Şimdi Ara

VOLVO V40 Cross Country Ana Konu (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
214
Cevap
11
Favori
99.485
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar. Arabayı değiştirmeyi düşünüyoruz. Biraz araştırınca volvo v40 cross country mantıklı gelmeye başladı. Aslında aklımda hep subaru levorg vardı fakat fiyatından dolayı sanırım gerçekleşmeyecek gibi duruyor. Şuan 80.000tl, t4 motor, hasar kayıtsız, 21.000kmde 2013 modelini buldum. Açıkcası daha geçen hafta civic, focus, megane bakma gafletine bile düştüm. Bu fiyata volvo varken neden bunlar alınırki ? Her neyse arabayı iyice araştırdım, çoğu sorularımın soru işareti gitti fakat t4 motorun yakıt tüketimi hakkında hala cevapsızım.



    Şuan kullandığımız araba f30 BMW 3.20i ED ve 1.5 yılın genel ortalaması, araç bilgisayatına göre 10.2lt. Şimdi sürüş tarzım ekonomi odaklı değil fakat tapa gazda dolaşmam. Kalkışları biraz sert yaparım ve 2500-3500 devir bandında değiştiririm vitesleri genellikle. Senedr 13.000km ve bunun 10.000kmsi şehir içinde(sivas) yapmışım. Şimdi bu sürüş stili ile bmw de ortalamam 10.2lt oluyor.



    Bazı yerlerde volvo t4 motorun 11-12lt yaktığı, bazıları ise 9lt civarında gezidiğini söylüyor. Haliyle kafa karışıyor. Şimdi sizlere nacizane sorum, ben bu araba ile sizin tahminlerize göre kaç lt ile gezerim ?



    Ek olarak 90.000tl, t3 motor, 20.000km, 2016 model s60 alınabiliyor. Aradaki fark 10.000tl. Sizce 80.000 e orta donanım v40 cc mi yoksa 90.000 e 2016 boş s60mı ?



    Şimdiden teşekkürler :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar bu araçlarda elektronik el freni ya da yokuş kalkış desteği bulunmuyor mu acaba?
    Bir de bu aracın güncel yetkili servis veya usta servis fiyatları hakkında bilgi verebilir misiniz?
    Şimdiden teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nokmen -- 22 Haziran 2017; 2:2:40 >
  • Allizzwell27

    premium boş advance dolu paket olanları. içerik detayını kataloglarına bakıp öğrenmeniz gerek.
    0-100 değeri 12 sn görünse de 140 üzeri hızlanmalarda dahi performans devamlılığı mevcut 170 üzerine çıktığınızda ivmelenme düşüyor.
    Alırken ihtiyaç ve önceliklerinize dikkat edin. ağır kasalıdır. güvenlik kafesi vardır. bakımı parçası nispeten biraz pahalıdır ona göre kaliteli-dayanıklı ve güvenlidir gibi kıstaslar size ne kadar cevap veriyorsa ona göre tercih edin bence. ben eksi yönlerini şöyle belirtebilirim kapı ceplerinin içi kumaş tarzı birşey ile kaplansa iç takırtı azaltılabilirdi birazz takıntılıysanız soğutabilir sizi. fabrika tüketim verileri d2 tecrübeme göre söylüyorum şehir içinde (istanbul felç trafiğinde) iki kat fazla, şehir dışı uzun yolda birebir uyuyor. fabrika tüketim verileri nasıl hesaplanıyor ona dair bilgilere ulaşabilir ordan hesap yapabilir veya benim örneğim ile kıyaslayabilirsiniz.

    öküzbaş

    cc kullanımının faydası patates tarlası gibi yollarda süspansiyonun verdiği konfor ve dayanıklılık olacaktır. şahsi kanaatim ülkemiz yollarında otobanda dahi çukur mevcut olduğu düşünülürse crosscountry daha uygun olacaktır. dezavantaj yüksek hızlarda hava direncinin artması olacaktır.

    catalyst
    cöldeki kutup ayısı haklı her ikisini kullanmış bulman zor. ancak crosscountry de sadece amortisör değil tampon ve yan bakaitlerde hem havalı duran hem sürtme durumuna önlem amaçlı krom malzemeler var. 3cm yükseklik deyip geçmeyin tam yüklü halde tümsekli yollarda sıkıntısız kullanımınız olur.

    Dentrassi
    v40 s60 kıyasını tamamen kullanımınıza göre yapmanızda yarar var. v40 arka koltukta tavan mesafesi iyi değil havalı tasarım için ödün verilmiş. 1.80 boyda arkada oturan yolcunun kafası tavana değiyor. yakıt tüketimi için d2 motor tecrübemi paylaşabilirim. şehir içi kısa mesafede fabrika verilerinin çok üzerinde kullanımı eksi puan. uzun yoldaki mükemmel tasarruflu kullanım şekli ve 270nm tork ile güçlü kullanımın keyfi artı puan diyebilirim. tasarruflu kullanımı çok tercih etmiyorsanız 180 beygirlik benzinli araç daha seri ve keyifli kullanım sunacaktır diye tahmin ediyorum.

    nokmen
    elektronik el freni yok. sıfırlarında da yok sanırım. yokuş kalkış desteği var. startstop motorda dahi başarılı çalışıyor.
    Yetkili servis fiyatları klasik periyodikbakım( polen filtresi yağ filtresi ve motor yağı değişimi, silecek suyu vs) 1500-2000tl.
    honda ile kıyasladığımda bana pahalı geldi. lüks araç farkı diye tanımlayabiliyorum. ön cam çatladı mesela 2200tl ön cam masrafı var. kasko 25% muafiyet verdi 500 tl cebimden çıktı. pahalı camı (gözlük camından farkı yok aslında) :) ama detayı incelediğimde ön cam odak ve açısının bile dizaynı sürücünün hız algısını azaltmak üzere, yüksek hızlı kullanımda panik yapmaması üzerine yapılmış.orjinal ön camda hızı daha az hissediyorsunuz. anlayacağınız güvenlik adına üzerine çalışılmış bu parayı da hak eden bir araç. imkan varsa parasına bakmadan alınası bir araç. her şeyiyle parasının hakkını fazlası ile veriyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gamsizster -- 19 Temmuz 2017; 12:12:42 >




  • Teşekkürler. Servisi hakkaten pahalıymış.

    Son anda önüme benzer fiyat bandında citroen c4 picasso çıktı onu aldım çok memnunum yetkili periyodik bakımı da 600 TL tuttu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadşlar merhaba.v 40 cc almayı düşünüyorum.aracın yakıtı ortalama ne kadar. Liste verisi karma 5.6 litre benzin diyor ama sanki daha fazla yakacagına inanıyorum .birde benzinli bakımları ortalama ne kdar tutar.yardıcı olursanız sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • V40 t3 sahibi olan arkadaşlarım var ise yorumlarını paylaşabilirlermi. Aracı alma noktasında insan kullanıcı yorumlarına ihtiyaç duyuyor

    İyi forumlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • crazy frog kullanıcısına yanıt
    21000 kmdir V40 T3 kullanıyorum. 0 km aldım. Aracım premium (momentum )donanım seviyesi.

    Yakıt tüketimim bu yaz tam dengelendi. Uzun yol 5.4 litre/100 km civarı yakıyorum. 3 kişi dolu bagaj ve genelde klima açık. Hız 110 km/h civarı. Mümkün olduğu kadar cc kullanıyorum.

    İstanbul'da yaşıyorum. Kışın çok yoğun trafikte 10 litre ve üzeri tüketimim vardı. Haziran ve temmuz aylarında ise 8-9 litre civarı idi. Başka şehirlerde yaşayanlar 7 litrelerden bahsediyor.

    Aracın motoru ve şanzımanı çok iyi. Hızlanırken nefesi kesilmiyor kullanımı çok keyifli. Yol tutuşu çok iyi. Donanımları gayet yeterli (bana göre). İmkanım olsa led far ve cam tavan isterdim. Maalesef benim aracında bunlar yok.

    Audi A3 1.0, Mercedes A200, Bmw 118i test ettim. Bana göre Volvo bu araçların hiçbirinden kötü değil. Araçların birbirine üstünlükleri var. Bana göre toplam puanlamada v40 birinci gelir.



    Araç hakkında baya tecrübem var. Sorularınız olursa yanıtlarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • integral77 İ kullanıcısına yanıt
    V40 momentum u inceledim haftasonu başlangıç model oluyor dediler ama ona rağmen aracın iç hali etkiledi beni. Led farda dahilmiş o pakete . Onun dışında arka koltuklardaki kol dayamalar,bardaklıklar deri döşemeler vs. hoş detaylar

    Bmw118i test sürüşünden sonra volvoya uğradım. Performans olarak bmw daha iyi idi. Ama iç konfor olarak volvo daha premium hava verdi

    Volvo da tek gözüme batan nokta direksiyon boyutu ve konsoldaki düğmeler vs



    Şu anda kafam baya karıştı ikisi arasında git gellerdeyim 🙂



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi crazy frog -- 21 Ağustos 2017; 21:14:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • crazy frog kullanıcısına yanıt
    Direksiyonu ben de beğenmiyorum. Bmw performans olarak daha iyi gelmedi bana. Zaten iki aracın 0-100 değerlerinde v40 daha iyi. Ama arada büyük bir fark da yok. Zaten premium c segmentinde uçurum farklar yok. Bmw'nin direksiyonunu daha çok beğenmiştim. İç mekan kalitesi , iç mekanın dar olması ve donanım eksikliği(cc bile yok) zayıf yönleri. Bence v40 118i'ye göre daha iyi bir araç. Ancak 118i de kesinlikle güzel bir araç. Arkadan itiş için bile alınabilir. Hayırlısı...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende benzinliden dizele gecmeye karar verdim o yuzden CC bakiyorum fakat bugun XC 40 i incelerken bir kac yeni V40 fotograflari gordum o yuzden simdilik V40 dan biraz geri cektim kendimi . Bmw bence segmentin en kaliteli ic mekanina sahip tabi bunda ic mekaninin diger modellerin abilerine olan benzerliginin cok daha fazla olmasindan kaynaklaniyor bana gore . Benzinli bakiyorsaniz A serisine de bakabilirsiniz oda bence gayet hos tabi sadece amg paketi. Bmw de bir diger guzel tarafta aslinda burda ortaya cikiyor amg olmayan bi a serisi arac insanin gozune hos gelmezken m olmayan 1 serisi bence cok daha tatminkar duruyor.
  • crazy frog kullanıcısına yanıt
    Hele o siyah el fireni yok mu beni benden alıyor. XC40 da olmasın diye dua ediyorum.
  • Aracımın ilk 10 000 km bakımını yaptıracağım..Ankara da önerebileceğiniz yetkili servis var mı?
  • Arkadaşlar astra k dynmaic 1.6 dizel var bizde bu aracı düşünüyoruz T3 motorlu sizce nasıldır ?

    Aracın süspansiyonları sert mi konforlu mu küt küt mü ?
    Yakıt şehir içinde ne seviyelerde ?
    Yol,lastik,rüzgar sesi ne seviyede rafine bir sürüşü varmı bir Volvo kimliği yansıtıyor mu ?
  • 2017 v40 ins+elite paketi var. Süspansiyonları biraz serttir. Ama yol tutuşu çok iyidir. Rüzgar sesi 130km/h den sonra rahatsız edici olmasada içeri alıyor. Motor sesini almıyor. Alman rakiplerinden bir aşağı tarafını görmüyorum.

    Genelde ş.dışı kullanıyorum, aracımın km'si 5500 ve ortalama hızın 67km/h.

    Ortakama yakıt tüketimim ise 6.3lt/100km.

    Çok iyi de şanzımanı vardır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • evil2302 E kullanıcısına yanıt
    bugün v40 cc modelini inceledim ancak o uzunluğa rağmen yani bir station wagon olmasına rağmen bizim astradan dar bir bagaj ve arka diz baş mesafesi var gerçekten hayal kırıklığı yarattı biraz daha bagajlı ve arka kısmı daha rahat bir araç arıyorum. Aslında tarz olarak ne suv ne hb yani gla 200 gibi model arıyorum ama çeşitlilik yok bu hibrit düşündüğüm modellerde.
  • Evt arkası dardır, ama bunu bağımsız süspansiyonlara bağlıyorum....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arka park sesörünün sesi. çıkmıyor. ses ayarı açık olduğu halde.



    ön sesnsörün sesi geliyor neden çıkmaz



    hopörlerinün yerini bilen varmı arkanın?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar fikirlerinize ihtiyacım var,



    2018 model v40 Cross country(MY19) siparişi veriyorum.



    Araçtaki artı donanimlar aşağıdaki gibi,



    Cam tavan

    Dış tasarım kiti

    On park sensörü+oto park yardımı

    Arka kamera

    Navigasyon



    Toplamda 154.800 TL teklif verdiler.



    Sizce bu fiyat uygunmudur,Bu fiyata degermi.



    İlave eklemem gereken donanım varmı yada çıkarmam gereken.



    Navigasyon yararlimi



    Bu fiyata başka bir aracmi tavsiye edersiniz,



    Yardımcı olursanız sevinirim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oncelıkle Iyı gunler .

    Bence araçlarda navigasyon gereksiz sadece navi li olanlarda buyuk ekran oluyor oyle bir artısı oluyor. Nav yerine aracın Car Play yada Android destekli olmasına mutlaka bakın butun işlerinizi o halledecektir. Ayrıca bu araçların 2. eli düşük oluyor . Uzun yıllar binecekseniz daha saglıklı bir seçim olur. Şahsıma sorarsanız bu fiyatlara 2016 model 320i bulmak mümkün eğer temiz bir araç denk gelirse bence daha çok tatmin eder.
  • merhaba volvo beyin arızasından can hattı sıkıntı var iyi bir usta önerisi olan varmı izmit istanbul civarı..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.