Şimdi Ara

Volvo V40: Ve O Sensin (211. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
8.802
Cevap
114
Favori
649.404
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 209210211212213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • especlipse kullanıcısına yanıt
    Klima testinden ek bir ücret alınmamış ki!
    Dezenfektasyon ise müşteri talebiyle yapılan ücretli bir işlem.
    Ben burada bir gariplik göremedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasoni

    2012 model t3 v40 83 bin tl uygun mudur? Araç sadece 50 kmde. Arkas 2. El satıyor. Yönetici için getirtilen ancak kullanılmayan bir araçmış. Advance model ve otomatik park, premium sound dahil dolu bir araba. Piyasada pek t3 yok sanırım. Acaba problemli bir seri mi?

    Sn yasoni;

    T3 manuel şanzımanlı 150 hp 1.6 turbo benzinli motora sahip. O aracı almanızı kesinlikle tavsiye etmem, değeri nedir derseniz şu anki pazar koşullarında 65 bin eder. Bence lütfen dikkatli olun. ben o aracın yönetici için getirildiğine inanmıyor, aracı kendi üzerlerine faturalandırmışlardır. Satamayınca da kalmıştır. Arkasa dikkat derim

    T3 problemli bir seri değil lakin ülkemizde benzinli ve manuel şanzımanlı araçlar ilgi görmüyor. Bahsi geçen seri ülkemize az bir dönem geldi ve sonrasında kesildi. Zaten 2016 model yılı ile yeni bir benzili motor gelecek. 1.5 litrelik bu motor, 122 hp ve 152 hp olmak üzere iki farklı seçeneğe sahip olacak. Alabiliyorsanız 1.6 dizel otomatik alın, yoksa da 1.5leri bekleyin derim. Zaten 1.6 dizellerde 2016 model yılı ile gelmeyecek. 2016 model yılı derkende ağustos gibi gelecek araçlardan bahsediyorum




  • yasoni Y kullanıcısına yanıt
    Sayın yasoni, t3 ü bende tavsiye etmem hem manuel olması hemde kuvvet olarak T4 en 30 hp güçsüz olması aracın pek benımsenmemesıne sebep oldu benzınlı alacaksanız T4 iyidir Yakıt Konusunda t3 ile hemen hemen aynı yakıyor ama alacaksanız D2 tavsıye ederim sahibinden com çok ilgınç araçlar düşüyor takıp edersenız yakalayabilirsınız geçen hafta 2014 advance sızın bahsettığiniz aractan çok daha dolu uygun fıyatlı ilanda sadece 1 saat kaldı bırde volvo nun 2.ci eli yok derler aracınız temız olsun hemen alınır hemen satılır . hakkınızda hayırlısı olsun
  • Merhaba konuda görünce nadir bir T3 sahibi olarak yanıt vermek istedim. Öncelikle aracın advance,ek paketleri, 17 jant ve kullanılmamış olması sebebiyle tam özellikleri öğrenmeye bağlı olarak 75.000-80.000 civarında edebileceğini düşünüyorum. Ben aracı alırken manuel olmasını özellikle istiyordum bu sebeple benim için bu bir avantaj, Volvo'nun orijinal yazılımı ile aracı 180 hp'ye çıkarabilirsiniz. ( 3000 TL civarı)

    Dezavantajı 2012 model olması, yaşı sebebiyle garantisi ve yakın zamanda farklı bir benzinli seçeneği çıkması.

    Burada sizin aracı nasıl kullanmak istediğiniz önemli bence manuel araç istiyorsanız tercih etmemeniz için hiçbir neden yok.

    @toledox

    Meraktan soruyorum, bu araç 65.000 TL mi eder gerçekten yoksa özelliklerde atladığınız bir şey olabilir mi, yanlış anlamayın öğrenmek amaçlı soruyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tayfun000 -- 11 Mayıs 2015; 21:24:18 >
  • imagoodman kullanıcısına yanıt
    Kendi fikrimi beyan ettim!
    Klima performans testinin karşısında KDV hariç 140 TL yazmakta, arkadaşın faturasında bu sebeple de performans testinde ne yaptıklarını öğrenmesini istedim?
    10.000 lik aracın klima dezenfektasyon, size garip gelmeyebilir elbette.

    Buda sizin fikriniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: especlipse

    Kendi fikrimi beyan ettim!
    Klima performans testinin karşısında KDV hariç 140 TL yazmakta, arkadaşın faturasında bu sebeple de performans testinde ne yaptıklarını öğrenmesini istedim?
    10.000 lik aracın klima dezenfektasyon, size garip gelmeyebilir elbette.

    Buda sizin fikriniz.

    Volvo faturaları hep kafa karıştırıyor, zamanla alışıyosunuz aslında, 140 tl alınmamış 1.4tl alınmış oda göstermelik. Arkadaş ekstra olarak işlem istemiş oda 75tl görünüyo ki bu bence normal bi fiyat. Ancak bunu istemeden önce bu kokunun sebebini sorsa daha iyi olabilirdi sanki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Forumda bir yerlerde klima için koku yapmayacak şekilde kullanımın nasıl olduğu yazılmıştı.

    Arabayı durdurmadan 2-3 dakika önce klimayı kapatıp fanı normal olarak çalıştırın ki içindeki nemi atabilsin demişlerdi. Böylece koku olmuyormuş ve bu da ek filtre değişiminden kurtarmış oluyor.
  • Arkadaşlar yok mu bu sorunu yaşayan kimse??

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rubella_Rubella

    Arkadaşlar merhaba, V40 D2 otomatik aracınız da 1 ve 2. viteste düşük devirlerde hızlanmalarda sirkelenme zıplama oluyor mu? Özellikle dur kalk trafikte inanılmaz rahatsız edici bir hal alıyor. Böyle bir sorun yaşayan var mıdır? Pejo 308 i olan bir arkadaşım da aynı şikayette muzdarip. Pejo da Volvo ile aynı motoru kullanıyor. Servis birçok kez enjektör ile ilgili bakımlar yapmış ama 2 yıldır sorun çözülemedi. Volvo da aynı motoru kullandığı için bu durum bir canımı sıkıyor açıkcası. Servise götüreceğim ama öncesinde sizlerle bir sormak istedim bu sorunu yaşayan varmı diye.

    Teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rubella_Rubella

    Arkadaşlar merhaba, V40 D2 otomatik aracınız da 1 ve 2. viteste düşük devirlerde hızlanmalarda sirkelenme oluyor mu? Özellikle dur kalk trafikte inanılmaz rahatsız edici bir hal alıyor. Böyle bir sorun yaşayan var mıdır? Pejo 308 i olan bir arkadaşım da aynı şikayette muzdarip. Pejo da Volvo ile aynı motoru kullanıyor. Servis birçok kez enjektör ile ilgili bakımlar yapmış ama 2 yıldır sorun çözülemedi. Volvo da aynı motoru kullandığı için bu durum bir canımı sıkıyor açıkcası. Servise götüreceğim ama öncesinde sizlerle bir sormak istedim bu sorunu yaşayan varmı diye.

    Teşekkür ederim.

    Merhaba,

    Bunun nedeni motor değil, şanzımanın çalışma karakterinden ileri geliyor yani aracınızda bir problem yok gibi gözüküyor.

    Çift kavramalı Powershift, EDC, DSG gibi şanzımanların hepsinde ve hatta Bmw'lerdeki steptronic olan 8 ileri ZF'lerde de bu durum yaşanıyor. Bazılarında daha yumuşak bazısında ise daha sert hissedilmekte. Bunun nedeni ise şanzımanda kullanılan kavramanın plakalı yapısından ötürü düşük hızlarda artan viskoz sürtünmenin vites geçişlerinde silkelemeye neden olmasıdır. Şanzıman biraz hızlandıktan sonra 3 ve daha üstü viteslerde ise bunu hissetmezsiniz. Veyahut durur haldeyken yüksek devirli bir kalkış yaptığınızda da bu sarsıntılar olmaz çünkü kavrama içerisindeki plakalar ihtiyacı olan düşük sürtünmeli hıza ulaşmıştır.

    Bu sansıntı kuru kavramalı araçlarda daha şiddetli hissediliyor. Mesela şu an günlük kullanmakta olduğum kuru tip 7 ileri DSG şanzımanlı Jetta TDI aracımla şehir içi yoğun trafikte düşük devirle kalkış yaparken araç vites geçişlerinde silkeliyor, hatta gazdan ayağımı aniden çekip şanzıman vites düşürürse daha da şiddetli sarsıntı yapıyor. Ancak yine çift kavramalı olan V40 T4 aracımda ise, powershift'in ıslak kavramalı olması nedeniyle bu sarsıntılar daha az. Bu bakımdan ZF şanzımanların ise, nispeten daha az sarsıntılı olduğunu söyleyebilirim.

    Fakat örneğin Ford'un Kuga'da ve Mondeo'da kullandığı tork konvertörlü 6 ileri tam otomatiklerde ise en ufak bir sarsıntı yaşanmaz. Bu nedenle hala en konforlu şanzıman tipi cvt'den sonra tork konvertörlü olanlardır. Ancak çift kavramalılara göre en az 1 litre fazla yakıt tüketimine neden olmaları tercih edilmelerini zorlaştırıyor.

    Aracınızdaki silkeleme standart düzeyde mi bilemiyorum eğer olması gerektiğinden fazla şiddetliyse motorun ateşlemesinde bir problem olabilir veya yazılımına ayar gerekebilir. Aracınızı kullanma imkanım olsa hemen normal mi değil mi söylerdim tabi bunu servisteki ustalar da rahatlıkla anlayacaktır.




  • yasoni Y kullanıcısına yanıt
    Aracimin turbo degisimleri sirasinda muadil olarak v40 t3 verdiler 45000 kusurlerdeydi. O da bayagi bi dolu aracti.
    Eger benim kullandigim arac ise kesinlikle almayin derim. Adaptif cruise control navigasyon dahil hersey vardi ama bayagi hor kullanilmis bir aracti. Saglam olsa bile o parayi haketmiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MaTaDoR kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim bilgi için. Dediğiniz gibi 3. vitesten sonra böyle bir sorun yok. Sıkışık trafikte mesela bana göre erken denilecek bir sürede alt vitese geçiriyor buda araçta bir anda yığılmaya sebep oluyor. Daha önce benzinli tam otomatik i30 kullanıyordum en ufak bir sarsıntı sirkelenme olmuyordu servise göstermek en iyisi sanırım süreklilik gösteren bir durum veya normal denilen bir durum ise bu şekilde binmem açıkcası alışılacak bir durum değil bu segmentte bir otomobil için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rubella_Rubella

    Teşekkür ederim bilgi için. Dediğiniz gibi 3. vitesten sonra böyle bir sorun yok. Sıkışık trafikte mesela bana göre erken denilecek bir sürede alt vitese geçiriyor buda araçta bir anda yığılmaya sebep oluyor. Daha önce benzinli tam otomatik i30 kullanıyordum en ufak bir sarsıntı sirkelenme olmuyordu servise göstermek en iyisi sanırım süreklilik gösteren bir durum veya normal denilen bir durum ise bu şekilde binmem açıkcası alışılacak bir durum değil bu segmentte bir otomobil için.

    Benzinli otomatik i30'lar da tam otomatik yani tork konvertörlü şanzıman kullanıyor ve o şanzımanın konforundan sonra çift kavramalılar biraz garip gelebiliyor bu çok normal sizin gibi bunu yaşayan çok kullanıcı var. Ancak ben zaman içerisinde alışacağınızı ve iyi yanlarını daha çok seveceğinizi düşünüyorum. Şayet tam otomatiklerde performanslı kullanımda vites geçişleri belirgin ölçüde yavaş gerçekleştiğinden öne yığılma yapıyor. Powershift'te ise böyle bir yığılma olmuyor ve performanslı sürüşler gerçekten akıcı gerçekleşiyor. Bu da keyif veren güzel bir his.




  • Pxshadowz P kullanıcısına yanıt
    Tavsiye etmemişsiniz. Neden beğenmediniz aracı?

    V serileri hemen hemen aynı, bana V40 biraz ufak gibi geliyor. V60'a yönelir gibiyim. Aklımdaki model yükseliyor gittikçe...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PcCopat

    Tavsiye etmemişsiniz. Neden beğenmediniz aracı?

    V serileri hemen hemen aynı, bana V40 biraz ufak gibi geliyor. V60'a yönelir gibiyim. Aklımdaki model yükseliyor gittikçe...

    V4o değil T3 motorlu olan test aracını tavsıye etmemıs arkadaş.
    Ben 1.83 boyunda hemen hemen 90 kılo olan bırıyım.
    V40 on ıcınde gayet ıyı sığıyor ve hareket edıyorum.
    Oncesınde kı araçlarınız hep daha büyük ıste v40ın sıze dar gelmesı olağan.
    Ama v40 hem rakıplerıne hem sınıfına gore bahsettıgınız kadar dar bır araç değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sürücü koltuğuna otururken bir sorun yok ama sağ ön koltuğa otururken çok kötü başımı çarptım :D Arabaya ilk kez oturanları da uyarmak durumda kalıyorum :D Arka kapılar da biraz açılıyor :) Dün Polo 1.4 e bindim arka koltuğuna oturdum; şaşırtıcı derece geniş geldi :) Geçen yıl V40 almaya giderken aklımda T3 vardı ama bayileri dolaşacak kadar vaktim yoktu. Böyle bir aracın kaldığını bilsem alırdım büyük ihtimal. Araçta sürüşü engelleyen bir kusur olmadığına kanaat getirilirse alınmaması için bir sebep yok bence.
  • PcCopat kullanıcısına yanıt
    Volcarda muadil olarak verdikleri T3 i tavsiye etmedim. Ayni arac mi bilmiyorum. O aracta deri koltuk, navigasyon, adaptif cruise, cam tavan yani bayagi dolu bir aracti. Ancak debriyaji bitik, kapi kilitleri sorunlu, her yeri cizik vuruk bir aracti. O araca 80.000 kurus asiri fazla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tayfun000

    Merhaba konuda görünce nadir bir T3 sahibi olarak yanıt vermek istedim. Öncelikle aracın advance,ek paketleri, 17 jant ve kullanılmamış olması sebebiyle tam özellikleri öğrenmeye bağlı olarak 75.000-80.000 civarında edebileceğini düşünüyorum. Ben aracı alırken manuel olmasını özellikle istiyordum bu sebeple benim için bu bir avantaj, Volvo'nun orijinal yazılımı ile aracı 180 hp'ye çıkarabilirsiniz. ( 3000 TL civarı)

    Dezavantajı 2012 model olması, yaşı sebebiyle garantisi ve yakın zamanda farklı bir benzinli seçeneği çıkması.

    Burada sizin aracı nasıl kullanmak istediğiniz önemli bence manuel araç istiyorsanız tercih etmemeniz için hiçbir neden yok.

    @toledox

    Meraktan soruyorum, bu araç 65.000 TL mi eder gerçekten yoksa özelliklerde atladığınız bir şey olabilir mi, yanlış anlamayın öğrenmek amaçlı soruyorum.


    Sn tayfun000

    Yanlış anlaşılmasın kimsenin aracına değer biçme gibi bir amacım yok. Ancak o araç satın alındıktan hemen sonra, bir Volvo bayisine gidip aracımı kaça alırsınız dediğiniz de size bu rakamı söyleyeceklerine emin olabilirsiniz. Araç almından en önemli etkenlerden biri ikinci el değeri bu sebeple belirtmek istedim. Volvo kullanıcıları neden hep kaybeden olsun ki




  • Arkadaşlar merhaba.2013 aralık ayında aldığım V40 R-Desing D2 aracımdan gayet memnunum.Aracı aldıktan 4-5 ay sonra ön takımdan tıkırtı sesi gelmeye başladı.Bu ses sadece parke taşı olan ve hafif bozuk yollarda geliyordu.Aracı servise Adana Otokoç'a götürdüğümde anormal bir durum olmadığını söylediler.Daha sonra İstanbul'da aracı aldığım bayinin servisine gösterdim bu ses v40 ların kronik sorunu normal dendi.Özellikle R-Desing olanlarda oluyormuş.Ankara Grup Volvo servisini arayıp en tecrübeli ustayla görüştüm o da normal dedi.Acaba forumda aracında bu tip ses olan arkadaş var mı ?
  • ses ön takımlardan değil kapılardan geliyor. benim araca 3 kez yalıtım yapıldı hala istediğim gibi olmadı, servise gittiğimde ustalar niye geldiğimi biliyor ve mağlesef sese rağmen sanki olağan bir şeymişte ben takıntılı müşteriymişim gibi davranıyorlar. En son tekrar yatıtım için verdiğimde özenle yaptığım ekolayser ayarlarımı değiştirmişler sırf tıkırtı duymayayım diye...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arabaci_58 -- 18 Mayıs 2015; 20:08:23 >
  • Direksiyonu çevirirken gelen bir ses vardı. Bir de freni bırakınca gelen ses. Ön helezonlarım değişti ancak ses gitmedi. Arka sağ-sol ve ön sol kapı kilitlerim değişti; kapılardan müziği açınca gelen ses azaldı ama sağ kapıya büyük ihtimal bakılmamış. Müzik sistemi güçlü yapacak birşey yok gibi çok sıradan bir cevapla karşılaştım. Kol dayama bölümünü elimle itince ses kesiliyor ama yapmak istemiyorlar sanırım. Ön park sensörünü takarken de tamponun önündeki sivri kısımlara yakın bir yere sensörü deldikleri alet neyse onunla dokunmuşlar sanırım. Sensör çapında bir yuvarlka oluşmuş. BMW, Mercedes, Audi gibi markalarla rekabet etmek istiyorlarsa daha fazla ciddiyet göstermeleri lazım ama böyle bir niyetleri yok sanırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Darkraver -- 18 Mayıs 2015; 22:39:10 >
  • 
Sayfa: önceki 209210211212213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.