haklısınız fiyat politikası ülkemizde bir problem bir çok araçta görüyoruz bunu sanki satmamak için çalışıyorlar dediğiniz gibi indirimi önceden yapsalar farklı olabilirdi
quote:
Orjinalden alıntı: raifkokten
quote:
Orjinalden alıntı: feanorringeril
-Kötü araba değil, güzel araba. Ama kaybettiği noktalar da bir o kadar fazla, çok duygusal yorumlar var bu konuda sanki. Madem o kadar güzel arabaydı, neden almadınız biriniz dahi bu arabadan soruyorum forum üyeleri : ) ? Demek ki bir eksiği vardı, tercih etmediniz. Şimdi bu duygusallık neden? Passat' ın da o fiyata hatırı sayılır sunduğu donanımlar var, İnsignia' nın da var, X modelin de var, Y mdoelin de var. çok iddialı sözlere gerek yok, her araba güzel; fiyattan haber verin. -Teknolojik altyapı olarak yaşlı bir kasa olmasından ötürü oldukça geride, tasarım olarak Volvo ailesindeki abileri ve kardeşleri arasında en demode görünüme sahip, süspansiyon ve amortisör sistemi segmentindeki rakiplerinin yanında hiç konforlu değil, kullanılan parçalar dayanıklı fakat iç mekan kalitesi vasat, bir grafik bilgi ekranı dahi bulunmuyor kokpitinde; bunlar hep yaşlılık belirtileri ve güzel araba da olsa, tercih edilmeme sebepleri. Piyasaya ilk girdiğinde çok iddialı, çok prestijli bir modeldi fakat çok zaman geçti.
Satılmamasının en büyük sebebi Volvo nun yüksek fiyat politikası Geçen sene aynı arabaya 40 bin euronun üzerinde para istiyorlardı. Yoksa euro 1.7-1.8 iken 32bin euroya S60 verselerdi şimdikinin 2 katı araba satarlardı. İkinci en büyük sebebi motor dezavantajı.En düşük motor 2000cc,onda bile dizel seçeneği yok.2000cc benzinli araba ne kadar satılır orası malum,sınıf birincisi Passat ın bile çok azdır.D sınıfı araba için ülkemizde mutlaka 1.6 motor seçeneği hatta dizeli şart. Gerisi servisin az olması,kötü ikinci el(Dod da 2005 model s60 2.0 t vardı.km de 35 bin civarıydı,15.250 euro etiketi vardı hemen satıldı,yüksek fiyat koysalar aylarca sürünürdü) Kokpit konusunda katılmıyorum,Volvonun kokpiti sade fakat herşey yerli yerinde ve işlevseldir
quote:
Orjinalden alıntı: okanttnc
quote:
Orjinalden alıntı: crazyarif
quote:
Orjinalden alıntı: sensizimgonulcelen
quote:
Orjinalden alıntı: crazyarif
240'la giderken arka sağ lastiği patladığında içindeki insanların burnunu bile kanatmadan durmayı başaribelen bir araba...
lastik t sınıfı kış lastiği olduğundan patladı... ama araç ağırlığı ve güvenlik donanımı sayesinde güvenle durdu, yer istanbul-ankara otobanı kamil koç'ların mola verdiği tesisin önü, araba da rtük başkanı zahid akmanın bir önceki makam aracı olarak kullandığı araba...
passata bunun yanında araba bile demem ben
VOLVO KALITESI VOLVO GUVENLIGI
araçta fabrika çıkışı kule gergisi ve helezon bulunmaktaydı, yol tutuşu için ekstra modifiye vardı ama orjinal modifiye, telefon falan herşey var zaten içinde ama kuzenin oradan sağ çıkmasında volvo kadar kendinin de katkısı var, panik yapmadan frene ya da gaza basmadan, direksiyonu bile sıkmadım diyor araba istediği yöne gitsin diye, seke seke 70'e kadar indim o anda frene asıldım artık dedi. arka stop, tampon, çamurluk, jant... hepsi değişti
ama bir vw passatın 240'la giderken arka sağ lastiği patlasa neler olacağını düşünemiyorum bile
Ustat o hizlarda yapilan kazalarda , soforluk falan hikaye...
Allah korumus denilecek tek laf bu
Guvenlikte bir yere kadar.
walla başka birisinin allaaaaaahhhh dyerek frene asılacağı bir durum bence, ya da panik halinde sağa geçmek istemek falan, ama allah'tan önde arkada araba da yokmuş, tabi ki de allah korumuş yaa önce allah sonra volvo diyelim
gerçekten güzel araba mutlaka değerlendirmek gerek bu bir fırsat bence kredi oranları nasıl acaba
Valla HayaLimdeki Araba Diyebilirim Ne Zaman Bi Volvo Görsem İçim Gidiyo
Kapı direklerinin govdeyle aynı renk olması dısında cok guzel bir araç :)
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme