Şimdi Ara

Volvo V40: Ve O Sensin (246. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
8.802
Cevap
114
Favori
649.201
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 244245246247248
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Donanım paketlerinin içeriklerini nereden öğrenebiliriz? Elinde liste olan var mı?
  • cam tavan dışında başka herhangi bir opsiyon var mı? bana son zamlardan sonra fiyatı normal geldi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: röyk

    cam tavan dışında başka herhangi bir opsiyon var mı? bana son zamlardan sonra fiyatı normal geldi.

    Hayır r-design ve cam tavan. Bugün test sürüşü de yaptı kardeşim. Ben şehir dışında olduğumdan gidemedim. Ama cam tavanlı model satılmış. R design beyaz renk var cam tavan yok. Crossroad advance var benzer donanım,cam tavanlı onu önerir misiniz? R design almadım diye pişman olurmuyum dezavantaj var mıdır?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bend cross-country model var cam tavanlı. gerçekten de çok memnunum ve şekil olarak da çok hoşuma gidiyor. bence pişman olmazsın. ayrıca r-design normal v40 a göre alçak, crosscountry de normal v40 a göre yüksek dolayısıyla bozuk yollarda ve eğimli yollardaki geliş çıkış açısı nedeniyle avantaj olabiliyor. yol tutuş olarak çok fark olduğunu düşünmüyorum. belki rdesign daha iyi yol tutar buna karşılık crosscountry daha konfrolu olabilir. ancak şöyle bir ayrıntı vermek istiyorum crosscountry aırsanız mutlaka çift difüzör body kiti var onsuz almayın. asıl o çok güzel gösteriyor. bunu ihmal etmeyin. bende aracımı 2. el temmuzda aldım 2015 model 650 km de. body kit vardı ve çok memnunum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: röyk

    bend cross-country model var cam tavanlı. gerçekten de çok memnunum ve şekil olarak da çok hoşuma gidiyor. bence pişman olmazsın. ayrıca r-design normal v40 a göre alçak, crosscountry de normal v40 a göre yüksek dolayısıyla bozuk yollarda ve eğimli yollardaki geliş çıkış açısı nedeniyle avantaj olabiliyor. yol tutuş olarak çok fark olduğunu düşünmüyorum. belki rdesign daha iyi yol tutar buna karşılık crosscountry daha konfrolu olabilir. ancak şöyle bir ayrıntı vermek istiyorum crosscountry aırsanız mutlaka çift difüzör body kiti var onsuz almayın. asıl o çok güzel gösteriyor. bunu ihmal etmeyin. bende aracımı 2. el temmuzda aldım 2015 model 650 km de. body kit vardı ve çok memnunum

    Tamam bunu aklımda tutayım. Aslında olayın özeti şu ben r-design beğendiğim arabayı gördüm ama iki günde nasıl olduysa satılmış. Ay sonu araba alcam. cc modeli incelemedim. Spor görünüme daha yakınım ama dün biraderim incelemiş daha konforlu daha yüksek falan diyor. Bu arada advance en ust modelinden bahsediyorum. Ay sonu gidip test edip karar vercem sanırım. Ama her zaman araba almıyoruz cam tavandan da vazgeçmek istemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar aktif olarak satılmaya başlanan T3 motor gerçekten çok başarılı. İş arkadaşıma geçen hafta premium paket siyah olanını aldık, gerçekten süper araç. Yeni 4 silindirli 1.5 litrelik 152HP güç ve 250Nm tork üreten T3 motor, 6 ileri tork konvertörlü tam otomatik aisin şanzımanla birlikte çok uyumlu çalışıyor ve rahat ilerliyor. Arkadaşım Toyota Yaris'ten V40'a geçtiği için dünyası değişti arabaya biniyor artık. Ben de çok beğendim aracı, şanzımanın geçişleri powershiftten biraz daha yavaş ve debriyajlı olmadığından daha yumuşak karakterli ama hızlanması gerçekten çok başarılı. Özellikle konfor anlamında son derece sarsıntısız pamuk gibi çalışan bir şanzıman. Aracın 0-100 değeri de 8.3sn olmuş. T4 motorla 8.5sn idi. Tabi kalkış herşey demek değil... Benim T4 100km hızdan sonra farkını ortaya koyuyor fakat 100'e kadar benim 210HP'lik canavarla aynı performansta diyebilirim. Ancak T3 motorun sesi biraz garip sanki hibrit aracın elektrik motoru gibi bir ses çıkartıyor, motor sesinin tınısı pek keyif vermiyor. Ayrıca araca bazı standart donanımlar eklenmiş mesela kitlenebilir bijonlar ve lastik basınç sensörü. Arkadaşım aracından o kadar memnun ki yani diyecek kelime bulamıyor. Bu araçla beraber çevreme aldırdığım beşinci V40 oldu, artık danışmanlık komisyonu almayı düşünüyorum :) Son olarak aracı Volcar Altunizade'den sıfır km olarak 80 bin TL'ye aldık.

    Darısı V40 isteyenlerin başına... Piyasadaki fiyat-performans oranı en yüksek C sınıfı otomobil V40'tır kesinlikle.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    Arkadaşlar aktif olarak satılmaya başlanan T3 motor gerçekten çok başarılı. İş arkadaşıma geçen hafta premium paket siyah olanını aldık, gerçekten süper araç. Yeni 4 silindirli 1.5 litrelik 152HP güç ve 250Nm tork üreten T3 motor, 6 ileri tork konvertörlü tam otomatik aisin şanzımanla birlikte çok uyumlu çalışıyor ve rahat ilerliyor. Arkadaşım Toyota Yaris'ten V40'a geçtiği için dünyası değişti arabaya biniyor artık. Ben de çok beğendim aracı, şanzımanın geçişleri powershiftten biraz daha yavaş ve debriyajlı olmadığından daha yumuşak karakterli ama hızlanması gerçekten çok başarılı. Özellikle konfor anlamında son derece sarsıntısız pamuk gibi çalışan bir şanzıman. Aracın 0-100 değeri de 8.3sn olmuş. T4 motorla 8.5sn idi. Tabi kalkış herşey demek değil... Benim T4 100km hızdan sonra farkını ortaya koyuyor fakat 100'e kadar benim 210HP'lik canavarla aynı performansta diyebilirim. Ancak T3 motorun sesi biraz garip sanki hibrit aracın elektrik motoru gibi bir ses çıkartıyor, motor sesinin tınısı pek keyif vermiyor. Ayrıca araca bazı standart donanımlar eklenmiş mesela kitlenebilir bijonlar ve lastik basınç sensörü. Arkadaşım aracından o kadar memnun ki yani diyecek kelime bulamıyor. Bu araçla beraber çevreme aldırdığım beşinci V40 oldu, artık danışmanlık komisyonu almayı düşünüyorum :) Son olarak aracı Volcar Altunizade'den sıfır km olarak 80 bin TL'ye aldık.

    Darısı V40 isteyenlerin başına... Piyasadaki fiyat-performans oranı en yüksek C sınıfı otomobil V40'tır kesinlikle.



    Hayırlısı olsun hocam. Arkadaşınız güle güle kullansın. Gerçekten fiyatı da çok iyiymiş.

    Kazasız belasız kullanılsın inşallah.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    Arkadaşlar aktif olarak satılmaya başlanan T3 motor gerçekten çok başarılı. İş arkadaşıma geçen hafta premium paket siyah olanını aldık, gerçekten süper araç. Yeni 4 silindirli 1.5 litrelik 152HP güç ve 250Nm tork üreten T3 motor, 6 ileri tork konvertörlü tam otomatik aisin şanzımanla birlikte çok uyumlu çalışıyor ve rahat ilerliyor. Arkadaşım Toyota Yaris'ten V40'a geçtiği için dünyası değişti arabaya biniyor artık. Ben de çok beğendim aracı, şanzımanın geçişleri powershiftten biraz daha yavaş ve debriyajlı olmadığından daha yumuşak karakterli ama hızlanması gerçekten çok başarılı. Özellikle konfor anlamında son derece sarsıntısız pamuk gibi çalışan bir şanzıman. Aracın 0-100 değeri de 8.3sn olmuş. T4 motorla 8.5sn idi. Tabi kalkış herşey demek değil... Benim T4 100km hızdan sonra farkını ortaya koyuyor fakat 100'e kadar benim 210HP'lik canavarla aynı performansta diyebilirim. Ancak T3 motorun sesi biraz garip sanki hibrit aracın elektrik motoru gibi bir ses çıkartıyor, motor sesinin tınısı pek keyif vermiyor. Ayrıca araca bazı standart donanımlar eklenmiş mesela kitlenebilir bijonlar ve lastik basınç sensörü. Arkadaşım aracından o kadar memnun ki yani diyecek kelime bulamıyor. Bu araçla beraber çevreme aldırdığım beşinci V40 oldu, artık danışmanlık komisyonu almayı düşünüyorum :) Son olarak aracı Volcar Altunizade'den sıfır km olarak 80 bin TL'ye aldık.

    Darısı V40 isteyenlerin başına... Piyasadaki fiyat-performans oranı en yüksek C sınıfı otomobil V40'tır kesinlikle.



    Güle güle iyi günlerde kullansın :) Ben de T5leri merak ediyorum; v60 t5 nasıl olur acaba ? :D




  • V40 larda indirim oranı yada indirim miktarı hakkında bilgisi olan var mı? Yüzde kaç indirim yapıyorlar?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • MaTaDoR kullanıcısına yanıt
    Güle güle kullansın arkadaşınız.. Bende geçen sene 1.8 140 hb. 2008 Honda cıvık hb sattım bir senedir Volvo v40 için birikim yapıyorum bu araç hayallerimi süslüyor . Şu anda 70.bin civarı bütçem var siz sıfırı 80 e çok iyi almışsınız.. Malum sitede 2013 leri ikinci elleri bu fiyata veriyorlar 70 bin civarı temiz ikinci el bulmakta zor anlaşılan biraz daha sabır edeceğiz V40 için..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler.

    Şunu ekleyeyim, bu fiyat konusunda arkadaşımın da şansı vardı. Normalde 87'ye alacağı aracın kur farkını sisteme yansıtmayı unuttuklarından yanlışlıkla 80 bin fiyat verdiler. Sonra satış yapılacağında İsveç'teki fabrikadan red geldi ve hata anlaşıldı tabi. Devamında ise, premium bir markada olması gereken şekilde Volvo Türkiye ile gereken yazışmalar yapılıp arkadaşıma söylenen fiyattan hiç sorunsuz satışı gerçekleştirildi. Bu süreçte Volcar Altunizade'deki Serkan Bey'in payı da büyük gerçekten. Sonuçta böyle bir araç için bu seviyede bir fiyat gerçekten düşeş olmuş oldu.




  • MaTaDoR kullanıcısına yanıt
    Demekki Volvo bayilerini ara sıra yoklamak gerekiyor ..Teşekkürler..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • R-Design mı yoksa advance mi karar veremedim.R-design alıcam gibi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi habip07 -- 5 Ekim 2015; 14:47:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cag_lar91

    V40 larda indirim oranı yada indirim miktarı hakkında bilgisi olan var mı? Yüzde kaç indirim yapıyorlar?

    Kurdan dolayı %12 zam geldi fakat reklam gibi olmasın volvo antalya güzel fiyat veriyor gidip bir görüşmek lazım en iyisi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    Teşekkürler.

    Şunu ekleyeyim, bu fiyat konusunda arkadaşımın da şansı vardı. Normalde 87'ye alacağı aracın kur farkını sisteme yansıtmayı unuttuklarından yanlışlıkla 80 bin fiyat verdiler. Sonra satış yapılacağında İsveç'teki fabrikadan red geldi ve hata anlaşıldı tabi. Devamında ise, premium bir markada olması gereken şekilde Volvo Türkiye ile gereken yazışmalar yapılıp arkadaşıma söylenen fiyattan hiç sorunsuz satışı gerçekleştirildi. Bu süreçte Volcar Altunizade'deki Serkan Bey'in payı da büyük gerçekten. Sonuçta böyle bir araç için bu seviyede bir fiyat gerçekten düşeş olmuş oldu.

    Hocam gerçekten Volvo'yu tebrik etmek lazım. Her firma aynı şeyi yapmaz.

    Almıyorsan alma kardeşim der.

    Güle güle kullanılsın.




  • aknasmub kullanıcısına yanıt
    Rakipleri karşısında öyle bir lüksü olmamalı :) Yazın başıma gelen talihsiz olay hala aklımda. Özellikle satış sonrası hizmetlerini gözden geçirmeli Volvo. Şikayet mailine nezaketen bile cevap vermemelerini unutmuş değilim. Foruma girip konuyu yeni okuyanlar için tekrar hatırlatalım: Arabayı almadan mutlaka detaylı kontrol isteyin fabrika hatalarına karşı. Volvo için en olmaması gerek bir parça benzin hortumu tam takılmadan bir yıl dolaşmışım. Sonra da çıktı tabii ve ölümden döndüm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Darkraver

    Rakipleri karşısında öyle bir lüksü olmamalı :) Yazın başıma gelen talihsiz olay hala aklımda. Özellikle satış sonrası hizmetlerini gözden geçirmeli Volvo. Şikayet mailine nezaketen bile cevap vermemelerini unutmuş değilim. Foruma girip konuyu yeni okuyanlar için tekrar hatırlatalım: Arabayı almadan mutlaka detaylı kontrol isteyin fabrika hatalarına karşı. Volvo için en olmaması gerek bir parça benzin hortumu tam takılmadan bir yıl dolaşmışım. Sonra da çıktı tabii ve ölümden döndüm.

    Hocam sizin durumu hatırlıyorum. Affedilemez bir hata.

    Ben bu durumda yaptıklarını takdir ettim. Yoksa Volvo nun da ülkemizde her firmada olduğu gibi kusurları var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yazılım yada motor güçlendirmesi konusunda kımsenın deneyımı yada bılgısı yok sanırım:(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: owunc

    yazılım yada motor güçlendirmesi konusunda kımsenın deneyımı yada bılgısı yok sanırım:(

    Merhaba. Dizel motora yazılım yaptıran bir kullanıcıya forumda rastlamadım.

    Fakat benzinli motora MaTaDoR @MaTaDoR isimli arkadaşımız yazılım yaptırmıştı.

    Bir hayli de memnundu.

    Kendisini etiketleyeyim, görünce mutlaka size bilgi verir. @MaTaDoR
  • @aknasmub teşekkur ederım.. ilgin içn :)

    açıkcası daha once hyundai i30 um vardı onda yazılım vardı ama o arac manuel dı 128 beygırlık guc 170beygır olmustu ve cıddı bır fark vardı

    ama bu araçta yaptırmayı dusunmemdekı sebeb.. otomatık vıtes olması ve yazılımın guc artırımın buna zarar verıp vermıycek olusu o konuda teredütlerım var
    yoksa deneyımlerıme dayanarak hem performans hemde yakıt tuketımınde buyuk bır fayda saglıyo
    bu aracın 115beygırlık gucu nerdeyse 140-145 cıvarı fılan olması beklenıyo arastırmalarımda
    buda hantallıgı buyuk olcude kaldırcaktır..

    @MaTaDoR arkadasım da eger bılgı verırse ona gore kafamda bısey olusur

    daha sonra yazılım gerceklestıkten sonrada tavsıyelerımı yada sıkayetlerımı burda belırtırım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi owunc -- 6 Ekim 2015; 15:05:44 >
  • 
Sayfa: önceki 244245246247248
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.