Şimdi Ara

Volvo V40: Ve O Sensin (160. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8.802
Cevap
114
Favori
649.365
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 158159160161162
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • O hangi servis acaba? İşçilik hariç aldığım en ucuz fiyat 180 TL.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: razi5000

    S60 ile kullanimda ne gibi farkliliklar var acaba, rica etsem karsilastirabilir misiniz?

    saygilar..

    Arka yolcu kısmı iç hacim konusunda çok farklı. S60'ta arka koltukta 3 kişi çok rahat olmadan oturabilse bile, v40 ta arka koltuklarda 3 çocuk ancak oturur.Oda sıkışarak.

    S60 daha oturaklı ve insanı daha az yoruyor sürüş esnasında. V40 beni daha fazla yordu.
    Yalıtımı s60'ta daha iyi. V40 lastik sesini ve yol sesini daha fazla alıyor.


    D3 motoru ile D2 motoru kıyaslamak doğru değil.D3 ile 6. viteste 2500 devirde 140 km/s hızla çıktığım rampayı, d2 ile 4. viteste 2500 devirde 100 ile zor çıkıyorum.
    Şu motor iyidir şu motor kötüdür demek yanlış.
    5 silindirli 400 nm torku olan 163 beygirlik makine ile 4 silindirli 270 nm torku olan 115 beygirlik makineyi ancak teknik verileri açısından kıyaslayabiliriz.Tabi buna göre yıllık motorlu taşıtlar vergisi yarıdan bile az ve yakıt tüketimleri arasında ciddi fark var.

    v40'ta oturma pozisyonu daha yukarıda.Buda beni yoruyor işte.

    V40'ta direksiyon çok daha yumuşak. S60'ta direksiyon sertlik ayarı yoktu.Bu yüzden yumuşatma şansım yoktu. V40'ta da aynı yani direksiyon sertlik ayarı yok. Ama çok daha yumuşak bir direksiyonu var.Park esnasında kesinlikle rahatsız etmiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Günal

    O hangi servis acaba? İşçilik hariç aldığım en ucuz fiyat 180 TL.

    Ben Otokoç Taşdelen'den 4-5 ay önce elden aldım.Evimin önünde kendim taktım.

    http://accessories.volvocars.com/AccessoriesWeb/Accessories.mvc/tr-TR/TR/S60(11-)/2011/DRIVe/Manual/L.H.D/ShowDocument/ShowIiDocument/VCC-410668-1/NOTHING

    Linkini inceleyin. Sökülmesini gösteriyor.
    Eliniz yatkın değilse yada kendinize güvenmiyorsanız hiç ellemeyin.Serviste taktırın.




  • Ben de kendim takmayı düşünüyorum. Hava yastığı kurulum sonrasında patlamadı değil mi? :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Günal

    Ben de kendim takmayı düşünüyorum. Hava yastığı kurulum sonrasında patlamadı değil mi? :)

    Patlamadı :) Akü kutup başını söktüğüm için ihtimal bile yok.

    Ben montaj yaparken fotoları çekmiştim, araç pert olunca sildim o araba ile ilgili tüm fotoğrafları :)

    Taktıktan sonraki fotoğrafı var. Çıkan parça orda da gözüküyor az buçuk.

    İşin zor kısmı airbag'i yerinden çıkarmatmak oldu.İçindeki tırnaklara zarar veririm diye korktum.






  • Hayırlı olsun.
    Eski bir s60 sahibininde v40 kullananlarının arasına katılması sevindirici.
    Sizinle 3 kişi olduk sanırım.
    Sanirim ygülbaharda t4 den sonra v40 D2 geçmişti.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • iyi günler.. ben de s60 tan v40 a geçmeyi düşünen bir Volvo severim.. benim s60 t4 ve artık yetmemeye başladı bana... v40 t5 r design ile değiştirmeyi düşünüyorum fakat s60 tan v40 geçmek konusunda tereddütteyim.. burada da tam s60 tan v40 a geçmiş bir arkadaş bulunca yazayım dedim =D v40 ile s60 ı bana karşılaştırabilirseniz çok sevinirim.... çünkü rebelblue bir v40 r design ile golf gtı ları şakalayasım var =D
  • imagoodman kullanıcısına yanıt
    sn. imagoodman sizin de detaylı s60 vs v40 değerlendirmenizi bekliyoruz öyleyse :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: razi5000

    sn. imagoodman sizin de detaylı s60 vs v40 değerlendirmenizi bekliyoruz öyleyse :)

    bu değerlendirmeyi bende merak ediyorum. haberdar ederseniz sevinirim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ulasyildiz

    iyi günler.. ben de s60 tan v40 a geçmeyi düşünen bir Volvo severim.. benim s60 t4 ve artık yetmemeye başladı bana... v40 t5 r design ile değiştirmeyi düşünüyorum fakat s60 tan v40 geçmek konusunda tereddütteyim.. burada da tam s60 tan v40 a geçmiş bir arkadaş bulunca yazayım dedim =D v40 ile s60 ı bana karşılaştırabilirseniz çok sevinirim.... çünkü rebelblue bir v40 r design ile golf gtı ları şakalayasım var =D

    Merhaba,

    S60 t4 yetmiyorsa,yine s60 t5 veya d5 bakmanızı öneririm.

    V40'ın yol tutuşu işe s60'ın yol tutuşu bana farklı geliyor.Sakin kullandığım için beni çok etkilemiyor fakat t4 yetmiyor diyen bir kullanıcı için yol tutuşu önemli bir faktör olmalı.

    v40 t5 r design farklı süspansiyonlara sahip bir araç.Onunla kıyaslamak daha doğru olur fakat v40 ile s60 bana farklı geliyor.




  • v40 t5 r design ile s60 t5 r design arasında yaklaşık 30 bin TL var tabi, bu da tercihte bir faktör olabilir.
  • V40 ile düzgün bir asfaltta virajlara dönebileceğinden %20 kadar daha hızlı girebilirsiniz. Araç dengeli biçimde kayarak direksiyondan ufak düzeltmelere izin veriyor ve ESP'nin küçük müdahaleleri sayesinde gaza yükleniyor olsanız da virajdan çizgide çıkabiliyorsunuz. Fakat çok daha yüksek süratle viraja girip direksiyonu aniden kırdığınızda araç arkasını atıyor derken ESP Allah ne verdiyse frenleyip bir şekilde topluyor. Kısacası V40'la virajlara cüretkar biçimde hızlı girip güvenle çıkabiliyorsunuz. Aracı düzgün zeminde yoldan çıkartmak için gerçekten çok uğraşmak gerekiyor. Hatta şöyle söyleyeyim, el frenini çekmediğiniz sürece tam açı ağırlık transferi de yapsanız araç spin atmak diye bir şey bilmiyor :)

    Nacizane Not: Virajlara yüksek hızla girmeyi bizzat denemek isteyen olursa, önce boş bir alanda aracın tepkisini hissedip ondan sonra yapılmasını tavsiye ederim. Çünkü ilk kayma esnasında paniğe kapılıp aniden frene basarsanız neyle sonuçlanacağını hiç kimse kestiremez.

    @imagoodman;
    Uzun süre S60 kullanmış olduğunuzdan araçlar arasındaki küçük detayları bile kolaylıkla fark edeceksiniz diye tahmin ediyorum. Dolayısıyla S60-V40 kıyasınızı merakla beklemekteyim.




  • s60 t5 in fiyatı biraz uçuk bence... başlangıç fiyatı 175.000 tl olunca biraz fazla kaçıyor... ben genel olarak Volvoların yol tutuşunun sınıfında en iyisi olduğunu düşünüyorum.. slalom testlerinde s60 almanlardan daha hızlı çıkıyor (kaldı ki almanlar 2.0 benzin s60 ise t4 manuel di) v40 ta da farklı olacağını sanmıyorum bu sonucun kaldı ki zaten spor süspansiyon ile almayı düşünüyorum ben aracı... ama 3 yıl s60 tan sonra v40 ın küçük gelmesinden korkmuyor da değilim..
  • Matador ve bilmediğim başka spor şası lı v40 t4 r-design sahipleri varsa yardımcı olmanızı istiyorum. spor şası performansı iyi deniyordu eski sayfalarda;
    peki eksi yönü varmı. bu kötü yollarda sürmek beni düşündürüyor. daha önce önemsemiyordum iş ciddiye bindi çarşamba akşamına kadar karar vermem lazım yoksa 2015 e kalıcak fikirlerinizi beklerim.
  • RST 13 kullanıcısına yanıt
    Bence hiç donanım ekletecek bütçe yoksa bile borç harç yapılıp sadece spor süspansiyon alınmalıdır. Bu kadar önemli ve olmazsa olmaz bir özellik.

    Eksileri:
    - Araç yol sesini içeri daha fazla alıyor.
    - Camlar açıkken amotrisörler baya sesli çalışıyor, özellikle önler.
    - Dağ yolu gibi engebeli geçişlerde aracın altı sürtebiliyor.
    - Lifte kaldırırken liftin kolları arabanın altına girmediğinden çamurluklardan kaldırıp ite kaka yerleştiriyorlar, asabınız bozulabiliyor.
    - 18" jantlar ve ince yanak lastiklerle beraber konfor az bir miktar daha azalıyor. (Normal hali de sert zaten.)

    Umarım karar vermenize yardımcı olur.




  • MaTaDoR kullanıcısına yanıt
    çamurluk ve kaldırmak yerine arabayı takoza almayı deneyin
    Çamurluktan kaldırırlarken bir bakarsınız çamurluk yamuluvermiş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vatana millete hayırlı olsun arkadaşlar xc90 2015
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkancanikli

    vatana millete hayırlı olsun arkadaşlar xc90 2015


    bilim kurgu filminden fırlamış gibi. bu tip araçlar çoğalmaya başladı. ızgara kısmı büyük olmuş araç baya heybetli görünüyor.
  • Tasarım konusunda adamlar kendilerini aştı. V40'tan sonra XC 90 da mükemmel olmuş. Şu an S80'in eskiyen yüzü ve S60'ın tavuk poposu gibi olan arka tasarımı hariç eksikleri yok bence. Araçlar çok modern ve stil sahibi, gerçekten elit görünümlü aletler oldu.

    Yeni XC 90'dan birkaç görsel daha:










  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    V40 ile düzgün bir asfaltta virajlara dönebileceğinden %20 kadar daha hızlı girebilirsiniz. Araç dengeli biçimde kayarak direksiyondan ufak düzeltmelere izin veriyor ve ESP'nin küçük müdahaleleri sayesinde gaza yükleniyor olsanız da virajdan çizgide çıkabiliyorsunuz. Fakat çok daha yüksek süratle viraja girip direksiyonu aniden kırdığınızda araç arkasını atıyor derken ESP Allah ne verdiyse frenleyip bir şekilde topluyor. Kısacası V40'la virajlara cüretkar biçimde hızlı girip güvenle çıkabiliyorsunuz. Aracı düzgün zeminde yoldan çıkartmak için gerçekten çok uğraşmak gerekiyor. Hatta şöyle söyleyeyim, el frenini çekmediğiniz sürece tam açı ağırlık transferi de yapsanız araç spin atmak diye bir şey bilmiyor :)

    Nacizane Not: Virajlara yüksek hızla girmeyi bizzat denemek isteyen olursa, önce boş bir alanda aracın tepkisini hissedip ondan sonra yapılmasını tavsiye ederim. Çünkü ilk kayma esnasında paniğe kapılıp aniden frene basarsanız neyle sonuçlanacağını hiç kimse kestiremez.


    Ya benim aracımda ciddi sorunlar var yada sizin bahsettiğiniz r desing süspansiyonlara sahip araç.

    Fluence gibi viraja hızlı girince direk arkasını salıyor araç.Tak tuk esp devreye giriyor müdahale ediyor.Tabiki esp bir yere kadar kurtarır.Bu sıcak havada bile böyle.Islak asfaltta düşünmek istemiyorum. S60 ile bırakın esp müdahalesini içindeki insana güven verirken, aynı virajlarda v40 ile arkası kaymaya ve esp müdahalesi başlıyor.Tabiki kontrollü olarak yaptığım için savrulmuyorum. Bilmeyerek biraz hızlı girsem viraja kesin refüjü boylarım.

    Aracım 39.000 km'de ve michelin lastikleri var fabrikasyon takılı.Diş derinliği 3,3 mm önler, 3,6 mm arkalar.




  • 
Sayfa: önceki 158159160161162
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.