Şimdi Ara

Volvo S70 2.0 T5 1998 ? (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
124
Cevap
2
Favori
48.085
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hız icin değil aslında, genel olarak üst seviye insanlar icin uretilmistir, tıpkı patronlar Yada bakanlar gibi. Bu sebepten ötürü hız konfor ve güç birlestirilmistir
  • evet orta yaşlılara demek biraz yanlış olur=)bende genç bi S70 hastasıyım 2.0 T ve T5 iki motor seçeneğinide uzun yıllar kullandım şu an hala T5 kullanıyorum ve kesinlikle denildiği gibi özellikle hız ve güvenlik konusunda eline su dökecek bi araç daha bilmiyorum heleki bu fiyatlara alınabilecek bi araç daha yok...ilk alındığında temiz olup olmamasına göre bazı sorunlar çıkartsada 2 3 milyar harcayıp sorunları halledildiği zaman inanın içinden inmak istemeyeceğiniz bi aracınız oluyor =)ve yolda ki duruşunu söylemiyorum daha insanlar ışıklarda hareket edemeden 60 70 gbi bi hıza ulaşıp ve o hızlarda aracın otomotik vites olmasına rağmen lastiklere hala aşırı güç aktarmasıyla patinaj çekmesi anlatılmaz yaşanır diyorum sadece=) düz vitesini hiç kullanmadım ama onun bundan çok daha fazlasını bile yapabiliceni biliyorum=)
  • beyler uzun yolda bu aracın fazla yaktığını duydum 8lt değil de 10 lt civarı dğru mu??? 100 km sabit hızda kaç yakıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mfymfy -- 13 Ocak 2011; 14:34:05 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MCY 06
    evet orta yaşlılara demek biraz yanlış olur=)bende genç bi S70 hastasıyım 2.0 T ve T5 iki motor seçeneğinide uzun yıllar kullandım şu an hala T5 kullanıyorum ve kesinlikle denildiği gibi özellikle hız ve güvenlik konusunda eline su dökecek bi araç daha bilmiyorum heleki bu fiyatlara alınabilecek bi araç daha yok...ilk alındığında temiz olup olmamasına göre bazı sorunlar çıkartsada 2 3 milyar harcayıp sorunları halledildiği zaman inanın içinden inmak istemeyeceğiniz bi aracınız oluyor =)ve yolda ki duruşunu söylemiyorum daha insanlar ışıklarda hareket edemeden 60 70 gbi bi hıza ulaşıp ve o hızlarda aracın otomotik vites olmasına rağmen lastiklere hala aşırı güç aktarmasıyla patinaj çekmesi anlatılmaz yaşanır diyorum sadece=) düz vitesini hiç kullanmadım ama onun bundan çok daha fazlasını bile yapabiliceni biliyorum=)

    Mercedes kullanmış bir arkadas vermiştim s70 i kullanması icin " abi bu cok farklı bir olay ya, araba resmen kaçmak istiyor, ben böyle bir sey görmedim dedi" birde öyle bir cekis gücü var ki gaza bastığın gibi araba seni koltuğa atıyor, otomatik vitesli benim araç en dik yokuşda bile 70 i vuruyorum :d tabi motorun o anda ki kukremesi beni bitiriyor :)




  • Petrolün ucuz olduğu dönemde turbo motorlarla üretilmiş, otomobil piyasasındaki rekabetin bugünkü kadar yoğun olmadığı bir döneme ait olduğu için de malzemesi bol kullanılmış keyif aracı.
  • S70 VOLVO T5 ÇOK GÜZEL Bİ VOLVO MODELİDİR EN AZINDAN 99 VE ÜSTÜ S70 LERE GÖRE DAHA SORUNSUZDUR AMA YAKITOLARAK 99A ORANLA DAHA FAZLA YAKAR BİLGİNİZ OLSUN SAGLAMLIGA GELİNCE TARTIŞILAMAZ BİLE 99VEÜSTMODELİNDE GAZKELEBEGİ VE ŞANZIMANLARI BAYAGI SORUNLUDUR 98İN BÖYLE PROMLEMLERİ YOKTUR
  • bizhy çok doğru söylüosun aynen öle ve yaşamayan cidden bilemez bunu denemek görmek şart=)ailede babam dayım akrabalar filan kısacası benm dışımdakilerin çoğunda E 200 kompressor C 200 kompressor normal E 200 hepsinden var hepsinide kullanıyorum sürekli gidişlerini çok iyi bilirim fiyatlarıda bizim volvoların iki katı 3 katı tamam konforuna bişey diyemem sonuçta Mercedes konfor araci çok keyif verio kullanımı içinde olmak ama şu kadarını söyleyim hız ve güvenlik konusunda hiçbiri eline su dökemez volvoların ve tabikide özellikle S 70 T5 lerin=)uzun yolda da normaldede giderken yanlarından sadece bişeyin geçtiğini görebiliolar o kadar=))
  • bu aracın 0-100 ü nasıl????
  • Youtube da var videolar 110 Yada 120 olması lazım 10-11 saniyede çıkıyor 0 km den
  • teknik detaylarında T5 lerin 7.7sn 2.0 T lerin ise 8.9 sn olarak gözüküo ama benm kendi ölçümümde otomotik vites olduğu için 9-10 saniyeyi buluo en fazla.düz viteslerinki fabrika verilerine biraz daha yakındır.
  • 9-10 saniye biraz fazla değilmi 225 beygir araba için. 1.6 arabaların bazılari bile 10-11 saniyede 100km hıza çıkıyor.


    o zaman 225 beygiren önemi nerde kaldı. yani ben bu araçla kapışabilecek miyim anlamadım. mesala passat 1.8T 150 hp'nin 0-100 ü 8.5 sn ben bu aracı otm viteste geçemeyecekmiyim
  • bu arada youtube tan baktım s70 lerin bazıları 5sn de 100 e çıkıyor. en fazla 7-8 saniyelerde 100km yi görüyorlar.

    yanlız bu videolar türkiyede çekilmemiş. yurt dışına farklı bir kombinasyonla gitmiş olabilir???kafam karıştı.
  • Hayır kesinlikle öle bişey değil yani 225 beygir ve 310 Nm tork var ve bu gücü araç yola çok güzel aktarıyor ama volvoların otomatik viteslerinin özellikle kötü bir yani kalkışda beklenen performansı gösteremiyor çünkü bu aracın özelliği turbo beslemesinin olması turboda yaklaşık 2500 2700 devirde açılmaya başlıo 4000 devirden sonra tüm gücüyle çalışıo ve sürücüyü koltuğa yapıştrıo...passat 1.8 T yi sormuşşsunz o araç 150 bg 210 Nm de torku olan bi araç birebir denemesinide yaptım düz vitesti passat kalkışta burnunu uzattı kısa bi süre önde gitti ama T5 2700 deviri geçip turboyu açtığı anda aynada passatıda 1.8 ide kalmadı bunu söyleyebilirim...kalkışda anında uzamak önemliyse senin için dediğim gbi bu araçlar ilk anda fırlamıo herşey turboyu açtıktan sonra başlıo ama emin ol hatasını çabuk toparlıo dağıtıp geçio=)




  • youtube daki videolarıda biliyorum evet dediğin şekilde çoğu 5 snde çıkıo ama onların çoğu orjinal T5 değil turbosuyla motoruyla oynanmış daha yüksek beygir ve güç üreten modifiyeli volvolar genellikle...bazılarında zaten yazıo 345 beygir 490 Nm tork filan diye onlar öle 4 5 saniyede çıkabilio...bide benim dediğim 9-10 saniye ekonomik modda kullanımda çıkış süresi 0 dan 100 e. spor moda alarak bunu hiç denemedim passatı geçerken filanda araç hep ekonomide ve tüpteydi..eğer aracı spor moda çeker bide benzine geçirrsen fabrika verisi olan 7.7 -8 saniyeyi yakalıycana inanıyorum=)
  • bu modların anlamı ne? spor ekonomi ve kış şanzımanı diyor aralarında tam olarak ne fark var.
  • ekonomi normal her zaman kullanılan mod burda vites değişimleri normal devirlerde oluyor aracı fazla zorlamadan ve yakıt olarak da adından da belli en az yaktığı mod..kış moduna zaten vitesi 3 e yada L konumuna çektiğinizde otomatik olarak kendi geçio ve kaymaması için aracın yüksek devirde ve düşük vitesde kalmasını sağlıyor...spor modu ise akıllara zarar bi mod zaten araç yakıtı çokmu yakar eder demio bütün viteslerde aracın maximum güce ulaşmasını sağlıo yani buda toplamda 8000 devir göstergesi olan bu araçta her vitesi 6500 7000 e kadar dayayıp orda vites değiştirmek oluo 225 beygir gücü bu moddayken araç her durumda aktarıyo ve zaten hissediosunuz farkı çok rahat...ama ben senelerdr bu aracı kullanıyorum ve arkadaşlarımın tanıdıklarımın sayamıycam kadar çok aracıyla denedim öle bi passat 1.8 T yada nebilim bi kompressor mercedesler yada bmw nin motoru 2000 2300 cc olan 3 yada 5 serileri için filan gerek bile duymadım spor düğmesine basmaya...ekonomik modda ve tüpteykende yanından uzayıp geçtiğim çok oldu arkadaşlara tüpte dediğimde zaten inanmadılar bile ama öleydi=)




  • geçenlerde bi kere unutmuyorum bmw 3.30 sanıodum spora geçtim ama araç yanımdan uzayınca farkettim orjinal M3 müş saygı duyuyorum dedim çekildim=)çok aşırı bişey karşına çıkmadığı sürece gerek duyulmuo pek yakıtıda düşünerek ekonomide gitmek çok daha mantıklı gelio bana=)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MCY 06
    geçenlerde bi kere unutmuyorum bmw 3.30 sanıodum spora geçtim ama araç yanımdan uzayınca farkettim orjinal M3 müş saygı duyuyorum dedim çekildim=)çok aşırı bişey karşına çıkmadığı sürece gerek duyulmuo pek yakıtıda düşünerek ekonomide gitmek çok daha mantıklı gelio bana=)

    Benzini iciyor mübarek :)))))
  • yol tutuşu nasıl bu aracın. birden aklıma geldi çünkü bende 2003 ca kasa (uzay diye de bilinen) opel vektra var. bilirsiniz. ağır ve oturaklı araba yol tutuşu ile beğenilir. ama bu araçta bile 170 te giderken iki elimle direksiyona resmen yapışıyorum. s70 te durum nedir.
  • 2003 astra ve vectra önceki araçlarımızdı sıfır almıştık ikisinide iyi bilirm vectra astraya göre tabi daha iyi bi yol tutuşuna sahipti ama bana göre volvo kesinlikle o konudada vectra gbi bi aracı aratmaz yeterince tatmin edeceğini düşünüyorum senide bizi ettiği gbi..ama bir mercedes yada bmw yle kıyaslamamı istersen yol tutuşu konusunda volvo bir adım daha geriden geliyor diyebilirim...170 le değilse bile 190 200 ile giderken direksiyona çok daha iyi yapışmayı gerektiriyo volvoda ama mercedes,bmw gibi bi alman o hızlarda bile virajlara girdiği gbi rahat çıkabilio yada volvoda gerektirdiği kadar direksiyona yapışmayı gerektrmio...
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.