Şimdi Ara

Volvo V40: Ve O Sensin (209. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
8.802
Cevap
114
Favori
649.407
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 207208209210211
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: talhagezer

    quote:

    Orijinalden alıntı: aknasmub


    quote:

    Orijinalden alıntı: vusalazeroglu

    Begenmenize sevindim,
    hocam aracim MY2015 Premium D2 PowerShift :)

    Çok güzel özetlemişsiniz hocam,bir solukta okudum.
    Hocam MY2015 in ne demek olduğunu bilmiyorum.
    Ben de uzun zamandır v40 bakıyorum fakat kendi aracımı satamadım daha.

    Al bizden de o kadar...

    Aracımı satabilsem v40 arayışını arttıracağım fakat satamyınca sadece forumu takip ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aknasmub kullanıcısına yanıt
    Bende Volvo v40 takip edenlerdenim. 2008 Honda cıvık hb vardı geçen yaz sattım. V40 bence sınıfının en iyi hb.yi karizma, donanım ve güvenlik on numara..Şu anda benim için fiyatları biraz yüksek sanırım biraz daha bekleyeceğim v40'a kavuşmak için..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Windows_V40

    Bende Volvo v40 takip edenlerdenim. 2008 Honda cıvık hb vardı geçen yaz sattım. V40 bence sınıfının en iyi hb.yi karizma, donanım ve güvenlik on numara..Şu anda benim için fiyatları biraz yüksek sanırım biraz daha bekleyeceğim v40'a kavuşmak için..

    Hocam benim de bundan önceki aracım 2009 civic hb di. Civic hb i satıp 2013 civic sedan aldım. Civic hb deki ruhu yakalayamadım sedanda. Sadece v40 beni civic hb gibi heyecanlandırdı. V40 ın bir ruhu var,araçla duygusal bağ kurdum sanırım
    Sedanımı satarsam v40 a yöneleceğim inşallah.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • aknasmub kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam bende sedanlara oldum olası alışamadım.. Bu araçta söylediğiniz gibi sizi kendine çeken bir ruh var.Bu araç gerçekten tasarım çizgisiyle fark yaratıyor tıpkı Honda cıvık hb. tasarım farklılığı gibi. Sanırım Honda'dan sonra aklın yolu bir aynı düşüncedeyiz..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vusalazeroglu V kullanıcısına yanıt
    Aracınız hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler.

    Neden T4 değil de D2 tercih ettiniz öğrenebilir miyim? Etrafta ve forumdaki bir çok kullanıcı dizel motor seçiyor, merak ediyorum insanların tercih sebebini. Bende T4 var, 2 senede 28k km yaptım ve yakıt olsun güç olsun memnunum
  • unusuall U kullanıcısına yanıt
    7500 km deyim ort şuan 7.8, bu yakaladığım en düşük değer T4 için iyi bir değer bundan aşağısı olmaz diye düşünüyorum. Sizin tüketim değeriniz nasıl birde aracınızda yazılım varmıydı. Ben düşünüyorum ama 3300tl isteniyor, bence aşırı fazla garanti bitince dışardan yaptıralabilir, karar veremedim.
  • unusuall U kullanıcısına yanıt
    Benım dizel seçme sebebım aradakı fıyat farkının çok olmaması ve malüm yakıt fıyatlarının durumu ayrıca dızel toyotadan sonra dızelın cımrılıgının devamını istemek olabılır.ayrıca 90 lık dızelden sonra 115 kuvvetli geldi bana ama benzınlı araçtan sonra dızel v 40 bazı kullanıcılara zayıf gelebılır kanımca ama sınıfındakı kuvvetlı motorlardan bırı v 40
  • Ankara'dayim, sehir ici 7,2 den assagi inemedim, tabii ki dikkatli (sakin) kullanimda. Ancak aracin yakit tuketimi gun gectikce artiyor, gecen sene bu zamanlar 7,9 iken su an 8,3. kosullar ayni.

    Tabi bu degerleri 1 haftalik sakin ve rutin kullanimda (ayni zamanda ayni guzergahta kullanarak) elde ediyorum. Normalde pek sakin kullanmam. Kisisel tercihim yilda 15-20k dan az yaptigim icin dizel motorun yakit tasarrufu ve sesi benzinlideki guc ve surus zevkini karsilayamayacagindan benzinli almistim. Kisisel bir sey ancak etrafta gordugum V40 larin hemen hemen hepsi D2. Cok garibime gidiyor. Dizelin torku yuksek az tuketim vs ama T4 deki 180 bg bence deger.

    Ben de Polestar dusunuyordum, gecen sene bilhassa ciddi ciddi dusundum bir ara 2,5k felandi ancak aradaki 20 bg icin deger mi bilemedim. Kullanicilari otoru cok rahatlattigi, ara viteslerde daha "akici" oldugundan bahsediyor. Mayis sonu benim aracin garantisi bitiyor, cok daha dusuk fiyatlara alternatif yontemler de var ancak aslinda araclarimiz su haliyle bize yetiyor, piyasadaki cogu araca gore cok guclu. Hem konforlu hem guvnli bir arac. Sadece hiz ve guclu olsun denirse V40 dogru bir tercih degil daha spor araclara yonelmek gerek. Bu yuzden muhtemelen yaptirmayacagim.

    kafamda bir cok aksesuar vardi, geri kamera dahil ancak sakin kafa ile dusununce bir coguna gerek olmadigina karar verdim. Gecen seneki bakmimda, "gercekten" ihtiyacim olan gozluk tutucuyu (sofor koltugu tarafinda tavandaki tutamagi sokup gozluk muhafazasinin takilmasi) aldim, 150 TL civari birseydi. Baska bir aksesuar dusunmuyorum.




  • Tüm Volvo sevenlerine selamlar. Şu aralar V40'a bakmaktayım ben de. Aslında önceden V70 düşünüyordum ama tek kişi için epey büyük bir araç olacağı için vazgeçtim diyebilirim. V40'ın D2 ve D4 motorları arasında performans/yakıt tüketimi farklarını sormak istiyorum sizlere. Genelde şehir içi trafik için ama nadiren de uzun yol trafiği için hangisi ideal olur?
  • PcCopat kullanıcısına yanıt
    Sayın PcCopat v 40 d2 kullanıcısı olarak yakıt şehir içi şu anda 6500 km de 6.8 ŞEHİR dışı 5- 5,5 Arasında sarfıyatı var aracım 17 jant belkı yakıtta fark edıyordur daha az tüketım degerıne sahıp arkadaşlarda var sanırım v 40 ta ülkemizde sanırım D4 gelmedı belkı siparıs üzerıne getırtılebılr sanırım .fazla km yapmıyorsanız benzınlıde düşünülebilir .çünki dızele göre güç daha fazla daha serı oluyor araç T 4 180 PS, T3 150 PS olarak gelıyor d2 1.6 cc. 115 ,, d4 2000cc. 181 ps olması lazım .vergıler göz önüne alınırsa buyuk fıyat farkı olacaktır .bırde 2000C.C. T5 varkı o tam CANAVAR :).İNŞALLAH yardımcı olabılmişimdır .İNŞALLAH v 40 alırsınız aramızda görmekten mutluluk duyarız ..
  • Kemalatmali K kullanıcısına yanıt
    Kemal bey teşekkürler cevap için. Fabrika verilerine bakacak olursak her ikisi de (D2 ve D4) az yakıyor ancak bazı anlar geliyor ki sollamak için insan biraz beygir gücüne ihtiyaç duyuyor, bilhassa uzun yolculuklarda.

    Volvo'nun V40 modellerinde motor ayrımları D2, D3, D4 ve T2, T3, T5 olarak yapılıyor gördüğüm kadarıyla.

    2015 modellerinin karma yakıt tüketimleri ise (Düz vites / otomatik vites / ekonomik mod olmak üzere):

    D2: 3,6 / 3,8
    D3: 3,8 / 4,0
    D4: 3,8 / 4,2 / 4,0

    T2: 5,5 / 5,5
    T3: 5,5 / 5,5
    T5: 5,9

    T5 zaten 245 beygirmiş, bana çok fazla. :) Bir de bastıkça basası gelir insanın 6 ortalama tutar mı hiç? :)
  • unusuall U kullanıcısına yanıt
    7.2 iyi bir değermiş ama neden artıyor olabilir. Benimde 60 km'lik yolda aynı güzergahta 20km süratli 40km sakin kullanım sonucu 7.8 - 8.0 arası değişiyor 20km' lik sürat şimdilik bana yetiyor. Bugüne kadar bende iki adet T4 gördüm, genelde D2 ama günde en az bir V40 'a rastlıyorum. Satışları iyi gidiyordu ama D2 gelmeyecek deniyor 2017'ye kadar, kötü etkilenecek volvo Türkiye.

    Aksesuar kampanyasından üç dört parça almayı düşünüyorum Polestarı onların arasına katabilirim çünkü ertelesem, tek alsam daha pahalıya gelecek.285 Nm tork ara viteslerde daha akici olması kulağa iyi geliyor,eğer yaptırırsam paylaşırım buradan.

    Gözlük tutucuya güneş gözlüğümü sığdıramıyorum daha küçük bir gözlük kullanmam lazım.




  • PcCopat kullanıcısına yanıt
    D2 v40 ile arabaya pek acımıyorum. Az yaksın derdim yok. Şehiriçi kendimi sıkarsam 7.0 bile görüyorum ama değmiyor..

    Şehiriçi 8.5 lt
    Şehirdışı 5.5 lt değerleri görüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Akşamdan beri forumu okuyorum bitiremedim ama her yeni sayfayla v40 a biraz daha yaklaşıyorum. Eskiden beri s60 hayranıyım ama eşim de rahat kullansın diye hatchback araçlara yöneldim sayılır. Forumu okumaya devam edeceğim ancak bu arada temiz yeni yıkanmış satılık v40 ya da s60 biliyorsanız bi pm kadar uzağınızdayım:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @PcCopat

    Gunluk rotam Istanbul'da Gaziosmanpasa-Sefakoy-Nişantaşı-Gazisosmanpaşa.

    D2 ile ortalamam 5,8 LT. Yol açıksa basarım. tıkalıysa zaten trafikte tın tın. Bundan once 3,20 D e90 kasa vardı 7,6lt yakıyodum. yakıt konusunda şikayetin olmaz.

    Ancak uzun yolda 198km üstüne çıkamadım. aracın yol tutuşu guzel, 198 de motorda çok zorlanmıyordu ama bir turlu aşmadı (Edirneye giderken). Servise sordum kış lastiğinden mi diye
    Motor kilidi varmış, aç ulan o zaman dedim :) açayımda çekiciyle gel öylemi dedi. he ortalamamı sorarsan bu yolda ortalama hız 140 km 6,8 lt. bi keresinde 110 da limitledim 5 litrenin altında yaktı.
    arac yakıt bakımından sehir içi arabası bence. S moda alınca kalkışlarda filan epey atik, frenler iyi, bide benim gibi rebel blue alırsan mahallede millet yanında durup fotograf çektiriyor :)
  • turkish80 T kullanıcısına yanıt
    Bilgi için teşekkürler. 5'in altı ortalama da çok iyiymiş. Ben zaten genelde o hızlarda giderim uzun yolda; sakin sakin.

    Renk konusunda artık ne düşerse, 2. el alacağım çünkü. :) Ama kırmızısı ve ocean blue mavisini sevmedim değil hani.

    Bir de 4-5 ay sonra 2016 modelleri görmeye başlarız, baktığım 2013 modeller belki biraz ucuzlar diye ümit ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PcCopat -- 4 Mayıs 2015; 6:43:06 >
  • Herkese merhabalar,

    Bebeğimiz de olduktan sonra bu yaz arabayı değiştirip güvenliğin ön planda olduğu, konforu da en azından ortalama bir araç almayı istiyorum. Bir süredir araştırıyorum ama her baktığım aracı v40 ile karşılaştırır oldum. Her gösterdiğim araca burun kıvıran eşim (s60 dahil, arkası çok büyükmüş ) v40'ı ilk görüşte işte bu dedi. Sıfır düşünmüyorum, ikinci el, dizel otomatik olacak.

    Siz kullanıcılara sormak istediğim ise advance ile premium arasındaki fark fiyatına değer mi? Ya aslında şu özellik olmasa da olur, boşuna para vermeye gerek yok dediğiniz advance'de olan premium'da olmayan özellikler var mıdır? Kısaca premium alsam tatmin eder mi diye merak ediyorum.

    Şimdiden cevaplar için teşekkürler.




  • puppets P kullanıcısına yanıt
    Merhaba sayın pupets, premium ıle advance arasındakı fark eğer 2 . el alacaksanız çok bir fiyat farkı yok ancak 0 km de 12500 tl lik bir fark var 2.ci el alacaksanız kesınlıkle advance almalısınız kanımca .
    aradakı farklar kayda değer ve parasına değer bence madde madde sayacak olursak

    1- bence en önmlısı TFT 3 görüntü modlu digital ekran
    2-hıg performans +2 höporlörlü ve daha büyük ekranlı müzik sistemi DVD seyredebılme ve dinleme özellği 10 km hıza kadar daha sonraki hızda sadece ses verıyor
    3- aktif viraj aydınlatmalı xenon farlar
    4- led drl gündüz yanan alt farlar
    5- LED İç aydınlatma ve değişen renlerde iç ambıyans paket
    6- xenon olmasından dolayı far yıkama , ve içerde krom bazı ufak kaplamalar bildiklerim bunlar
    Ancak aracı sıfır alırken istersenız premıum pakete bunların bazılarını ekletebılıyorsunuz ancak sonradan servıs eli ile taktırmaya çalışırsanız bıraz daha pahalıya mal oluyor .
    Son olarak eğer cok konforlu olsun dersenız 16 janttan yukarı almamalısınız ama hem görüntü hem yol tutuş dersenız 17 jant hatta 18 jant R DESİGN (Not r desınde advance paket yok yukarda sayılan maddeler bazıları eklenıyor )alınabılır .yerden 4 cm daha yüksek olsun dersenız cross cauntry almalısınız.ama mutlaka ADVANCE Alın .İNŞALLAH yardımcı olabılmişimdir .hangısını alırsanız alın içinize sineni ve her parktan sonra iyiki bu VOLVO ,,yu almışim dıye içinizden geçirmenizi sağlayan arabayı almanızı temennı ederim .Saygılarımla




  • merhaba arkadaşlar,

    bende dizel ototmatik araç almayı düşünüyorum ve v40 da da bütçemi zorlayıp düşünebileceğim bir araç. ancak websitesinnde ki karışıklığı anlamadım. hangi donanım ne kadar hangisinde neler var anlayamadım bana yardımcı olabilirmisiniz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Windows_V40

    Türkiye'de Volvo v40'ın bu rengi var mı acaba?

    Evet var ve osmiyum gri olarak geçiyor diye biliyorum.
  • 
Sayfa: önceki 207208209210211
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.