Şimdi Ara

Volvo V40: Ve O Sensin (313. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
8 Misafir (1 Mobil) - 7 Masaüstü1 Mobil
5 sn
8.802
Cevap
114
Favori
649.343
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 311312313314315
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qsoft

    quote:

    Orijinalden alıntı: aknasmub

    quote:

    Orijinalden alıntı: sero.polat

    Arkadaşlar baştan beri sizleri sessizce yazdıklarınızı okuyor ve bilgiler alıyorum.gerçekten çok açıklayıcı ve aydınlatıcı yazılar var.
    bende V40 D2 mevcut .alma niyetim yoktu antalya wv golf için gittim çok ukala davrandıkları için ordan çıktım A3 alayım dedim elimizde yok dediler .sıra ile bayileri dolaşırken volvo ya tamamen rastlantı olarak girdim hadi bakalım belki diye ama aradığımız or da idi aracı çok beğenerek aldık ama donanım nedir neyi vardır bakmadım açık cası benim için dizel,otomatik cruse olması yeterli idi hemen aldım aracı .ancak bazı şeylerin eksikliğini yaşamaya başladım .daha önceki aracım honda civic 2011 idi elegance en full ayrıca araca 1500 civarında medya oynatıcı taktırdım inanın tadından yenmiyordu yoğun trafikte sabah akşam tv programı izleyerek haberleri izleyerek işime gidiyor geliyordum uzun yolda araç içindekiler film seyrediyor vakit geçiyordu navi programını söylemiyorum bile benim gibi yol bilmeyen karıştıran biri için bulunmaz nimet idi .(satma sebebim lpg taktırmıştım gaz kaçırması olayı riske giremedim tekrar kaçırınca sattım hemen yoksa çok memnundum herşeyinden kullanan bilir)
    volvo aracımda bunun eksikliğini gerçekten çok hissettim önce önemsiz gelmişti ama eksikliğini şimdi hissediyorum .aracımdan memnunum yakıtı seri olması özellikle güvenli olması
    ama ; eksikliklerini sıralamam gerekirse,
    -dışarıdan bir aksesuar takılmasına izin verilmemesi bayii ye orijinal bağımlı kalmak. navi taktırayım dedim ,şu değişcek bu değişcek şunuda eklet 10 bin tl rakam çıkardılar .oysa dışarda tüm markaların multimedya oynatıcıları farklı markalarla mevcut bu büyük eksiklik .
    -servis süresinin kısalığı az yaksın tasarruf yapalım derken bu seferde az yaktığını düşünüp çok yol yapınca servis süreleri azalıyor bu sefer servise para bayılıyoruz. diğer markalarla kalitesini kıyaslayamam volvoyu ama diğerleri 15 binde 20 binde bakıma girerken bizler 10 binde bir para bayılıyoruz bence çok yüksek rakam ödüyoruz. .Çoğunuz bu arabayı alıyor isen bunuda göze almalısın diyebilir ama bu değişemezmi ? açık fikrim garanti biter bitmez özel servisleri tercih edicem 3 kat neden fazla para ödeyeyim
    şu an aracımı satmak satmamak arasında gidip geliyorum sırf bu sebepten diğer araçların bakım ücretlerini ve km bakım aralığını duydukça sinirleniyorum .
    benim gibi düşünen varmıdır yoksa sorun bendemi :) diyip bağlıyayım

    Güzel yazınız için teşekkürler.

    Bazen ben de sizin gibi düşünüyorum. Özellikle bakım ve aksesuar konularında çok haklısınız.

    Volvonun kısa bakım aralıkları bana da çok saçma gelmekte. En azından 15.000 km de bir olması gerekiyordu.

    Tek bakımların maliyeti fena değil ama çift bakımların maliyeti çok fazla. Parça ücretleri çok pahalı. Garantimiz bitince ne yaparız bilmiyorum açıkcası.

    Bana soracak olursanız sırf bakım periyodundan dolayı aracımı değiştirirmiyim? Bence daha erken. Belki ilerleyen dönemlerde olabilir.

    Selamlar,

    Açıkcası şimdiye kadar kullandığım tüm araçlarda hareket halinde video ve internet tv tarzı ürünler taktırmıştım. Bu araca da bu şekilde bir uygulama bulmam aylarımı aldı fakat dışarıda biryere yaptırdım. garanti bozulur mu derseniz açıkcası umurumda değil garanti bozulacak diye keyfimden ödün vermem, diğer kullandığım markalarda garanti bozulmamıştı..

    Bakım sıklığı ise tamamen volvo turkiye'nin uydurduğu bir konu. müsteriyi nasıl sağsak mantığı, yurt dışında 20000km de bakımlar yapılıyorken türkiyedeki mazot kalitesini bahane göstererek yapmış oldukları uygulama...
    açıkcası üçüncü bakımdan sonra özel servislerde bakımlarımı yaptırmayı düşünüyorum. bu saate kadar sorun çıkarmayan araç daha da problem çıkarmaz diye düşünüyorum.

    Saygılar...

    Sizin yaptığınız uygulama çok hoşuma gitti.

    İstanbulda olsam ciddi ciddi yaptığınız uygulamayı düşünürdüm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sero.polat

    merhaba araca ne taktırdınız ve nerden ? detaylı bilgi verebilirmisiniz.

    Cinde üretilmiş volvo 2015 ve sonrasi için üretilmiş, igo navigasyon ve geri görüş kamera ve dokunmatik ekran sistemiyle ilgili bir cihaz, 2015 öncesi araçlarda sensus connect touch diye bir sisttem vardı. onda da böyle bir cihaz takılıyordu.
    bu cihazla aracın navigasyon sistemini kullanmayıp, navi tuşuna 2 saniye bastıktan sonra devreye giren navigasyon uygulaması. ayrıca yanında geri vites kamerası da var direksiyon çevrildiğinde çizgiler de direksiyona göre sağa sola dönüyor.

    cihazın yaptığı işlemde kablo kesmek yok direkt araç teybi'nin ekranla arasına ilave edilen bir ünite geri dönüş için sedece cihazı çıkartmak mümkün. ayrıca cihazda iki adet svideo girişi var. bu sayede yurt dışından mini android pc siparişi verdim onu da takarak internet üzerinden digitürk uygulamasını seyretmeyi düşünüyorum.

    ayrıca appleTV takılabiliyor.

    uygulamayı kadıköyde ufak biryerde yaptırdım elemanlardan biri eski volvo çalışanı olduğundan aracı çok iyi tanıyor. adamlar üst seviye araçlara bu gibi işleri yapıyor ve internet siteleri bile yok. neden siteniz yok dediğimde zaten çok yoğunuz, daha yoğun olmak istemiyoruz diyorlar. PM atarsanız telefonlarını veririm. Volvo V40: Ve O Sensin




  • herkese merhaba bugün aracımla 15 km dolaşıp biraz da trafikte kaldıktan sonra kapalı garajıma gelip park ettiğmde araç fanının çok şiddetli çalıştığını duydum aracımı tekrar çalıştırıp hararet göstergesine baktım sorun yoktu ama aracı 1 senedir kullanıyorum bukdr sesli çalışıtığını duymamıştım tuhafıma gitti aklıma takıldı bu konuda bilgi sahibi olan arkadaşlar varsa aydınlatırsa sevirim.
  • Merhaba herkese, V40 aracima on park sensoru taktirmak istiyorum. Gecmis yillarda arka park sensoru varsa on sensor park assist de geliyor deniyordu. Yakin zamanda on park sensoru taktiran oldu mu?

    Herkese tesekkurler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • guraycakmak21 kullanıcısına yanıt
    Arac dpf temizleme islemine gecmis yarida kalmis. Korkmanizi gerektirecek bir durum degil.aracinizi trafiksiz bir yolda 20 km uzeri kullanirsaniz dpf ile alakali hicbirsey dusunmenize gerek kalmaz. Aracinizin d2 oldugunu varsayiyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    quote:

    Orijinalden alıntı: alibulus

    Arkadaşlar selam.

    V40 CC ile ilgili lastik değiştiren arkadaşlardan yardın isteyeceğim.

    Araç üzerinde 225/50/17 lastik geliyor fakat ben daha ince yanak olarak 225/45/17 takmayı düşünüyorum. Daha önce değiştirmiş arkadaşların tavsiyeleri nelerdir acaba?

    Lastik markası konusunda da tercihiniz nedir. Herkese hayırlı ramazanalar.


    Size şöyle birşey söyliyeyim; lastik ebatını büyütmek güzel ve sorunsuz birşey de ebatı küçültmek görsellikte negatif etki oluşturacaktır. Bunu neden yazıyorum çünkü siz daha sportif olsun diye ince yanak istiyorsunuz sanırım. Ama süspansiyon aynı kaldığı zaman incelen yanakla beraber çamurlukla lastiğin aralığı da artacak ve araç jip gibi yüksek ve garip bir görüntü verecektir.

    Kendi aracımdan örnek vereyim, normalde R-Design aracımın 225/40/18 lastiklere sahip vardı. Ben bu janta 245/40/18 Pirelli Pzero performans lastiği taktım. Aracımda spor süspansiyon da olduğu için, önceden de yere basık duran aracım lastik ebatının büyümesiyle daha da basık ve agresif görüntüye ulaştı. Bu şekilde çok memnunum. Hatta bu araca uygun ölçülerin 245 taban olduğunu düşünüyorum, spor süspansiyona rağmen ne sürtme ne birşey, aracın viraj performansı da mükemmel oldu. Sizin yapmayı planladığınız ise, bunun tam tersi. İyi düşünün derim.


    Hocam merhaba,

    Benim aracımda da 18in Taranis jant var ve lastik değişim zamanı yaklaştıkça ebat büyütmeyi kafaya koymuş durumdayım. Ancak bu konuda en çok başvurulan sitede konuyu araştırdığımda 7,5x18 et50 jantlar için güvenli olan azami lastik ölçüsünün 235-40 x 18 ZR olduğunu öğrendim. Standart dışı bir ölçü olduğu için de çok masraflı ve stok sorunlu olacaktır. Türkiye'de pek çok konuda olduğu üzere lastik-jant işleri de ne yazık ki allaha emanet yürüyor. Jant-Lastik Ölçüsü Hesaplayıcı Umarım herhangi bir sıkıntı yaşamazsınız. Mercedes-BMW 18 inch jantları 8 inch genişlikte ürettiği için 245 tam oturuyor ancak yazık ki Volvonun 18 leri Mefitist-Taranis-IxionII 7.5J ölçüsünde.




  • Arkadaslar bgn bayram tatilimin sonu. Aracim 3500km de d2.
    Antalya-dikili arasinda bayram icin gidip geldim. Toplam 1100 km yaptim. 2 kisi,klima hep acik , bagaj da yoktu. Genellikle hiz sabitleme ile yol aldim (ort 95 veya 100 e sabitledim ) . Yol bilgisayari ort tuketimi 4.3 lt ( gercek veri 4.2 lt) . Onceki aracim fiesta 1.5 tdci idi. Ayni yolu 4.9 lt ile gidip geliyordum. Karsilastirma acisindan ilgilenen arkadaslara faydali olabilecek bir bilgi. Iyi bayramlar herkese

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @ozerkane,

    V40'ın standat ölçüsü olan 7.5J gerçekten sıkıntı. Daha önceki mesajlarımdan birisinde bu olayı ve çözümünü detaylıca yazmıştım, kısaca değineyim. 245 taban lastik ve 40 yanak arka omuz çizgisinden ötürü bu araç için en optimum ölçü diye düşünüyorum fakat bu ölçüyü kullanabilmek için 8J janta geçmeniz gerekiyor. Ben görüntüsünü daha çok beğendiğim S60'ların ixion jantlarından taktırdım ve bu jantlar 8J ölçüsünde ve ET45 olduklarından lastik çamurluğa biraz daha yakınlaşıp daha kaslı bir görüntü oluşturuyor hem de yanak arttığından konfor belirgin düzeyde iyileşiyor. Ayrıca araç tam yüklüyken bile davlumbaza sürtme yapmıyor sanırım CC'ye de uygun olsun diye davlumbazları geniş tutmuşlar ama jant ET35 olsa 245'lerle sürtme yapar, ET45 ve 245 40 18 ile araç yüklüyken tam sınırda. Dolayısıyla bence aracın sahip olması gereken optimum jant + lastik ölçüsü budur. Aşağıda 245 40 18 Pzero'larla çektiğim aracımın son halinin fotoğrafını görebilirsiniz.

    @v40turkey;

    İstediğiniz fotoğraf aşağıda, daha fazla fotoğraf çektim aslında ama sayfa ağırlaşmasın diye iki tanesini ekliyorum.

    Bu arada V40'ın T5 motorlusunu kullandım ve zehri aldım diyebilirim. Hacim farkı özellikle alt devirlerde kendisini gösteriyor. Dolayısıyla üzülerek de olsa T4 aracımı satıyorum ve T5'e geçmeyi planlıyorum :)

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-sinifinin-en-yakisiklisi-volvo-v40-t4-r-design-318742167/detay/

     Volvo V40: Ve O Sensin

     Volvo V40: Ve O Sensin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaTaDoR -- 11 Temmuz 2016; 10:21:54 >




  • MaTaDoR kullanıcısına yanıt
    Gerçekten de şık olmuş. Bendeki 225/50/r17 nin yanak kalınlığına da yakın gibi duruyor fotoda. Bu aracı sert kulanmadım hemen hemen ama bazı yerlerde hissetmedim değil tabanın 225 yerine 245 olmasını. Aracı T5 yapmışsınız zaten şimdiden. Son zamanlarda sık duyduğumuz pozitif düşünce işe yarıyor sanırım :)) Alacağınız T5 şimdiden hayırlı olsun :))




  • MaTaDoR kullanıcısına yanıt
    Daha fazla güç için yeni yazılım yaptırmayı düşünüyordunuz vazgeçmişsiniz direk 245 hp ye geçme fikri çok iyi. T5'i alırsanız sanırım buradaki ilk araç olacak. Donanımlardan vazgeçseydim ben de aracı ilk alırken düşünmüştüm ama o zaman 130.000 di, donanımlarıda ekleyince 160 bin e dayanacaktı bana fazla gelmişti. Size iyi satişlar diliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • can_247 C kullanıcısına yanıt
    Bu uygun sanırım ben de yaz sonu değiştireceğim.
    http://www.sileceksepeti.com/Volvo-V40-Cross-Country-Arka-Silecek-2013-2016-Bosch-Rear,PR-552.html

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim balataların sonu geldi değiştirmem gerekiyor. Her ne kadar kullanıma göre degişsede 27000 km de değişmesi için erken gibi geldi. Benden işçilik dahil 4 adet balata değişimi için 850tl istediler. Sizce bu normal bir ücret mi. Ben T4 20000 bakımına 900 tl vermişken,balata için bu ücret saçma geldi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RST 13 kullanıcısına yanıt
    hayır uygun değil benimkine.

    sizin arka silecek nasıl ki benimki mi farklı anlamadım.
  • RST 13 kullanıcısına yanıt
    benimki 30 bin bakımda değişti.

    balataların bitmediği ancak sağlıklı kullanım için değiştirilmesini tavsiye etti. kabul ettim.

    otokoç istinye.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RST 13

    Daha fazla güç için yeni yazılım yaptırmayı düşünüyordunuz vazgeçmişsiniz direk 245 hp ye geçme fikri çok iyi. T5'i alırsanız sanırım buradaki ilk araç olacak. Donanımlardan vazgeçseydim ben de aracı ilk alırken düşünmüştüm ama o zaman 130.000 di, donanımlarıda ekleyince 160 bin e dayanacaktı bana fazla gelmişti. Size iyi satişlar diliyorum.

    Bu kasayı rahat yürütmek için minimum 150 HP şart zaten. Yeni yazılım yaptırmak yerine T5'e geçmek bana daha fazla heyecan verdi. Gerçi şu anki haliyle 210HP olarak da araç çok çok iyi gidiyor, 245HP yaptırsaydım fazlasıyla tatmin edecekti ama dediğim gibi yeni heyecan meselesi ;) Ama T5'in de üzerinde 225 40 18 lastiklerle gelecek onları da şimdiki gibi 245 taban yapmam lazım ama 7.5J jantlara maksimum 235 takılabiliyor. Onu nasıl yapacağım... Birsürü masraf yine beni bekliyor olacak :S

    T5'i aldığımda fotoğraflarını ve kısa bir incelemesini de paylaşmayı düşünüyorum. Forumun ilk T5 kullanıcısı olacağım gibi gözüküyor, bakalım hayırlısı

    @Darkraver; Teşekkürler :))




  • Herkese merhaba.

    Geçenlerde 20bin bakımı ile ilgili konuşmuştuk forumda. Ben de bayram öncesi aracı 20bin bakımına bıraktım. Servisten çıkınca telefon geldi, ön balataların bitik olduğunu ve değişmesi gerektiğini söylediler. Açıkçası işin teknik kısmını bilemediğim için, 20bin km çok erken gibi gelse de, kabul ettim. 20bin bakımı ve balata değişimine 1400₺ ödedim.

    Araba iyi hoş güzel de, yukarıda bahsettiğiniz gibi bakım maliyetleri "keşke T3 olsaydı" dedirtiyor gerçekten. Aracım D2 bu arada, tahmin edeceğiniz üzere :)

    Selamlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    quote:

    Orijinalden alıntı: RST 13

    Daha fazla güç için yeni yazılım yaptırmayı düşünüyordunuz vazgeçmişsiniz direk 245 hp ye geçme fikri çok iyi. T5'i alırsanız sanırım buradaki ilk araç olacak. Donanımlardan vazgeçseydim ben de aracı ilk alırken düşünmüştüm ama o zaman 130.000 di, donanımlarıda ekleyince 160 bin e dayanacaktı bana fazla gelmişti. Size iyi satişlar diliyorum.

    Bu kasayı rahat yürütmek için minimum 150 HP şart zaten. Yeni yazılım yaptırmak yerine T5'e geçmek bana daha fazla heyecan verdi. Gerçi şu anki haliyle 210HP olarak da araç çok çok iyi gidiyor, 245HP yaptırsaydım fazlasıyla tatmin edecekti ama dediğim gibi yeni heyecan meselesi ;) Ama T5'in de üzerinde 225 40 18 lastiklerle gelecek onları da şimdiki gibi 245 taban yapmam lazım ama 7.5J jantlara maksimum 235 takılabiliyor. Onu nasıl yapacağım... Birsürü masraf yine beni bekliyor olacak :S

    T5'i aldığımda fotoğraflarını ve kısa bir incelemesini de paylaşmayı düşünüyorum. Forumun ilk T5 kullanıcısı olacağım gibi gözüküyor, bakalım hayırlısı

    @Darkraver; Teşekkürler :))

    Sn. Matador sizin aracınızı takip etmek çok keyifliydi. Son zamanlarda forumu çok az okusam da yazdıklarınızdan bu işe hakim ve zevk sahibi biri olduğunuz anlaşılıyor. T5 tercihini neden yaptığınızı daha detaylı yazabilir misiniz? Alacağınız araç sanırım sıfır km showroomdan olacak, ortalama maliyeti ve çok çok nadir olan bu aracı nasıl bulduğunuzu söyleyebilir misiniz? Tahmin ettiğim fiyatlara benzer performans veren sürüşü daha keyifli arabalar(FWD olmayan) olabilir onlara bir şans vermeyi neden düşünmezsiniz? Yanlış anlaşılma olmasın konu sahibi ve her ne kadar artık sahibi olmasam da gerçek bir Volvo-sever olarak sadece merak ediyorum. Ben de ilk çıktığında 5 silindirli T5'lere ilgi duymuştum(ses faktörü yüzünden) ancak bu 4 silindirli yeni T5'ler hakkında çok az bilgim var.




  • yok mu arka silecek değiştiren? :)

    internette satılan silecekler sizinkine uyuyor mu? benimki mi farklı anlamadım.
  • herkese selamlar. geçen hafta 2.5 aylık v40 ımı 10000 bakımına soktum Altunizade Volcarda onunla ilgili izlenimlerimi aktarayım..

    10000 bakımı için 900 tl ücret talep edildi. 10000 bakımı için yapılanların yanında bazı şikayetlerim oldu. 1. Klima dual de değil iken yolcu tarafı birden 36 derece falan sıcak üflemeye başlıyordu. 2. ön tamponda sürtmeden kaynaklı iki çiziği pasta yapabilir miyiz? 3. yolcu tarafı emniyet kemerinin bazı yolcular oturduğunda gıcır gıcır ses çıkarması.

    yapılanlar:1. klima için yazılım güncellediler düzeldi şimdilik. 2. çiziğe pasta yaptıklarını söylediler ama memnun kalmadım, hiç geçmedi. 3. kemere gaz sıktık dediler ama hala gıcırtı geliyor. Özellikle bu gıcırtı insanın canını sıkıyor 100k üzeri para veriyorsun araba alıyorsun araba gıcır gıcır ötüyor...

    Bu bilgilendirmeye ekstra bir sorum olacak, bilgi verebilecek olursa sevinirim: Arabayı kitlemeyi unutuyorum..... Orta yerde bırakıp 4 saat sonra geldiğimde araç kitli olmuyor unuttuğumda.. bunun bir yolu yok mudur otomatik olarak kitlesin kendini.. araştırdım ama bulamadım bir şey bilen var da aydınlatırsa aydınlatırsa sevinirim. bir de ön tampondaki sürtme ve çizikler için(hiçbirinden tırnak atlamıyor.) turtle wax pasta cila karışık yeşil kutudaki şeyi aldım, elle uyguladım, yağ gibi bir katman bırakıyor eli sürtünce biraz pürüssüzleştiriyor ama çizikleri ki bunlar ince çizikler çok az geçirdi.. tavsiye etmiyorum. bunun yerine meguiars ın ultimate compundu var onu deneyip sizlere bildiririm buradan..

    herkese hayırlı günler..




  • 
Sayfa: önceki 311312313314315
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.