Şimdi Ara

Volvo V40: Ve O Sensin (285. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8.802
Cevap
114
Favori
649.408
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 283284285286287
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  • Merhaba, 3 senelik aracımla ilk kez bu kadar ciddi bir kaza atlattım. Videoda daha mesafe var gibi gözüküyor ancak aracımın duracağını hiç düşünmemiştim. Sonlara doğru zaten abs de devreye girerek kesik kesik kızaklama oldu.

    Hızın 70km/h den sıfıra düşmesi yol çizgileri ve google maps ölçümü ile 25-30m arası. karayolları web sitesine göre 46m de durabiliyor olmam lazım.

    Sosyal mesaj:
    1- takip mesafesine dikkat edilmeli
    2- hız sınırlarını uyulmalı
    3- lastiklerin durumu kontrol edilmeli (hava 10 derece idi ve kışlık lastik vardı)
    4- araç içi kamera kullanılmalı
    5- sakinlik korunmalı, atar yapılmamalı (ben koruyamadım sonrasında her iki aracın da üzerlerine sürdüm maalesef)




  • unusuall U kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun. Videodan olayın heyecanını hissetmek mümkün olmuyor fakat neler hissettiğinizi, ufak bir kaza atlatan birisi olarak, anlıyorum.

    Allah daha kötülerinden korusun.

    Sosyal mesajınıza da sonuna kadar katılıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba
    Sesli kontrol kullanmak için araç ayarlarında dil seçeneğini değiştirmeniz gerekli
    Hangi diller kullanılıyor yanında işareti var, bu arada tüm menünüzün dili değişecek

    Sonrasında bu fonksiyona giriş yaptığınızda size 5-6 dk lık ses antremanı yaptırıyor.
    bu sayfadaki video da kullanım için yararlı oluyor.

    http://support.volvocars.com/SiteCollectionImages/su/video/sensus-connect/Using-the-cars-voice-control_TR.mp4




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senna428

    Merhaba
    Sesli kontrol kullanmak için araç ayarlarında dil seçeneğini değiştirmeniz gerekli
    Hangi diller kullanılıyor yanında işareti var, bu arada tüm menünüzün dili değişecek

    Sonrasında bu fonksiyona giriş yaptığınızda size 5-6 dk lık ses antremanı yaptırıyor.
    bu sayfadaki video da kullanım için yararlı oluyor.

    http://support.volvocars.com/SiteCollectionImages/su/video/sensus-connect/Using-the-cars-voice-control_TR.mp4




    Teşekkürler hocam. En kısa zamanda dili değiştirip deneyeceğim.

    Direksiyon üstündeki voice tuşu boşuna konulmamıştır diye aracı aldığımdan beri düşünüyorum. Demekki dii seçeneğini değiştirmek gerekiyor.

    Verdiğiniz bilgi için çok teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Halihazırda audi a1 sahibiyim. 1 senedir beni hiç üzmedi. 2.el almıştım 1 kere devirdaim pompası değişti o kadar o da nazar olsun:)
    Bu yaz bir tık büyük bir arabayla değiştirmek istiyorum. Yine 1-2 yaşında temiz 2.el bir arabayla değiştireceğim.

    A3 sedanın tipine resmen aşık oldum. Dış görünüşü muazzam. İç mekan konusunda bir şüphem yok. A1 bile iç mekandan ödün vermemiş bir araba. Genel olarak audiyi beğeniyorum mekan kalitesi olarak.
    Diğer bir adayım a180. Dizel otomatik bir araç alacağım için Renault motoru beni düşündürüyor. O kadar parayı yıldıza ödemesi gibi bir hissin beni mutsuz etmesinden korkuyorum.

    Son aday ise volvo v40. Bir kusur bulamadım arabaya. İç mekan kalitesi olarak en iyisi. Dış görünüş özellikle arkadan muazzam. Volvonun kalitesi belli. Bundaki ford motoru da düşündürmuyor değil ama bu segmentte kendine has motor yok.

    Özetleyecek olursam audi a3teki en büyük endişem stronic sanziman.kendi aracımda hiç sorun çıkarmadı ancak o kadar sabıkalı bir sanziman ki en ufak biseyde aha günü geldi sanırım, kesin bozuldu dedim. Bazen kırmızı ışıkta titreme var mı vuruntu var mı diye dinledim. Sonuçta hiç arıza çıkarmadı ama hep arıza çıkartacak korkusu ile yaşadım. 40.000 bakımını yaptırdığım kendi audi ustası bile bir gün bozulur merak etme dedi resmen:)

    Volvodaki en büyük cekincem ise audi den buna geçiyor olmam. Audi gerçekten premium bir araba ve bunu her anlamda hissediyorsunuz.gerek iç mekan kalitesi gerek verdiği sürüş keyfi audi de tatmin ediyor. Volvo ya göre daha hafif ve daha seri araba özellikle de dizelde. Volvo daha önce hiç kullanmadım. Alipta pişman olmaktan korkuyorum.

    Buradaki v40 sahibi arkadaşlar görüşlerini yazarsa sevinirim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fenerist07


    Halihazırda audi a1 sahibiyim. 1 senedir beni hiç üzmedi. 2.el almıştım 1 kere devirdaim pompası değişti o kadar o da nazar olsun:)
    Bu yaz bir tık büyük bir arabayla değiştirmek istiyorum. Yine 1-2 yaşında temiz 2.el bir arabayla değiştireceğim.

    A3 sedanın tipine resmen aşık oldum. Dış görünüşü muazzam. İç mekan konusunda bir şüphem yok. A1 bile iç mekandan ödün vermemiş bir araba. Genel olarak audiyi beğeniyorum mekan kalitesi olarak.
    Diğer bir adayım a180. Dizel otomatik bir araç alacağım için Renault motoru beni düşündürüyor. O kadar parayı yıldıza ödemesi gibi bir hissin beni mutsuz etmesinden korkuyorum.

    Son aday ise volvo v40. Bir kusur bulamadım arabaya. İç mekan kalitesi olarak en iyisi. Dış görünüş özellikle arkadan muazzam. Volvonun kalitesi belli. Bundaki ford motoru da düşündürmuyor değil ama bu segmentte kendine has motor yok.

    Özetleyecek olursam audi a3teki en büyük endişem stronic sanziman.kendi aracımda hiç sorun çıkarmadı ancak o kadar sabıkalı bir sanziman ki en ufak biseyde aha günü geldi sanırım, kesin bozuldu dedim. Bazen kırmızı ışıkta titreme var mı vuruntu var mı diye dinledim. Sonuçta hiç arıza çıkarmadı ama hep arıza çıkartacak korkusu ile yaşadım. 40.000 bakımını yaptırdığım kendi audi ustası bile bir gün bozulur merak etme dedi resmen:)

    Volvodaki en büyük cekincem ise audi den buna geçiyor olmam. Audi gerçekten premium bir araba ve bunu her anlamda hissediyorsunuz.gerek iç mekan kalitesi gerek verdiği sürüş keyfi audi de tatmin ediyor. Volvo ya göre daha hafif ve daha seri araba özellikle de dizelde. Volvo daha önce hiç kullanmadım. Alipta pişman olmaktan korkuyorum.

    Buradaki v40 sahibi arkadaşlar görüşlerini yazarsa sevinirim :)

    Test sürüşü yaptınız mı? Camların ufak olması sizin için sorun olur mu? Özellikle arka cam ufaktır :) Ön+ arka park sensörü+ geri görüş kamerası ile daha kullanılır oluyor. 2.el alacaksınız Powershiftli olacaktır. Geri park ederken s-tronic ile kıyaslayın; arkadaşımın 2001-2 model a3 1.6 dizel aracına bir kere binmiştim; manuel vites gibi park ediyordu. Kendi aracımda bazı durumlarda pek mümkün olmuyor da :) Sıfır düşünürseniz 1.5 motor seçeneği var kendi motoru Volvo'nun. şimdilik aklıma gelenler bunlar :)

    Bir ilavede bulunayım her araç arıza yapııyor; dikkatli kullanım + şansa kalmış :D En güvenli araç diye aldığım Volvo'nun benzin pompası filtresi çıkıp şakır şakır benzin aktı yolda kaldım :D Sizin başınıza gelecek diye birşey yok tabii :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Darkraver -- 14 Şubat 2016; 21:46:46 >




  • Merhaba, iyi akşamlar sn @fenerist07

    Halihazırda audi a1 sahibi olduğunuzu belirtmişsiniz. A1 den sonra yöneldiğiniz araçlar gayet mantıklı.

    İlk olarak V40 ın hoşuma giden ve tercih etmemde öne çıkan özelliklerini karşılaltırmalı belirtmek istiyorum.

    -İç mekan kalitesi olarak V40 benim görüşüme göre A3 ve a180 den daha iyi, daha ferah, insanı sıkmıyor. Ben biraz klasik orta konsol sevenlerdenim. V40 da yola bakarak elimle koymuş gibi kontrol düğmelerine ulaşıyorum. Advance donanımdaki 3 temalı tft ekran ve ortadaki 7 inch ekran benim ihtiyaçlarıma hem görsel olarak hem de fonksiyon olarak yanıt veriyor.

    -Gelelim motora; motor psa grubunun 1,6 dizel 115 hp 270 tork değerlerine sahip olan ünitesi. Bu motor hem fordda hem de psa grubu araçlarda çok uzun yıllardır kullanılan, tüketim ve performans açısından tatminkar bir motor. Sorun çıkarma açısından sizi üzeceğini düşünmüyorum. Audinin motoru ve a180 in motorlarının da sorun çıkarma açısından sıkıntı yaratacağını sanmıyorum. Reno motoru da olsa, renonun dizel motorları sağlamdır. Firmalar artık maliyetleri azaltmak için başka firmalardan motor alımlarına gidiyor. Bu mercedes in kalitesiz olduğu anlamına gelmez. Audinin motorunun sıkıntısı eski 105 hp lik motorlarda olan emisyon skandalı. Başka bir sorun görmüyorum. Ayrıca bazı söylentiler kulağıma geldi, volvo dizel motor konusunda tekrar ford ile anlaşma sağlayabilirmiş. Bu bilginin kesinliğinden emin değilim.

    -Şanzımana gelecek olursak; V40 da powershift şanzıman çift kavrama,ıslak tip,6 ileri bir şanzıman. Audideki s-stronic(yani dsg) şanzımana göre daha yavaş fakat daha sorunsuz bir şanzıman. Araca binerken sizin hissettiğiniz gibi bir korkum olmuyor. Benim gibi ortalama bir kullanıcı için powershift yeterli. Dsg gibi bilinen sorunları yok, ya da ben duymadım. Sarsıntısız çalışıyor. Genel olarak şanzımandan memnunum.

    -Gelelim ataklık konusuna. V40 rakiplerine göre daha ağır bir araç. Bu yüzden hızlanmalarda size biraz hantal izlenimi verebilir. Rakipleri ile arasında 200 kg kadar fark var diye biliyorum. Sport modda alıp gazladığımda bu hantallığı pek hissetmiyorum.

    -Gelelim tasarıma. Tasarım konusu kişisel beğeniyle alakalı bir durum. Kişisel görüşüme göre V40, A3 ve A180 arasında en özgün tasarıma sahip araç. Benim almamda en büyük etken.

    -Süspansiyon: V40 ın arka süspansiyonları bağımsız. A3 ün ise torsiyon çubuğu dediğimiz vag grubu araçlarda MQB platformuna sahip golf,leon,octavia,a3 de kullanılan süspansiyon mevcut. Bilindiği gibi bağımsız süspansiyonlar her zaman için torsiyon çubuğundan daha iyi yol tutuşa sahiptir. Şöyle bir eleştirim olabilir; V40 ın süspansiyonları alman rakiplerine göre biraz tatlı sert kalabilir. Tabiki bu durum aldığınız aracın jant çapı ile de alakalı bir olay.

    -Bagaj hacmi; V40 ın bagaj hacmi 335 lt, a3 sedanın ise 425 lt. Eğer çocuklu bir aile iseniz a3 sedan bu konuda sizi tatmin edecektir. Bagaj öyle çok büyük değil. Katlanabilir bagaj bölmesi ile hacmi bir miktar arttırılabiliyor.

    -Güvenlik: Bu konuda V40 rakiplerinden önde. City safety ve yaya hava yastığı V40 da standart. Bu donanımlar rakiplerinde opsiyon olabilir. Ayrıca 2012 yılında V40 Euro NCAP testinde en yüksek (%97) puan alan araç olarak tarihe geçmişti. Bu durumlar tercihinizde yönlendirici olabilir.

    -Yaklaşık 8 aydır 11000 km dir V40 aracımı kullanıyorum. Aracımdan çok memnunum. Kısaca araç hakkında görüşlerimi belirtmek istedim. Umarım faydalı olur. Alırsanız pişman olmayacağınız bir PREMIUM HATCHBACK V40. Tavsiye ederim. Aklınıza takılan başka soru olursa bilgim dahilinde yanıtlamaya çalışırım.

    İyi akşamlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • @darkraver @aknasmub cevaplarınız için çok çok teşekkürler. Gerçekten aydınlatıcı bilgiler vermişsiniz emeğinize sağlık.
    Volvo v40 ilk çıktığı günden bu yana ilgimi çeken bir araç. Volvo nun küçüklüğümden beri bende olumlu bir izlenimi var. Bir gün mutlaka binmek istediğim bir araba.
    28 yaşındayım. V40la beraber volvo dinamik tasarımı ile her yasa hitap ediyor. Arabayı genelde tek başıma kullandığım için audi a1 almıştım başlangıç olarak. Kendisine zor veda edeceğim ama akraba ve aile ile gezerken daha büyük bir araca ihtiyacım var:)

    Söyledikleriniz kafamda bir şeyleri sekillendirmemde etkili oldu. Sormak istediğim ilk soru ise aracın uzun yapısından dolayı dönüş mesafesi ile ilgili sıkıntılar. Şehir içi kullanımda bunun ne kadar eksi yanını hissediyorsunuz?
    Şimdilik kafamdaki tek eksi bu. Motor bilindik bir motor. Sanziman belki stronic kadar seri değil ancak kronik sorunları yok. Konfora zaten diyecek bir şey yok.

    Bir de bu araçta örneğin audiye kıyasla şunu seviyorum: nereden özellik kissak diye düşünmüyorlar. Malesef şu anki aracımda bluetooth bile yok. Aynalar katlanmiyor. Bir çok yerinde cep vs gibi bölgeler eksik. Volvo bu yönden daha cömert. Bir çok arabada en lüks donanimda olan şeyler bile standart örneğin city safety gibi.

    Bir de cross country modelin farklari nelerdir? Duş görünüm olarak sanırım bir tık daha yüksek ancak onun dışında donanım farkları var mı? Bir de r-design ile cross country den hangisini önerirsiniz?

    Son olarak aracın garantisi kaç yıl volvolarda?

    Teşekkürler..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar uzun zamandır foruma yazamıyorum. Özellikle aknasmub size çok teşekkür ediyorum. Hızır gibisiniz maşallah. aracımı aldığımdan beri fren yaparken ve frenden ayağımı çekerken değişik bi zorlanma sesi geliyor sizde de oluyor mu bu ses. Ama sürüşe bi olumsuzluğu olmuyor. Fren tutuyor ve bırakıyor.balata sesi midir kayış sarma sesi midir nedir anlamadım. Ne önerirsiniz ne dersiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yazdıklarımız yardımcı olduysa ne mutlu bize.

    Dönüş konusunda bazen ben de sıkıntı yaşıyorum. Mesela U dönüşü yapmak istediğim zaman bazen iki hamlede bu dönüşü tamamlıyorum. Yani dönüş çapı biraz fazla. Bu aracın negatif yönü. Şehiriçinde başka manevralarda bir sıkıntı yaşamıyorum.

    Advance donanım alırsanız bahsettiğiniz donanımlar araçta mevcut. O yüzden bir eksiklik hissetmezsiniz.

    Volvoda garanti genel olarak 2(fabrika garantisi)+1(ekstra garanti) olarak toplamda 3 yıl. Benim aldığım bayinini bir kampanyası vardı, benim aracımın garantisi 2+2 4 yıl.

    Cross country nin normal V40 dan farkı; 1)5 cm daha yüksek oluşu 2)Tavan rayları 3)Arka difüzör 4)Ön tampon ledlerinin farklı konumlandırılması.

    R design daha farklı bir seri diyebiliriz. Jantlar,iç döşeme,direksiyon,arka difüzör R design a özel farklı.

    Anlattığınızdan bekar olduğunuz ve genelde tek gezdiğinizi belirtmişsiniz. Bence R design sizin için daha uygun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • fatih.1 F kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam. Estağfurullah, yardımcı olabiliyorsam benim için büyük mutluluk.

    Aracınız yeni diye hatırlıyorum. Kaç km de?

    Aracınızın yeni olduğunu varsayarak cevap veriyorum. Benim de aracım yeni iken bu tip sesleri duyardım. Özellikle frene basarken. Balataların disklere alışması belli bir km alabiliyor. Şu an o tip bir ses duymuyorum.

    Ayrıca aracı yen yıkattıktan sonra frenlerden ses gelebiliyor, o da normal zaten.

    Eğer bu dediğim ihtimaller yoksa servise sormanızda yarar var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fenerist07

    @darkraver @aknasmub cevaplarınız için çok çok teşekkürler. Gerçekten aydınlatıcı bilgiler vermişsiniz emeğinize sağlık.
    Volvo v40 ilk çıktığı günden bu yana ilgimi çeken bir araç. Volvo nun küçüklüğümden beri bende olumlu bir izlenimi var. Bir gün mutlaka binmek istediğim bir araba.
    28 yaşındayım. V40la beraber volvo dinamik tasarımı ile her yasa hitap ediyor. Arabayı genelde tek başıma kullandığım için audi a1 almıştım başlangıç olarak. Kendisine zor veda edeceğim ama akraba ve aile ile gezerken daha büyük bir araca ihtiyacım var:)

    Söyledikleriniz kafamda bir şeyleri sekillendirmemde etkili oldu. Sormak istediğim ilk soru ise aracın uzun yapısından dolayı dönüş mesafesi ile ilgili sıkıntılar. Şehir içi kullanımda bunun ne kadar eksi yanını hissediyorsunuz?
    Şimdilik kafamdaki tek eksi bu. Motor bilindik bir motor. Sanziman belki stronic kadar seri değil ancak kronik sorunları yok. Konfora zaten diyecek bir şey yok.

    Bir de bu araçta örneğin audiye kıyasla şunu seviyorum: nereden özellik kissak diye düşünmüyorlar. Malesef şu anki aracımda bluetooth bile yok. Aynalar katlanmiyor. Bir çok yerinde cep vs gibi bölgeler eksik. Volvo bu yönden daha cömert. Bir çok arabada en lüks donanimda olan şeyler bile standart örneğin city safety gibi.

    Bir de cross country modelin farklari nelerdir? Duş görünüm olarak sanırım bir tık daha yüksek ancak onun dışında donanım farkları var mı? Bir de r-design ile cross country den hangisini önerirsiniz?

    Son olarak aracın garantisi kaç yıl volvolarda?

    Teşekkürler..

    R-design yere en yakın , cross country ise en yüksek model; şurada cross county detayları mevcut:http://forum.donanimhaber.com/m_67618718/tm.htm

    Arka kapılar çok fazla açılmaz. İnip binerken sorun olup olmayacağına dikkat edin :) Sıkışık yerlerde dönmemeye çalışıyorum ya da trafiğin sakinleşmesini bekliyorum. Aynı zamanda 95 model maxima kullanıyorum. Daha geniş ve uzun araç olmasına rağmen onda daha rahatım. Her ikisinin de görünümü güzel ama bozuk yollar için tercihim cross countryden olurdu.




  • aknasmub kullanıcısına yanıt
    Hocam teşekkürler. Aracım yeni. Daha 1000 km bile olmadı. sesler canımı sıkmaya başlamıştı.özellikle freni bırakınca. Cevap için teşekkürler. Sağolun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÖnderV40D2

    Bende de aynı sesler geliyor çok değil hatta geri geri giderken kalkışta bi sürtme sesi duyuyorum hatta eşim çarptık diyor :)

    Aracım henüz 1100 KM de. Daha önce forumda benzer bi soru ve cevap okuduğum için çok takılmıyorum. Servise yolum düşerse gösterip sorarım diye düşünüyorum.

    Merhaba. Ben de aracım ilk 1000 km deyken özellikle geri vitese takıp geriye doğru gittiğimde bu tip sürtünme sesi duyuyordum.

    Belli zaman sonra bu ses kayboldu.

    Şu an öyle bir sorunum yok.

    Sizin bu ses şikayetiniz de geçecektir diye düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aknasmub -- 15 Şubat 2016; 15:34:37 >
  • Merhaba üstadım

    Garanti olayını uzunca konuştum ve kısaca 2 yıl garantiden sonrası pek işe yarar değil. Bu aralar pek müsait değilim foruma giremiyorum ama ilk fırsatta neleri kapsamadığı neleri kapsadığını maddeler halinde belirticem. Deri koruma ürününden de şimdilik memnunum teşekkürler tekrar.

    Benim de aracım 2bin km. olmak üzere ve geri vitese takıldığında, rölantide giderken ani fren yaptığımda ses yapıyor. Yine rölantide iken sol farda titreme mevcut. Bunların hepsi için servisle görüştüğümde normal olduğunu sesin kaliperin açılıp kapanma sesi olduğunu, far titremesinin de normal olduğunu ( neden sadece sol far diye ısrarla sormama rağmen tatmin edici cevap alamadım ) söylediler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba,

    Yakın zamanda 2015 Model V40 10.000 km bakımı için fiyat teklifi alan var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SariMurat

    Merhaba üstadım

    Garanti olayını uzunca konuştum ve kısaca 2 yıl garantiden sonrası pek işe yarar değil. Bu aralar pek müsait değilim foruma giremiyorum ama ilk fırsatta neleri kapsamadığı neleri kapsadığını maddeler halinde belirticem. Deri koruma ürününden de şimdilik memnunum teşekkürler tekrar.

    Benim de aracım 2bin km. olmak üzere ve geri vitese takıldığında, rölantide giderken ani fren yaptığımda ses yapıyor. Yine rölantide iken sol farda titreme mevcut. Bunların hepsi için servisle görüştüğümde normal olduğunu sesin kaliperin açılıp kapanma sesi olduğunu, far titremesinin de normal olduğunu ( neden sadece sol far diye ısrarla sormama rağmen tatmin edici cevap alamadım ) söylediler.

    Teşekkürler hocam geri dönüş için. Deri koruyucuyu beğenmenize sevindim. Gtecniq firmasının ürünleri çok iyidir. Çok rahatlıkla kullanabilirsiniz. @SariMurat

    Hocam D2 V40 10.000 km bakımın liste fiyatı 760 tl idi. Yakın olan servisi arayıp bilgi alırsanız daha sağlıklı olur. @v40turkey

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam merhaba,

    Seçiminiz hangi versiyon olursa olsun A1 den sonra konfor, güvenlik ve sürüş kalitesi olarak sizi mutlu edecektir. Arada çok büyük farklar yok aslında. Mekanik aksam tüm versiyonlarda aynı olduğundan belirleyici olan sizin hangi tarzı daha çok seviyor olduğunuzdur. V40 CC de ille de jipi andıran bir tasarım olsun diyenler için makyajlanmıştır. Türkçe otomobil sitelerinde yanlış yazılanın ve dilden dile yayılanın aksine versiyonların yerden yüksekliği (ground clearance) V40 CC, V40 ve V40 R-Design için sırasıyla 145mm, 133mm ve 121mm dir. Sizin de farkedeceğiniz üzere en "crossover" duranla yere en yakın giden versiyon arasındaki gerçek fark 2.5 cm den azdır. V40CC yi olduğundan yüksek gösteren ön-arka tampon tasarımları ve daha büyük ön radyatör ızgarasıdır. Sürücü koltuğunu standart V40 tan 4 cm daha yüksek sürüş pozisyonu sağlıyor olması ortalama 17 inch jantla alacağınız bu arabayı dağda bayırda kullanacağınız anlamına ne yazık ki gelmez. Eğer böyle bir niyetiniz varsa V40 ını çok seven bir sürücü olarak size dürüstçe Mini Countryman öneririm. V40 CC seçeneğini böylece yıprattıktan sonra :) geriye belirleyici soru olarak konfor/performans hissi arasında hangisine öncelik vereceğiz kalır. Volvo'nun Türk kullanıcı profiline göre şekillendirdiği ithalat stratejisi ne yazık ki manuel şanzıman seçeneğini ortadan kaldırmıştır. Oysa gerçekten spor bir sürüş ve kontrol hissini önemseyen kullanıcılar tüm dünyada hala manuel vitesi talep etmektedirler. Bu nedenledir ki Volvo güncel D4 190 PS motor seçeneği de dahil olmak üzere, Avrupa pazarında (T5 AWD hariç) tüm versiyonlarında manuel vites de sunmaktadır. Görünen o ki yurdum insanının kafası, "o kadar para veriyorum ya da ömrüm İstanbul trafiğinde geçiyor bir de vitesle uğraşamam" mantığıyla işlemektedir. Manuel sürüş seçeneği de sıfır alınacak bir araçta sunulmadığına göre mevcut seçenekler arasında konfor/sürücü destek özellikleri mi yoksa daha sportif agresif görünüm mü sizi daha mutlu edecek, buna karar vermeniz gerekecektir. İkisinin de aynı anda sunulduğu yani cam tavan, sürücü destek plus paketi, advance donanım konfor özellikleri içeren bir R-Design bulmanız özel sipariş için aylarca beklemeyi ve elbette en az +25bin opsiyonel özellik bedelini ödemeyi göze almayacaksanız pek mümkün gözükmüyor. Bu açıdan bakıldığında R-Design araçlar standart V40 lardan hem içte hem dışta kesinlikle daha afilli duran (daha sıkı kavrayan süet koltuklar, daha etli deri direksiyon, karbon siyahı tavan kaplaması vs), buna karşılık çeşitli konfor özelliklerinden feragat edilmiş makinelerdir demek herhalde yanlış olmaz. Advance donanım paketi ile R-Design + Base Pack içeriklerini karşılaştırırsanız ne dediğimi daha somut biçimde görmüş olursunuz. Önceki aracınızdan ve yaşınızdan hareketle ben de size R-Design öneririm ancak sıfır araç alacaksanız aracın görüş kısıtlarını aşmak adına ön park pilotu ve geri görüş kamerası ekletmenizi kesinlikle öneririm. Cam tavan için fazladan verilecek 5-6 bin liraya gelince, arabanın oldukça yatık olan ön camı nedeniyle cam tavan sürücü koltuğu hizasından sonra başlıyor. Ancak araca içten dıştan büyük bir görsel güzellik kattığı da aşikar. Bütçe kısıtı yoksa ekleyin. Kısıt varsa aynı bütçeyi park yardımcıları ve multimedya/navigasyona yatırmak çok daha mantıklı olacaktır. Şimdiden keyifli seyirler.




  • arkadaşlar gösterge panelinden gelen sesin kaynağını bulabilen sorunu çözdürebilen oldu mu?
  • SariMurat kullanıcısına yanıt
    Bu ses herkeste var, @SariMurat volvonun ayıbı diyelim. Siz hangi servise götürdünüz ve böyle ilgisiz davranıl. Bilelim de oraya gitmeyelim.

    Bu sesin normal olduğunu söyleyen usta diğer arabalarda kaliper açılmadığını mı düşünüyor acaba? Arabayı alıp kafasına atası geliyor insanın. 100 bin liralık sıfır km arabadan böyle ses çıkmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Traful -- 18 Şubat 2016; 7:16:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 283284285286287
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.