Şimdi Ara

Volvo S90 Tanıtıldı: Özgür Volvo'nun Ezber Bozan Amiral Gemisi (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
43
Cevap
1
Favori
3.909
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sanat eseri gibi araba..

    Satılmaması için iki sebep olabilir, uçuk servis fiyatları ve ilgisiz satış danışmanları.. (umuyor ve biliyorum ki hepsi öyle değildir)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hamdi0555 -- 8 Haziran 2016; 1:47:37 >
  • Türkiye lansmanı yapıldı aracın. Dedikoduya göre 291bin TL'ye 230hp 2.0 D5 AWD yarı-otonom sürüş sistemleri mevcut olan dolu S90'ları showroomlarda göreceğiz.
  • şu an web sitesinde 291.000 TL ile başlangıç fiyatı var..

    Tasarım, araç vs. harika ama kusura bakmasınlar.. S80 2.0 dizel makine bile en son listelerinde tek ve gayet dolu bir paket ile 180 bin tl ye kapattılar..

    Yeni teknoloji, artan özellik vs derken arada 100 bin tl fark var..

    Günümüz iktisadi sistemi, üretimi ve tüketimi desteklerken bunun sürekli yenilenmesinin yanında fiyat avantajını da sağlar. Bu fiyat düpedüz kazık..

    Bu sözlerim 2.2 dizel vergisiden kurtulup 2.0 dizel motora geçtiği halde daha yüksek fiyatla araç satan mercedes içinde geçerli, daha kasa yenilememiş, ancak yenilediğinde benzer bir durumu yaşatacak olan bmw 5 için de geçerli..

    Bu araçta herşey harika olabilir (belki) ama fiyat çok yüksek..

    Ek olarak, volvo bayilerinin v40 gibi günlük kullanım aracının bakımı için dahi istedikleri servis bakım ücretlerini, bayilerin tavrını vs ele alınca bu memlekette neden VW denen markanın tutulduğunu servis sağlayıcısının tavrının burnundan kıl aldırmaz olduğunu daha iyi anlıyorum..

    Son olarak, bir aracı test amaçlı videoya çeken ve gereksiz yorumları ile aracın pahasını arttıran ve üç kuruşa reklam yapan insanlardan da nefret ediyorum..

    Neymiş efendim, "çok özel bir araç" mış, yok zaten bu marka," premium " muş.. Falan..

    Özgürce nefes almamış insanların düşünceleri bile çarpık oluyor..

    Neyse, gidelim youtube'da " road trip " ve " camping " videoları falan izleyelim..

    İyi seyirler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hamdi0555 -- 27 Temmuz 2016; 1:42:40 >
  • Türkiye'de güzel bir arabaya binmenin günah olduğunu hepimiz biliyoruz. Tabi ki fiyat pahalı, ne bekleniyordu ki? Hiçbir üretici bizim ülkeyi ön planda tutmuyor ve bu fiyatlara alıcı bulabiliyorlar. Bizi önemseyip indirim yapmaları mı bekleniyordu? Anlamıyorum.

    Maaşla çalışıp bir şekilde biriktirilen 300binTL'yi bir arabaya verecek insanın tercihi kendinedir ancak çoğumuz hemfikiriz ki bu gerçekten saçma bir harcama olur. Ben yollarda bu arabayı görmekten keyif alacağım. O sebeple Volvo haberlerini okumayı seviyor, gerçeğini görmeyi heyecanla bekliyorum.
  • “2020 yılı itibariyle yeni bir Volvo içinde kimse ciddi bir şekilde yaralanmayacak veya hayatını kaybetmeyecek” Volvo Cars

    bu görüşe kesinlikle katılıyorum. 2020 yılından sonra kimseye bu arabanın içinde bişey olmaz çünkü 320 bin liralık fiyatıyla hemen hemen kimseye satamayacağından kaza da olmayacak.
  • Türkiye Volvo için en ufak pazarlardan biri(malesef). Hem kullanıcı kitlesi hem de vergiler sebebiyle ülkemize pek hitap etmiyor. ABD başta olmak üzere diğer ülkelerde yaptıkları satışlar onlara çok çok yetecektir merak etmeyin:)
  • ....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi joliva -- 21 Ağustos 2016; 1:24:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel ama parasının karşılığı değil..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün S90 test ettim. İzlenimlerimi sizlerle paylaşayım, vardığım sonuca sevineceksiniz diye düşünüyorum :)

    Araç tam bir dizayn harikası. İç ve dış kullanılan malzeme kalitesi çok iyi. Bowers Wilkens ses sitemi de çok güzel. Gerek gösterge ekranı, gerekse konsoldeki ekran hoş ve güzel. 235bglik 2000cc yeni D5 motor da çok güzel. Gayet atak. Eski 2400cclik D5'i aratmıyor.

    Açıkçası olumlu yazacağım şeyler bu kadar. Olumsuz yönlerine gelince: aracın koltukları şu ana kadar oturduğum Volvo koltuklarına hiç benzemiyor. Üstelik bunlar üst seviye koltuklar, sadece delikli değildi. Koltukların hacmi küçülmüş ve sertleşmişler. O meşhur çok rahat Volvo koltuğu kavramı kalkmış. Bu koltuklar günümüzde E, CLA ve CLS serisi Mercedeslerde var. Mercedestekilerden çok az daha rahat ama hepsi bu. Buna trendi yakalamış da diyebiliriz elbette! Ancak tekrar pahasına: daha önce oturduğum Volvo koltuklarının hepsi bunlardan daha rahattı.

    Aracın iç mekanı da küçülmüş. Karşılaştırmayı S80'e göre yapıyorum. O salon salomanje S80 artık tarih olmuş. Tavan daha basık, hareket alanı daha dar. Yeni dizayn anlayışı da bence hareket alanını daraltmış; çok fazla girinti çıkıntı var kabinde. Aynaların, ön ve arka camların görüş açısı açısından da bu ana kadar bindiğim en dar açıya sahip Volvo! Ayrıca hatlar da önceki Volvolarla kıyaslandığında keskinleşmiş. Bu alanda da güncel trendi yakalamış ama konfor pahasına. Hem aile hem makam aracı S80 yerine bence sadece makam aracı olabilecek bir araç gelmiş: kabin karizmatik ama ailecek dolup uzun seyahat yapılacak gibi değil.

    Bagaj büyük ama derinliği çok değil. Bir üst sınıfta olmasına rağmen litre olarak S60 I, S40 I'in bagaj hacmine sahip mi emin olamadım.

    Aracın süspansiyonları da önceki Volvolara göre sertleştirilmiş. Bunda 20lik jantların etkisi de olabilir.

    Aracın burnu çok uzun geldi bana. Bunda çok pahalı bir aracı kullanıyor olmaktan kaynaklı tedirginliğimin etkisi de olabilir.

    Araca inmek ve binmek de şimdiye kadarki Volvolara göre daha zor. Araç alçalmış ve kirişler de o kadar genişlemiş ki sol ayağı (sağ koltukdakiler için sağ ayağı) epey bir geniş açıyla yere koyabilmek gerekiyor ki inebilesin. Bacak mesafesi kısa olanlar için sorun olabilir (ki bayide araç bakanların çoğu kısa boylu ve göbekli idi). Geniş kirişler elbette daha fazla güvenlik demek ancak bu da konfor pahasına olmuş.

    Sonuç: Çok daha güvenli, günceli yakalamış, kanımca sınıfında şu an rakipsiz bir araç yaratılmış. Rakipleri Volvo'ya yetişene kadar bu araç iyi satar diye düşünüyorum. Müstakbel müşteri kitlesindeki değişim Volvo'ya kar olarak döner. Ancak daha önce Volvo adına bildiklerimizden güvenlik hariç gerisine veda edilmiş. Bu araç sonrası yeni XC90'a da baktım. O daha ferah, delikli deri koltukları daha rahat ama genel konsept aynı. Daha sonra S60 Cross Country, S60 vs bindim bayide: Volvo'ya bindiğimi hissettim. S60 I, S80 I ve II, XC90 I, XC60 I'ler ile karşılaştırmıyorum bile. S60 II bile Volvo kalıyor bu aletlerin yanında.
  • hesheit üstad teşekkürler paylaşımın için. daha bugün müzelik kondisyonda bir S60-1 T5'in koltuğundaydım ve içimden eskilerin çok farklı olduğunu düşünmüştüm.
  • s90 ne zaman tr de yollara çıkacak?
  • yasinozkan Y kullanıcısına yanıt
    290 bin tl fiyati alacak misin?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Volvo'nun şansı yaver gidiyor. S90'nın rakibi olarak yenilenen E serisinde S90'a üstün pek bir özellik yok. Üstelik S90 daha pahalı. Bu klasmandaki müşteri için S90 almak için ek gerekçe!

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • S90 daha pahalıysa nasıl bir gerekçe bu, anlayamadım?
  • Hayatında Volvo binmemiş, Volvo'ya ilgisi de olmayan insanların altında XC90 görmeye başladım. Benim gözlemlerim bunu şöyle açıklıyor: Şahıs iki şeyi arıyor; şekil araç ve herkesinkinden pahalı araç. XC90 da S90 da bu duyguyu tatmin eder durumda.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hesheit üstad, Mercedes'in 4 çeker, benzer donanımlı ve güçlü dizelleri S90'dan pahalı. Ama değindiğin noktaya katılıyorum.
  • İç ve dış tasarım olarak gerçekten çok etkileyici bir araç olmuş.

    S 90 için D4 ve T6 motor seçenekleri satışa sunulmuş. D4 312 bin, T6 353 bin liste fiyatları var. acaba ilerleyen zamanlarda T3 de gelir mi.
  • Bir ay kadar önce yurtdışında 30dklık bir seyahat imkanım oldu S90 ile. T'deki test sürüşüm ile izlenimlerim aynı. Volvo derhal eski rahat Volvo koltuklarına geri dönmeli. Segment atlayıp koltuk konforundan düşmek çok saçma. Üstün olduğu bir alanı rakiplere kaptırmak da saçma!
  • Kesinlikle katılıyorum. Çok iyi bakılmış 2003 bir S60 T5 ile 6 saat yol yapma fırsatı buldum yıllar sonra. Benzeri yok.
  • Sen bilirsin Volvo, A4'ün konfor koltukları senin S90'nınkilerden daha rahat, bilgine.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.