Şimdi Ara

Volvo V40: Ve O Sensin (412. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8.802
Cevap
114
Favori
649.407
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 410411412413414
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • denizli yetkili servisi arayıp ilk bakım için fiyat sordum 1.200 tl olduğunu sadece motor yağı ve yağ filtresinin değişeceğini söyledi telefonda diğer servislerin 1.900 tl fiyat verdiğini ve motor yağı yağ filtresi polen filtresi hava filtresi ve karter tapasının değişmesi gerektiğini söyledim aracınız 8.000 km geçmediği için gerek yok dedi. şimdi bu nası bi uygulama arkadaşlar burası dünyaca ünlü kurumsal bi yer değil mi ben anlamadım herkes kafasına göre bir şey söylüyor bunun bi kuralı olmaz mı. hem fiyat olarak hem de değişen parça olarak ciddi fark var bu konuyla ilgili olarak net bilgisi olan var mı Volvo Türkiye ye mail atmayı düşünüyorum.
  • yakup198520 Y kullanıcısına yanıt
    Bijon kapalarkarına bir baktırın önce isterseniz onlar gevşiyor
    gevşemişse gevşeyenleri değiştirirseniz ses gidebilir kapaklardan geliyorsa
    bende böyle bir sorun olmuştu
  • yakup198520 Y kullanıcısına yanıt
    arabanın normal durumu maalesef böyle ön takımda sıkıntı varmış gibi, bozuk yollarda çok takırtılı, 2 yılı geçti hala bu seslere alışamadım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karagozgilh -- 6 Mart 2019; 9:3:25 >
  • Dün akşam Volvo Türkiye ye aşağıdaki maili attım cevap gelirse sizinle paylaşırım

    Merhaba,

    1 yılını dolduran 2018 model aracımın ilk bakımını yaptırmak için Volvo yetkili servisleriyle yaptığım görüşmeler neticesinde bazı yetkili servislerin aracımın kilometresinin düşük olması sebebiyle sadece motor yağı ve yağ filtresinin değişmesinin yeterli olduğunu söylerken bazı yetkili servisler ise motor yağı, yağ filtresi, benzin filtresi, karter tapası, hava filtresi ve polen filtresi gibi birçok parçanın değişmesi gerektiğini belirtiyor.

    Zaten yüksek fiyatlar sebebiyle yetkili servisi tercih eden kullanıcıların sayısı azken bu tür çelişkilerin daha fazla kazanç sağlamak adına iyi niyetli davranılmadığı düşüncesini akıllara getirerek firmanızın kurumsal kimliğine ve Volvo markasına zarar verdiğini, internet üzerinden görüştüğüm yüzlerce Volvo kullanıcısı adına belirtmek isterim.

    Hangi yıl veya kilometrede hangi parçaların değişeceğine dair standart bir çizelge veya uygulama yok mudur? Resmi internet sitenizde bu konuda açık ve net bilgi verilmesinin doğru olacağı düşüncesindeyim.

    Yetkili servis tarafından motor yağı haricinde diğer parçaların durumunun iyi olduğu tespit edilirse değişmesine gerek olmadığına karar verilebilir mi ve bu durum aracı garanti kapsamından çıkarır mı?

    hususlarında yardımlarınızı rica ederim.

    İyi çalışmalar.




  • jklozan J kullanıcısına yanıt
    Böyle leş gibi firmadan bahsediyoruz. Daha önce benim başıma böyle bir olay gelmişti, verdikleri cevap özürlerinden büyük!



    Değerli müşterimiz,


    Üretici Firma Volvo Cars'ın belirlemiş olduğu standartlara göre, aracınızın ilk periyodik servis bakımında veya yıllık bakımında yakıt filtresinin değiştirilmesi gerekmektedir. 


    Size yakıt filtresinin ilk bakımda değiştirilmediğini söyleyen servislerimiz maalesef yanlış bilgi vermişlerdir. 

    Bu konu hakkında tüm yetkili servislerimize genel bir hatırlatma mesajı gönderilmiş ve bu hususa dikkat edilmesi gerektiği tekrar belirtilmiştir. 


    Bilgilerinize sunar, iyi günler dileriz.


    Saygılarımızla,


    Volvo Car Asistans

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jklozan

    Dün akşam Volvo Türkiye ye aşağıdaki maili attım cevap gelirse sizinle paylaşırım

    Merhaba,

    1 yılını dolduran 2018 model aracımın ilk bakımını yaptırmak için Volvo yetkili servisleriyle yaptığım görüşmeler neticesinde bazı yetkili servislerin aracımın kilometresinin düşük olması sebebiyle sadece motor yağı ve yağ filtresinin değişmesinin yeterli olduğunu söylerken bazı yetkili servisler ise motor yağı, yağ filtresi, benzin filtresi, karter tapası, hava filtresi ve polen filtresi gibi birçok parçanın değişmesi gerektiğini belirtiyor.

    Zaten yüksek fiyatlar sebebiyle yetkili servisi tercih eden kullanıcıların sayısı azken bu tür çelişkilerin daha fazla kazanç sağlamak adına iyi niyetli davranılmadığı düşüncesini akıllara getirerek firmanızın kurumsal kimliğine ve Volvo markasına zarar verdiğini, internet üzerinden görüştüğüm yüzlerce Volvo kullanıcısı adına belirtmek isterim.

    Hangi yıl veya kilometrede hangi parçaların değişeceğine dair standart bir çizelge veya uygulama yok mudur? Resmi internet sitenizde bu konuda açık ve net bilgi verilmesinin doğru olacağı düşüncesindeyim.

    Yetkili servis tarafından motor yağı haricinde diğer parçaların durumunun iyi olduğu tespit edilirse değişmesine gerek olmadığına karar verilebilir mi ve bu durum aracı garanti kapsamından çıkarır mı?

    hususlarında yardımlarınızı rica ederim.

    İyi çalışmalar.
    Değerli müşterimiz,

    Bakım için size telefonda verilen bilgiler, genel olarak ilk bakımda değişen parça bilgileri ve bu parçaların ortalama fiyat bilgileridir. Net olarak bakım bedelinin belirlenebilmesi için öncelikle aracınız üzerinde fizikî kontrollerin yapılması ve değişmesi gereken parçaların tespit edilmesi gerekmektedir.

    Normal şartlarda ilk bakım esnasında yakıt filtresinin mutlaka değiştirilmesi gerekmekle birlikte, sizin aracınızın km si oldukça düşük olduğundan, yakıt filtresinin değişimi gerekli olmayabilir. Ancak Yetkili Servis tarafından aracınızın fizikî durumu kontrol edildikten sonra değişim gerekip gerekmediğine kesin olarak karar verilebilir.

    Volvo Car Türkiye tarafından belirlenen yedek parça ve işçilik fiyatları sabit olup, yetkili servislerimizin bu fiyatlar üzerinden indirim uygulayıp uygulamamasına veya hangi oranda indirim uyguladığına, Rekabet Hukuku gereği bizim müdahale etme olanağımız bulunmamaktadır.

    Hangi otomobil modelimizin, hangi yıl veya kilometrede hangi parçalarının değişeceğine dair standart bir çizelge veya uygulama şu anda mevcut değildir ancak bu konuda çalışmalarımız devam etmektedir. Süreç sonuçlandırıldığı zaman web sitemizde bu bilgi yer alacaktır.

    Yetkili Servis tarafından motor yağı ve yağ filtresi haricinde diğer parçaların durumunun iyi olduğu tespit edilirse, değişmesine gerek olmadığına karar verilebilir ve bu durum aracı garanti kapsamından çıkarmaz.

    Bilgilerinize sunar, iyi günler dileriz.
    Saygılarımızla.
    Volvo Car Asistans




  • karagozgilh K kullanıcısına yanıt
    Merhaba Arkadaşlar,

    Son durum:
    Konuyu İsveç'e taşıdım dolayısıyla İsveç tarafında ve Türkiye tarafında soruşturma başlattılar. Soruşturma dosya numarasını da bana bildirdiler ayrıca her gelişmeden İsveç tarafından haberdar edilecekmişim.
    Ayrıca bugün aracı servise çağırdılar, bu sorun için yeni gelen yazılımı yükleyecekler.
  • İyi alşamlar Ankarada hangi servise götürrüyorsunuz aracınızı konya yolundaki servise gittim açıkçası memnun kalmadım yaptık dedikleri hiçbirşeyi yapmamışlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • karagozgilh K kullanıcısına yanıt
    Maalesef sorun çözülemedi, incelemeye devam edeceklermiş.

    Araç ile ilgili iki sorunum oldu biri start/stop artık ondan vazgeçtik bu özelliği yok kabul ediyoruz, ikincisi de bu yakında artık bundan da vazgeçip cama bir tane telefon tutucu takacağız sanırım.
  • karagozgilh K kullanıcısına yanıt
    start stopla ilgili problem nasıl bir sorun
  • karagozgilh K kullanıcısına yanıt
    isveçten bi cevap geldi mi
  • jklozan J kullanıcısına yanıt
    bu hafta sonuna kadar gelir dediler bekliyoruz
  • smtsk kullanıcısına yanıt
    Hemen hemen hiç devreye girmiyor, servise götürdüm ama bir sorun göremediler.
  • karagozgilh K kullanıcısına yanıt
    sistemsel sıkıntı yoksa aküye bir baktırın derim
    birde start stop açıkken menüde neden çalışmadığı ile ilgili not oluyor
    akü voltajı düşükse yolda bırakabilir ben bir sabah otoparkta kaldım
  • nc39 kullanıcısına yanıt
    Ben kaydırmaz mat'ı uygun şekilde kesip zemine koymuştum. Telefon arkaya doğru yatık duruyordu güzelce:)
  • smtsk kullanıcısına yanıt
    akü başka bir nedenden değişmişti (sıvı kaçırıp motordaki bir kaç boruyu delmişti motora arıza yaptırmıştı.)

    Bir kaç kez bunun için götürdüm her şey normal dendi. Aracı az kullanıyorsunuz falan dediler. Bu hafta sonu uzun yol yaptım 1200 km yol gitmişim hala devreye girmiyor. Ben bu özelliği yok kabul ettim artık, insan öbür türlü sinir oluyor.

    Ekranda drive-e ye bakınca akü/elektrik nedeniyle start/stop devrede değil yazıyor.

    Arabayı aldığımızdan beri hep sorunlu zaten fren kaliperi bile değişti, komple pas yapmıştı resmen kırmızı/kahverengi bir renk olmuştu bazıları boyattım mı diye bile sordu :) Götürdüm onu da komple değiştirdiler.

    Valla 10 yaşında Subaru'mu bu araçla değiştirdim eskidi diye ama eski aracımla hiç bu kadar servise gitmiyordum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karagozgilh -- 14 Mart 2019; 9:5:54 >
  • karagozgilh K kullanıcısına yanıt
    aracı az kullanıyosunuz diyene inanmayın bende az kullanıyorum ama start stop çalışıyo çok kullandığım söylenemez hatta arabayı çalıştırınca unutmazsam hemen kapatıyorum çok öyle trafikte beklemediğim için o yüzden kafanıza takmayın diycem ama kullanılmasa bile can sıkıcı olabilir
  • karagozgilh K kullanıcısına yanıt
    Hocam aracınız muhtemelen fabrikasyon hatalı. 2016 temmuzundan beri t3 v40 kullanıyorum dediklerinizin hiçbirini yaşamadım çok şükür. Lütfen hakkınızı arayın, servisler zaten genel olarak kötü. Her şeye normal demenin dışında hiçbir şey yapmıyorlar. Israrlı olunca ve şikayet edeceğim vb diyince anca biraz iş yaparlar. Tekrar geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • karagozgilh K kullanıcısına yanıt
    Elektronik sıkıntılara bir şey diyemem ama kaliperin paslanması normal değil. Hele volvo gibi pasa karşı dayanıklılığı ile ün yapmış bir markada hiç değil. Umarım diğer sorunlar da bir an önce çözülür.
  • Arkadaşlar iyi dilekleriniz için teşekkür ederim.
    Gelişmeler hakkında bilgilendirme yaparım şu an İsveç merkezden gelecek olan çözümü/haberi beklemekteyiz.
  • 
Sayfa: önceki 410411412413414
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.