|
Merhaba dostlar,aracım başlıkta yazdığım gibi,yayın altındaki tabakaya lastik değiyor,kredi kartı geçmiyor,baya temas ediyor yani.Ölçülerim 205/55/16 sanırım orijinal ölçülerde bu şekilde,fotoğraf ekleyeceğim,sorunun lastik ve jantda olduğunu sanmıyorum,orijinal ölçüler diye biliyorum,ama süspansiyon/yay larım hakkında bir fikrim yok,sorun sizce nerede,volvocu arkadaşları etiketlersek sevinirim, belki bu araçtan kullanmışlardır. ![]() < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DexterMorgan. -- 21 Eylül 2021; 0:11:38 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler



kullanıcısına yanıt















