Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Volvo V40: Ve O Sensin

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir Kullanıcı, 5 Masaüstü Kullanıcı
8.507
Cevap
114
Favori
575.917
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    136 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Adanalidoktor

    Bende sileceksepetinden almistim silecekleri bu kis basi ve cok memnun kaldim. Diger lastik konusunda iste gecen yaz degistirdim bende primacy3 leri begenmedigim icin 20binde continental sport contact 5 ile onlari da 1250-1300 civari biseye almistim ama benim ebat 225/45/17 ve primacy3 lerden sonra arabanin karakteri de degisti resmen o virajlarda yuzmeler patinaja kalmalar hepsi gecti


    Michelin Pilot Sport3 ler de tek kelimeyle berbat. Ancak Taranis jant ebadında yazık ki Continentaller çok iyi ortalama tutturamamış. Zaten 18 inch jantlar neden 245 değil de 225 genişlikle geliyor o da ayrı mesele ya. Nokian zLine iyice kafama yattı gibi lakin "cezalı gavur" İzmir'in bakımsız yollarında jant koruyucusu olduğundan emin olmam gerekiyor ki alabileyim.
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    52 Mesaj


    Ben soyle bir siralama buldum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    126 Mesaj
    Merhaba arkadaşlar değerli büyükler. Bende nasip olursa uzun zamandır araştırıp hayranlık beslediğim r-desing dizel alma arefesindeyim. Şöyle geriye dönük 1 sene forumu okudum nede olsa bilgi bilgidir. Fakat baktığım da bayağı sorun yaşayanlar olmuş acaba sağlamlık ve güvenlik konusunda ün yapmış bir firmanın aracı neden bu kadar sorun çıkartmış diyorum yoksa ben mi öyle algıladım.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    2033 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Selcuk60

    Merhaba arkadaşlar değerli büyükler. Bende nasip olursa uzun zamandır araştırıp hayranlık beslediğim r-desing dizel alma arefesindeyim. Şöyle geriye dönük 1 sene forumu okudum nede olsa bilgi bilgidir. Fakat baktığım da bayağı sorun yaşayanlar olmuş acaba sağlamlık ve güvenlik konusunda ün yapmış bir firmanın aracı neden bu kadar sorun çıkartmış diyorum yoksa ben mi öyle algıladım.

    Ne gibi sorunlar dikkatinizi çekti hocam?



    Ben 2 yıldır kullanıyorum aracımı. Sorun yaşamadım çok şükür.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    -2016 Volvo S60 T3 Advance Geartronic Buz Beyaz
    -Sony XZ Premium

    -Spiritmonitor Volvo S60 T3 Geartronic Tüketim Değerlerim
  • Er
    4 Mesaj
    mrb,foruma yeni katıldım,2013 volvo v40 cc sahibiyim(manuel şanzuman),aracımı sıfır aldım yaklaşık 60k civarlarındayım,sizlere uzun süredir kafama takılan bir konuyu danışmak istiyorum,aracımı alırken üzerinde 17 inch larenta jant ve 225 50 17 kombin vardı,sonra ben bu kombini kışlık olarak ayırdım ve 18 mefitis aldım elektro statik fırın boya ile parlak siyaha boyattım ki süper oldu tavsiye ederim,bu 18lik mefitislere 235 45 18 continental lastik aldım sorunsuz kullanıyorum,gelelim soruma;245 40 18 lastik düşünüyorum,sizce davlumbaz yada amortisöre sürtermi?yada direksiyon hidroliği zorlanırmı?yakıt sorun olmaz şuan sert kullanımda 6lt yakıyorum(235 45 18),cvplarınız ve önerileriniz için şimdiden tşk ederim,bu arada foruma biraz gözgezdirdim 7,5 inch genişliğinde janta max 235 lastik takılır denmiş asıl sınır 245tir,bu kombin lexus ve infinity araçlarında sürekli kullanılmakta bazende nissan 350z de görülmekte(yabancı kaynaklı bir sitede hsplaması vardı bulunca linkini paylaşıcam)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    991 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mack84

    mrb,foruma yeni katıldım,2013 volvo v40 cc sahibiyim(manuel şanzuman),aracımı sıfır aldım yaklaşık 60k civarlarındayım,sizlere uzun süredir kafama takılan bir konuyu danışmak istiyorum,aracımı alırken üzerinde 17 inch larenta jant ve 225 50 17 kombin vardı,sonra ben bu kombini kışlık olarak ayırdım ve 18 mefitis aldım elektro statik fırın boya ile parlak siyaha boyattım ki süper oldu tavsiye ederim,bu 18lik mefitislere 235 45 18 continental lastik aldım sorunsuz kullanıyorum,gelelim soruma;245 40 18 lastik düşünüyorum,sizce davlumbaz yada amortisöre sürtermi?yada direksiyon hidroliği zorlanırmı?yakıt sorun olmaz şuan sert kullanımda 6lt yakıyorum(235 45 18),cvplarınız ve önerileriniz için şimdiden tşk ederim,bu arada foruma biraz gözgezdirdim 7,5 inch genişliğinde janta max 235 lastik takılır denmiş asıl sınır 245tir,bu kombin lexus ve infinity araçlarında sürekli kullanılmakta bazende nissan 350z de görülmekte(yabancı kaynaklı bir sitede hsplaması vardı bulunca linkini paylaşıcam)

    Mefitis 7.5J x 18" ebatlarında.

    7,5J genişliğindeki janta 245 tabanlı lastik uygun olmaz.

    Minimum 205, ideali 215-225, maximum 235 taban kullanmalısınız.

    Mefitis jantın oriinal ebatı ise 225/45 R18.


    Ve Mefitis jantlı aracınızda sınırlayıcı yoksa yetkili serviste takılması gerekli.

    Detaylar linkte.

    http://accessories.volvocars.com/tr-tr/V40%20Cross%20Country/InstallationInstruction/Document/VCC-461373-1/2013/all/Automatic
    _____________________________




  • Çavuş
    61 Mesaj
    herkese merhaba, 2014 model v40 rdesign t-4 full+full (çok fazla elektronik mevcut ve komple elektrik kablo tesisatı değişti.)denilen cinsten bi aracım var. ocak 4 te servise girdi demin yani nisan 3 te aldım servisten. Başıma gelmeyen kalmadı demek isterim kısaca ve otokoçtan uzak durun diyip. Aman ha sakın önünden bile geçmeyin dedikten sonra aklıma takılan bi soru için lafı fazla uzatmıyım. aracında ön park sensörü olan arkadaşlar lütfen cevab yazarlarsa çok memnun olucam. araç D de iken diyelim ışıklarda durdunuz ayağınız frende araç viteste benim durumumda otomatik olduğundan D konumunda. önünüzden bi yaya geçince park sensörü sinyal sesi geliyormu. ben 3 senedir kullandığım araçtan geliyordu. fakat servis idaaa ederek yok anca hareket ederseniz öter hareket halinde olmadan ötmez dedi. sizlerde nasıl lütfen yazarmısınız.mantık olarak sensöre çok yakın bişey varsa ötmesi zaten gerekmezmi hareket etsem çarpıcak zaten ötse ne olur ötmese ne olur diye düşünmekten kendimi alamadım. normalde düzensiz çalışıyordu bugün teslim alamaya gittiğimde fakat sonra biri geldi aracı aldı gitti 15 dakka sonra felan geldi (dediğim durumda) ara sesi çıkan ön park sensörü hiç ses çıkarmamaya başladı. arkası zaten sorunsuz idi yani geri viteste ayak frende iken zaten düzgün çalışıyordu ama onunda bi şekilde sesini kesmiş ne etmiş bilemedim. sinir harbi ile arabayı aldım eve yeni girdim bu yazıyı yazıyorum. 3 ay içinde yaşadıklarım sonucunda lanet olsun diyip aldım arabayı bu sorun devede kulak zaten ama sizlerde durum nasıl iletebilirmisiniz lütfen.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eben72 -- 3 Nisan 2017; 19:22:30 >
    _____________________________




  • Er
    4 Mesaj

    evet serviste sınırlayıcı takıldı,araç galeride iken üzerinde 16 jant vardı ve yan taraftada 17 larenta jantlı birbaşka araç vardı,larentaları aracıma takarsanız aracı alırım dedim 2013 yılında 1000tl fark ile takıp aracı verdiler,bu sırada aracımı 19 janta kadar kullanabilmem için sınırlayıcı takıldı,v40 cc araçlarımızın min-max jant lastik aralıkları:205 60 R16-255 35 R19,
    "https://www.wheel-size.com/size/volvo/v40-cross-country/2013/"linkte yeterli bilgiler mevcut,ben yinede 245 tabanlı lastik alıcam sanırım,jantı lastikten bihayli dışarıda birçok araç var bende tam tersi olarak jantımı biraz içeride kullanmak istiyorum daha suv bir hava katacağını düşünüyorum
    |
    |
    winniesertan kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    61 Mesaj
    Aracında önde park sensörü olan kimse yokmu?
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    991 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mack84

    evet serviste sınırlayıcı takıldı,araç galeride iken üzerinde 16 jant vardı ve yan taraftada 17 larenta jantlı birbaşka araç vardı,larentaları aracıma takarsanız aracı alırım dedim 2013 yılında 1000tl fark ile takıp aracı verdiler,bu sırada aracımı 19 janta kadar kullanabilmem için sınırlayıcı takıldı,v40 cc araçlarımızın min-max jant lastik aralıkları:205 60 R16-255 35 R19,
    "https://www.wheel-size.com/size/volvo/v40-cross-country/2013/"linkte yeterli bilgiler mevcut,ben yinede 245 tabanlı lastik alıcam sanırım,jantı lastikten bihayli dışarıda birçok araç var bende tam tersi olarak jantımı biraz içeride kullanmak istiyorum daha suv bir hava katacağını düşünüyorum

    255/35ZR19 ebat için 9Jx19 ET45 yazıyor fark ettiyseniz.

    Yani 9J genişliğindeki ET45 ofsetteki janta takmış 255/35R19 ebatındaki lastik.. Ve en önemlisi 2.0 T5 245 beygirlik araca takmış, sizin araca göre çok daha güçlü bir fren sistemi ile donatılmış bir araç.

    Ayrıca sizin jantınız bir önceki mesajımda dediğim gibi 7.5J genişliğinde ve ET50 ofsetinde. Maximum lastik 235 taban kullanılıyor.

    Siz yine de 'ben kılavuz değerlere, referanslara, güvenlik için belirtilmiş ebatlandırmalara bakmam, istediğim ebatı takarım' diyorsanız diyecek bir şey yok.

    185 taban lastik bile takarsınız istedikten sonra 7.5J genişliğindeki jantınıza.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi winniesertan -- 4 Nisan 2017; 17:20:4 >
    _____________________________




  • Er
    4 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan


    quote:

    Orijinalden alıntı: mack84

    evet serviste sınırlayıcı takıldı,araç galeride iken üzerinde 16 jant vardı ve yan taraftada 17 larenta jantlı birbaşka araç vardı,larentaları aracıma takarsanız aracı alırım dedim 2013 yılında 1000tl fark ile takıp aracı verdiler,bu sırada aracımı 19 janta kadar kullanabilmem için sınırlayıcı takıldı,v40 cc araçlarımızın min-max jant lastik aralıkları:205 60 R16-255 35 R19,
    "https://www.wheel-size.com/size/volvo/v40-cross-country/2013/"linkte yeterli bilgiler mevcut,ben yinede 245 tabanlı lastik alıcam sanırım,jantı lastikten bihayli dışarıda birçok araç var bende tam tersi olarak jantımı biraz içeride kullanmak istiyorum daha suv bir hava katacağını düşünüyorum

    255/35ZR19 ebat için 9Jx19 ET45 yazıyor fark ettiyseniz.

    Yani 9J genişliğindeki ET45 ofsetteki janta takmış 255/35R19 ebatındaki lastik.. Ve en önemlisi 2.0 T5 245 beygirlik araca takmış, sizin araca göre çok daha güçlü bir fren sistemi ile donatılmış bir araç.

    Ayrıca sizin jantınız bir önceki mesajımda dediğim gibi 7.5J genişliğinde ve ET50 ofsetinde. Maximum lastik 235 taban kullanılıyor.

    Siz yine de 'ben kılavuz değerlere, referanslara, güvenlik için belirtilmiş ebatlandırmalara bakmam, istediğim ebatı takarım' diyorsanız diyecek bir şey yok.

    185 taban lastik bile takarsınız istedikten sonra 7.5J genişliğindeki jantınıza.





    şuan kullandığım 235 45 18 lastik kombinim çap olarak 245 40 18'den daha büyük olduğu için araç daha fazla zorlanmaz,7,5 inch genişliğinde janta 245 lastik takmakta açıkçası çok çok büyük risk teşkil etmez diye düşünüyorum(en kötü ihtimal ucuz lastik ile denerim) fakat şu konuda size katılıyorum;245 lastiği 45 ofset ile kullanmam gerekirse ozaman kötü olur muhtemelen 50 ofset ile amortisör yada davlumbaza sürter,bakalım uyguladığımda resimlerimi eklerim,bu arada d2 aracım için uzun süredir soft yazılım araştırıyorum 140hp 320-330nm yeterli olucaktır hiç yaptıran arkadaşımız varmı?
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    991 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: mack84


    quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan


    quote:

    Orijinalden alıntı: mack84

    evet serviste sınırlayıcı takıldı,araç galeride iken üzerinde 16 jant vardı ve yan taraftada 17 larenta jantlı birbaşka araç vardı,larentaları aracıma takarsanız aracı alırım dedim 2013 yılında 1000tl fark ile takıp aracı verdiler,bu sırada aracımı 19 janta kadar kullanabilmem için sınırlayıcı takıldı,v40 cc araçlarımızın min-max jant lastik aralıkları:205 60 R16-255 35 R19,
    "https://www.wheel-size.com/size/volvo/v40-cross-country/2013/"linkte yeterli bilgiler mevcut,ben yinede 245 tabanlı lastik alıcam sanırım,jantı lastikten bihayli dışarıda birçok araç var bende tam tersi olarak jantımı biraz içeride kullanmak istiyorum daha suv bir hava katacağını düşünüyorum

    255/35ZR19 ebat için 9Jx19 ET45 yazıyor fark ettiyseniz.

    Yani 9J genişliğindeki ET45 ofsetteki janta takmış 255/35R19 ebatındaki lastik.. Ve en önemlisi 2.0 T5 245 beygirlik araca takmış, sizin araca göre çok daha güçlü bir fren sistemi ile donatılmış bir araç.

    Ayrıca sizin jantınız bir önceki mesajımda dediğim gibi 7.5J genişliğinde ve ET50 ofsetinde. Maximum lastik 235 taban kullanılıyor.

    Siz yine de 'ben kılavuz değerlere, referanslara, güvenlik için belirtilmiş ebatlandırmalara bakmam, istediğim ebatı takarım' diyorsanız diyecek bir şey yok.

    185 taban lastik bile takarsınız istedikten sonra 7.5J genişliğindeki jantınıza.





    şuan kullandığım 235 45 18 lastik kombinim çap olarak 245 40 18'den daha büyük olduğu için araç daha fazla zorlanmaz,7,5 inch genişliğinde janta 245 lastik takmakta açıkçası çok çok büyük risk teşkil etmez diye düşünüyorum(en kötü ihtimal ucuz lastik ile denerim) fakat şu konuda size katılıyorum;245 lastiği 45 ofset ile kullanmam gerekirse ozaman kötü olur muhtemelen 50 ofset ile amortisör yada davlumbaza sürter,bakalım uyguladığımda resimlerimi eklerim,bu arada d2 aracım için uzun süredir soft yazılım araştırıyorum 140hp 320-330nm yeterli olucaktır hiç yaptıran arkadaşımız varmı?

    Sadece dış çap olarak düşünmeyin. Taban alanıda değişiyor. Zorlanmayı hissetmezsiniz bile fakat aracın iz genişliği, taban alanı, lastikteki birim alana düşen yük miktarı değişeceğinden aracınızda beklenmeyen savrulmalar yaşayabilirsiniz limitleri zorlarsanız :)

    7,5 inç janta 245 taban takılır fakat sert virajlarda yanak her zaman dışarı doğru atmak isteyecek. Bu yüzden güvenli olmuyor.
    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    194 Mesaj

    Ön park sensörü araç D de iken önünden geçen yaya vs ye sinyal veriyor bende ( 2011 S60 T4)
    |
    |
    eben72 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    267 Mesaj

    Öncelikle geçmiş olsun Otokoç konusunda :) Beni de 2015'te mağdur etmişlerdi Konya'da. İzmir'de Volcarda şimdiye kadar bir sorun yaşamadım şükür. T4 aracıma 2015'te sonradan taktırdım ben de; zaman zaman ötüyor; sensörleri ıslak mendille siliyorum çok kirliyse; çok da kafaya takmamaya çalışıyorum
    |
    |
    eben72 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Çavuş
    61 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: gyneco

    Ön park sensörü araç D de iken önünden geçen yaya vs ye sinyal veriyor bende ( 2011 S60 T4)

    teşekkür ederim cevabınız için.
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    61 Mesaj

    Benim maceram yılbaşında istanbuldaki aşırı yağış, elektriklerin habire gidip gelmesi ile yanan motor sonucu garaja su basıyor. buda akü bitiriyor ve kapı çizgisi geçilince içeri sızan su yüzünden anfide yanıyor. sonuçta Ocak 4 te servise giren araç sel hasarı olarak tamire başlıyor. okside sonucu kablo tesisatı başa bela olmasın diye kablo tesisatı sipariş veriliyor. nasıl oluyor bilemiyorum gelen tesisat arızalı çıkıyor. 15 gün süren bu sipariş bi 15 gün daha beklenerek tamamlanıyor amfi de sipariş ediliyor. beni mart 9 da ilk defa araç hazır diye çağırıyorlar. bu süre içinde 5 defa felan konuşuldu 3 ünü ben aradım. beni ne malumat vermek için nede başka bi sebeple arayan olmuyor. neyse mart 9 da gidiyorum. Kablo tesisatı değişti ya araba elektronik heryeri kontrol ederken tesadüfen kapıda iç tarafta plastik çıtada delik fark ediyorum ekte yollayacam. bu ne diye sorunca o yokmuydu zaten felan demeye başladılar. sinir içinde arabanın elektroniğini geçip kaporta felan bakmaya başladım. baktım şöför koltuğu da çizilmiş full deri koltuk bendeki. biri arka cebinde tornavida ile oturmuş arabaya ona başka bi açıklama getiremedim ama kapı nası oldu nası becerdi kasıt mı var anlam veremedim. O an düşündüm tabi insan üzülüyor ama düşündüm dedimki bunlar iyi niyetli deil belli. bana kimse bişey demiyor araba 2 ayı geçkin orda görülmemesi mümkün deil ama ben arabayı o şekil alıp çıksam geçmiş olsun olucak. kötü niyet var anlatabildimmi. hani usta kötü olur beceremez felan başka bişey bu başka benim için. neyse halledin bunları değişin dememe rağmen bunlar tamir yoluna aracı auto king e yollamış. olmamış tabi. Baya bi mail volcar şikayet mailleşme felan derken neyse koltuk arka bölüm sipariş edildi kapı iç taraf deişti. tabi tamir için tekrar 15 mart ta beni çağırdılar onu unuttum gittim baktım olmamamış içime sinmedi dedim çıktım. her seferinde de bana al arabayı arabasız kalma diye her seferinde söylediler. bende almadım. son olarak nisan 3 dü gittim aradılar. baktım arka park sensörü çalışıyor dediğim şekilde ama ön ses yok anca haraket ederse. 5 kişi arabanın başında herkes bişey diyor. en son içeri aldılar hasar bölümü tarafına biri geldi aracı aldı gitti. 15 dakka sonra geldi arka tarafında sesi kesilmiş önde arkada haraket etmeden ötmez şekilde olmuş. ya dedim ne yaptın bu araca bişey yapmadım diyor. yaw dedim 10 dakka evvel aracın başında 5 kişi vardı yarım saat denedik arka ötüyordu. al biri yanımda işte buda vardı diye hasar bölümü müşteri temsilcisi sanırım birini gösterdim oda ellerini iki yana açarak kafasını yana büktü sessiz bi şekilde. Arabayı getiren ötmez diye diretiyor. ulan dedim yalan mı konuşuyorum onu mu diyosun ben bunu yeni almadım 3 senedir kullandığım araba. müdürü çağır bana dedim kıl kuyruk servis müdürü imiş Ümit Saka diye biri geldi durumu izah ettim tam olarak kelimesi kelimesine bana dediği şey şu '' arabanızın hiç bi yeri hata vermiyor. aracınıza yapabileceğimiz hiç bir şey yok lütfen aracınızı teslim alın gidin.'' lanet olsun sizede volvonuzada diyip biraz saydırdıktan sonra aracı orda bırakmak o noktadan sonra içime sinmeyeceğinden aldım aracı çıktım zaten park sensörü su damlası oldu 3 aydır çektiklerimin patlaması idi sanırım. bende şeker de var sinirlenince şeker çıkıyor şeker çıktıkca sinir daha çok çoğalıyor vs. Olay sıcak ben hala sinirli uzun ve yazım hatalı bi yazı olabilir ben bile bunları yazarken okumadım sadece yazıyorum klavyeden .aman diyim tanıdıklarınız varsa onlarıda uyarın otokoç mu uzak dursunlar.

    not: cep telefonu ile çektim resimleri ama aynı kalitede olmasına rağmen kapı resimlerinin ebadı büyük diye site izin verilen dosya büyüklüğü dışında diyor yüklemiyor(farklı kaydet gif yaptım deişmedi boyut orjinali jpg.). neyse koltuk bu şekildi. sırt bölümü sipariş edildi deişti dendi artık çıkmamı buldular bi yerden bilemiyorum hallettiler ama resmen sağlığımı bozdular. güven kalmadı neticede adamlara. herkese hayırlı günler.
    ya oldumu diye baktım unuttuğum bişey aklıma geldi:D
    not 2: hani kıl kuyruk servis müdürümüz vardı ya araç hata vermiyor bi yerinde yapacak bişeyim yok diyen. aracı aldım eve giderken zaten depo dibe inmiş nası oldu ise artık. baktım araç sola çekiyor hafiften benzinde yanıyor girdim benzin alırken lastik havalarına baktım. arka sol lastikte 23 hava vardı. ama malesef araç hata mesajı vermiyordu o yüzden bizim servis müdürünün yapacak bişeyi yok idi. Ya lanet olsun başka bişey demiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eben72 -- 5 Nisan 2017; 16:58:41 >
    |
    |
    Darkraver kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    797 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: aknasmub


    quote:

    Orijinalden alıntı: sabahander

    Selamlar...

    Yakın zamanda V40 D2 almak niyetindeyim. Advance , Premium ve R-Design paketler arasındaki temel farkları görebileceğim bir site ya da yardımcı olabilecek arkadaşlar var mıdır ? Şu an dizel araç satışı olmadığı için kendi sitelerinde göremiyorum ne yazık ki. Şimdiden teşekkür ederim.

    Saygılar...

    Merhaba. Aracınızın sportif görünüme sahip olmasını istiyorsanız R design bunun için çok ideal.



    Sportif görünüm olmasa da olur. Dolu bir araç alayım derseniz size advance öneririm. Viraj destekli xenon far, 7 inch orta konsol ekranı ve 3 modlu hayalet gösterge en büyük advance donanım artıları.



    Foruma uzun zamandır pek yazmıyorum. Tanıyanlar vardır beni az çok. 2015 model advance D2 powershift aracım var. Aracım servis bakımlı. Şu anda 33.000 km de. Geçen yıl ufak bir kaza yapmıştım. Ön tampon değişmişti. Ayrıca sağ ön çamurlukta lokal boya yapıldı. Yaklaşık 8000 tl tramer hasar kaydı var.



    Gelelim konuya. Yeni bir bebeğimiz oldu. V40 bagajı biraz küçük gelmeye başladı. Ben de S60 T3 araçlara bakmaya başladım. İzmir de yaşıyorum. İzmir karşıyaka Volcar ikinci el bölümünde advance 2016 S60 beğendim. Benim aracımı takasa vermek istediğimi, aracıma ne kadar fiyat vereceklerini sordum. Sorduğuma pişman oldum ☺



    Aracıma 80.000 tl fiyat vererek aracımı öldürdüler. Gerçek mi şaka mı yaptıklarını ilk başta anlamadım. Ardından sizin güzel hatrınıza 1000 tl daha veririz diyerek gerçek dediklerini anlamış olduk. Eşimle arkamıza bakmadan volcar karşıyakadan kaçtık :)



    Araçlarımızın ikinci elinin hep kaybettirdiğini söyler dururuz. Tamam kaybettiriyor da volvo yetkili bayisinin araçları öldürmesini pek aklım almadı. Ki sadık volvo müşterisiyiz, yetkili servisi devamlı kullanıyoruz ve aracımızı yine volvo marka bir araçla takas etmek istiyoruz. Yapılan tavır gerçekten çok yanlıştı. Bir marka ikinci el değerini arttırmak istiyorsa önce kendi yetkili bayilerinin volvo araçlarını öldürmemesi gerektiğini bilmesi gerekiyor bence. Ki amacımız volvomuzu verip başka bir volvo almaktı. Markadan da uzaklaşmayacaktık.



    Dip not olarak; aracımı 2015 yılı haziran ayında volcar gaziemirden sıfır km olarak 96.000 tl ye almıştım. Değer kaybını siz düşünün.



    Bu konuda dolmuştum. Foruma yazmak istedim. V40 ımızla devam kararı aldık eşimle. Fakat birkaç sene sonra volvo alır mıyım bilmiyorum.



    Herkese iyi pazarlar...

    İyi de hocam senin aracın piyasa fiyatı bayinin verdiği fiyat dğlki. Bayi senden 81e alıyosa en az 87-88'e satabileceğini düşündüğü içindir. O yüzden aracın 2. El piyasasını bayinin satabileceğini düşündüğü fiyat üzerinden değerlendir. Öyle aşırı bi değer kaybı yok ortada. Aracın fiyatını hangi galeriye versen öldürecek zaten adam.
    |
    |
    _____________________________




  • Teğmen
    136 Mesaj
    Bugün akşam iş çıkışı aracımın sol ön lastiğini jantın üzerine oturmuş bulunca acayip tepem attı. 10 sene tepe tepe kullandığım 2004 Model Renault Megane II aracımda lastik basınç sensörü vardı. Oysa en çok vurgulanan yanı güvenliği olan Volvo'nun 2013 yılında, Driver Support Plus da dahil olmak üzere satın alınabilir tüm opsiyonel paketleri eklenerek sipariş edilmiş aracında lastik basıncı gibi çok kritik ve bir o kadar da basit bir değeri ölçen bir sensör bulunmuyor. Gerçekten diyecek birşey yok.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2033 Mesaj

    Hocam çok geçmiş olsun. Diyecek birşey kalmamış.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    eben72 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    -2016 Volvo S60 T3 Advance Geartronic Buz Beyaz
    -Sony XZ Premium

    -Spiritmonitor Volvo S60 T3 Geartronic Tüketim Değerlerim
  • Yüzbaşı
    991 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: eben72

    Benim maceram yılbaşında istanbuldaki aşırı yağış, elektriklerin habire gidip gelmesi ile yanan motor sonucu garaja su basıyor. buda akü bitiriyor ve kapı çizgisi geçilince içeri sızan su yüzünden anfide yanıyor. sonuçta Ocak 4 te servise giren araç sel hasarı olarak tamire başlıyor. okside sonucu kablo tesisatı başa bela olmasın diye kablo tesisatı sipariş veriliyor. nasıl oluyor bilemiyorum gelen tesisat arızalı çıkıyor. 15 gün süren bu sipariş bi 15 gün daha beklenerek tamamlanıyor amfi de sipariş ediliyor. beni mart 9 da ilk defa araç hazır diye çağırıyorlar. bu süre içinde 5 defa felan konuşuldu 3 ünü ben aradım. beni ne malumat vermek için nede başka bi sebeple arayan olmuyor. neyse mart 9 da gidiyorum. Kablo tesisatı değişti ya araba elektronik heryeri kontrol ederken tesadüfen kapıda iç tarafta plastik çıtada delik fark ediyorum ekte yollayacam. bu ne diye sorunca o yokmuydu zaten felan demeye başladılar. sinir içinde arabanın elektroniğini geçip kaporta felan bakmaya başladım. baktım şöför koltuğu da çizilmiş full deri koltuk bendeki. biri arka cebinde tornavida ile oturmuş arabaya ona başka bi açıklama getiremedim ama kapı nası oldu nası becerdi kasıt mı var anlam veremedim. O an düşündüm tabi insan üzülüyor ama düşündüm dedimki bunlar iyi niyetli deil belli. bana kimse bişey demiyor araba 2 ayı geçkin orda görülmemesi mümkün deil ama ben arabayı o şekil alıp çıksam geçmiş olsun olucak. kötü niyet var anlatabildimmi. hani usta kötü olur beceremez felan başka bişey bu başka benim için. neyse halledin bunları değişin dememe rağmen bunlar tamir yoluna aracı auto king e yollamış. olmamış tabi. Baya bi mail volcar şikayet mailleşme felan derken neyse koltuk arka bölüm sipariş edildi kapı iç taraf deişti. tabi tamir için tekrar 15 mart ta beni çağırdılar onu unuttum gittim baktım olmamamış içime sinmedi dedim çıktım. her seferinde de bana al arabayı arabasız kalma diye her seferinde söylediler. bende almadım. son olarak nisan 3 dü gittim aradılar. baktım arka park sensörü çalışıyor dediğim şekilde ama ön ses yok anca haraket ederse. 5 kişi arabanın başında herkes bişey diyor. en son içeri aldılar hasar bölümü tarafına biri geldi aracı aldı gitti. 15 dakka sonra geldi arka tarafında sesi kesilmiş önde arkada haraket etmeden ötmez şekilde olmuş. ya dedim ne yaptın bu araca bişey yapmadım diyor. yaw dedim 10 dakka evvel aracın başında 5 kişi vardı yarım saat denedik arka ötüyordu. al biri yanımda işte buda vardı diye hasar bölümü müşteri temsilcisi sanırım birini gösterdim oda ellerini iki yana açarak kafasını yana büktü sessiz bi şekilde. Arabayı getiren ötmez diye diretiyor. ulan dedim yalan mı konuşuyorum onu mu diyosun ben bunu yeni almadım 3 senedir kullandığım araba. müdürü çağır bana dedim kıl kuyruk servis müdürü imiş Ümit Saka diye biri geldi durumu izah ettim tam olarak kelimesi kelimesine bana dediği şey şu '' arabanızın hiç bi yeri hata vermiyor. aracınıza yapabileceğimiz hiç bir şey yok lütfen aracınızı teslim alın gidin.'' lanet olsun sizede volvonuzada diyip biraz saydırdıktan sonra aracı orda bırakmak o noktadan sonra içime sinmeyeceğinden aldım aracı çıktım zaten park sensörü su damlası oldu 3 aydır çektiklerimin patlaması idi sanırım. bende şeker de var sinirlenince şeker çıkıyor şeker çıktıkca sinir daha çok çoğalıyor vs. Olay sıcak ben hala sinirli uzun ve yazım hatalı bi yazı olabilir ben bile bunları yazarken okumadım sadece yazıyorum klavyeden .aman diyim tanıdıklarınız varsa onlarıda uyarın otokoç mu uzak dursunlar.

    not: cep telefonu ile çektim resimleri ama aynı kalitede olmasına rağmen kapı resimlerinin ebadı büyük diye site izin verilen dosya büyüklüğü dışında diyor yüklemiyor(farklı kaydet gif yaptım deişmedi boyut orjinali jpg.). neyse koltuk bu şekildi. sırt bölümü sipariş edildi deişti dendi artık çıkmamı buldular bi yerden bilemiyorum hallettiler ama resmen sağlığımı bozdular. güven kalmadı neticede adamlara. herkese hayırlı günler.
    ya oldumu diye baktım unuttuğum bişey aklıma geldi:D
    not 2: hani kıl kuyruk servis müdürümüz vardı ya araç hata vermiyor bi yerinde yapacak bişeyim yok diyen. aracı aldım eve giderken zaten depo dibe inmiş nası oldu ise artık. baktım araç sola çekiyor hafiften benzinde yanıyor girdim benzin alırken lastik havalarına baktım. arka sol lastikte 23 hava vardı. ama malesef araç hata mesajı vermiyordu o yüzden bizim servis müdürünün yapacak bişeyi yok idi. Ya lanet olsun başka bişey demiyorum.

    Merhaba, geçmiş olsun çok.

    Sorunlarınızı info@volvocarturkey.com mail adresine yazarak veya Volvo OtoLine 444 48 58 hattını arayarak şikayette bulunmanızı tavsiye ederim.
    _____________________________




HızlıCevap
Reklamlar
Masal
son dakika
Mobilya Takımları
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,547
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.