) maalesef çoğu insanda bu önyargı mevcut. Ama bu biraz da Volvo'nun geçmişinden kaynaklanan bir durum. C30'u ilk aldığımda aracı zaten bilen sayısı çok azdı. Hatta bir aile büyüğüm " diplomat olmaya mı karar verdin" diye sormuştu ciddi bir şekilde :)) C30'u da V40'ı da dizaynı hoşuma gittiği için aldım. Güvenlik unsurları tabii ki "+" bir değer ama aracı satın almamda premium marka sürme ya da elit gözükme çabası gibi bir düşünce etken değildi açıkçası. Daha önceleri de belirttiğim gibi bütçem elverse Audi A5 coupe, daha da elverse ! S60 T6 için yorum yapıyor olurdum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: emrebozkurt800

    Tabii ki "ucuz" satılmayacak. Sonuçta premium rakipleri ile aynı seviyede.

    Mesele, pazara girmek. Yani diğer 3 rakibi ile müsabık olabilmesi için, en azından 5-7k TL daha aşağıda olması lazım.

    Parası olan meselesi de değil. Parası olmayan VW'e biner demek, VW binicilerini hor görmek oluyor. Ben de VW'e bindim, ama maddi durumum el vermdiği için değil, o anda o aracı istediğim için. Audi'ye de bindim (A3, A6), BMW'ye de ( 320, 8.50i) Alfa'ya da (159)

    Ben bu aracın, A3 ve diğer rakiplerinin fiyatını düşürür düşürmez, en az 7-8 k TL ucuzlayacağını düşünüyorum. Yani mesele bu işte, A3 bu fiyatsa ben de şu fiyata satarım, premiumum, Volvo'yum vs. demek yanlış, baştan o fiyata satmak ve piyasaya girmek. yap 75-80 bin, bak nasıl satılıyor.

    Tabii ki 60-65'e satılamaz. Ama 90-95 TL de çok yüksek bir rakam. Kusura bakmasın kimse. Sonuçta benzinli C segment araba der geçer millet. Burası Türkiye.

    volvo v40 ın fiyatı zaten 5-7 bin audi a3 den aşağıda bunu niye kimseye anlatamıyoruz

    donanımları ve motorları eşitleyip bayiden fiyat alınız

    1.6 turbo 180 hp lik v40 ın karşısına koyabileceğiniz audi a3 buarada 120 hp 1.4 turbo.

    Ambiente (s-Line'dan sonra en üst donanım sayılabilir) 122hp s-tronic 17" jantlı panoramik tavanlı araç için 85 TL fiyat aldım. Biraz daha sıkı pazarlık ile 82-83 olabilir.

    Emsal donanımda V40 (Advance) için 96 bin fiyat verdi bayii (pazarlık etmeye bile gerek duymadım) Panoramik tavan yok 18" jant var, performansları arasında da aman aman bir fark yok.

    BMW 118i M-Paket (ne kadar dolu olduğunu anlatmıyorum) 170hp, 8 ileri zf, arkadan itiş vs, çok daha performanslı motor, 88-89 TL.

    İkisi de benzinli otomatik.

    BMW'nin bu segmentte T4 motor karşılığı veriler ile bakarsak, 170hp'lik ünite değil zaten. 136hp yakın değerlerde.

    Siz istediğinizi söyleyin, Volvo bu fiyatlarla araç sa-ta-maz.

    Selamlar




  • Artı, az satması, ikinci elinin olmaması ve gibi sebepler benim umrumda değil. Tam tersi az olmasını daha çok tercih ederim.

    Aksi olsa E31 850i V12 gibi Türkiye'de 25-30 tane olan bir araca binmezdim.

    Ama bahsettiğimiz araba zaten bildiğimiz "family hatchback" sınıfında bir araç. Piyasaya girmeye çalışan benim de sevdiğim bir marka.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrebozkurt800

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: emrebozkurt800

    Tabii ki "ucuz" satılmayacak. Sonuçta premium rakipleri ile aynı seviyede.

    Mesele, pazara girmek. Yani diğer 3 rakibi ile müsabık olabilmesi için, en azından 5-7k TL daha aşağıda olması lazım.

    Parası olan meselesi de değil. Parası olmayan VW'e biner demek, VW binicilerini hor görmek oluyor. Ben de VW'e bindim, ama maddi durumum el vermdiği için değil, o anda o aracı istediğim için. Audi'ye de bindim (A3, A6), BMW'ye de ( 320, 8.50i) Alfa'ya da (159)

    Ben bu aracın, A3 ve diğer rakiplerinin fiyatını düşürür düşürmez, en az 7-8 k TL ucuzlayacağını düşünüyorum. Yani mesele bu işte, A3 bu fiyatsa ben de şu fiyata satarım, premiumum, Volvo'yum vs. demek yanlış, baştan o fiyata satmak ve piyasaya girmek. yap 75-80 bin, bak nasıl satılıyor.

    Tabii ki 60-65'e satılamaz. Ama 90-95 TL de çok yüksek bir rakam. Kusura bakmasın kimse. Sonuçta benzinli C segment araba der geçer millet. Burası Türkiye.

    volvo v40 ın fiyatı zaten 5-7 bin audi a3 den aşağıda bunu niye kimseye anlatamıyoruz

    donanımları ve motorları eşitleyip bayiden fiyat alınız

    1.6 turbo 180 hp lik v40 ın karşısına koyabileceğiniz audi a3 buarada 120 hp 1.4 turbo.

    Ambiente (s-Line'dan sonra en üst donanım sayılabilir) 122hp s-tronic 17" jantlı panoramik tavanlı araç için 85 TL fiyat aldım. Biraz daha sıkı pazarlık ile 82-83 olabilir.

    Emsal donanımda V40 (Advance) için 96 bin fiyat verdi bayii (pazarlık etmeye bile gerek duymadım) Panoramik tavan yok 18" jant var, performansları arasında da aman aman bir fark yok.

    BMW 118i M-Paket (ne kadar dolu olduğunu anlatmıyorum) 170hp, 8 ileri zf, arkadan itiş vs, çok daha performanslı motor, 88-89 TL.

    İkisi de benzinli otomatik.

    BMW'nin bu segmentte T4 motor karşılığı veriler ile bakarsak, 170hp'lik ünite değil zaten. 136hp yakın değerlerde.

    Siz istediğinizi söyleyin, Volvo bu fiyatlarla araç sa-ta-maz.

    Selamlar

    Emre bey anladığım kadarıyla kağıt üzerinde yazılanlara göre hareket ediyor durumundasınız. Bir arkadaş olarak size tavsiyem, hangi araç olursa olsun birebir olmasa dahi istediğinize yakın donanıma sahip aracı mutlaka test etmeniz olacaktır. Eğer gerçekten araç alma niyetindeyseniz kağıt üzerinde yazılanlar dışında araçların gerçek karakterlerini kullanarak değerlendirmeniz , aracı aldıktan sonra kafanızdaki "keşke" kelimesini de ortadan kaldıracaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • hepsini test ettim.

    Şöyle, 122 lik Audi motorunu zaten biliyorum, ki yeni kasada değerler daha iyi. bildiğimiz motor.

    118i'yi test ettim, T4 ile mukayese edilmez.

    T4 motoru da S60'da test ettim.

    Donanım konusu kişisel bir olay. Ben 17 jant severim, 18 jant TR yollarına fazla olarak görürüm, diğeri ben 180 le viraj alıyorum her gün der onu tercih eder. Biri Panoramik tavan olmazsa olmaz der diğeri olur der.

    Ama birbirine yakın donanımdaki araçların fiyatlarından bahsettim ben. Yukarıda da belirttim zaten. Benzer donanımda (illa ki markadan markaya değişir) iki araç, ama fiyatlar Volvo'nu aleyhine.

    Ha eder mi? Bence Volvo süper araba, hatta BENCE Audi grubundan da daha "DÜRÜST" arabalar yapıyor.

    Ama hangi marka olursa olsun, premium da olsa, C segment Family Hatchback araba için 90k TL anormal bir rakam.
  • Volvo-TR'yi birçok konuda eleştirmekle birlikte okuduklarımdan sonra bu V40 konusunda mevcut politikasını aynen sürdürmesi gerektiği kanaatine vardım. İçi boş araç satsa boş denir, dolu satsa pahalı denir, altın jant taksa premium değil ki neden yaptı denir. Volvo bunların hiçbirine aldırmasın ve yoluna devam etsin. Varsın az satsın; bir ürüne objektif bakamayanın, önyargılarından kurtulamayanın Volvo binemiyor olmasına şahsen gerilecek değilim.

    İki tane yakın arkadaşım var. Biri 37, diğeri 33 yaşında. İkisi de bekar ve iyi kazanıyorlar. İkisi de S60'ın iyi araç olduğunu kabul ediyor. İkisinin de daha önce Volvosu olmuş ve akılları o araçlarda kalmış. Ama ikisinde de C serisi var. İkisinin de derdi aynı: "kızlar Mercedes gördüğünde eriyor". Doğru, bizzat gözlerimle gördüm, aynen öyle oluyor!
  • Hiç bir araç üreticisinin amacı, az araç satayım, herkes binmesin ki elit bir marka olayım, beni bilen anlayan alsın gibi bir yaklaşımı olamaz. Ticari kurumlar bu şekilde duygusal yaklaşımlar içinde bulunamaz.

    Daha versatil düşünmelidir. Aksi taktirde zararı kendisi çekecektir.
  • 
Sayfa: önceki 5253545556
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.