Şimdi Ara

Volvo V40: Ve O Sensin (364. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8.802
Cevap
114
Favori
649.228
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 362363364365366
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jaas

    Merhabalar 52 bin km de titreme ve devir deki istikrarsizlik yuzunden kavrama degisti. 8 bin kusurluk fatura cikmisti, neyseki garantiden degistirdiler. Zaten bu powershift denilen sanziman berbat otesi. Son cikardiklari v40 larda artik degistirdiler bildigim kadariyla. Servis ucretleri gercekten pahalli 3 yil boyunca yetkili servise goturmustum garanti bitince ozel servise basladim .Fakat ozel servislerde bes para etmez adami soymak icin ugrasiyorlar taktiklari parcalarda cabasi. Disarida yagini kendim aldigim halde bile 700 kusur para talep ettiler benden , neymis efendim 3 tane filtre degistirmis. Yahu taktigi filtrenin tanesi 40 tl ama birsey diyemiyorsun.

    Merhaba, ilginiz için teşekkür ederim kavrama parçaları araç kaç yaşındayken değişmişti araç o zamanda garanti kapsamında mıydı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • arabaci_58 kullanıcısına yanıt
    Rica ederim ne demek . Elimden geldiğimce yardımcı olmaya calısırım. Garanti suresinin uzerinden 1 ay gecmıstı. Butun bakımları yetkili serviste yaptırdıgımdan dolayı ,iyi niyet kapsamında garantiye soktular . Aksi taktirde aracı yaptırıp satmayı dusunuyordum. 50 binde otomatik kavramamı biter? Şaka gibi bi olay.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sıfır araçlarda yakıt tüketiminin normale dönmesi ne kadar sürer tahminen araç şu an 15 lt yakıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oğuzhan2338

    Sıfır araçlarda yakıt tüketiminin normale dönmesi ne kadar sürer tahminen araç şu an 15 lt yakıyor

    İlk 5000 km sonra normale dönecektir. Ben de öyle oldu. Aracı kullandığınız güzergah yoğun trafiğe sahip sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler hocam yoğun sayılır 4 kilometrelik yolda 7 tane ışık var:))Arabada daha 400 km de biraz yoruyor yakıt açısından

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ertugmry kullanıcısına yanıt
    Tesekkur ederim bilgi icin. Benim hareket edip durma aninda gelen ses degil. Geri gidip, durup, 3-5 sn bekleyip vitesi R den N ye alma durumunda cok hafif bir dup, tik vb bir ses, standart normal bir ses mi cozemedim. Diger geartronic sahipleri bir denerse cok sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende alıyorum aynı sesi umarım normaldir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ancestor

    Tesekkur ederim bilgi icin. Benim hareket edip durma aninda gelen ses degil. Geri gidip, durup, 3-5 sn bekleyip vitesi R den N ye alma durumunda cok hafif bir dup, tik vb bir ses, standart normal bir ses mi cozemedim. Diger geartronic sahipleri bir denerse cok sevinirim.

    Aynısı bende de var. Her zaman yapmıyor, ben özellikle yokuşlarda (normalde de) park ederken önce N alıp, el freni çekip, ayağımı frenden çekip ve daha sonra P ye alıyorum. Bu sayede bu sesi çok az duyuyorum. Bu ses çift kavrama da olsa şanzımanın ölüm fermanı olurdu . Neyseki tork konvertörlü şanzımanımız var ...

    Bilen birisi yorum yaparsa çok iyi olur.




  • Herkese iyi akşamlar



    Salı günü İstanbul içi tüm bayilerden fiyat alarak park asistanı + ön park sensörü taktırmaya karar verdim. Evo Maslak diğer tüm bayilerden yaklaşık %15 uygun rakama işçilik dahil 2300tl ye bugün montajı yaptı. Birkaç ufak isteğim içinde ilave ücret talebinde bulunmadılar. Sensörlerin boyasız gelmesinden dolayı montaj yaklaşık 4 çalışma saati sürüyor. Çok aşırı araç bilgisi olan biri değilim ama işçilik gayet başarılı, sensörleri yolda test etme fırsatım oldu ancak park asistanına güvenemedim test etmek başka güne kaldı.

    @mystec @mystec



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zqsvm -- 21 Aralık 2017; 20:8:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba arkadaşlar, 50.000 km'deki d2 pwr aracımın kavraması servis tarafından ücretsiz olarak değiştirildi. Aracın karakteri sandığım bir çok sarsıntı, geçiş vs. ‘nin kavramanın arızalı olması sebebiyle olduğunu kavrama değiştikten sonra anladım resmen at arabası sürüyormuşum yıllardır halbuki ne kadar güzelmiş normalde



    Benim normal sandığım, aracın kalkışlarda gaza az dokunduğunuzda kalkmaması az daha dokununca bir anda atılması, 1700 devir civarı kalkışta gelen araçtaki titreşim sonucu oluşan trim sesleri, yokuş aşağı saldığınızda oluşan vitesi yükseltmeyip aksine düşürüp bağıtrmalar, yokuş yukarı geri gelirken sarsıntılar, düşük hızda sapıtmalar hepsi kavrama arızası kaynaklışmış bense 50.000 km de devirde gaza basmama rağmen oluşan dalgalanmalar, yüksek hıza rağmen 6. Vitese hemen atmama şikayetiyle durumun farkına vardım. Yaklaşık 8000 TL tutarındaki değişim garanti kapsamında yapıldı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arabaci_58 -- 23 Aralık 2017; 14:25:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Zqsvm Z kullanıcısına yanıt
    Kimseden ses çıkmayınca bende geçen hafta Otokoç Taşdelen'de taktırdım. Kauçuk paspas ve gözlük tutucu ile birlikte toplamda 3000TL ödedim. Benim indirim biraz az olmuş sanki :) Sensörler bir gün önceden boyandığı için tüm işlemler yaklaşık 2 saat sürdü. Park asistanını test ettim, saf gibi bitirdiğinde kendisi fren yapıyor sanıyordum ancak öyle değilmiş. Arkadaki çöp tenekesini çiğniyordum nerdeyse. Park asistanı birkaç ufak kusuru dışında gayet başarılı aslında, gazı, freni ve çevreyi siz kontrol ettikten sonra kendisi çok hızlı park ediyor. Kusurlarına gelince; park edilecek yerde tümsek, çukur, kaldırım taşı, ince duba vs olmasına pek aldırış etmiyor. Ön park sensörleri ise bence çok başarılı.
  • Herkese merhaba,

    Ön silecekler gayet basit ama arka sileceği değiştiremedim. Kendi sayfasındaki video görüntülenemiyor; bir tane video buldum ama oradaki gibi deneyince de sonuç alamadım. Yerinden çıkması için biraz daha bastırmalı belki ama zorlamak yerine inceliğini bir sorayım istedim.

    Araç 2015 CC, silecekler ise sileceksepetinden alınmış "Volvo V40 Cross Country Arka Silecek (2013-2016) Bosch Rear" isimli ürün.


    Bir de powershift ile deneyimimi yazmak istiyorum. Aracı hiç yormadan çok sakin kullanan biriyim. (Karma tüketimim 5.3) DFP temizliği için depo başına 5-7 dakika manuele alıp devirli kullanırım, neredeyse o kadar.

    17.000 km civarı nereden estiyse Avrasya Tüneli'nden inişlerde manuele alıp motor freni ile inmeye başladım. Bununla mı alakalı bilemiyorum ama 6-7 kez böyle indikten sonra vites geçişleri oldukça sertleşti; P>D veya tersinde bu durumu belirgin yaşar oldum. Ne varsa bakıma gittiğimde gösteririm artık dedim ve ondan sonra vitesi bir daha kurcalamadım. Zaman içerisinde bu sorun neredeyse tamamen ortadan kalktı. (Bu arada, düz zeminde bile yükü el frenine bindirdikten sonra parka alırım.)

    Bakım vakti geldi, bu durumu anlatacağım ve geri dönüşü buraya yazacağım ama yorumu olan varsa duymak isterim. Hatta bu şansızmanla ilgili deneyimlerinizi anlatırsanız çok memnun olurum.




  • İyi akşamlar herkese. Aracım 2014 v40 cc d2 pwr ve 62000 km.de aracın garantisi bu hafta bitiyor ve benim 60000 km bakım geldi. Şimdi yetkili servis 1400 tl bakım dedi Volvo Prime indirimi var dedi sonra özel servis aradım İzmir’de onlar bakım 600 tl. Fakat özel servis şanzıman yağı değişiminin 40000 km.ye çekildiğini ve değişmediyse onunda değişmesi gerektiğini ve 750 tl.dedi.yetkili servise sordum böyle böyle diye aa evet onu geri çektiler o da 1100 tl dedi. Kim niye geri çekiyorsa kitapçıkta yazan km.yi



    Şimdi benim anlamadığım bu şansızamana ne oldu da 80000 de değişen yağ durduk yere 40000 e çekildi??? Yani ben bu süreçte 80000 km yapmış olmaydım bir şanzıman yağ değişim parası karda mıydım?



    Bir diğeri özel servis mi yetkili servis mi?



    Volvo da iyi niyet garantisi gibi bir şey var mı? Örneğin vw de tüm bakımlarınız yetkili serviste yapılmışsa garanti bitikten sonraki şanzıman vb. Arızalarda sadece işçilik bedeli ödüyorsunuz ve parça bedeli ödemiyorsunuz.



    Eğer bu da yoksa yetkili servise 2 misli bedel ödemek için neden var mı sizce?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 360. sayfada konusu geçmişti:



    quote:

    Selamlar,

    Ben de daha yeni 40bin bakımında şanzıman yağını değiştirdim. Tavsiyem, yetkili serviste ya da özel bir yerde olsun, şanzıman yağını kesin değiştirin. Volvo bu şanzımanda çıkan problemler nedeniyle bu kararı aldı. Bazı araçlarda 50bin civarlarında yağ kaynaklı şanzıman problemleri yaşanmış çünkü.

    Eğer yetkili serviste değiştirirseniz garantiniz bitmiş bile olsa şanzımanın arkadasında duruyorlar. Aracını alalı 5 yıl olmuş arkadaşım var, tüm bakımlarını eksiksiz yetkili serviste yaptırmıştı. Volvo ücretsiz değişim ve onarımı yaptı. Yaklaşık 11.000 tl maliyetten kurtuldu.

    Bilginize.
  • Volvo v 40 d2 2015 model.40000 bakımı(araç 42000 de)Tüm filtreler,motor yağı,şanzıman yağı(filtre de değişti),hidrolik değişimi,motor iç temizliği(yağı boşalttıktan sonra makine ile yapılan,içeride kalan artık yağı almak için),cam suyu, toplam 2156 tl/7 taksit.Ankara Arkas İstanbul yolu.Bakım yaptıran arkadaşlar bakım maliyetlerinizi paylaşırsanız hepimiz faydalanırız.Birde ara bakım yaptıran var mı yani 10-30-50-70 bin bakımları.
  • shine14 S kullanıcısına yanıt
    40.000 bakımında şanzımn yağı vs. de değişmekte, bende İstanbul Grup Volvo'da o fiyatlara yaptırdım, bir kaç yeri aradım genelde 2300 civarı fiyat veriyorlar 40.000 bakımına
  • arabaci_58 kullanıcısına yanıt
    Ayni sorun benim de basima 52000 km de gelmisti. O gunden sonra cok sugumustum arabadan umarim bi 40000 km sonra bi tarafimizda patlamaz bu berbat sanziman. Ilkin den kurtulduk garanti kapsamindan dolayi ikincsinden nasil kurtulacagiz.
  • 70000 de kavramasini degistirip 90000 de komple sanzimanin degismesi gereken araclarla dolu piyasa bence erken sevinmeyin derim.Sanziman fiyat (24000 TL)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arabaci_58

    40.000 bakımında şanzımn yağı vs. de değişmekte, bende İstanbul Grup Volvo'da o fiyatlara yaptırdım, bir kaç yeri aradım genelde 2300 civarı fiyat veriyorlar 40.000 bakımına

    şanzıman yağını h.sonu değiştirtim, şu an için daha önceden hissettiğim şeyleri hissetmiyorum ama uzun kullanımda test etmekte fayda var. Bu araç için şanzıman yağı ve yağ değişim sırasında yaptıkları vites ayarı önemli gibi duruyor.

    Daha önceden farklı birkaç yer ile görüştüğümde şanzıman ile ilgili problem yaşamadıklarını, tek tük problemler olduğunu söylemişlerdi. Bence yaşadıklarımızın bir kısmı ps şanzımanın doğası gereği tepkileri. DSG kullanmış biri olarak DSG daha verimli çalışan bir şanzıman türü fakat değerlendirme yaparken aracın ağırlığını da düşünmek lazım Yarı veya tam otomatik araçların verimli çalıştığı motor hacmi 2000cc'den başlıyor

    ekleme: bu arada sonsuz ömürlü herhangi bir mekanik parça olmadığını da unutmamak lazım. Keyifli sürüşler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cöldeki kutup ayısı -- 26 Aralık 2017; 20:7:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pillout

    360. sayfada konusu geçmişti:



    quote:

    Selamlar,

    Ben de daha yeni 40bin bakımında şanzıman yağını değiştirdim. Tavsiyem, yetkili serviste ya da özel bir yerde olsun, şanzıman yağını kesin değiştirin. Volvo bu şanzımanda çıkan problemler nedeniyle bu kararı aldı. Bazı araçlarda 50bin civarlarında yağ kaynaklı şanzıman problemleri yaşanmış çünkü.

    Eğer yetkili serviste değiştirirseniz garantiniz bitmiş bile olsa şanzımanın arkadasında duruyorlar. Aracını alalı 5 yıl olmuş arkadaşım var, tüm bakımlarını eksiksiz yetkili serviste yaptırmıştı. Volvo ücretsiz değişim ve onarımı yaptı. Yaklaşık 11.000 tl maliyetten kurtuldu.

    Bilginize.






  • 
Sayfa: önceki 362363364365366
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.