Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (764. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
19.603
Cevap
155
Favori
1.399.512
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 762763764765766
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • insane35 İ kullanıcısına yanıt
    Navigasyon için serviste navigasyon yazılımı yüklenmesi gerekiyor

    Bildiğim kadarıyla fiyatı 4-5 bin tl olması lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • EfsaneFocus kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun. Umarım en kısa sürede hallolur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün Volvo bayiinde yaşadığım bi olayı paylaşmak istiyorum. Geri görüş kamerasıyla ilgili bilgi almak için ankara Balgat Volvo bayiine gittim. Servisle görüştükten sonra girişte danışmada oturan hanımefendiye satıştan biriyle görüşmek istediğimi söyledim. Niyetim sürekli gözüme takılan 149 binlik s60 1.5 t3 araçla ilgili görüşmek ve takas imkanını konuşup arada çıkacak fiyatı öğrenmekti. Ciddi anlamda kafama yatacak bi rakam çıkarsalar arabaya meyillenecek durumdaydım. Çünkü fiyat motor ve performans olarak mantıklı bulduğum bi araç.

    Neyse lafı uzatmayayım, danışma bankosunda oturan hanımefendi ben yardımcı olayım dedi. Ben şu araç için takas durumunu görüşmek istiyorum satıştan biriyle dedim o da ısrarla ben yardımcı olayım deri. Ben de danışmanın önünde ayakta ablaya derdimi anlatmaya çalıştım aracımı takasa verip bunu alabilir miyim dedim. Bana takas yapmıyorlar dedi. Ben de serviste bu konuyu sorduğumu, takas imkanının olup satışla görüşmemi söylediklerini anlattım. Kadın zorla ben bi sorayım dedi ve aracımın model yılını km sini ve hasar durumunu sorup bi kağıt parçasına yazdı. Sonra danışma bankosundan kalkıp arka tarafındaki satış masalarından birine gitti. O esnada satış temsilcisi olduğunu tahmin ettiğim bi kadın geldi ve yardımcı olmak istedi. Ben diğer hanımefendi ilgileniyor dedim ama bu cevabıma şaşırarak buyurun ben yardımcı olayım dedi. Aynı durumu anlattım. Takas yapabiliriz buyurun şöyle masaya geçelim dedi ve tam masaya yöneldiğimizde diğer kadın showroomun diğer tarafından ben bakıyorum diye bağırdı. Sonradan gelen kadın ben ilgileniyorum dese de tekrar ben ilgilendim deyip yanımıza doğru geldi ve aracıma 95 bin değer biçtiklerini bu şartla takasa alabileceklerini söyledi. Ben şaşırdım haliyle çünkü 95 bin çok alakasız bir rakam. Emin misiniz diye sordum kadın öyle dedi. Ben bu rakamı galericiler vermez aracımın 30-35 bin aşağısını söylüyorsunuz dedim kadın zaten araç şu an çok satıldığı için elimizde fazla Yok takasa yanaşmıyorlar dedi. Ben de takasa almamak için bu fiyatı verip ben gideyim diye uğraşıyorsanız bu rakamı anlarım ama aksi takdirde yanlışlık yapıyorsunuz deyip ayrıldım. Bu esnada satış temsilcisi olup benimle ilgilenmeye çalışan kızcağız da şaşkın bi şekilde bakakalmıştı.

    1) Bu nasıl bi ciddiyetsizliktir ki bi şekilde 0 km bir araçla ilgili görüşmek isteyen müşteriyi danışma bankosundan ilgili yere yönlendirmiyorlar

    2) Benim aracımın donanımını bile tam sormadan nasıl 3 dkda böyle bi fiyatla karşıma çıkabiliyorlar

    3) danışmadaki kadının fiyat sormaya gittiği satışçılardan biri neden beni davet etmiyor da kafadan bi rakam söyleyip kovalamaya çalışıyor

    4) Gerçekten aracıma belirledikleri değer buysa kendi sattıkları araçların ne kadar değer kaybına uğradığınımüşterinin gözüne sokuyorlar, bu şekilde nasıl üst segment otomobil firması olacaklar

    5) İkinci el konusunda s60 ın nun kar edilecek değil biniciye hitap edecek ve bu aracı bileni mutlu edecek bir araç olduğunu biliyorum ama sonuçta koskoca Volvo, müşterisinin yüzüne senin 0 km aldığın araç 2 sene sonra yarı yarıya değer kaybeder derse Türkiye pazarında nasıl kuvvetlenecek ve müşterisini nasıl koruyacak?



    Bu yaşadığım olay açıkçası beni üzdü ve biraz uzun olsa da sizlerle paylaşmak istedim. Ortada çonbüyük bir ciddiyetsizlik var ve umarım yetkili birileri bunu görüp müdahale eder. Şirket politikası her zaman müşteriyi memnun etmek olmalı ve bu markanın bir aracına biniyorsanız firma sizde premium bir algı yaratabilmeli...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • insane35 İ kullanıcısına yanıt
    Öncelikle yaşadığınız bu olaya ben de üzüldüm. Bu bayi ve satış temsilcileri ile ilgili olarak Volvo genel merkeze şikayette bulunmanız bu kişilerin en azından bir daha böyle davranmamalarına sebep olacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • insane35 İ kullanıcısına yanıt
    Yaşadıklarınızı okurken beni sinir bastı. Bunlar nasıl işler böyle hiç mi disiplin düzen yok, insan bu tip şeyleri okudukça soğuyor gerçekten. İşin kötüsü şikayet de etseniz birşey olmazmış gibi bir his oluşuyor. Ama fiyat konusundaki düşüncem de şöyle ki, istedikleri fiyatı verirler ona birşey diyemeyiz, niye düşük fiyat veriyorsun diyemeyiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Volvonun daha kırk fırın ekmek yemesi lazım premıum lafta olunmuyor.Gittiğiniz bayiyi biliyorum bana da çok vasat gelmişti.Adamlar daha sattıkları araçtan bihaberlerdi.Araçlarına bakmamla çıkmam bir olmuştu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • insane35 İ kullanıcısına yanıt
    olayın akışında gelişen ciddiyetsizlik bir yana size veya volvoya özel bir durum değil malesef, tüm otomobil galerileri aracınız için benzer rakamlar teklif edeceklerdir, hatta aracınız başka marka olsa da bu böyledir, vergisiz şirket araçları haricinde şahsi araç galeride takasa girmek mantıksız zaten, en iyisi kendiniz satıp sıfır için pazarlık yapmak
  • Gerçekten Grup Volvo da bu ciddiyetsizlik var. Müşteri memnuniyetinden çok kendi kazanacaklarını düşünüyorlar.

    Fiyat politikalarıda aynı şekilde, hiç indirim yapmazlar. Sadece nakite %5 indirimleri var. Kredi kartına 2 taksite

    bile indirim yapmıyorlar. Yetkili servis olarak Arkas ı bir tık daha iyi, fakat 10.000 km de bir servise dünya para

    ödemekten bıktığım için yıllardır gittiğim özel volvo servisine gitmeye başladım. Çokta memnunum özel servisten.


    Ayrıca Arkas ta takas imkanı daha iyi Grup volvoya göre.
  • Fiyat konusunda tabi ki istedikleri fiyatı verebilirler ancak aracı sadece bayiye satmak istemekle o bayide satılan 0 km bir aracı almak için takasa vermek istemek farklı şeyler. Önceki iki aracım bmw idi ve Borusan dan da bildiğim kadarıyla eğer sıfır bir BMW almak için mevcut aracınızı vermek istiyorsanız daha iyi bir fiyatla değerlendirilir. Hele de bu takasa vermek istediğiniz araç bmw ise. Kaldı ki benim aracımın donanım özelliklerine göre galeri bile daha iyi fiyat veriyor takas yapmayacağı halde. Zaten buradaki konu fiyattan ziyade tutum ve kendi müşterisini koyduğu yer. Volvo nun sitesinden mail attım ama dönüş olmadı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni kasa (farın ortasında thor cekici şeklinde led olan) ne zaman satışa başlar, bilgisi olan var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba aşağıdaki videodaki ürünle ilgilenen varsa ban DM den ulaşsın. elimde 1 adet fazla var. Yurtdışından aldım çok kullanışlı. ben yazın kano kışın kayak için kullanıyorum.
    https://www.youtube.com/watch?v=aLLPqN2cHeM
    https://www.youtube.com/watch?v=x5pe6OAxf1o



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi real_daywalker -- 25 Kasım 2017; 12:59:34 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: insane35

    Dün Volvo bayiinde yaşadığım bi olayı paylaşmak istiyorum. Geri görüş kamerasıyla ilgili bilgi almak için ankara Balgat Volvo bayiine gittim. Servisle görüştükten sonra girişte danışmada oturan hanımefendiye satıştan biriyle görüşmek istediğimi söyledim. Niyetim sürekli gözüme takılan 149 binlik s60 1.5 t3 araçla ilgili görüşmek ve takas imkanını konuşup arada çıkacak fiyatı öğrenmekti. Ciddi anlamda kafama yatacak bi rakam çıkarsalar arabaya meyillenecek durumdaydım. Çünkü fiyat motor ve performans olarak mantıklı bulduğum bi araç.

    Neyse lafı uzatmayayım, danışma bankosunda oturan hanımefendi ben yardımcı olayım dedi. Ben şu araç için takas durumunu görüşmek istiyorum satıştan biriyle dedim o da ısrarla ben yardımcı olayım deri. Ben de danışmanın önünde ayakta ablaya derdimi anlatmaya çalıştım aracımı takasa verip bunu alabilir miyim dedim. Bana takas yapmıyorlar dedi. Ben de serviste bu konuyu sorduğumu, takas imkanının olup satışla görüşmemi söylediklerini anlattım. Kadın zorla ben bi sorayım dedi ve aracımın model yılını km sini ve hasar durumunu sorup bi kağıt parçasına yazdı. Sonra danışma bankosundan kalkıp arka tarafındaki satış masalarından birine gitti. O esnada satış temsilcisi olduğunu tahmin ettiğim bi kadın geldi ve yardımcı olmak istedi. Ben diğer hanımefendi ilgileniyor dedim ama bu cevabıma şaşırarak buyurun ben yardımcı olayım dedi. Aynı durumu anlattım. Takas yapabiliriz buyurun şöyle masaya geçelim dedi ve tam masaya yöneldiğimizde diğer kadın showroomun diğer tarafından ben bakıyorum diye bağırdı. Sonradan gelen kadın ben ilgileniyorum dese de tekrar ben ilgilendim deyip yanımıza doğru geldi ve aracıma 95 bin değer biçtiklerini bu şartla takasa alabileceklerini söyledi. Ben şaşırdım haliyle çünkü 95 bin çok alakasız bir rakam. Emin misiniz diye sordum kadın öyle dedi. Ben bu rakamı galericiler vermez aracımın 30-35 bin aşağısını söylüyorsunuz dedim kadın zaten araç şu an çok satıldığı için elimizde fazla Yok takasa yanaşmıyorlar dedi. Ben de takasa almamak için bu fiyatı verip ben gideyim diye uğraşıyorsanız bu rakamı anlarım ama aksi takdirde yanlışlık yapıyorsunuz deyip ayrıldım. Bu esnada satış temsilcisi olup benimle ilgilenmeye çalışan kızcağız da şaşkın bi şekilde bakakalmıştı.

    1) Bu nasıl bi ciddiyetsizliktir ki bi şekilde 0 km bir araçla ilgili görüşmek isteyen müşteriyi danışma bankosundan ilgili yere yönlendirmiyorlar

    2) Benim aracımın donanımını bile tam sormadan nasıl 3 dkda böyle bi fiyatla karşıma çıkabiliyorlar

    3) danışmadaki kadının fiyat sormaya gittiği satışçılardan biri neden beni davet etmiyor da kafadan bi rakam söyleyip kovalamaya çalışıyor

    4) Gerçekten aracıma belirledikleri değer buysa kendi sattıkları araçların ne kadar değer kaybına uğradığınımüşterinin gözüne sokuyorlar, bu şekilde nasıl üst segment otomobil firması olacaklar

    5) İkinci el konusunda s60 ın nun kar edilecek değil biniciye hitap edecek ve bu aracı bileni mutlu edecek bir araç olduğunu biliyorum ama sonuçta koskoca Volvo, müşterisinin yüzüne senin 0 km aldığın araç 2 sene sonra yarı yarıya değer kaybeder derse Türkiye pazarında nasıl kuvvetlenecek ve müşterisini nasıl koruyacak?



    Bu yaşadığım olay açıkçası beni üzdü ve biraz uzun olsa da sizlerle paylaşmak istedim. Ortada çonbüyük bir ciddiyetsizlik var ve umarım yetkili birileri bunu görüp müdahale eder. Şirket politikası her zaman müşteriyi memnun etmek olmalı ve bu markanın bir aracına biniyorsanız firma sizde premium bir algı yaratabilmeli...

    Hocam inanın aynı rezillikler birçok farklı bayide de var. Doğuş VW bayilerine gidin. Tok satıcı olduklarından olsa gerek resmen köpek çekiyorlar gelene. Tabi Volvo'nun satış rakamları ve genel algısına bakıldığında böyle bir lüksü yok. Bence bayinin amatörlüğü. Yine de Volvo cxo birimine mail atın derim. %99.9 Volvo Türkiye ve bayi sizi arayıp özür dileyecektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba , mevcut 2012 BMW 1.16i aracımı oğluma verip bir araba arayışına girdim. Çok para bağlamadan bu işi toparlayayım diye düşündüğümde Volvo S60 T3 Premium Plus modelini gördüm. Bugün araba için teklif aldım 147 bin TL. Ayrıca 9000 TL. değerinde paket hediye ediyoruz dediler. Bunun içinde en önemlisi Geri görüş kamerası , hayalet gösterge imiş.

    Sonuç olarak eve döndüm ve fiyatlara baktım 2.el. 120 bin civarında arabalar görüyorum. Bu arabayı sıfır almaya değermi bilmiyorum.


    Belkide arabayı alıp almamak konusunda kararsız kaldım, zira arabayı ayırttım yarın kaporasını yatırmam gerekiyor.
  • Herşeyimiz alaturka, işin kötüsü bu tür olaylara alıştık, şaşırmıyoruz da. Geçmiş olsun, kendinizi üzmeyin.
  • Merhabalar...

    Volvo V60 aldım (s60 ile aynı olduğu için buraya yazmanın sakıncasını görmedim). Araç kasa itibari ile çok güzel. Km ve fiyatta uygun olunca aldım. Bugün 25.gün. Aracın kavrama sorunu var oda hallediliyor bu sabah itibari ile servise bıraktım 2.gün sonunda sorunsuz sıkıntısız olarak teslim edeceklerini söylediler.

    Bilirkişlere iki sorum olacak;

    1- koltuk kafalıkları yatırma düğmesi sonradan eklenebiliyor mu?

    2- hayalet gösterge takılabilir mi?



    Şimdiden teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: insane35

    Dün Volvo bayiinde yaşadığım bi olayı paylaşmak istiyorum. Geri görüş kamerasıyla ilgili bilgi almak için ankara Balgat Volvo bayiine gittim. Servisle görüştükten sonra girişte danışmada oturan hanımefendiye satıştan biriyle görüşmek istediğimi söyledim. Niyetim sürekli gözüme takılan 149 binlik s60 1.5 t3 araçla ilgili görüşmek ve takas imkanını konuşup arada çıkacak fiyatı öğrenmekti. Ciddi anlamda kafama yatacak bi rakam çıkarsalar arabaya meyillenecek durumdaydım. Çünkü fiyat motor ve performans olarak mantıklı bulduğum bi araç.

    Neyse lafı uzatmayayım, danışma bankosunda oturan hanımefendi ben yardımcı olayım dedi. Ben şu araç için takas durumunu görüşmek istiyorum satıştan biriyle dedim o da ısrarla ben yardımcı olayım deri. Ben de danışmanın önünde ayakta ablaya derdimi anlatmaya çalıştım aracımı takasa verip bunu alabilir miyim dedim. Bana takas yapmıyorlar dedi. Ben de serviste bu konuyu sorduğumu, takas imkanının olup satışla görüşmemi söylediklerini anlattım. Kadın zorla ben bi sorayım dedi ve aracımın model yılını km sini ve hasar durumunu sorup bi kağıt parçasına yazdı. Sonra danışma bankosundan kalkıp arka tarafındaki satış masalarından birine gitti. O esnada satış temsilcisi olduğunu tahmin ettiğim bi kadın geldi ve yardımcı olmak istedi. Ben diğer hanımefendi ilgileniyor dedim ama bu cevabıma şaşırarak buyurun ben yardımcı olayım dedi. Aynı durumu anlattım. Takas yapabiliriz buyurun şöyle masaya geçelim dedi ve tam masaya yöneldiğimizde diğer kadın showroomun diğer tarafından ben bakıyorum diye bağırdı. Sonradan gelen kadın ben ilgileniyorum dese de tekrar ben ilgilendim deyip yanımıza doğru geldi ve aracıma 95 bin değer biçtiklerini bu şartla takasa alabileceklerini söyledi. Ben şaşırdım haliyle çünkü 95 bin çok alakasız bir rakam. Emin misiniz diye sordum kadın öyle dedi. Ben bu rakamı galericiler vermez aracımın 30-35 bin aşağısını söylüyorsunuz dedim kadın zaten araç şu an çok satıldığı için elimizde fazla Yok takasa yanaşmıyorlar dedi. Ben de takasa almamak için bu fiyatı verip ben gideyim diye uğraşıyorsanız bu rakamı anlarım ama aksi takdirde yanlışlık yapıyorsunuz deyip ayrıldım. Bu esnada satış temsilcisi olup benimle ilgilenmeye çalışan kızcağız da şaşkın bi şekilde bakakalmıştı.

    1) Bu nasıl bi ciddiyetsizliktir ki bi şekilde 0 km bir araçla ilgili görüşmek isteyen müşteriyi danışma bankosundan ilgili yere yönlendirmiyorlar

    2) Benim aracımın donanımını bile tam sormadan nasıl 3 dkda böyle bi fiyatla karşıma çıkabiliyorlar

    3) danışmadaki kadının fiyat sormaya gittiği satışçılardan biri neden beni davet etmiyor da kafadan bi rakam söyleyip kovalamaya çalışıyor

    4) Gerçekten aracıma belirledikleri değer buysa kendi sattıkları araçların ne kadar değer kaybına uğradığınımüşterinin gözüne sokuyorlar, bu şekilde nasıl üst segment otomobil firması olacaklar

    5) İkinci el konusunda s60 ın nun kar edilecek değil biniciye hitap edecek ve bu aracı bileni mutlu edecek bir araç olduğunu biliyorum ama sonuçta koskoca Volvo, müşterisinin yüzüne senin 0 km aldığın araç 2 sene sonra yarı yarıya değer kaybeder derse Türkiye pazarında nasıl kuvvetlenecek ve müşterisini nasıl koruyacak?



    Bu yaşadığım olay açıkçası beni üzdü ve biraz uzun olsa da sizlerle paylaşmak istedim. Ortada çonbüyük bir ciddiyetsizlik var ve umarım yetkili birileri bunu görüp müdahale eder. Şirket politikası her zaman müşteriyi memnun etmek olmalı ve bu markanın bir aracına biniyorsanız firma sizde premium bir algı yaratabilmeli...

    Çok benzeri 2015 sonunda Audi bayisinde benim başıma geldi.

    O zaman a4 yeni çıkacaktı bilgi almaya gitmiştim, bende de xc60 vardı. Baktım yeni A4 gayet güzel işte alsammı almasammı düşünüyorum. Benim araca takasta ne kadar verirsiniz diye sordum, 110-120 bin arası bişey söylese a4'ü alıyordum. Takas görevlisi 85 bin dedi. O an çok sinirlenmiştim ama iyikide öyle demiş vasıfsız herif. Ben aracımı internetten 130 bine sattım ve tekrar bir volvo aldım.

    Bunlar ucuza çalışan boş beleş vasıfsız tipler. Müşteriyle nasıl konuşulacağını bilmezler, bilselerde umurlarında olmaz. Bir yaptırımı yok nasılsa. Çünkü patronlarında işine geliyor ucuz işçi çalıştırmak müşteri memnuniyetinden daha önemli. Audi'den sonra Bmw'ye gitmiştim orada 4 serisi için takas sorduğumda bana dendi ki "Şu an bir takas kampanyamız yok, bir fiyat söylersek size düşük gelebilir. Sizi hiç üzmeyelim, isterseniz aracınızı sahibinden.com sitesinde değerlendirin." Bmw genel olarak müşteri memnuniyetinde çok iyi.
  • Bugün S60 siparişi verdim ve kaporamı yatırdım. Hafta sonuna kadar sanırım teslim edecekler.

    Premium a ek olarak Geri görüş kamerası, hayalat gösterge ilave ettiler.

    Bu arada şasi koruması , seramik boya ve cam filmi ile ilgili de bir kampanya dahilinde teklif yaptılar.
    ancak cam filmi konusunda çekimser kaldım. Beyaz arabaya güzel görünebilir ancak bir taraftan yeni yasal düzenleme ile ilgili de ne olacağı belli değil.
    arka tarafa 2 numara, ön tarafa 1 numara film takalım dediler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: real_daywalker

    merhaba aşağıdaki videodaki ürünle ilgilenen varsa ban DM den ulaşsın. elimde 1 adet fazla var. Yurtdışından aldım çok kullanışlı. ben yazın kano kışın kayak için kullanıyorum.
    https://www.youtube.com/watch?v=aLLPqN2cHeM
    https://www.youtube.com/watch?v=x5pe6OAxf1o


    adam xc90 a uygulamış bu ürünü :)

    https://www.youtube.com/watch?v=xOP0HvoR3LQ
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafaksac

    Merhabalar...

    Volvo V60 aldım (s60 ile aynı olduğu için buraya yazmanın sakıncasını görmedim). Araç kasa itibari ile çok güzel. Km ve fiyatta uygun olunca aldım. Bugün 25.gün. Aracın kavrama sorunu var oda hallediliyor bu sabah itibari ile servise bıraktım 2.gün sonunda sorunsuz sıkıntısız olarak teslim edeceklerini söylediler.

    Bilirkişlere iki sorum olacak;

    1- koltuk kafalıkları yatırma düğmesi sonradan eklenebiliyor mu?

    2- hayalet gösterge takılabilir mi?



    Şimdiden teşekkürler.



    Makyajlı kasa olarak tabir edilen yani MY2014 ise hayalet gösterge takılabilir.

    Orta konsoldaki (CCM) sağ alt kısımındaki koltuk kafalıklarını yatırma butonunu ekleyebilirsiniz fakat sistemi sonradan komple eklemek mümkün değil. Yani tuşa bastığınızda kafalıklar yatmayacaktır.
  • mustafaksac kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun,güle gule güle kullanın.

    -Hayalet gösterge takılabilir,serviste ayrıntılarını öğrenebilirsiniz.

    -Koltuk kafalıklarını yatırma özelliği sonradan eklenemiyor ancak bu özellik var ama düğmeye birşey olduysa ebay vb alışveriş sitelerinden kullanılmış bulunabilir ancak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 762763764765766
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.