Şimdi Ara

VOLVO V40 Cross Country Ana Konu (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
214
Cevap
11
Favori
99.524
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Volvo alırken d2 motordan uzak durun bin pişman olursunuz sorunlu motor d2
    Stop etme sorunu var alacak arkadaşların dikkatine birde rezalet bir müşteri hizmetleri var volvonun herşey satana kadar Volvo Türkiye sıkıntı bilginize tecrübeyle sabittir

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: babasulta

    Arkadaşlar Volvo alırken d2 motordan uzak durun bin pişman olursunuz sorunlu motor d2
    Stop etme sorunu var alacak arkadaşların dikkatine birde rezalet bir müşteri hizmetleri var volvonun herşey satana kadar Volvo Türkiye sıkıntı bilginize tecrübeyle sabittir

    Hocam merhaba. Başınızdan ne geçti D2 ile ilgili bahsedebilir misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam merhaba
    Tam tamına aynı sorundan 8 kere servise gittim toplam ve sorunun her defasında çözüldüğünü söyledi Evo servis fakat bir türlü sorun çözülmedi her defasında başka işlem yapıldı mazot pompasından enjektörlere kadar bir çok işlem gördü araç garanti kapsamında yani bu aslında kronik bir sorun onlarda biliyor yadırgamıyorlar fakat çözüm bulunamıyor sorun ise özellikle motor soğukken stop ediyor sallıyor sallıyor sonra stop ediyor ve gün geçtikçe dahada fazlalaşıyor sorun d2 motorda sorun var yani hocam kronik biraz araştırma yapın forumda başka arkadaşlarında başına gelen bir sorun ve garantisi bitince malum Volvo parçaları son derece pahallı zaten Volvo Türkiye'de araca sahip çıkmıyor bende mahkemeye verecektim uğraşacak ne sabrım ne zamanım vardı vazgeçtim minimumum 2 yıl sürerdi Volvo Türkiye ile görüşmemem sonucunda bana dediği kime verirsen ver oldu özetle bakış açıları Budur Volvo Türkiye'nin bilginize ben mağdur oldum Başka vatandaşlarımız olmasın isterim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam merhaba
    Tam tamına aynı sorundan 8 kere servise gittim toplam ve sorunun her defasında çözüldüğünü söyledi Evo servis fakat bir türlü sorun çözülmedi her defasında başka işlem yapıldı mazot pompasından enjektörlere kadar bir çok işlem gördü araç garanti kapsamında yani bu aslında kronik bir sorun onlarda biliyor yadırgamıyorlar fakat çözüm bulunamıyor sorun ise özellikle motor soğukken stop ediyor sallıyor sallıyor sonra stop ediyor ve gün geçtikçe dahada fazlalaşıyor sorun d2 motorda sorun var yani hocam kronik biraz araştırma yapın forumda başka arkadaşlarında başına gelen bir sorun ve garantisi bitince malum Volvo parçaları son derece pahallı zaten Volvo Türkiye'de araca sahip çıkmıyor bende mahkemeye verecektim uğraşacak ne sabrım ne zamanım vardı vazgeçtim minimumum 2 yıl sürerdi Volvo Türkiye ile görüşmemem sonucunda bana dediği kime verirsen ver oldu özetle bakış açıları Budur Volvo Türkiye'nin bilginize ben mağdur oldum Başka vatandaşlarımız olmasın isterim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam merhaba
    Tam tamına aynı sorundan 8 kere servise gittim toplam ve sorunun her defasında çözüldüğünü söyledi Evo servis fakat bir türlü sorun çözülmedi her defasında başka işlem yapıldı mazot pompasından enjektörlere kadar bir çok işlem gördü araç garanti kapsamında yani bu aslında kronik bir sorun onlarda biliyor yadırgamıyorlar fakat çözüm bulunamıyor sorun ise özellikle motor soğukken stop ediyor sallıyor sallıyor sonra stop ediyor ve gün geçtikçe dahada fazlalaşıyor sorun d2 motorda sorun var yani hocam kronik biraz araştırma yapın forumda başka arkadaşlarında başına gelen bir sorun ve garantisi bitince malum Volvo parçaları son derece pahallı zaten Volvo Türkiye'de araca sahip çıkmıyor bende mahkemeye verecektim uğraşacak ne sabrım ne zamanım vardı vazgeçtim minimumum 2 yıl sürerdi Volvo Türkiye ile görüşmemem sonucunda bana dediği kime verirsen ver oldu özetle bakış açıları Budur Volvo Türkiye'nin bilginize ben mağdur oldum Başka vatandaşlarımız olmasın isterim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • arkadaşlar golf alma arefesindeyim hatta kapora da yatırdım araba yolda 1.4 tsi dsg highline için 82bin vericem ama v40 d2 nin de bu civarda olduğunu duydum tavsiyeleriniz nedir.
    D2 motorun sorunlu olduğu söyleniyor kafam karıştı tekrar ne dersiniz dolu benzinli bir golf mu yoksa boş v40 dizel mi
  • Bildiğim kadarıyla Advance donanımda bi-xenon far ve 17 jant standart değil. Ancak bayiler hemen hemen bütün advance paketlerde bu özellikli araçları getirdiği (ve tabi ki fiyata eklediği) için fiyat listesinden daha yüksek fiyatlı araçlar görüyoruz bayilerde. Dilediğinizde ve beklerseniz, premium paketi de bu özelliklerle alabiliyorsunuz diğer bir deyişle. Ancak her durumda, tercih varmış gibi görünse de stoktaki araçlara yönlendiriliyor müşteriler.
    D2 motor konusunda sıkıntı olduğunu söyleyenler de olmuş. Ben 2011 c30 d2 kullanılıyorum. Araç 4,5 yıllık ömründe (70 bin kilometre) hiç motor arızası/sorunu yapmamış durumda. Stop etme vb. sorunu ben yaşamadım.
    Dizeller için hep söylenen soğukta zor çalışma gibi sorunlarla da karşılaşmadım. Kullanma kılavuzunda önerildiği gibi aracı ısıtmak için için beklemiyor, fazla yüklenmeden normal bir tempo ile kullanıyorum 3-5 dakika. Sonrasında zaten sesinden belli oluyor motorun normal düzenine geldiği ve normalde nasıl kullanıyorsam o düzene geçiyorum. Öncesinde kullandığım Citroen c3 1.6 HDI ve Astra 1.3 cdti daha sorunluydu benim tecrübeme göre. Astra çalışmaz, C3 habire stop ederdi. Serviste sorunlu olarak görünmüyordu.
    D2 için ortak sorun, dizel partikül filtresi (DPF) bildiğim kadarıyla ancak o da 100 bin km sonrasında ortaya çıkıyor gibi görünüyor. 120 bin yapıp bu sorunu yaşamamış tanıdığım var eski 1.6 D ve D2 motorla. Tabi ki farklı durumda olanlar vardır. Ankara Volan Volvo servisinde aldığım bilgiye göre bu arıza ortaya çıktığında filtre değişimi yerine temizliği için de yardımcı oluyorlarmış.
    Şahsen Volvo'yu güvenilir buluyorum. Eğer söylenen tarzda sorunlar varsa detayları paylaşılsa iyi olur. bir gün o sorunlarla karşılaştığımızda hazırlıklı oluruz.
    v40 - Golf karşılaştırmasında ise en kritik nokta yakıt tüketimidir sanırım. V40 d2 karma tüketimde 6-6.5 litre civarında tüketecektir. Şehir dışı çok yaparsanız karmada 6 lt düzeyini geçmeyeceğini düşünüyorum (kendi aracımdan hareketle). Golf 1.4 ile bazı tanıdıklarım karmada 8-9 llt arasında tüketiyor. Gün itibarıyla Ankara'da Shell v-power benzinin 4.34, v-power motorinin 3.54 TL olduğunu hesaba katarsak v40 D2 ile 100 km'de 6.5 * 3,54 = 23 TL; golf 1.4'te aynı mesafede 36,89 TL'lik (8,5 * 4,34 TL) yakıt tüketirsiniz. Bu durum (tabi saydığım varsayımlara göre) 10 bin km yaptığınızda 36.89-23 * 100 = 1389 TL'lik bir tüketim farkını gösterir (yaklaşık 6 depo demektir). 10 bin değil 15 bin km yaparsanız fark 2000 TL'ye, 20 bin yaparsanız 2700 TL'ye çıkacaktır. Bu farkın bir kısmını d2 dizelin daha sık ve maliyetli olan bakım giderleri götürecektir mutlaka.
    Performans olarak golf'ün daha iyi olacağını tahmin etmek zor değil.
    Özetle, sakin sakin 20 bin km civarı yaparım, bunun 3-5 bini şehirler arası olur diyorsanız, v40 tüketim açısından daha avantajlı gibi. Hatta bu hesapla, v40'ın daha donanımlısını da almayı düşünebilirsiniz belki. Tabi araç varsa.
    Kaba bir hesap oldu ama umarım fikir verir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayderd -- 29 Aralık 2015; 12:00:52 >




  • Arkadaşlar aracım v40 cc. üzerinde continental 205 60 R16 lastikler var. değiştirmemi önerir misiniz. Bir de bu lastikler 4 mevsim lastikleri mi. Şimdiden teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • V40 larda sileceklerin gürültülü çalışması ve ses gelmesi herkeste bar mı? Ayrıca aractan inince diğer kapıların kilitli kalması ve tekrar düğmeye basarak açmak gerekliliği doğru mu? Ornedğin eve geldin indin arkadan montunu alacaksın arka kapı kilitli. Herkeste bu şekilde mi? Bir ayarı var mı?

    Bir de 'follow me home' sistemi otomatik olarak her kilitleyişte çalışmıyor değil mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Traful

    V40 larda sileceklerin gürültülü çalışması ve ses gelmesi herkeste bar mı? Ayrıca aractan inince diğer kapıların kilitli kalması ve tekrar düğmeye basarak açmak gerekliliği doğru mu? Ornedğin eve geldin indin arkadan montunu alacaksın arka kapı kilitli. Herkeste bu şekilde mi? Bir ayarı var mı?

    Bir de 'follow me home' sistemi otomatik olarak her kilitleyişte çalışmıyor değil mi?

    Sileceklerden ziyade yağmur damlaların sesi ve su birikintileriden geçerken çamurluklara vuran su sesi bana daha rahatsız edici geliyor :) Kapı kilitleriniz değişmesi lazım; bende garanti kapsamında 3 tanesi değişti geçen yıl.
  • kavcakarugur kullanıcısına yanıt
    her aracın donanım vs özel amaçlar için üretilmiş modelleri yüksek fiyatlandırılabilir

    mesela, vw'den örnek verelim

    Yeni Passat 2.0 TDI SCR BMT 240 PS 4M DSG, olabilecek en üst donanım ve motor seçeneği ile fiyatı: 203.200,00 TL

    ama bu sırada yine passat:

    Yeni Passat 1.4 TSI BMT 125 PS Manuel fiyat: 77.200,00 TL

    demek istediğim şu, modellerin en üst paket ve donanım fiyatlarını kendi araçlarınıza ödediğiniz paraları kendi çapınızda "haklı" çıkarmak için kıyaslayıp sanırım biraz komik duruma düşüyorsunuz

    ben de volvo v40 alma arefesindeyim, araştırıp duruyorum, ancak yukarıda söylediğiniz cümle sadece kendi yaptığınız tercih ve verdiğiniz paranın düzgün harcandığını hem kendinize inandırmak, hem de başkasına göstermekten başka bir amaç taşımamaktadır.

    en üstteki örnekten gidecek olursak, sizin yaptığınızın tersini yapalım

    passatın bile 203.000 lira satıldığı zamanda mercedes GLC 250 4MATIC Style paket f/p aracıdır.

    nasıl? düzgün durdu mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Darkraver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Traful

    V40 larda sileceklerin gürültülü çalışması ve ses gelmesi herkeste bar mı? Ayrıca aractan inince diğer kapıların kilitli kalması ve tekrar düğmeye basarak açmak gerekliliği doğru mu? Ornedğin eve geldin indin arkadan montunu alacaksın arka kapı kilitli. Herkeste bu şekilde mi? Bir ayarı var mı?

    Bir de 'follow me home' sistemi otomatik olarak her kilitleyişte çalışmıyor değil mi?

    Sileceklerden ziyade yağmur damlaların sesi ve su birikintileriden geçerken çamurluklara vuran su sesi bana daha rahatsız edici geliyor :) Kapı kilitleriniz değişmesi lazım; bende garanti kapsamında 3 tanesi değişti geçen yıl.

    Arka kapıların kılıtlı kalmasını volvonun gereksız bır guvenlık onlemı dıye dusunmustum. Sızlerın arac aynı sekılde degıl mı? İçime ciddi kurt düştü şimdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Traful


    quote:

    Orijinalden alıntı: Darkraver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Traful

    V40 larda sileceklerin gürültülü çalışması ve ses gelmesi herkeste bar mı? Ayrıca aractan inince diğer kapıların kilitli kalması ve tekrar düğmeye basarak açmak gerekliliği doğru mu? Ornedğin eve geldin indin arkadan montunu alacaksın arka kapı kilitli. Herkeste bu şekilde mi? Bir ayarı var mı?

    Bir de 'follow me home' sistemi otomatik olarak her kilitleyişte çalışmıyor değil mi?

    Sileceklerden ziyade yağmur damlaların sesi ve su birikintileriden geçerken çamurluklara vuran su sesi bana daha rahatsız edici geliyor :) Kapı kilitleriniz değişmesi lazım; bende garanti kapsamında 3 tanesi değişti geçen yıl.

    Arka kapıların kılıtlı kalmasını volvonun gereksız bır guvenlık onlemı dıye dusunmustum. Sızlerın arac aynı sekılde degıl mı? İçime ciddi kurt düştü şimdi.

    Kapılar hareket ettikten sonra otomatik kilitleniyor; durduktan sonra kapı kolundaki düğmeden açılmazsa uzaktan kumandadan kilitleyip bir süre bekledikten sonra uzaktadan kumandadan açınca düzeliyordu. İlk önce sol arka kapıda olmuştu bende. Sonra 3 kilit de değişti. Servise gidinceye kadar menüden kapıların otomatik kilitlenmesini iptal etmiştim.




  • Dediğiniz gibi ben de menuden otomatik kilidi iptal ettim. Ancak istanbulda bu şekilde kullanmak hoşuma gitmiyor. Aynı sorunu başka yaşayan var mı acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba gençler, bir sorum olacak.

    Ben bu araçla en fırtınalı en tipili zamanda Uludağ'a çıkmak gibi bir macera yaşadım Tabii ki alnının akıyla bu görevi yerine getirdi araç. -15 dereceyi gördüm orada, arabaya binip eldivenlerimi çıkardığımda ellerimden buhar çıktığını gördüm.

    Sormak istediğim soru ise şu, bu tatilin ardından araçta tuhaf bir değişiklik hissettim; soğuk bir sabahta araca ilk bindiğimde, hız göstergesinin camının ve dikiz aynasının buğulandığını görüyorum. 1,5 senedir hiç başıma gelmemiş bir olaydı. Böyle bir şeye ne sebep olmuş olabilir?
  • d2 otomatik kullanıyorum:

    beğendiğim yonler:
    1-hız ve ruzgar sesini 120 km ye kadar almıyor. ozellikle yazlık 205 60 16 olan kontinentalleri beğendi
    2-uzun yolda 100 km ortalamada 4,0 110/120 km arasında ise ortalama 4,2-4,3 yakıyor ki bana göre ideal.
    3-2. vitesten sonra vites gecişleri hissedilmiyor

    aklıma gelen eksiler:
    1-vites hangisinde ekranda görünmüyor.
    2-ekran kadranı menuler (direksiyonun ordaki) kullanıssız, bu fiyatta arabada lastik basınc gostergesi yok :( en az 2 defa yolda kaldım lastık havası inmesinden
    3-kışlık lastikleriniz 205 55 16 ise ve de petlas ise kışları baya ses alıyor içine.
    4- bir ve ikinci vitesleri cok hos değil gecişlerde yarım debriyaj havası veriyor
    5-silecekler evet ses yapıyor belli süre kullanınca
    6-10 bin de bir bakımı var (10 bin bakımını 550ye 20 bin bakımını 1050 tl ye yaptırdım) ve görece pahalı
    7-arka koltuklar 3. kişi icin confortable değil ve bagaj küçük 2 ve 3 cocuklu ailelere ve cok seyahat / tatil yapana uygun değil




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tayfun808

    Merhaba gençler, bir sorum olacak.

    Ben bu araçla en fırtınalı en tipili zamanda Uludağ'a çıkmak gibi bir macera yaşadım Tabii ki alnının akıyla bu görevi yerine getirdi araç. -15 dereceyi gördüm orada, arabaya binip eldivenlerimi çıkardığımda ellerimden buhar çıktığını gördüm.

    Sormak istediğim soru ise şu, bu tatilin ardından araçta tuhaf bir değişiklik hissettim; soğuk bir sabahta araca ilk bindiğimde, hız göstergesinin camının ve dikiz aynasının buğulandığını görüyorum. 1,5 senedir hiç başıma gelmemiş bir olaydı. Böyle bir şeye ne sebep olmuş olabilir?

    ben de 1 ay onceki soguklarda -20 de uzun yol yaptım. motor devamlı sogukmuş gibi çalıştı. ama hava ısınınca oyle bir sorun olmadı tekrardan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sosyologos

    d2 otomatik kullanıyorum:

    beğendiğim yonler:
    1-hız ve ruzgar sesini 120 km ye kadar almıyor. ozellikle yazlık 205 60 16 olan kontinentalleri beğendi
    2-uzun yolda 100 km ortalamada 4,0 110/120 km arasında ise ortalama 4,2-4,3 yakıyor ki bana göre ideal.
    3-2. vitesten sonra vites gecişleri hissedilmiyor

    aklıma gelen eksiler:
    1-vites hangisinde ekranda görünmüyor.
    2-ekran kadranı menuler (direksiyonun ordaki) kullanıssız, bu fiyatta arabada lastik basınc gostergesi yok :( en az 2 defa yolda kaldım lastık havası inmesinden
    3-kışlık lastikleriniz 205 55 16 ise ve de petlas ise kışları baya ses alıyor içine.
    4- bir ve ikinci vitesleri cok hos değil gecişlerde yarım debriyaj havası veriyor
    5-silecekler evet ses yapıyor belli süre kullanınca
    6-10 bin de bir bakımı var (10 bin bakımını 550ye 20 bin bakımını 1050 tl ye yaptırdım) ve görece pahalı
    7-arka koltuklar 3. kişi icin confortable değil ve bagaj küçük 2 ve 3 cocuklu ailelere ve cok seyahat / tatil yapana uygun değil

    ben böyle çözdüm o işi hocam :) VOLVO V40 Cross Country Ana Konu
     VOLVO V40 Cross Country Ana Konu
     VOLVO V40 Cross Country Ana Konu




  • Ne kadara aldınız... Toplam maliyeti ne oldu o aparatların

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aşkın0345 A kullanıcısına yanıt
    haftalarca 116 bakıp favorilere alıp pazarlık yapıp 1 hafta içersinde karar değiştirip v40 cc aldım:p
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.