Şimdi Ara

Volvo’dan radikal ‘hız sınırı’ kararı! (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
66
Cevap
0
Favori
2.606
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • çok bile, 140'ı geçmesi engellenmeli.ve bu engel kaldırılamamalı.olmaz değil isteyen onu da yapar.
  • Volvo sevdiğim bir markadır ama hız sınırlaması bana göre gereksiz geldi.

    Ben de uzun yolda en fazla 120/130 yaparım. Ama insanın nerede ne kadar hız yapacağı belli olmuyor.

    Yollar ve arabalar artık daha da güvenli hale geliyor. Eskiden tofaşlarla toroslarla uzun yol yapardık. Bölünmemiş yolda hız sınırı 90 idi. Şimdi güvenli arabalarla ve bölünmüş yollarda hız sınırı 120.

    Bence şöyle birşey yapabilirdi, arabayı kısıtlamaktan ziyade ne kadar hızlı gittiği ve ne kadar süre kaldığı kayıt tutulup servis/arıza/bakım hatta garanti gibi süreçlerde insanlara kolaylık yapabilirdi.

    Gerçekten de radikal bir karar vermiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Sacma bir karar evet yuksek hizlarda tepki sansin yok ancak makas atanlar 180 ile mi atiyor? İc Anadolu mobese kazalarina bakin hangisi yuksek hizdan dolayi? Adam gelen adami gordugu halde yola atliyor 5 km/ saat ile mi sinirlandiracaksin?

    Boyle seyleri gereksiz buluyorum. Hiz delisi degilim ama kazalarin hizdan degil trafik okuma eksikliginden dolayi oldugunu dashcam videolarindan biliyorum. Yani kendini ve etrafini dusunen insan zaten o hizlara cikmiyor. O hizlara cikacak insanlar da Volvo almiyor. Ulkemiz adina konusuyorum baska ulkeler pek alakadar etmiyor.

    Edit: Bazı arkadaşlar beni alıntılayıp 50 ile direksiyon hakimiyetini kaybetmekle 180 aynı mı demiş. Kardeşim siz nasıl araçlara biniyorsunuz yıl 2020 B sınıfı araçlar 200 yapıyor da düz gidiyor artık. 180 yapınca direksiyon hakimiyeti kaybediyorsan sen zaten 90'ı geçmemelisin.

    Her türlü yasak ve sınırlamaya karşı tepki koyulmalı. Ben hayatımda 180'i çok az geçmişimdir benim için 80-140 çok daha keyifli ama yasak gelsin istemem. Bugün bu tavizi verirsek yarın başka sınırlamalar çıkar. Ayrıca başkasının hayatını tehlikeye atacak insan her türlü atar. O zaman apaçilere araç satılmasın müşteri temsilcileri karar versin hız sınırına.
    kesinlikle size katılıyorum, volvo kazaya karışmak istemiyorsa araçlarını trafiğe çıkartmasın çünkü her halükarda araçları kazaya karışacak ve illaki bazı insanlar bu kazalarda ölecek. bu iş okullar olmasa maarifi ne güzel yönetirdim diyen embesil osmanlı nazırını hatırlatıyor.
  • Benim için 160 sonrasına gerek yok. O da otoyollarda. Ama yasak gelsin istemem. Denetleyici kurallar olmalı, böyle bir yasak değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ChiefOfficer -- 20 Mayıs 2020; 19:10:37 >
  • Kendi standartini belirleyen . Euroncap testlerinin baz modeli , efsane marka volvo , helal olsun sana , keske biraz daha uygun fiyatli olsanda alabilsek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    kesinlikle size katılıyorum, volvo kazaya karışmak istemiyorsa araçlarını trafiğe çıkartmasın çünkü her halükarda araçları kazaya karışacak ve illaki bazı insanlar bu kazalarda ölecek. bu iş okullar olmasa maarifi ne güzel yönetirdim diyen embesil osmanlı nazırını hatırlatıyor.

    Alıntıları Göster
    Güzel söz söylemişsiniz konuya da cuk oturmuş. Güvenliğimizi düşünüyor olabilirler ama kısıtlandığımız yerde o iş başka şeylere dönüşür. Bugün bunu kısıtlar yarın başka şeyi. Böyle böyle bir bakmışsın araba bile kullanmana izin vermiyorlar gerçi gelecekte böyle olacaktır.

    Volvo'nun güvenliğe verdiği önemi hepimiz biliyoruz ama özgürlüğe müdahale olmamalı. Buradaki özgürlük 240 ile giderim değil. Düz otobanda 200 de görür insan 240 da. Almanya'ya bakın hız sınırının olmadığı yerler var olduğu yerlerde bile millet sollamasını yapıp geçiyor orta şeride bu insanlar 130'u geçmiyor mu? Geçiyor tabii ki.

    Avrupa'dan dashcam videoları izleyin. Bir de Rusya ve Türkiye izleyin. Olay hızda değil göreceksiniz.
  • Gece yollar boşken,slow müzik eşliğinde 160-180 gitmenin tadı hiçbir şey de yok.Açıkcası o kadar para bağlayacağım bi arabanın 180 i geçmemesi benim için kabul edilemez

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Corona saçmalığını bahane yaparak vatandaşın özgürlüğünü kafasına göre belirleyen hükümetlerden sonra, sürücünün özgürlüğünü kafasına göre belirleyen üreticiler :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aslında volvo trafik tabelası okuma sistemini kullanarak anlık hız limitine göre üst hızı sınırlasın. Mesela hız limiti 90 kmh iken üst hızı 99a sınırlasın böylece kazaların neredeyse tamamı önlenir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 200+ km hızda bir şeye çarpınca insanı koruyan araç yapsınlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok doğru bir karar benim içim en fazla 150 km yeterli bir hız tek isteğim bu hıza çıkması için aracın zorlanmaması ve rahat sürüş sarsılmadan yolculuk yapabilmem önemli
  • 1 tane motor satsa yeter artık şahin bile o hıza çıkıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teknoloji çağındayız; GPS’ten konumu alıp, yerine göre sınırlama yapmak çok mu zor acaba? Atıyorum resmi yolda 180 kilidi koyarsın, pisttir, Alman otobanıdır açılır kilit. Tuhaf gerçekten.

    Not: Pist mi var kardeşim yeaaaa dicek arkadaşlara baştan söyleyeyim, her ülke Türkiye gibi değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • O zaman M3'ler M4 ler,3 serileri neden 200 Km/s uzeri hiz limitleri? Volvo guvenli yolculuk icin yapiyor sanirim..Yoksa 2.0 motorlari var Volvo'nun..200 km/s uzerine rahat cikan araclari var..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arabalarının yol tutuslarına gerçekten güvenen markalar 250 limitör koyar. Demekki ürettikleri aracın arkasında duramıyorlar. Oldu olcak 100 beygir motor sınırı da koyun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    kesinlikle katılıyorum. insan hayatını bu kadar umursuyorlarsa, kamyon ve otobüslerde 50 yi geçmesinler bakalım yapabiliyorlar mı? bu dünyada ne mamul üretirsen üret insanoğlu onunla ölmenin bir yolunu bulur. unutmamak lazım ki öldüren silah değil tetiği çeken parmaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Sacma bir karar evet yuksek hizlarda tepki sansin yok ancak makas atanlar 180 ile mi atiyor? İc Anadolu mobese kazalarina bakin hangisi yuksek hizdan dolayi? Adam gelen adami gordugu halde yola atliyor 5 km/ saat ile mi sinirlandiracaksin?

    Boyle seyleri gereksiz buluyorum. Hiz delisi degilim ama kazalarin hizdan degil trafik okuma eksikliginden dolayi oldugunu dashcam videolarindan biliyorum. Yani kendini ve etrafini dusunen insan zaten o hizlara cikmiyor. O hizlara cikacak insanlar da Volvo almiyor. Ulkemiz adina konusuyorum baska ulkeler pek alakadar etmiyor.

    Edit: Bazı arkadaşlar beni alıntılayıp 50 ile direksiyon hakimiyetini kaybetmekle 180 aynı mı demiş. Kardeşim siz nasıl araçlara biniyorsunuz yıl 2020 B sınıfı araçlar 200 yapıyor da düz gidiyor artık. 180 yapınca direksiyon hakimiyeti kaybediyorsan sen zaten 90'ı geçmemelisin.

    Her türlü yasak ve sınırlamaya karşı tepki koyulmalı. Ben hayatımda 180'i çok az geçmişimdir benim için 80-140 çok daha keyifli ama yasak gelsin istemem. Bugün bu tavizi verirsek yarın başka sınırlamalar çıkar. Ayrıca başkasının hayatını tehlikeye atacak insan her türlü atar. O zaman apaçilere araç satılmasın müşteri temsilcileri karar versin hız sınırına.
    Zaten baz aldiklari surucu kitlesi bizim apaciler degil. Genel olarak avrupa dusunuluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şehirler arası yolculuklarda insan bazen hız yapmak istiyor.
    180 çok komik bir hız sınırı olmuş.Artık çoğu araba rahat 200 yapıyor.
    Volvo tokatlanır artık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whisper911

    Zaten baz aldiklari surucu kitlesi bizim apaciler degil. Genel olarak avrupa dusunuluyor.

    Alıntıları Göster
    Yalniz Avrupa insani ozgurlugune daha duskundur. Bizim ulkemizde dikkate alinacak bir pazar yok markalar icin bu yuzden cok umursadiklarini sanmiyorum zaten.

    Bakalim uygulama hayata gectiginde olumlu/olumsuz tepkiler ne olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.