Şimdi Ara

Volvo V40: Ve O Sensin (123. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (2 Mobil) - 4 Masaüstü2 Mobil
5 sn
8.802
Cevap
115
Favori
648.664
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 121122123124125
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • crazydentist kullanıcısına yanıt
    sadece cam filmini kaça yapıyor şuan llumar ahmet bilginiz var mı?
  • Merhabalar,

    Aplle'ın dün yayınlanan IOS 7.1 yazılımında CARPLAY özelliği geldi ve VOLVO bunu destekleyen firmalardan. Bilgisi olan varmı acaba bizim araçlarda da güncelleme ile filan kullanabilecekmiyiz. Sanırım ssozen11 bey bu konuda en doğru bilgiyi verecektir.

    Kolaylıklar
  • crazydentist kullanıcısına yanıt
    Tampon önemli değil dediğine bakmayın.
    Eğer imkanınız varsa çamurluklara bile yaptırın.
    Şöyle bir örnek vereyim.
    Benim aracımı eşim kullanıyor geçen gün arabayı dürttüm dedi indim garaja baktım sürttüğü aracın siyah tamponun izi çıkmış Allah'tan filmin olduğu yere gelmiş M600 tiner ile sildim hiçbirşey kalmadı.
    Eğer tamponda film olmasaydı tamponun boyası zarar görecekti.
    Benim aracımda Kaput.arka tampon,ön tampon ve kapı iç marşpiyellerde film var.
    Fiyat konusunda bence aldığınız fiyat çok yüksek.
    Iyi pazarlık yapın para bukadar kolay kazanılmıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cam filmi çok basit bir olay artık iyi uygulayan bir çok yer var. Örneğin Pendik oto sanayide Solargard marka cam filmini ön cam dahil 500 falan diyorlar. Ben de yaptırmıştım, pazarlıkla 300 veya 350 gibi bir miktar ödemiştim tam hatırlamıyorum.

    @imagoodman haklısınız kesinlikle; tampon filmleri ise gerçekten yaptırılması gereken uygulamalar. Fakat genel görüşün aksine metal aksamlarda yani kaput gibi yerlerde kullanılmasını doğru bulmuyorum. Çünkü güneşin altında film iyice boyayla reaksiyona girerek yapışıyor. Sonrasında çıkartırken hem boyaya zarar veriyor hem de aracın diğer yerleriyle ton farkı oluyor. Niye çıkartacağım demeyin, zamanla kenarı kalkıyor yırtılıyor vs. kısaca rahatsız edici olaylar silsilesi. Ayrıca metal aksamlar hem sert yüzeyler olduğundan hem de arabalarımızın boyası oldukça kalın olduğundan, öyle taş sıçraması falan pek problem olmuyor. Japon arabalarının pire derisi gibi olan boyalarıyla karıştırmayın.

    Tamponlar ise en ufak taş çarpmasında veya sürtünmede çirkin görünecek şekilde hasar alıyorlar. Dolayısıyla filmi buralara çektirmekte fayda var. Sen çektirdin mi diye sorarsanız; hayır. Çünkü aracım beyaz renkli, eğer farklı bir renk olsaydı %100 çektirirdim. Tavsiye ederim.
  • Farklı görüşlere aklım iyice bulaniklasti.telefonda bana kaput filmi kalın oldugu icin tampona yapmıyoruz olmaz gibi birsey dedi.simdi folyo ayrı filim ayrı birseymi anlamadım bana 200 mikron dediği film olarak mı adlandırılıyor Volcar 18 mikron gibi birsey dedi o zaman bu ince folyo sanırım bu ince folyoyu tampona yaptırırsak ne kadar ise yarar peki?bu arada kimse ayranım eksi demiyor lumardaki arkadas volcarin fiyatını söyleyince benim kullandığım kadar kaliteli ürün degil onlarınki sana cok fiyat vermişler dedi kendisi icin sadece kaputa 700 den asagi olmaz cam film icinde 350 den asagi olmaz dedi.lumarin cok kaliteli oldugundan bahsetti durdu.benimde aklım karıştı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi crazydentist -- 11 Mart 2014; 23:51:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • crazydentist kullanıcısına yanıt
    LLumar'ı daha önce 4-5 aracıma aynı yerde yaptırdım, şimdiki aracımda da kullanıyorum. Hep ön cam hariç 2 numara yaptırdım. Fiyat olarak da 300 civarıydı en son.
    Kaput filmiyle ilgili tecrübe yok maalesef.

    Bilen arkadaşlar hem kaput filmi hem de tampona uygulanan filmler hakkında marka, teknik bilgi, ne kadara nerelere yaptırdıklarını paylaşabilirler ise faydalı olacaktır.

    Saygılar..
  • MaTaDoR kullanıcısına yanıt
    Çin malı olmadığı sürece saç kısımlara da kaput filmi yaptırmanız sıkıntı yaratmaz.
    Özellikle yaz aylarında tatil yörelerine giderken yapılan çalışmalarda sıçrayan taşlar büyük tahribat yapıyor.
    Tecrübeyle sabit:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ptleonidas

    Merhabalar,

    Aplle'ın dün yayınlanan IOS 7.1 yazılımında CARPLAY özelliği geldi ve VOLVO bunu destekleyen firmalardan. Bilgisi olan varmı acaba bizim araçlarda da güncelleme ile filan kullanabilecekmiyiz. Sanırım ssozen11 bey bu konuda en doğru bilgiyi verecektir.

    Kolaylıklar

    Selam,

    mevcut Sensus siteminin altyapısı buna uygun değil, bu nedenle ancak yeni XC90 ve onun platformunu kullanacak yeni araçlarda bu özelliği kullanabileceksiniz.

    Sevgiler
  • Sayın Ssozen11,

    Aşağıdaki konu hakkında bilginiz var ise sizden bir cevap rica edeceğim. Aracım 2013 model Premium D2 Powershift.

    Merak ettiğim ama satıcılardan dahi cevabını tam olarak bulamadığım bir husus var. Benim aracımda 5" ekran ve high performance ses sistemi mevcut. Opsiyon olarak ekranı 7" e yükseltebiliyoruz. 5" ve 7" ekranlar arasında (ses sistemi değişmeksizin) boyut dışında bir fark var mı? Yani ekrandaki menü seçeneklerinde bir değişiklik oluyor mu?
    Bunun yanı sıra, TFT dijital ekranın sonradan taktırma maliyeti konusunda bilgisi olan var mı acaba? Güncel aksesuar fiyat listesi Volvo'nun sayfasında açılmadığından oradan bilgi alamadım.

    Şimdiden Teşekkürler.
  • MaTaDoR kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler :)

    Egzoz sesi linkini ekliyoruym, şimdilik sadece rölantide kaydedebildim, en kısa zamanda gopro ile
    kayıt yapacağım. Sadece son susturucu değişti.

    Kulaklıkla dinlemek daha iyi oluyor.

    http://audiour.com/gcp1rxvz
  • MerTango kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Ses gerçekten kulağa güzel geliyor. Gaza yüklendikçe biraz fazla inceliyor gibi geldi ama yine de tatlı sert bir tınısı var. Egsoz konusunu kafaya taktım, şöyle güzel tok çok abartı yüksek çıkmayan aracın orjinali gibi duracak bir egsoz yaptıracağım inşallah.

    Bu Cumartesi günü sabahtan 10 gibi Volcar Altunizade serviste olacağım eğer forumdan yolu düşen olursa görüşebiliriz arkadaşlar. Hem tanışmış oluruz hem de biraz geyik yaparız falan :)

    MerTango hocam Beşiktaş'ta oturuyorsunuz sanırım ama tabi sizin de yolunuz düşerse beklerim.
  • MaTaDoR kullanıcısına yanıt
    Aracin içindeyken gaza yüklendikce cok ince gelmiyor ses ama tabii nede olsa 1600 motor. Vites gecislerindeki patlamari ben ozluyordum cok, eskiden sciroccomda supersprint egzoz vardi bu da ona gayet yakin ses veriyor. Vites kuculturken ki kukremeler patlamalar cok güzel, yarin sabah goproyu bagajin oraya takip kaydetmeyi planliyorum. Beşiktaş'ta oturuyorum ama isyerim beylerbeyinde benimde servisim Volcar, musaitsem gelirim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar herkese merhaba.

    Bir sorum olucaktı ya DSTC'yi devre dışı bırakmamızla powershift şanzımanı S moduna almamız aynı gorevi gormuyo dimi? Hem DSTC'yi devre dışı bırakıp hemde vitesi S konumuna getirirsem nolur yoksa sadece DSTC'yi devre dışı bırakmak yeterlimi?

    Merakımdan soruyorum sadece
  • ds1990 D kullanıcısına yanıt
    dstc devrede dışı bırakılamıyor, ancak sport moda alınabiliyor, bu da sadece daha geç müdehale etmesini sağlıyor esp ve türevlerinin.

    yani vitesi s konumuna almaktan farklı bir durum.

    saygılar..
  • razi5000 R kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederim çok saolun. devre dışı derken bende sport moda alınmasından bahsediyodum yanlış yazmışım kusura bakmayın. teşekkür ederim açıkalamanız için
  • ds1990 D kullanıcısına yanıt
    Benim hiç aklıma gelmedi bu olay... Acaba hem sport moda alıp hem de dstc'yi kapatırsak yani spo moda alırsak performansta değişen birşeyler oluyor mudur?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • dgnkr kullanıcısına yanıt
    Daha aracım 500 km bile olmadıgı için ne viteste S modda nede DSTC Sport modeda kullanmadım biraz motor alışsın ısınsın diye. Ama bende merak ediyorum yavaş yavaş denemelere başlarım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dgnkr

    Benim hiç aklıma gelmedi bu olay... Acaba hem sport moda alıp hem de dstc'yi kapatırsak yani spo moda alırsak performansta değişen birşeyler oluyor mudur?

    DSTC Sport mode'u seçince; esp biraz daha geç devreye giriyor ve anti patinaj sistemi devre dışı kalıyor. Bir de direksiyon tepkileri iyileşiyor gibi geliyor bana ama tam emin olamıyorum.

    Vitesten sport'a alınca ise, gaz tepkileri çok hassaslaşıyor ve araç çok daha geç vites değiştiriyor yani üst devirlere çıkılmasına izin veriyor. Ben ikisi aktifken ve performanslı olarak çok kullandım. Hatta bir keresinde aşırı virajlı dağ yollarında aralıksız 300km kadar kullandım. Hiç bir sakıncası yok.
  • Volvo V40'ın oldukça detaylı Türkçe video incelemesini yapmışlar. Her konunun üzerinde detaylıca durulmuş ve söylenmesi gerekenler söylenmiş, sensus connected touch arayüzünü de detaylıca incelemişler.

  • T4 motorla maksimum hız denemesi yapan varmı? Katalogda 225 km/h yazıyo ama geçebiliyomu acaba bu hızı.
  • 
Sayfa: önceki 121122123124125
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.