Şimdi Ara

Volvo V40: Ve O Sensin (171. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
8.802
Cevap
115
Favori
648.662
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 169170171172173
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hayır hocam dairesel değil zaten dairesel olsa hiçbir şekilde inkar edemezlerdi kendilerinden kaynaklandığını, o bahsettiğin arkadaş kim sanırım gözümden kaçmış


    Sonuç çıkınca sizlerle paylaşıcam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Raz -- 28 Ekim 2014; 13:59:37 >
  • polisaj makinasıyla işlem yapmadan önce arabayı yıkarlar ve kille aracın üstündeki reçineleri, yapışmış diğer kalıntıları vs. temizleyip sonra işlem yaparlar. ve bu kille uygulama yapılırken dairesel değil düz hareketler yapılır. acaba o sırada kile çimentolar mı yapıştı yada kum veya küçük taş taneleri falan mı yapıştıda o şekilde çizikler oluştu.
  • MaTaDoR kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler Sn.matador

    Sizin son resimde paylaştığınız jantlar super ama dedıgınız gibi 8-10 bin tl çok fazla.

    Ama daha önce konuştuğumuz gibi jant değişiminde ixion II yi tercih edeceğim.

    Buradan jantlarından memnun olamayan ixion || sahiplerine duyurulur ;))

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • imagoodman kullanıcısına yanıt
    Sevgili imagoodman;

    resimdeki gibi birşey mi bahsettiğiniz :)
     Volvo V40: Ve O Sensin
  • dgnkr kullanıcısına yanıt
    Ayıp oluyor ama Sn.dngkr:)

    Hem birşey soyliyeyim mi bu jantlar sizin araciniza hiç yakışmıyor :))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • IXION ile IXIO II arasında sadece 1'' fark var ama o 1'' fark bir aracın görünüşünü bu kadar nasıl değiştirebiliyor anlayamıyorum
  • bayilerde, özellikle "adaptif cruise control" opsiyonlu d2 powershift r-design gören duyan oldu mu? hazırda bu donanımda bi araç varmı yada bu sene sonuna kadar gelecek olan.
  • bdurmus kullanıcısına yanıt
    Bayiler sergilemek dışında stoklarına aşırı donanımlı Araçları getirmeyi pek tercih etmiyorlar. ACC de biraz tuzlu bir Donanım olduğu için bayilerde bulunması, özellikle de r-desing araçta olması zor bir durum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşımın aracı geldi. dün bende sürdüm test ettim. bu arada farlar nasıl yanıyor diye baktım, burda konusu geçmişti. otomatik modda hepsi yanıyor drl de dahil. park konumuna aldığında kaşlar ve drl ikisi yanıyor.

     Volvo V40: Ve O Sensin
  • bdurmus kullanıcısına yanıt
    aracin degerlendirmesini yapar misiniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nc39

    aracin degerlendirmesini yapar misiniz.

    valla beğendim. ama şunuda söyliyim benim arabadan kaliteli değil, kalitesizde değil. aynısının farklı markası çokça yazmıştım benimde aklım v40 rdesign da kaldı diye.

    performans olarak baya iyi, polestar eklettiler aracı çıkarmadan. çok iyi uzuyo diyeyim. otobana çıktık biraz bastım ibreye bi baktım 160 gösteriyor. 160-180e çok rahat çıkıyor bi anda. ivmelenme çok iyi. sonrasında tıkanıyor ama o hızlara çok rahat ve çabuk çıkıyor. ibreye bakmasam 160 değil de 120-130 da falan sanardım. görünce şaşırdım. araç gittiği hızıda fark ettirmiyor. ses yalıtımı iyi. güven hissi güzel. gireksiyonun yanlarının düz gibi olması çok hoş bir his veriyor.

    orta konsoldaki malzeme kaliteli. kapı kolları falan yumuşak deri kaplı. torpido epey büyük. bardaklık bölümü biraz kalitesiz geldi. bardakların alt kısmının değeceği yer kauçuk gibi bişey kaplı olabilirdi bozuk para, anahtar falan ıvır zıvır koyulduğunda ses olmaması açısından. arka koltuklar bi garip geldi gözüme. yüksek duruyor sanırım. yada öyle gözüküyor. orta bölüme oturdum sert geldi. uzun yolculuklarda orada pek oturulacak gibi değil. bagaj küçük. geri görüş kamerası biraz bulanık gibiydi kamera temiz olmasına rağmen (en azından benim aracıma göre.) orta ekranı beğendim ama hem güzel görünüyor. hem ayrı bi hava katıyor, hemde çözünürlüğü vs. güzel.

    eksik bulduğum yerler, yada vardırda ben görememişimdir bilmiyorum, sol sellektör kolundan menüyü kontrol etme garip geldi bana. yani kullanışsız ve zor. onun yerine cruise kontrol kola alınıp ekrandaki menü kontrolleri direksiyonla olabilirmiş. ayrıca kaçıncı viteste gidildiği "S" modu haricinde gözükmüyor ekranda. birde farların açık olup olmadığını ekrandaki göstergede göremedim. otomatikten açık konumuna aldım elle ama ekranda açık olduğuna dair işaret göremedim.

    bilmiyorum belki biraz eleştirmişim gibi gelebilir ama ben alırım yani. seve sevede kullanırım. belkide eleştirmem benim kendi aracıma olan alışkanlıklarımı o araçta bulamamış olmamdır.

    bir eleştirdiğim noktada geri görüş kamerasının opsiyonel olması ve cam tavanın faiş fiyatı. kameranın standart olması lazım, en azından advance donanımda. cam tavanda o kadar olmamalı. insanlar bu opsiyonu almak isterken sırf fiyatından dolayı vazgeçebiliyor.

    Edit: imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bdurmus -- 30 Ekim 2014; 22:02:14 >
  • bdurmus kullanıcısına yanıt
    değerlendirme için teşekkür ederim öncelikle. arac sanırım benzınlı ?
    ben de rdesing d2 dıesel sıparıs verdım, a180ı pahalı dıye elemıstım, ınsalah edıgınız gıbı ben de begenırım aracı :)
  • bdurmus kullanıcısına yanıt
    Peki A180 ile karşılaştırdığınızda hangisi performans olarak daha iyi geldi size

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar

    Yaklaşık 10 günlük olan ve hastası olduğum aracım hakkında değerlendirmelerde bulunucam.
    Volvo v40 D2/Powershift R-Design +Panaromik +Hız Sabitleyici ve Kırmızı

    Mercedes A180 cdi, BMW 1.16d, Audi A3 dizel, VW Gold TDI ve Volvo V40 arasında çok kez gittim geldim. Mercedes parasının arabası değil. BMW'nin otomatiği yok. Audi desen 125.000 TL'lik araca USB bellek koymaktan aciz ve garibim VW Golf TDİ hakkında yorum bile yapmam, çünkü VW kazığı yemek ayrı bir sanat !

    Aracın olumlu yönleri:

    + Aracın yakıt tüketimi en ama en çok korktuğum konuydu. Aracım kısa bir süre içinde 2300 km yol aldı. Uzun yolda ort. 130 km hızla 4.7, şehirçi ise 5.6 yakıyor. Mercedes-Benz CLA200 (ş.dışı 8 lt, ş.içi 12 lt) benzinli araçtan dizele geçince ayrı bir mutluluk ayrı bir yüzü gülüyor insanın

    + Performans olarakta korktuğum şeyler vardı. 2000 km yol aldıktan sonra performans olarak çok ama çok tatmin etti. 156 bg 250 torka sahip CLA200'den sonra dahi performans/hızlanma olarak memnun kaldım.

    + Konfor olarak aracın ön süspansiyonundan çok memnun kaldım. Lakalara girdiğinde önlerden gelen "FISSS" sesi ve onun hissiyatı çok iyi Ayrıca aracın koltukları çok rahat ama araba 4 kişilik 5. bir yolcunun rahat hareket etmesi ve diğer yolcular içinde sağlıklı bir diz mesafesi çok kolay değil. Aracın birçok yerinde bardaklık olsun, yuva olsun çok güzel bölmeler var.

    + Tasarım zaten daha ne olabilir ki ya. R Design'ın iç ve dış materyalleri çok iyi. Kırmızı renk ve R Design ikilisi yollarda UFO görecek kadar şaşırtacak seviyede. Kırmızı renk MB CLA200'den sonra yine dışardaki gözleri üstüme her zaman çekmekte ve nazar toplamakta üstüme yok.

    + Şanzıman övgüyü hak ediyor. DSG'den çok az farkla geride. Mercedes'in 7G Tronic şanzımanından sonra pek bir eksiklik hissetmedim. Kullanımı kolay ve oldukça seri.

    + Donanım olarak zaten diğer rakiplerinden fazlası var ama keşke Geri Görüş Kamerası olsaymış. 2.900 TL fiyat verdiler ama kararsızım. Kamera olmalı, alışınca sensörle asla olmuyor.

    + Ses sistemi ise çok çok çok iyi. Arkadaşlarım araca ilave ses sistemi mi yaptırdın diye sordular. Bass olarak zaten R pac'ta ki ses sistemine kesinlikle sahip olunmalı bu araçta. Oldukça iyi

    Aracın olumsuz yönleri:

    - Aracın içi dar Benim sürüşü pozisyonumla özellikle arka diz mesafesi oldukça kısalıyor. Dediğim gibi araç 4 kişilik :)))

    - Arka Park Kamerası kesinlikle bu donanımlar içinde yer almalıydı. Ön mesafe sensörüde olsaydı

    - Geri viteste direksiyonu çevirerek yaptığım manevralarda KORKUNÇ bir ses geldiği olabiliyor. Servise en kısa sürede göstereceğim. Ses oldukça fazla ki, ilk defa duyanlar hakikaten korkabiliyor

    Son olarak aracı kesinlikle herkese tavsiye ediyorum. Malzeme kalitesi, şanzıman, motor, donanım ve tasarım açısından (R Design) rakiplerinden üstün. Kusura bakılmasın ama fiyat olarak verdiklerine göre oldukça uygun. V40 tamamdır




     Volvo V40: Ve O Sensin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mindolluin -- 30 Ekim 2014; 23:12:35 >
  • nc39 kullanıcısına yanıt
    hayırlı olsun. dizel olacaksa zaten gözü kapalı v40 alınır. arkadaşımın aracı t4 benzinli. benim a180 de benzinli. volvonun en büyük artısı dizelinin neredeyse fiyat farkı olmaması. benzinli model ile 750tl gibi bi fark var ve böyle oluncada kesinlikle dizel v40 alınır a180 almaktansa. haa a180 dizel ile v40 dizel aynı fiyat olsa düşünülür incelenir test edilir ve artık orda alacak kişinin zevkine kalır. ama bu durumda tabiki v40 dizel
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dgnkr

    Peki A180 ile karşılaştırdığınızda hangisi performans olarak daha iyi geldi size

    biri 200bg diğeri 122bg performans olarak v40 tabiki. dediğim gibi ivmelenmesi baya güzeldi. ama ben öyle basa basa kullanmadığım için benim için 200bg olmuş 122bg olmuş önemli değil. ben kendi aracımı zorlayıp sıkıştırmıyorum hiç. eski aracım dizeldi şimdi benzinli olunca psikolojik olarak etkileniyorum malesef. çok yakmasın diye basmıyorum

    belki kaçıranlar olmuştur önceki mesajlarımı. a180 hiç aklımda yokken d2 rdesign v40 bakmaya gitmiştim ve fiyat almıştım. 2 gün sonra aradığımda aracın satıldığını ve bidahakinin 3 ay sonra yeni yılın şubat ayında geleceğini söylemişlerdi. bende öyle olunca mercedese uğradım hiç aklımda yokken a180 almaya karar verdim çok beğenmiştim gördüğüm anda. kader kısmet oldu yani. ama aklımın bi köşesinde v40 hala var. açıp açıp bakıyorum sürekli

    hatta bi ara benimkini satıp sırf dizel olmasından dolayı v40 almaya baya niyetlendim ama şimdilik vazgeçtim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bdurmus -- 31 Ekim 2014; 0:09:28 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bdurmus

    quote:

    Orijinalden alıntı: nc39

    aracin degerlendirmesini yapar misiniz.

    valla beğendim. ama şunuda söyliyim benim arabadan kaliteli değil, kalitesizde değil. aynısının farklı markası çokça yazmıştım benimde aklım v40 rdesign da kaldı diye.

    performans olarak baya iyi, polestar eklettiler aracı çıkarmadan. çok iyi uzuyo diyeyim. otobana çıktık biraz bastım ibreye bi baktım 160 gösteriyor. 160-180e çok rahat çıkıyor bi anda. ivmelenme çok iyi. sonrasında tıkanıyor ama o hızlara çok rahat ve çabuk çıkıyor. ibreye bakmasam 160 değil de 120-130 da falan sanardım. görünce şaşırdım. araç gittiği hızıda fark ettirmiyor. ses yalıtımı iyi. güven hissi güzel. gireksiyonun yanlarının düz gibi olması çok hoş bir his veriyor.

    orta konsoldaki malzeme kaliteli. kapı kolları falan yumuşak deri kaplı. torpido epey büyük. bardaklık bölümü biraz kalitesiz geldi. bardakların alt kısmının değeceği yer kauçuk gibi bişey kaplı olabilirdi bozuk para, anahtar falan ıvır zıvır koyulduğunda ses olmaması açısından. arka koltuklar bi garip geldi gözüme. yüksek duruyor sanırım. yada öyle gözüküyor. orta bölüme oturdum sert geldi. uzun yolculuklarda orada pek oturulacak gibi değil. bagaj küçük. geri görüş kamerası biraz bulanık gibiydi kamera temiz olmasına rağmen (en azından benim aracıma göre.) orta ekranı beğendim ama hem güzel görünüyor. hem ayrı bi hava katıyor, hemde çözünürlüğü vs. güzel.

    eksik bulduğum yerler, yada vardırda ben görememişimdir bilmiyorum, sol sellektör kolundan menüyü kontrol etme garip geldi bana. yani kullanışsız ve zor. onun yerine cruise kontrol kola alınıp ekrandaki menü kontrolleri direksiyonla olabilirmiş. ayrıca kaçıncı viteste gidildiği "S" modu haricinde gözükmüyor ekranda. birde farların açık olup olmadığını ekrandaki göstergede göremedim. otomatikten açık konumuna aldım elle ama ekranda açık olduğuna dair işaret göremedim.

    bilmiyorum belki biraz eleştirmişim gibi gelebilir ama ben alırım yani. seve sevede kullanırım. belkide eleştirmem benim kendi aracıma olan alışkanlıklarımı o araçta bulamamış olmamdır.

    bir eleştirdiğim noktada geri görüş kamerasının opsiyonel olması ve cam tavanın faiş fiyatı. kameranın standart olması lazım, en azından advance donanımda. cam tavanda o kadar olmamalı. insanlar bu opsiyonu almak isterken sırf fiyatından dolayı vazgeçebiliyor.

    Edit: imla




    Polestarı çok detaylı incelemiş değilim ama merak ettiğim ilk kalkışta gaz tepkisi nasıl ? Bir de sıkışık bir trafikte (yolun sağ ve sol tarafında park etmiş arabalar varken) u dönüşü yapmak için geri vites ile gaz tepkisini test etme imkanınız oldu mu ya da olur mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BatuDemirci

    Selamlar

    Yaklaşık 10 günlük olan ve hastası olduğum aracım hakkında değerlendirmelerde bulunucam.
    Volvo v40 D2/Powershift R-Design +Panaromik +Hız Sabitleyici ve Kırmızı

    Mercedes A180 cdi, BMW 1.16d, Audi A3 dizel, VW Gold TDI ve Volvo V40 arasında çok kez gittim geldim. Mercedes parasının arabası değil. BMW'nin otomatiği yok. Audi desen 125.000 TL'lik araca USB bellek koymaktan aciz ve garibim VW Golf TDİ hakkında yorum bile yapmam, çünkü VW kazığı yemek ayrı bir sanat !

    Aracın olumlu yönleri:

    + Aracın yakıt tüketimi en ama en çok korktuğum konuydu. Aracım kısa bir süre içinde 2300 km yol aldı. Uzun yolda ort. 130 km hızla 4.7, şehirçi ise 5.6 yakıyor. Mercedes-Benz CLA200 (ş.dışı 8 lt, ş.içi 12 lt) benzinli araçtan dizele geçince ayrı bir mutluluk ayrı bir yüzü gülüyor insanın

    + Performans olarakta korktuğum şeyler vardı. 2000 km yol aldıktan sonra performans olarak çok ama çok tatmin etti. 156 bg 250 torka sahip CLA200'den sonra dahi performans/hızlanma olarak memnun kaldım.

    + Konfor olarak aracın ön süspansiyonundan çok memnun kaldım. Lakalara girdiğinde önlerden gelen "FISSS" sesi ve onun hissiyatı çok iyi Ayrıca aracın koltukları çok rahat ama araba 4 kişilik 5. bir yolcunun rahat hareket etmesi ve diğer yolcular içinde sağlıklı bir diz mesafesi çok kolay değil. Aracın birçok yerinde bardaklık olsun, yuva olsun çok güzel bölmeler var.

    + Tasarım zaten daha ne olabilir ki ya. R Design'ın iç ve dış materyalleri çok iyi. Kırmızı renk ve R Design ikilisi yollarda UFO görecek kadar şaşırtacak seviyede. Kırmızı renk MB CLA200'den sonra yine dışardaki gözleri üstüme her zaman çekmekte ve nazar toplamakta üstüme yok.

    + Şanzıman övgüyü hak ediyor. DSG'den çok az farkla geride. Mercedes'in 7G Tronic şanzımanından sonra pek bir eksiklik hissetmedim. Kullanımı kolay ve oldukça seri.

    + Donanım olarak zaten diğer rakiplerinden fazlası var ama keşke Geri Görüş Kamerası olsaymış. 2.900 TL fiyat verdiler ama kararsızım. Kamera olmalı, alışınca sensörle asla olmuyor.

    + Ses sistemi ise çok çok çok iyi. Arkadaşlarım araca ilave ses sistemi mi yaptırdın diye sordular. Bass olarak zaten R pac'ta ki ses sistemine kesinlikle sahip olunmalı bu araçta. Oldukça iyi

    Aracın olumsuz yönleri:

    - Aracın içi dar Benim sürüşü pozisyonumla özellikle arka diz mesafesi oldukça kısalıyor. Dediğim gibi araç 4 kişilik :)))

    - Arka Park Kamerası kesinlikle bu donanımlar içinde yer almalıydı. Ön mesafe sensörüde olsaydı

    - Geri viteste direksiyonu çevirerek yaptığım manevralarda KORKUNÇ bir ses geldiği olabiliyor. Servise en kısa sürede göstereceğim. Ses oldukça fazla ki, ilk defa duyanlar hakikaten korkabiliyor

    Son olarak aracı kesinlikle herkese tavsiye ediyorum. Malzeme kalitesi, şanzıman, motor, donanım ve tasarım açısından (R Design) rakiplerinden üstün. Kusura bakılmasın ama fiyat olarak verdiklerine göre oldukça uygun. V40 tamamdır




     Volvo V40: Ve O Sensin

    Geçenlerde ford-volvo bayiinde,
    Focus titanyum extra deri koltuk vs. Gibi extralı ve v40 sadece genel bir ortalama kıyaslama yapmaya çalıştım görsel olarak.
    Muhakkak volvo ismen ve cismen üstün olsada Focusun kapı üst plastikleri emsal v40 ile,v40ın göğsüne göre daha büyük focus bunuda ben severim. V40 daha stabil ve sade iken focus iç kısımda daha çafçaflı gibi geldi.
    Üst kısım ve genel plastik kalitesi birbirlerine çok yakın.
    Focus ve v40 ın bir kardeşliği varmıydı var mı. Kaporta ve yürüyen kaliteleri de gözlemle emsal gibi geldi ne dersiniz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • attci kullanıcısına yanıt
    Aynı alt yapıyı kullanan araclar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 2013 model v40 advance paket 5000 km dizel otomatik araç ne kadar eder. Extra Donanım yok. Lansman rengi. Kumaş koltuk. Kaza boya yok. Sıfırına bayiden 91000 lira teklif aldım telefonda. Ikinci el alacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 169170171172173
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.