Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (837. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
19.612
Cevap
155
Favori
1.401.996
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 835836837838839
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • haacar kullanıcısına yanıt
    T4 varmis arkadaşta bir sonraki ay gidecek bilgi verirse dönerim bende foruma

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • kaskodan sağ farım değişti, araç 2015 d2 advance model. farın aydınlatması çok az artı olarak araç yükseklik ayarını ve dönüşlere duyarlılığı kendi ayarlıyordu ancak yeni takılan farda bunlar çalışmıyor. yazılımsal bir ayar mı yapılması gerekir ya da takılan far mı bozuktur. teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: filtiarn

    arkadaslar mrb 2011 v60 t4(120binKm) aracim var forumda takip edenler olmustur uzun zamandir yag eksiltme/yakma mevcuttu. yag kacagimin buyuk bolumu kulbultor kapagi denen yerden basit bir conta eskimesi yuzunden oldugu anlasildi degisimi yapildi yaklasik 700 tl. daha sonra yag eksiltmenin devam ettigi goruldu.

    turbonun hava borularinda bol miktarda yag goruldu turbonun degismesi gerektigi hatta moturun yag yakiyo olabilcegi soylendi yetkili serviste fakat arastirmalarimda pcv yani karter havalandirmalarinin direk enjeksiyonlu araclarda belli km sonra tikanabildigi veya arizalandigini okudum ve sorunun bundan kaynaklanabilecegini dusunerek degisim talep ettim ve bingo oil trap(karter havalandirmasi) komple yag icinde ve degisti iscilik dahil 1000 tl bu esnada myst denilen yag temizligi yaptirdim.

    Tesadufen basincli temizlik malzemesinin fren vakum pompasinin turbo vakum cikisindan sivi geldigi tespit edildi ayni zamanda turbo akcuatorlerine giden kisma yag basiyormus. degisim ici 2400 tl talep ettiler. bende bu parcayi fordtan bulmaya karar verdim fakat trde ne volvoda ne fordda bu parca yok mecburem cikma aldim. yag bakimlarim icin motul 5w30 power racing ester yag ve sanziman yagi olarak motul multi dctf aldim yaklasik olarak ikisi 2x2lt ester yag ve 7litre sanziman yagi 560tl. 80bin bakiminda degisen castrol transmax dual ile kiyasladigimda vites gecisleri ve kararlilik sifir arac gibi oldu.

    T4 araclarda yag eksiltme veya yakma sorunu olan arkadaslara insallah referans olur. ayrica valf uzerlerinde cok fazla kurum vardi(direk enjenksiyon araclarin bir numarali sorunu) sokmeden temizleme yontemlerini ariyom bilgisi tecrubesi olan paylasirsa sevinirim. iyi gunler herkese
    Hocam şu MYST denilen işlemi diğer Peugeot aracımın bakımında motor temizliği olarak bana da kitlediler. Siz bu işlemden sonra ses veya performans olarak bir anormallik sezdiniz mi? Sanki araç daha uğultulu bir şekilde çalışıyor. Yakıt tüketimine olumsuz bir etkisi olup olmadığından da şüpheliyim. Hatta bu işlemi anlatan bir kitapçık vardı bekleme salonunda. Fotoğrafını çektim. Aydınlatıp deneyimlerinizi yazarsanız sevinirim. İyi bayramlar.



     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    mrb daha gurultulumu calisiyor pek emin degilim sanki yuksek hizda biraz daha tok bi ses var fakat audi servis muduru olan bi arkadasin tavsiyesi uzerine yaptirmayi kabul ettim iki defa motorubtertemiz yaptigi asikar. arac uzerinde kulbultor kapagi degisimi, karter havalandirmasi vs yaptirdigim icin gerekti. ayrica yag eksiltme hatta frenlerimin bile tam tutmadigini myst sayesinde bulduk:)) 2011 model s60/v60 t4 arac sahipleri fren vakum pompalarini kontrol etsinler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: filtiarn

    mrb daha gurultulumu calisiyor pek emin degilim sanki yuksek hizda biraz daha tok bi ses var fakat audi servis muduru olan bi arkadasin tavsiyesi uzerine yaptirmayi kabul ettim iki defa motorubtertemiz yaptigi asikar. arac uzerinde kulbultor kapagi degisimi, karter havalandirmasi vs yaptirdigim icin gerekti. ayrica yag eksiltme hatta frenlerimin bile tam tutmadigini myst sayesinde bulduk:)) 2011 model s60/v60 t4 arac sahipleri fren vakum pompalarini kontrol etsinler.
    Fren vakum pompası sıfır bende var hocam lazımsa görüşelim. Bende başka bir arıza için almıştım arıza sebebi vakum pompası çıkmayınca elimde kaldı. Aslenda arıza fren vakum pompası diyen adamdan almak laxım parasını ama neyse :)

    Edit: ürün parça no CM5G-2A451-GB



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fsnn -- 16 Haziran 2018; 1:45:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüm Volvo severlerin Ramazan Bayramını en içten dileklerimle kutluyorum...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aya

    aracın aküsünü, cep telefonunuzun bataryası gibi düşünün. sonuçta her şarj/deşarj döngüsü, akünün total ömründen yer. dolayısıyla evet elbette ki, farları açık unutmak, teybi açık unutmak vs. gibi herhangi bir sebeple aküyü zayıflatıp ya da bitirip sonra şarj etmek de akünün ömründen bir parça götürür. ama bu, toplam ekonomik ömrü içinde çok ciddi bir pay tutmaz. aküde fiziksel ya da kimyasal bir sorun çıkmadığı sürece akünün toplam ekonomik ömrü, üretimde kullanılan malzemelerin de kalitesine bağlı olmakla birlikte üç aşağı, beş yukarı bellidir. bu ömür içinde aküyü çok defa şarj/deşarj döngüsüne sokmak ya da bu döngü sayısını az tutmak terorikte ömrü etkilemekle birlikte pratikte ciddiye alınabilecek kadar önem arz etmez.

    yine cep telefonunuzdan örnekleyin; aynı zamanda satın alınan 2 aynı telefondan birisinin diğerine göre daha fazla şarj/deşarja tabi tutulması, daha az döngüye giren telefona göre batarya ömründe fark etse etse 5-6 ay gibi bir şey farkeder. dolayısıyla "aman akünün ömrü uzun olsun, o nedenle daha az akü zayıf uyarısı alacak önlemler alalım" diye çok da kasmamak gerek. "zayıf akü" sorun değildir, tamamen biterse sorun olur ki, o da yolda kalmak, takviye çözümü aramak gibi bir soruna sebep olur. yoksa, 5 yıllık ekonomik ömrü olacak bir akünün ömrü, 3-5 defa "zayıf akü uyarısı" verdi diye 2,5-3 yıla düşmez.

    şu an bu mesajı yazdığım laptop'ım 2014 model bir mac air. batarya datalarına bakıyorum, 4.4 yaşında olduğu, 661 defa şarj döngüsüne maruz kaldığı ve buna rağmen genel sağlığının %82'de olduğu bilgisi veriliyor. yani elbette ilk günki gibi değil, öyle olması da beklenemez ama sonuçta bariz bir sorun yok ve daha uzun yıllar gider. araç akülerini de böyle düşünebilirsiniz...

    Alıntıları Göster
    Teşekkürler hocam, her zamanki gibi detaylı ve güzel açıklamala olmuş




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aknasmub

    Tüm Volvo severlerin Ramazan Bayramını en içten dileklerimle kutluyorum...
    Geçmiş Ramazan Bayramınız kutlu olsun...
  • Ses Tanıma Fonksiyonunu kullanan arkadaşlar var mı acaba? Aşağıdaki videoyu ve açıklamaları takip ettim, ancak direksiyon üzerindeki ilgili fonksiyon tuşuna ne kısa, ne de uzun basmama rağmen göstergelerde herhangi bir simge veya uyarı göremedim. Acaba belli bir modelin üzerinde ya da ek paket olarak mı geliyor bu özellik? Bir de direksiyonun üzerinde bu simgeye ait butonun alması bu fonksiyonun arabada olduğunu gösterir mi? (Araç 2016 model S60T3)

    https://www.volvocars.com/tr/support/article?id=55786fcc38b784bec0a8015179a597c3



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jhudaverdi -- 19 Haziran 2018; 1:49:15 >
  • jhudaverdi kullanıcısına yanıt
    Ses tanıma Türkçe dilini desteklemiyor. İngilizce yaparsanız çalışacaktır...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evil2302

    Ses tanıma Türkçe dilini desteklemiyor. İngilizce yaparsanız çalışacaktır...
    Hocam onu da düşündüm ama araç yarım kontakta iken de, çalışır durumdayken de o tuşa uzun süre basılı tutmama rağmen (5 sn civarı) herhangi bir menü veya uyarı görünmesi gösterge ve radyo ekranında. Araç desteklemese o buton olur muydu acaba? Bazı butonlar hazırda var ama emin olamadım. Ne dersiniz?
  • Arkasalar merhaba ! S60 d4 181hp 8 ileri aisin şanz. kullanan arkadaşlara bir sorum olacak ! 2014 model 65 bn km de .araç



    Sport ( S ) modda araç vites değiştirirken 6 dan 7 ye yada 7 den 8 e , 4200 - 4500 devir bandı aralığında üst vitese geçerken , aracı hafif çekip bırakması , hoplatması sarsması normal mi sizce ? Yaklasık 160 km / h hızlarda oluyor.



    D modda sorun yok , sehir içi dur kalklarda sorun yok , şanzıman yağı motul multi atf ile değişti.



    Bir kaç yetkili servise sordum bu normal dendi. Bir özel servis araç ekonomi ayarlı şanzıman yük altında böyle çalışması normal dedi...



    Yalnız d modda devirbandı 4000 i geçmediğnde cok yumuşak normal bir şekilde geçiyor, yüksek hızlardada sorunsuz. Her hızda. Şehir içinde filan hiç bir sorunu olmadan çalışıyor.

    Noluyorsa s modda 4200 - 4500 arasındaki durum bu !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tosi -- 20 Haziran 2018; 15:31:17 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • tosi T kullanıcısına yanıt
    Serviste kalibrasyon yapıldımı peki ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EfsaneFocus

    Serviste kalibrasyon yapıldımı peki ?
    Evet bunu onutmuştum yetkili sevrvis yaptı fakat trafik oldugu için istanbulda yarım yağlak yapıldı.



    * daha öncede 120 130 kmde de yapıyor du o gitti , sanırım bunu aracı her hız ve vitesdemi yapmaları gerekiyor bilemiyorum. Ama iki kişi oluyor araçda birinde pc vardı.trafik fazla müsade etmiyor yaptık ama dendi.



    * tabi kalibrasyon ne işe yarıyor bir bilgim yok açıkcası ! Bir daha mı yaptırsam evo da filan?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  •  'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'

    https://www.volvocars.com/intl/cars/new-models/s60/trims/inscription

    MTV, ÖTV gibi saçmalıkların olmadığı, devletin vatandaşına müşteri gibi bakmadığı yerde yaşayanların gözü aydın. S60 yeni kasa geliyor.




  • 2017 S60 T3 aracın yağ durumunu yol bilgisayarından bir türlü göremiyorum ne yaptıysam olmuyor T2 den seçiyorum yağ durumunu ama aktif olmuyor yardım lazım birde vites çok sert D den P ye alırken resmen güç vermek lazım sizinkilerde öylemi golf dsg den geçtim S60a dsg resmen tüy gibiymiş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beynemaz



    https://www.volvocars.com/intl/cars/new-models/s60/trims/inscription

    MTV, ÖTV gibi saçmalıkların olmadığı, devletin vatandaşına müşteri gibi bakmadığı yerde yaşayanların gözü aydın. S60 yeni kasa geliyor.
    satış temsilcisi geçen ay bana 250 den başlar dolusu 280 bini geçer demişti




  • Yeni s60 2019 için resmi tanıtım videosu yayınlandı arkadaşlar, çoğumuz için güzel bir hayal olabilir belki ama ben beğendim beklediğimiz gibi s90 hatlarında kompakt bir araç olarak karşımıza çıktı.



    https://youtu.be/5gwxUp80UN8



    Bu arada kendi s60 D2 aracımı bu hafta kavrama değişimi için Bursa Arkas servise bıraktım yedek araç olarak 2017 s90 d4 verdiler 3 gündür bende duruyor keyifle biniyorum müthiş bir tecrübe oldu benim için şimdiden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beynemaz kullanıcısına yanıt
    Müthiş bir tasarım, dört dörtlük...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cdd1907

    2017 S60 T3 aracın yağ durumunu yol bilgisayarından bir türlü göremiyorum ne yaptıysam olmuyor T2 den seçiyorum yağ durumunu ama aktif olmuyor yardım lazım birde vites çok sert D den P ye alırken resmen güç vermek lazım sizinkilerde öylemi golf dsg den geçtim S60a dsg resmen tüy gibiymiş
    Merhaba! Anahtarı yarım takın araç kapalı iken , start stop tuşuna basılı tutun 3 5 sn. Süre ile , sonra soldaki kolda cevirme halkası var cevirin o şekilde yag kontrolü yapabilirsiniz.



    * evet bnde d4 var , cok sert geciyor, bmw vw ile kıyas yapınca.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 835836837838839
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.