Şimdi Ara

Volvo V40: Ve O Sensin (268. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
8.802
Cevap
114
Favori
649.363
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 266267268269270
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • soulflymax kullanıcısına yanıt
    opak beyaz r-design ve r paket d2 en son 96.800 olur dediler geçen hafta.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cortom -- 22 Aralık 2015; 23:56:04 >
  • Darkraver D kullanıcısına yanıt
    Bende de başını çarpmayan nadirdir.Sportif station wagon hastasıyım,bekarım çocuk yok ihtiyaçta yok ama araç alacak olsam bir düşünürüm sonra zaten mantık devreye girer

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba

    Benim kendi kullanımımda iç sirkulasyonu süre ile kısıtladım böylece sürekli iç sirkulasyon açık kalmıyor ve buğu sorunu yaşamıyorum.

    Otomatik klima konusunda bende ısıtma ile ilgili sorun yaşamıştım.Bildiklerimi/tecrübemi paylaşayım

    Otomatik klima (bizde ECC olarak geçiyor) (ETC olan modeller sıcaklık sıcaklık kontrolünü manuel yapıyor)
    klavuzda konfor için klima daima açık olmalıdır diye yazıyor sanırım bu yüzden otoklima basıldığında AC çalışıyor.(aynı klavuzda kapatılabilir diye de not var , kışın çalışması da daha önce yazdığım gibi nem alma özelliği için)

    AC düğmesinde lamba söndüğünde klima devreden çıkıyor ama diğer fonksiyonlar otomatik olarak kontrol edilimeye devam ediyor.

    Kendi kullanımım oto klima ,dış sirkulasyon açık , AC kapalı sıcaklık 25 derece

    İyi günler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Darkraver

    Volvo, premium markalar içinde kendine bir yer edinmek istiyorsa satış sonrasına daha çok önem vermeli. Benim başıma gelen olayda aracım servise çekici ile cuma günü mesai saatinden sonra gitti. Cumartesi pazar kaldı ve servis fişi açılmadı. Aracım çalınsa ya da yansa elimde belge yoktu. Bu durumu mail attım telefon açtım hiç umursayan olmadı. Arıza da çok önemsiz gibi geçiştirilmeye çalışıldı. Benzin pompası filtre hortumu çıktı! okumayanlar için hatırlatayım yine!. Bu forumu bulmasam ya da internet kullanmasını bilmeyen biri olsam nasıl çözülürdü bilmiyorum. Anket için bile 6 ay sonra aradılar. Sinirlenmemek için kısaca anlattım geçmişte yaşanılanları. Hukuk sistemimiz ağır işliyor bu yüzden de araç değiştirme işleri ile kimse uğraşmak istemez bol vakti olmadıkça...



    Sonunda ben de İzmir'de ilk servis deneyimimi yaşadım ve Volcar Karşıyaka'nın. 15 yıldır gittiğim tüm yetkili/özel Opel ve Renault servislerinden daha niteliksiz hizmet sunan bir yer olduğunu gördüm. Telefonda birkaç hafta önce aldığım 743 TL olan fiyatın bir anda 770 liraya çıkmış olmasıyla başlayan serüven, aracın koltuk arkalarında oğlumun bıraktığı ayak izleri bile silinlenmeden, koltuktaki kraker kırıntıları dahi süpürülmeden bana teslimiyle son buldu. Yaklaşık 4 saatlik sürede motor yağı - filtresi ve mazot filtresinin değişmiş olması gerçekten akla ziyan bir durum. Sanki arı gibi çalışan bir ekipleri varmış gibi teknik servis alanına yerleştirdikleri kameradan aracımı izlerken en az bir buçuk saat öylece yattığına tanık oldum. Servis resepsiyondaki yetkiliye Denizlideki yetkili servisin aynı parçaların değişim işlemi için telefonda hiç pazarlıksız 600 lira fiyat verdiğini. 600 yerine % 26 fazla ödemem için nasıl bir haklı nedenleri olduğunu sordum. O da gayet pişkin bir tavırla bunu Denizliye sormak lazım Volvo Türkiye'nin bayilere gönderdiği liste bellidir göstereyim vs dedi. Ben de "listedeki üst fiyat beni ilgilendirmiyor nasılsa filo, bağlılık vs bir sürü farklı indirim tanımlayabiliyorsunuz" dedim. 5 yıldır bu görevde olduğunu ve periyodik bakım ücretlerinde bir kez bile kampanya yapılmadığını vs anlattı. Ben de "anlıyorum söylenecek birşey yok, ben ilerleyen bakımlarda da İzmir'de yaşayan bir kullanıcı olarak aracımı buraya getirmek istiyorum ve birşeyler yapabileceğinizi de biliyorum" deyip bekleme salonuna geçtim.

    Dediğim etkili olmuş olacak ki fiyatta 32 lira indirimin (filo indirimiymişmiş) yanı sıra aracımı dıştan yıkayıp, jantlarını bile doğru düzgün temizlemeden içi leş halde bana teslim ettiler. 10 yaşındaki Renault Meganı özel/yetkili herhangi bir servise götürdüğümde sıfır araba almış gibi pırıl pırıl teslim alırken parça fiyatı 200 lira tutmayacak bir bakıma 750 verdikten sonra karşılaştığım tablo açıkçası bana çok ağır geldi. Aracı teslim alırken Volvo logolu paspas kağıtlarının serili olduğunu görünce arka koltukları vs incelemeye ihtiyaç duymadığım için o anda dönüp bir tepki veremedim. Anahtarı bana teslim eden yetkili Volvo logolu bir usb powerbank cihazı hediye ettiklerini ve olur da müşteri memnuniyeti için aranırsam, "mükemmel" seçeneğini işaretlememi özenle rica etti. Zira "çok iyi" dersem puan kırılıyormuş...

    Aracın garanti süresi sona erdiğinde periyodik bakımlar için gideceğim ilk kapı Renault Mais'in arkasındaki Bosch Servisi olacak. Aracı almadan önce ekspertiz için götürdüğümde ilgi alaka, donanım ve personel niteliğinden çok etkilendim. Lakin Volvoya özel bir arıza vs olduğunda mecburen özel servisin yolunu tutacağız. Tüm V40 sürücülerine kazasız günler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozerkane

    quote:

    Orijinalden alıntı: Darkraver

    Volvo, premium markalar içinde kendine bir yer edinmek istiyorsa satış sonrasına daha çok önem vermeli. Benim başıma gelen olayda aracım servise çekici ile cuma günü mesai saatinden sonra gitti. Cumartesi pazar kaldı ve servis fişi açılmadı. Aracım çalınsa ya da yansa elimde belge yoktu. Bu durumu mail attım telefon açtım hiç umursayan olmadı. Arıza da çok önemsiz gibi geçiştirilmeye çalışıldı. Benzin pompası filtre hortumu çıktı! okumayanlar için hatırlatayım yine!. Bu forumu bulmasam ya da internet kullanmasını bilmeyen biri olsam nasıl çözülürdü bilmiyorum. Anket için bile 6 ay sonra aradılar. Sinirlenmemek için kısaca anlattım geçmişte yaşanılanları. Hukuk sistemimiz ağır işliyor bu yüzden de araç değiştirme işleri ile kimse uğraşmak istemez bol vakti olmadıkça...



    Sonunda ben de İzmir'de ilk servis deneyimimi yaşadım ve Volcar Karşıyaka'nın. 15 yıldır gittiğim tüm yetkili/özel Opel ve Renault servislerinden daha niteliksiz hizmet sunan bir yer olduğunu gördüm. Telefonda birkaç hafta önce aldığım 743 TL olan fiyatın bir anda 770 liraya çıkmış olmasıyla başlayan serüven, aracın koltuk arkalarında oğlumun bıraktığı ayak izleri bile silinlenmeden, koltuktaki kraker kırıntıları dahi süpürülmeden bana teslimiyle son buldu. Yaklaşık 4 saatlik sürede motor yağı - filtresi ve mazot filtresinin değişmiş olması gerçekten akla ziyan bir durum. Sanki arı gibi çalışan bir ekipleri varmış gibi teknik servis alanına yerleştirdikleri kameradan aracımı izlerken en az bir buçuk saat öylece yattığına tanık oldum. Servis resepsiyondaki yetkiliye Denizlideki yetkili servisin aynı parçaların değişim işlemi için telefonda hiç pazarlıksız 600 lira fiyat verdiğini. 600 yerine % 26 fazla ödemem için nasıl bir haklı nedenleri olduğunu sordum. O da gayet pişkin bir tavırla bunu Denizliye sormak lazım Volvo Türkiye'nin bayilere gönderdiği liste bellidir göstereyim vs dedi. Ben de "listedeki üst fiyat beni ilgilendirmiyor nasılsa filo, bağlılık vs bir sürü farklı indirim tanımlayabiliyorsunuz" dedim. 5 yıldır bu görevde olduğunu ve periyodik bakım ücretlerinde bir kez bile kampanya yapılmadığını vs anlattı. Ben de "anlıyorum söylenecek birşey yok, ben ilerleyen bakımlarda da İzmir'de yaşayan bir kullanıcı olarak aracımı buraya getirmek istiyorum ve birşeyler yapabileceğinizi de biliyorum" deyip bekleme salonuna geçtim.

    Dediğim etkili olmuş olacak ki fiyatta 32 lira indirimin (filo indirimiymişmiş) yanı sıra aracımı dıştan yıkayıp, jantlarını bile doğru düzgün temizlemeden içi leş halde bana teslim ettiler. 10 yaşındaki Renault Meganı özel/yetkili herhangi bir servise götürdüğümde sıfır araba almış gibi pırıl pırıl teslim alırken parça fiyatı 200 lira tutmayacak bir bakıma 750 verdikten sonra karşılaştığım tablo açıkçası bana çok ağır geldi. Aracı teslim alırken Volvo logolu paspas kağıtlarının serili olduğunu görünce arka koltukları vs incelemeye ihtiyaç duymadığım için o anda dönüp bir tepki veremedim. Anahtarı bana teslim eden yetkili Volvo logolu bir usb powerbank cihazı hediye ettiklerini ve olur da müşteri memnuniyeti için aranırsam, "mükemmel" seçeneğini işaretlememi özenle rica etti. Zira "çok iyi" dersem puan kırılıyormuş...

    Aracın garanti süresi sona erdiğinde periyodik bakımlar için gideceğim ilk kapı Renault Mais'in arkasındaki Bosch Servisi olacak. Aracı almadan önce ekspertiz için götürdüğümde ilgi alaka, donanım ve personel niteliğinden çok etkilendim. Lakin Volvoya özel bir arıza vs olduğunda mecburen özel servisin yolunu tutacağız. Tüm V40 sürücülerine kazasız günler.

    Hocam cumartesi ben de aracımı 10.000 km bakımına Gaziemir Volcar a götüreceğim.

    Telefonda aynı şekilde ben de sorduğumda size verilen fiyatı verdiler.

    Denizliyi aradım adamlar direkt olarak 600 tl fiyat verdiler.

    Sanırım cumartesi günü kavga dövüş çıkartacağım serviste.

    O kadar para alıp aracı doğru düzgün yıkayamıyorlarsa yuh diyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozerkane

    quote:

    Orijinalden alıntı: Darkraver

    Volvo, premium markalar içinde kendine bir yer edinmek istiyorsa satış sonrasına daha çok önem vermeli. Benim başıma gelen olayda aracım servise çekici ile cuma günü mesai saatinden sonra gitti. Cumartesi pazar kaldı ve servis fişi açılmadı. Aracım çalınsa ya da yansa elimde belge yoktu. Bu durumu mail attım telefon açtım hiç umursayan olmadı. Arıza da çok önemsiz gibi geçiştirilmeye çalışıldı. Benzin pompası filtre hortumu çıktı! okumayanlar için hatırlatayım yine!. Bu forumu bulmasam ya da internet kullanmasını bilmeyen biri olsam nasıl çözülürdü bilmiyorum. Anket için bile 6 ay sonra aradılar. Sinirlenmemek için kısaca anlattım geçmişte yaşanılanları. Hukuk sistemimiz ağır işliyor bu yüzden de araç değiştirme işleri ile kimse uğraşmak istemez bol vakti olmadıkça...



    Sonunda ben de İzmir'de ilk servis deneyimimi yaşadım ve Volcar Karşıyaka'nın. 15 yıldır gittiğim tüm yetkili/özel Opel ve Renault servislerinden daha niteliksiz hizmet sunan bir yer olduğunu gördüm. Telefonda birkaç hafta önce aldığım 743 TL olan fiyatın bir anda 770 liraya çıkmış olmasıyla başlayan serüven, aracın koltuk arkalarında oğlumun bıraktığı ayak izleri bile silinlenmeden, koltuktaki kraker kırıntıları dahi süpürülmeden bana teslimiyle son buldu. Yaklaşık 4 saatlik sürede motor yağı - filtresi ve mazot filtresinin değişmiş olması gerçekten akla ziyan bir durum. Sanki arı gibi çalışan bir ekipleri varmış gibi teknik servis alanına yerleştirdikleri kameradan aracımı izlerken en az bir buçuk saat öylece yattığına tanık oldum. Servis resepsiyondaki yetkiliye Denizlideki yetkili servisin aynı parçaların değişim işlemi için telefonda hiç pazarlıksız 600 lira fiyat verdiğini. 600 yerine % 26 fazla ödemem için nasıl bir haklı nedenleri olduğunu sordum. O da gayet pişkin bir tavırla bunu Denizliye sormak lazım Volvo Türkiye'nin bayilere gönderdiği liste bellidir göstereyim vs dedi. Ben de "listedeki üst fiyat beni ilgilendirmiyor nasılsa filo, bağlılık vs bir sürü farklı indirim tanımlayabiliyorsunuz" dedim. 5 yıldır bu görevde olduğunu ve periyodik bakım ücretlerinde bir kez bile kampanya yapılmadığını vs anlattı. Ben de "anlıyorum söylenecek birşey yok, ben ilerleyen bakımlarda da İzmir'de yaşayan bir kullanıcı olarak aracımı buraya getirmek istiyorum ve birşeyler yapabileceğinizi de biliyorum" deyip bekleme salonuna geçtim.

    Dediğim etkili olmuş olacak ki fiyatta 32 lira indirimin (filo indirimiymişmiş) yanı sıra aracımı dıştan yıkayıp, jantlarını bile doğru düzgün temizlemeden içi leş halde bana teslim ettiler. 10 yaşındaki Renault Meganı özel/yetkili herhangi bir servise götürdüğümde sıfır araba almış gibi pırıl pırıl teslim alırken parça fiyatı 200 lira tutmayacak bir bakıma 750 verdikten sonra karşılaştığım tablo açıkçası bana çok ağır geldi. Aracı teslim alırken Volvo logolu paspas kağıtlarının serili olduğunu görünce arka koltukları vs incelemeye ihtiyaç duymadığım için o anda dönüp bir tepki veremedim. Anahtarı bana teslim eden yetkili Volvo logolu bir usb powerbank cihazı hediye ettiklerini ve olur da müşteri memnuniyeti için aranırsam, "mükemmel" seçeneğini işaretlememi özenle rica etti. Zira "çok iyi" dersem puan kırılıyormuş...

    Aracın garanti süresi sona erdiğinde periyodik bakımlar için gideceğim ilk kapı Renault Mais'in arkasındaki Bosch Servisi olacak. Aracı almadan önce ekspertiz için götürdüğümde ilgi alaka, donanım ve personel niteliğinden çok etkilendim. Lakin Volvoya özel bir arıza vs olduğunda mecburen özel servisin yolunu tutacağız. Tüm V40 sürücülerine kazasız günler.

    Çok geçmiş olsun :/ Geçen yıl Konya Otokoç felakatinden sonra Karşıyaka servisinde parçalarım değişmiş ve bir sorun yaşamamıştım. Mayıs ayında yıllık bakım için gitmem gerekecek; bakalım bana nasıl bir fiyat çıkacak. Araba kullanmaktan soğudum resmen. Haftada bir iki gün kullanıyorum bir süredir :) Anketleri ne gerekiyorsa o şekilde yanıtlıyorum. İşe yarar mı bilmem ama hiç iyi notlar vermemiştim anketlerde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Darkraver -- 24 Aralık 2015; 16:16:01 >




  • aknasmub kullanıcısına yanıt
    Hocam aracı doğru düzgün yıkayamamak diye birşey olmaz sen de bilirsin, yıkamamak olabilir ancak. Zira adamların umurunda değil. Araçları şirket üzerine kayıtlı kullanıcıların da gözlediğim kadarıyla servis bedeli pek umurlarında değil. Hal böyle olup, ortada tekel de olunca her yol mubah oluyor. Gaziemirdeki izlenimlerinizi (umarım olumlu olur) yazarsanız çok sevinirim. Aracımı F.Altay-Bornova güzergahında sürekli otobanda kullandığım için bir sonraki büyük bakım göz açıp kapayana dek gelecek. Kesin olarak ailemi de alıp kaplıca olur, Pamukkale olur Denizliye gideceğim bir haftasonu. Fazladan 250-300 lirayı bu utanmaz adamlara yedirmektense fazlasını harcar kendimi aptal yerine koydurmam olur biter.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozerkane


    Hocam aracı doğru düzgün yıkayamamak diye birşey olmaz sen de bilirsin, yıkamamak olabilir ancak. Zira adamların umurunda değil. Araçları şirket üzerine kayıtlı kullanıcıların da gözlediğim kadarıyla servis bedeli pek umurlarında değil. Hal böyle olup, ortada tekel de olunca her yol mubah oluyor. Gaziemirdeki izlenimlerinizi (umarım olumlu olur) yazarsanız çok sevinirim. Aracımı F.Altay-Bornova güzergahında sürekli otobanda kullandığım için bir sonraki büyük bakım göz açıp kapayana dek gelecek. Kesin olarak ailemi de alıp kaplıca olur, Pamukkale olur Denizliye gideceğim bir haftasonu. Fazladan 250-300 lirayı bu utanmaz adamlara yedirmektense fazlasını harcar kendimi aptal yerine koydurmam olur biter.

    Dediğinize katılmamak elde değil hocam.

    Hakikaten yaptıkları saçmalık.

    Kibarlık bunlara yaramıyor. Çirkef müşteri olmak lazım.

    Sorun çıkaran tiplerin her zaman işleri daha kolay yürüyor.

    Ben haftasonu tecrubelerimi paylaşacağım sizlerle.

    Gerçi aynı adamın yeri, ha gaziemir ha karşıyaka pek fark olacağını sanmıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba

    Gaziemir de 20000 bakım tecrübem Karşıyaka için anlatılandan farklı değildi.
    Belirtilen saatte servise aracımı almak için geldim ve tam 1 saat araç olduğu yerde bekledi ,tabii bende üstüne Volvo ID ile ilgili isteğimi bilmedikleri için yapamadılar.
    Sonrasında Bugün yağmur yağdı (3 saat önce yağmıştı) diyerek sadece su tutulmuş bir araç verdiler.

    Sonuç aynı yer aynı mantık
    Daha önce yazmıştım arkas otomotiv sektörüne girerken rekabet güzeldir sloganı ile girmişti.

    Denizli gidebilenler için belki bir çözüm olabilir

    Diğer şehirlerdeki arkadaşlar bakım fiyatlarını paylaşabilirmi

    Belki İzmir de birlikte hareket edebiliriz
  • Para da önemli tabii ama ödediğimiz paranın karşılığını alamamak daha kötü. İlgisiz, bilgisiz, ukala tavırlar, araca verilen zararlar para farkının önünde benim gözümde. Konya'da ön park sensörü takarlarken tampona iz yapmışlardı. Uzaktan belli değil ama niye olsun ki ? Diğer markalar çok sattıkları için umursamıyor olabilirler ama Volvo'nun böyle bir lüksü olmaması gerek...
  • Ben servisten memnunum ama ücretinden memnun değilim,belli oldu bir sonraki bakımdan önce denizli aranacak. Yıkama konusunda standart yok.Bir sefer her yeri lekeli teslim almıştım,daha sonra ise bakan bir daha bakıyordu,çıkınca benzinciye uğradım pompacı hayırlı olsun dedi,km'den gösterdim inandı.isteseler iyi yıkarlar yoğunluk var derler genelde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba,

    Ben V40 alalı 3 hafta oldu. Sizin yorumlarınızı da okudum hepinizde var sanırım bu sorunlar ama bunların en güncel çözümleri nedir öğrenmek istedim.

    Bu araç dışarıda ne koku varsa içeri alıyor aynı şekilde. Daha önce hiç böyle bişey görmemiştim ben.

    Geri viteste manevra yaparlen sönden ötme sesi geliyor. Balata denmiş hep ama benim arabam 10binde henüz balata bitmiş olamaz diye düşünüyorum. Serviste bu işler için bir aksiyon alıyorlar mı?

    Önümüzdeki hafta arabayı servise bırakacağım periyodik. Gitmeden bilgim olsun istiyorum.

    Çok teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni XC90 a göre makyajlanmış V40


    Tabiiki photoshop

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: laska

    Yeni XC90 a göre makyajlanmış V40


    Tabiiki photoshop

    Fena olmamış :) Arka tarafı biraz uzatıp yükseltseler de rahat binilse :D




  • cemmmmm C kullanıcısına yanıt
    Geri geri gitmeye başlarken arkadan gelen sesle ilgili dün servise uğradığımda sordum. Aracım 130 kmde, iki aylık. Frenden sonra geri geri gidilirken kaliper açılma sesi olduğunu söyledi, tüm V40larda var dedi. Bakımda hatırlatın, yağlayalim dediler.
    Servise gitme sebebim ise sol xenon farımın titremesi. Özellikle durmaya yakın ve kalkarken motor titreşimi arttığında oluyor. Bir türlü çözemediler. Yeni teste açılmış cross countrye baktım, onda daha da fazla. Xenonun yapılsal özelliği diyorlar, fakat sağ bu kadar titreme yapmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: laska

    Geri geri gitmeye başlarken arkadan gelen sesle ilgili dün servise uğradığımda sordum. Aracım 130 kmde, iki aylık. Frenden sonra geri geri gidilirken kaliper açılma sesi olduğunu söyledi, tüm V40larda var dedi. Bakımda hatırlatın, yağlayalim dediler.
    Servise gitme sebebim ise sol xenon farımın titremesi. Özellikle durmaya yakın ve kalkarken motor titreşimi arttığında oluyor. Bir türlü çözemediler. Yeni teste açılmış cross countrye baktım, onda daha da fazla. Xenonun yapılsal özelliği diyorlar, fakat sağ bu kadar titreme yapmıyor.

    Aracı ilk aldığımda, yaklaşık 500 km ye kadar geri vitese takıp hareket edince derinden kalın bir sürtme sesi geliyordu. Kullandıkça bu ses kayboldu. Bence dert etmeyin geçecektir.

    Dediğiniz sol xenon titremesi çok hafif bende de oluyor. Ama onu sorun olarak algılamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • arkadaşlar golf alma arefesindeyim hatta kapora da yatırdım araba yolda 1.4 tsi dsg highline için 82bin vericem ama v40 d2 nin de bu civarda olduğunu duydum tavsiyeleriniz nedir.
    D2 motorun sorunlu olduğu söyleniyor kafam karıştı tekrar ne dersiniz dolu benzinli bir golf mu yoksa boş v40 dizel mi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aknasmub


    quote:

    Orijinalden alıntı: laska

    Geri geri gitmeye başlarken arkadan gelen sesle ilgili dün servise uğradığımda sordum. Aracım 130 kmde, iki aylık. Frenden sonra geri geri gidilirken kaliper açılma sesi olduğunu söyledi, tüm V40larda var dedi. Bakımda hatırlatın, yağlayalim dediler.
    Servise gitme sebebim ise sol xenon farımın titremesi. Özellikle durmaya yakın ve kalkarken motor titreşimi arttığında oluyor. Bir türlü çözemediler. Yeni teste açılmış cross countrye baktım, onda daha da fazla. Xenonun yapılsal özelliği diyorlar, fakat sağ bu kadar titreme yapmıyor.

    Aracı ilk aldığımda, yaklaşık 500 km ye kadar geri vitese takıp hareket edince derinden kalın bir sürtme sesi geliyordu. Kullandıkça bu ses kayboldu. Bence dert etmeyin geçecektir.

    Dediğiniz sol xenon titremesi çok hafif bende de oluyor. Ama onu sorun olarak algılamadım.

    Ben de şimdilik yok yazlıktan döndüğümden beri; yokuşlarda mı yapıyor bilemiyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: quentin

    arkadaşlar golf alma arefesindeyim hatta kapora da yatırdım araba yolda 1.4 tsi dsg highline için 82bin vericem ama v40 d2 nin de bu civarda olduğunu duydum tavsiyeleriniz nedir.
    D2 motorun sorunlu olduğu söyleniyor kafam karıştı tekrar ne dersiniz dolu benzinli bir golf mu yoksa boş v40 dizel mi

    10 bin daha ekleyip 92bin civarı yeni Premium T3 de düşünülebilir :)
  • Darkraver D kullanıcısına yanıt
    :) sonu yok bu işin de zaten çıkabildiğimiz kadar çıktık 60-70 lerden 80leri gördük daha da çıkamam
    fazla açılmayalım bu arada 2016 da makyajlanıyor mu v40
  • 
Sayfa: önceki 266267268269270
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.