Şimdi Ara

Volvo V40: Ve O Sensin (260. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
8.802
Cevap
114
Favori
649.123
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 258259260261262
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihan347

    çok teşekkürler:)) herhangi bir cisim yok. ya kapı içi ya konsol içi bence. hafta sonu servise gitmeyi düşünüyorum. bakalım...

    Ben ilk aldığımda torpidoda olan bir plastik raf vardı yerine oturmayan o çok ses yapıyordu. Onu yerine oturtunca ses kesildi.

    Hangi şehirdesin hocam?

    Aracın fotolarını koysanız da forum şenlense

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aknasmub kullanıcısına yanıt
    sabah denerim torpido rafını.
    bir önceki sayfada söylemiştim hocam ben de izmirdeyim
    hafta sonu 800km yol yaptım. aracı bi yıkatayım güzelce, koyarım fotoları
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihan347

    sabah denerim torpido rafını.
    bir önceki sayfada söylemiştim hocam ben de izmirdeyim
    hafta sonu 800km yol yaptım. aracı bi yıkatayım güzelce, koyarım fotoları

    Kusura bakmayın hocam, dalgınlığıma geldi. Ben de İzmirdeyim.

    Torpidoya mutlaka bakın.

    Fotoları bekliyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cihan347 C kullanıcısına yanıt
    Bende torpido ile ilgili bir sorun vardı. Torpido kapağının sağ tarafının oturduğu yuva yerinde sallanıyordu. Geçmeli bir yapı ve her halde yuvaya bire bir uymayan üretim hatalı bir parçaydı. Servise söylediğimde torpido kapağına küçük sünger parçası yapıştırmışlardı. O da kısa süreli çözüm olunca ben parçanın arkasına biraz japon yapıştırıcısı damlattım ve öyle bir derdim kalmadı. Bence kapağın oturduğu yuvaları bir gözden geçirin. Elinizle ufak ufak oynatmaya çalışın.
  • T3 motor almak isteyenlere bir bilgi: T3 Premium alan arkadaşımın aracı 3000km oldu. Şehir içinde genellikle kısa mesafelerde kullanıyor ve daha 11 litrenin altını göremedi. Ortalama 11.3 gibi geziyor, bir kere de İstanbul-Edirne gidiş dönüş yaptı ve 6.8 yakmış orada, bilginize.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    T3 motor almak isteyenlere bir bilgi: T3 Premium alan arkadaşımın aracı 3000km oldu. Şehir içinde genellikle kısa mesafelerde kullanıyor ve daha 11 litrenin altını göremedi. Ortalama 11.3 gibi geziyor, bir kere de İstanbul-Edirne gidiş dönüş yaptı ve 6.8 yakmış orada, bilginize.

    Yeni T3 senin T4 ten bile daha fazla yakıyor galiba
  • ognemir kullanıcısına yanıt
    Ne yazık ki öyle gözüküyor. 60HP daha güçlü, 80KG daha ağır, 245 taban lastik ve 18" jant farklarına rağmen 10lt ile şehir içinde rahatlıkla kullanabiliyorum. Tabi arkadaşımın T3'ü henüz rodaj süresinde yani 5000km'den sonra en az yarım litre kadar düşecektir ama yine de fazla tabi. Şahsen bu tüketim farkının tork konvertörlü şanzımandan kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Araç şehir içinde sürekli kavrama halinde gitmeye çok istekli yani bildiğimiz tam otomatik şanzımana sahip. Bu da durk-kalk trafikte çift kavramalı şanzımanlara göre tüketimi bir hayli artırıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fozix

    yaptırdım servis yapıyor hatta internette araç oluşturucudan daha ucuza yapıyor ama önceden söyle sol taraftaki plastik modül değişiyor onun için sipariş versinler gelince onu değiştirip bilgisayardan program atıyorlar kısa bir işlem ölümüne pazarlık yap

    Dun bana 1450 yazılım, toplam 1950 lira fiyat verdi antalya. Sitede volvoyu oluştur kısmında 1529 lira görünuyor. Siz nerde, kaça yaptıtmıştınız?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar
    V40 almayı planlıyorum. Premium donanım deri , elektrikli koltuk, 2014 10000 km araç için 78000 Nasıl ? Bir de premium paket donanımları neler ? Herhangi bi yerde prime premium ve advanced liste olarak var mı donanımları

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhabalar V40 aracıma kaliteli kauçuk paspas almak istiyorum, İstanbul içinde önerebileceğiniz bir yer var mı ?
  • Sizlere birkaç merak ettiğim konuyu danışmak istiyorum

    2014 V40 d2 powershift sahibiyiz aynı zamanda yeni 118i sahibiyiz. İkisi çok karşılaştırılıyor onun için bende bu ikisinden örnek vericem

    V40 ın süspansiyonu plastik banketlerden geçerken sanki arka tarafı orda bırakmışcasına sert ve sesli geçiyor acaba sizdede böylemidir? Çünkü 118i V40 ın yanında uçan halı gibi ROF lastiklere rağmen

    Birde motor durduk yere fan açıyor hiç sıkıştırmadan gittiğimiz halde ve motor sıcaklığında uyarı olmadan bu normalmidir?

    Arada kalanlara lazım olursa diye bende 1 serisi ve V40 ı karşılaştırayım.1 serisi mühendislik (şasi dengesi şanzıman motor vs bakımından) olarak bence daha iyi bir araç. Özellikle şanzıman olarak çoook önde.
    İç mekan olarak ikiside aile için ufak bence.Bagaj olarak 1 biraz daha büyük.Farları 1 serisinin bariz daha iyi V40ların kısalarda burnunun ucunu göstermesi kronik sanırım ama uzununda sıkıntı yok yeterli
    Fakat üst sınıf araç hissinde V40 bariz daha iyi ve kaliteli geliyor. Ses sistemi konusunda aralarında dağlar kadar fark var. Bmw f20-f30 ların ses sistemleri sürünüyor V40 da müzik dinliyoruz gerçekten

    Aklıma şimdilik bunlar geliyor sorusu olanı cevaplayabilirim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kexey

    Sizlere birkaç merak ettiğim konuyu danışmak istiyorum

    2014 V40 d2 powershift sahibiyiz aynı zamanda yeni 118i sahibiyiz. İkisi çok karşılaştırılıyor onun için bende bu ikisinden örnek vericem

    V40 ın süspansiyonu plastik banketlerden geçerken sanki arka tarafı orda bırakmışcasına sert ve sesli geçiyor acaba sizdede böylemidir? Çünkü 118i V40 ın yanında uçan halı gibi ROF lastiklere rağmen

    Birde motor durduk yere fan açıyor hiç sıkıştırmadan gittiğimiz halde ve motor sıcaklığında uyarı olmadan bu normalmidir?

    Arada kalanlara lazım olursa diye bende 1 serisi ve V40 ı karşılaştırayım.1 serisi mühendislik (şasi dengesi şanzıman motor vs bakımından) olarak bence daha iyi bir araç. Özellikle şanzıman olarak çoook önde.
    İç mekan olarak ikiside aile için ufak bence.Bagaj olarak 1 biraz daha büyük.Farları 1 serisinin bariz daha iyi V40ların kısalarda burnunun ucunu göstermesi kronik sanırım ama uzununda sıkıntı yok yeterli
    Fakat üst sınıf araç hissinde V40 bariz daha iyi ve kaliteli geliyor. Ses sistemi konusunda aralarında dağlar kadar fark var. Bmw f20-f30 ların ses sistemleri sürünüyor V40 da müzik dinliyoruz gerçekten

    Aklıma şimdilik bunlar geliyor sorusu olanı cevaplayabilirim

    Maalesef v40cc de aynı. Yavaş geçince daha sesli oluyor sanki. 17" larenta jantlar var. Fanın açıldığını park ederken ben de duydum geçen gün ve sakin kullanımdı yine.




  • fan ile ilgili şunu da ekleyeyim, aracın soğutma sıvısı geç soğuyor. Şöyle ki gezdik, dolaştık, hararet olması gereken orta yere geldi, park ettik, mesela 1 saat sonra araca indik, bakıyorum, ortanın biraz altında.
    Diğer aracım focus ta aynı şartlarda tamamen inmiş oluyor. Biri dijital, biri analog gösterge ama gözler böyle söylüyor, ama böyle olmasının bir zararını görmedim şimdilik.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kexey

    Sizlere birkaç merak ettiğim konuyu danışmak istiyorum

    2014 V40 d2 powershift sahibiyiz aynı zamanda yeni 118i sahibiyiz. İkisi çok karşılaştırılıyor onun için bende bu ikisinden örnek vericem

    V40 ın süspansiyonu plastik banketlerden geçerken sanki arka tarafı orda bırakmışcasına sert ve sesli geçiyor acaba sizdede böylemidir? Çünkü 118i V40 ın yanında uçan halı gibi ROF lastiklere rağmen

    Birde motor durduk yere fan açıyor hiç sıkıştırmadan gittiğimiz halde ve motor sıcaklığında uyarı olmadan bu normalmidir?

    Arada kalanlara lazım olursa diye bende 1 serisi ve V40 ı karşılaştırayım.1 serisi mühendislik (şasi dengesi şanzıman motor vs bakımından) olarak bence daha iyi bir araç. Özellikle şanzıman olarak çoook önde.
    İç mekan olarak ikiside aile için ufak bence.Bagaj olarak 1 biraz daha büyük.Farları 1 serisinin bariz daha iyi V40ların kısalarda burnunun ucunu göstermesi kronik sanırım ama uzununda sıkıntı yok yeterli
    Fakat üst sınıf araç hissinde V40 bariz daha iyi ve kaliteli geliyor. Ses sistemi konusunda aralarında dağlar kadar fark var. Bmw f20-f30 ların ses sistemleri sürünüyor V40 da müzik dinliyoruz gerçekten

    Aklıma şimdilik bunlar geliyor sorusu olanı cevaplayabilirim

    Sayın kexey,

    V40 ın süspansiyonlarının tatlı sert olduğunu kabul ediyorum. Benim gözlemime göre dediğiniz gibi aşırı bir
    ses hissetmedim ama çok da sessiz değil size bu konuda katılıyorum. Şu ana kadar sahip olduğum en iyi araç
    V40 olduğu için başka araçlarla karşılaştıramıyorum. Şuna eminim Alman rakiplerinin süspansiyon konusunda
    daha iyi oldukları aşikar.

    Bildiğim kadarıyla fanın çalışma prensibi motor suyu sıcaklığını belli değerlerde tutmaya göre ayarlanmış.
    İlla motor sıcaklığı uyarısı olduğunda fanı açmıyor. Uyarı verecek sıcaklığa gelmeden fan çalışarak olaya
    müdahele ediyor. Benim aracımda da zaman zaman fan çalışmasıyla karşı karşıya kaldım. Bu durumun
    patolojik olduğunu düşünmüyorum.

    Ben advance donanım araca sahibim. Dönüşe duyarlı xenonlar benim gibi mixed astigmatı olan ve gözlük kullanan
    birisine yeterli geliyor, sıkıntı yaşamıyorum. Sizin aracınızda far yükseklik ayar problemi olabilir mi acaba? Bildiğim
    kadarıyla far yükseklik ayarı servislerde kolaylıkla yapılabiliyor.

    İç mekan kalitesi hakkında dediklerinize katılıyorum. Ne zaman araca binsem malzeme kalitesi beni mest ediyor

    Ayrıca high performance müzik sistemi de çok kaliteli performans sağlıyor.

    Dilim döndüğünce sorularınızı cevaplamaya çalıştım.

    Mesajınız için teşekkürler. Sizi daha sık buralarda görmek isteriz




  • aknasmub kullanıcısına yanıt
    Bizimkide advance donanım farlar dönmesine dönüyorda göstermiyor sanki. Servise götürecektik biraz araştırınca çoğu kişi aynı şeyi yazmış bizde demekki bu böyle dedik

    Fan açmasıda diğer arabalarımızda pek sık karşılaştığımız durum değil korkutuyor. 1 serisinde yada önceki kullandıklarımızda böyle bir durum yaşamamıştık buda normal demekki

    Genel olarak benim kanaatim V40 biraz fazla korumacı hava sıcak olur start/stop çalışmaz soğuk olur motor performansını düşürür. Daha önce hep alman kullanmıştık bu farklı geliyor :D

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kexey

    Bizimkide advance donanım farlar dönmesine dönüyorda göstermiyor sanki. Servise götürecektik biraz araştırınca çoğu kişi aynı şeyi yazmış bizde demekki bu böyle dedik

    Fan açmasıda diğer arabalarımızda pek sık karşılaştığımız durum değil korkutuyor. 1 serisinde yada önceki kullandıklarımızda böyle bir durum yaşamamıştık buda normal demekki

    Genel olarak benim kanaatim V40 biraz fazla korumacı hava sıcak olur start/stop çalışmaz soğuk olur motor performansını düşürür. Daha önce hep alman kullanmıştık bu farklı geliyor :D

    Sn. kexey

    Far konusunu servise sormakta yarar var. Zor olmayan bir ayarı var.

    Bir de benim aracımda 16 inch jant var, bu da kasisleri daha az hissetmeme neden oluyor olabilir.

    Dediğiniz gibi korumacı bir otomobil V40. Ama çok seviyorum orası ayrı




  • Merhabalar,

    Volvo V40 D2 Powershift sahibiyim. Ankaralı olanlar bilir Hacettepe üniversitesi içi kasis doludur. Kasislerden geçerken yavaşlıyorum fakat kasisten geçtikten sonra hızlanmak için gaza dokunduğumda araç 1. vitesten 2'ye geçerken zorlanıyormuş gibi davranıyor. Bazen sarsılarak vites geçiriyor. Devir çok yükseliyor. Rampa aşağı olan durum ise daha da kötü oluyor. Araç boştaymış gibi bağırıyor sonra vitesi yükseltiyor. Düşük hızlarda ve yoğun trafik bu durumla karşı karşıya kalıyorum genelde.

    Ayrıca bazen araç sarsıntılı çalışıyor ve gürültülü. Bazen de araç şiir gibi gidiyor.

    Bu veya buna benzer sorun yaşayanlar var mı? Yada ben mi kullanamıyorum kullanım önerisi olan var mı?
  • renatgad R kullanıcısına yanıt
    Dertlerime tercuman olmussunuz tebrik ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: renatgad

    Merhabalar,

    Volvo V40 D2 Powershift sahibiyim. Ankaralı olanlar bilir Hacettepe üniversitesi içi kasis doludur. Kasislerden geçerken yavaşlıyorum fakat kasisten geçtikten sonra hızlanmak için gaza dokunduğumda araç 1. vitesten 2'ye geçerken zorlanıyormuş gibi davranıyor. Bazen sarsılarak vites geçiriyor. Devir çok yükseliyor. Rampa aşağı olan durum ise daha da kötü oluyor. Araç boştaymış gibi bağırıyor sonra vitesi yükseltiyor. Düşük hızlarda ve yoğun trafik bu durumla karşı karşıya kalıyorum genelde.

    Ayrıca bazen araç sarsıntılı çalışıyor ve gürültülü. Bazen de araç şiir gibi gidiyor.

    Bu veya buna benzer sorun yaşayanlar var mı? Yada ben mi kullanamıyorum kullanım önerisi olan var mı?

    Sanırım bu durum çift kavramalı şanzımanların hepsinde var.

    Özellikle yavaşlamalarda kararsız kalabiliyor.

    Bence bu sıkıntı ondan kaynaklanıyor.

    Ben pek hissetmiyorum. Aracınızın km si arttıysa servise danışmakta yarar var.
    @renatgad @Adanalidoktor




  • 
Sayfa: önceki 258259260261262
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.