Şimdi Ara

Volvo'dan ilginç reklam: 'Bu aracı satın almayın, ona abone olun'

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
1.657
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  

    Kullanıcıların doğrudan bir ürünü satın almak yerine aylık ya da yıllık sabit bir ücret ödeyerek o ürünü kullanabilmesine olanak tanıyan “abonelik” hizmeti yavaş yavaş her sektörde kendini göstermeye başladı. Hatta bu hizmetle ilgili otomotiv sektöründeki ilk ciddi adımı Volvo attı diyebiliriz. Şirket şimdi de müşterilerinden araçlarını satın almasını değil, onlara abone olmasını istiyor.
     

    Evet yanlış duymadınız. Bir otomobil üreticisi için en büyük başarı kriterlerinden bir tanesi aylık veya yıllık bazda sattığı araç sayısıdır. Fakat bu durum günümüzde farklı bir yola evriliyor. Volvo’nun izlediği yöntem de bunun en büyük göstergelerinden bir tanesi. “Care by Volvo” adındaki abonelik programıyla pek çok ülkede hizmet veren İsveçli üretici, son reklam kampanyasıyla Almanya’daki müşterilerine ilginç bir çağrıda bulundu: “Bu aracı satın almayın. Ona abone olun

     

    Abonelik ücretine neredeyse tüm masraflar dahil 

    Audi, Mercedes ve BMW gibi köklü markaların anavatanında bu çağrıyı yapan Volvo kendine fazlasıyla güveniyor. Volvo’nun abonelik programında yeni XC40 modeli aylık 498 euro'dan müşterilere sunuluyor. Vergiler, sigorta masrafları, yol yardımı ve diğer servisler bu ücrete dahil. Yeni XC90’a abone olurum geniş geniş kullanırım diyen Alman müşterilerin de aylık 929 euro'yu gözden çıkarması gerekiyor.

     
     

    Volvo’nun abonelik sisteminin eksileri de mevcut. Bunlardan en önemlisi aboneliğin kiralamaktan çok daha pahalı olması. Öyle ki Almanya’da bu farkın yüzde 40’a kadar çıkabildiği söyleniyor. Ayrıca insanların abonelik sistemine bakış açısı da henüz çok olumlu değil. Alman müşterilerin yalnızca küçük bir kısmı aboneliğe sıcak bakıyor. ABD’de ise bu rakamın yüzde 14 civarında olduğu söyleniyor.

     



    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    2018 Volvo XC40
    2018 Volvo XC40
    2018 Volvo XC40
    2018 Volvo XC40
    2018 Volvo XC40
    2018 Volvo XC40
    2018 Volvo XC40
    2018 Volvo XC40
    2018 Volvo XC40
    2018 Volvo XC40
    2018 Volvo XC40
    2018 Volvo XC40
     







  • bu abonelik sistemine bi son getirmeleri lazım. ömür boyu adamlara çalışıyorsun. kirada oturmak gibi yıllarca kira ödüyorsun çıkınca elinde bir hiç oluyor. teknoloji de aylık sistem iyice zıvanadan çıktı. ben office kullanmak için ömür boyu microsofta paramı ödeyeceğim ? yada photoshop için adobeye mi çalışacağım. çok saçma
  • İngilterede abonelik süresi sonunda ya farkı ödeyip aracı satın alırsın, yada sözleşme yenileyip bir üst model araca geçersin. Ama her halükarda uygun fiyatlı araç satın alıp kullanmak daha mantıklı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ee bu zaten hemen hemen her ülkede bulunan Leasing sistemi, aradaki farkı anlamadım ben.

  • MrKattchup kullanıcısına yanıt
    Anladığım kadarıyla bu BMW Access gibi subscription program. Belli bir ücrete XC40, V40 gibi belli kategorideki araçları aylık keyfi değişimlerle kullanabiliyorsunuz belli km sınırı çerçevesinde.https://www.accessbybmw.com

  • bu abonelik sistemine bi son getirmeleri lazım. ömür boyu adamlara çalışıyorsun. kirada oturmak gibi yıllarca kira ödüyorsun çıkınca elinde bir hiç oluyor. teknoloji de aylık sistem iyice zıvanadan çıktı. ben office kullanmak için ömür boyu microsofta paramı ödeyeceğim ? yada photoshop için adobeye mi çalışacağım. çok saçma
  • Üstte para alıp, aylık, yıllık kiralayana, çevreye reklamını yaptırmakdan başka birşey değil.

    Aylık O fiyatları verebilecek kişi zaten neredeyse eş değer model otomobil alır Almanya da.

    Volvo, Saab konforlu, taş gibi, kalitesine laf edilmeyecek markalardır. Ancak firma sahibi değilsem, nekadar beğenirsem beğeneyim satın alacak param da yoksa, hevesimi almak için

    bile olsa, Volvo kiralayacağım son marka olurdu heralde.

    Apple da yakında TR de kiralama yöntemi başlatırsa şaşırmam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaSSive -- 14 Aralık 2018; 0:14:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fiyat uygun olursa kiralanır fakat zaten Almanyada araba fiyatları gayet ucuz
  • almanyada yaşayıpta onca arabadan 400 avro sırf volvo diye kira veren varsa kafasına.
  • Bir Volvo sahibi olarak bu olayı anlayamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ohol Oula kullanıcısına yanıt
    Her fırsat da, yerli yersiz konular da bir Volvo sahibi olduğunu belirten bir Volvo sahibi olarak,

    Seni ilgilendiren bir konu değil kısacası.

    Çünkü bir Volvo sahibisin zaten. Anladık.

    Adamlar Volvo sahibi olmayan, olmak da tereddüt eden veya o kadar Alman markası arasından üst segment modellerimi alan olmuyor zaten, merak ediyorsan, satın almana gerek yok.Satın alamıyorsan da,

    Almanya pazarındaki potansiyel kullanıcıya, herşey dahil fiyatlarla gel sana aylık, yıllık bana abone ol kiralıyayım diyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaSSive -- 14 Aralık 2018; 10:36:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • MaSSive kullanıcısına yanıt
    Ah hocam Volvo sahibi olsan beni anlarsın.

    Volvo sahipleri bile bir başka nefes alıyor; yemek yemeleri, kaşık tutmaları bile en az Volvo kadar sağlam.

    Bir ara sağlam bir gacı bulmuştum ama onun bile Volvo gibi olmadığını anlayınca gacı olaylarını da bıraktım. Konuya gelince de:

    Alman arabalarından nefret ederim. Zamanında bir hata yaptık; gençtik, cahildik işte bilemedik. Bmw, Mercedes ve Audi sürdüm. Lanet ettim. Bu insanlar nasıl para döküyor bunlara? Böyle araba mı olur yahu? Sonra ne kadar hata yaptığımı anlayıp tövbe ettim ve Kutsal Volvo'ya sahip oldum ve o gün bugündür bu yolda ilerliyorum.

    Umarım bu Almanlar da doğru yolu bulur ve Volvo sahibi olurlar. Şu an Volvo elit düzeyde ama umarım herkes Volvo sahibi olunca o elitlik de kalır. Bu yola girmeleri için gerekirse kendi Volvo'mu da kiralarım. Kaza da yaptırırım; ne kadar sağlam olduğunu görsünler diye. Geçen benim canavara 3 tır birden girdi ama burnumuz bile kanamadı çok şükür.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ohol Oula kullanıcısına yanıt
    Bu yorum gerçek mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • okanclskn kullanıcısına yanıt
    Biz de yalan yok. Bize geliş fiyatı bu. Sen iyi bir abiye benziyorsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • :) Ülkemizde Şahin parasına kiralarız artık..

  • Düşünüyorum da bir artı yönünü bulamadım gerçekten. Parayı verip araç kiralıyoruz tek farkı firmadan olması oluyor gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KararanBitki -- 14 Aralık 2018; 13:58:30 >
  • Ford options benzer bir seyi 10 sene once baslatmisti zaten, nasil ilk oluyor anlamadim?

  • Turkiye de tutar ama Almanya da tutmaz.. orda zaten arabalar uygun.. burda 500 eurodan (6tl desek) kiralasalar 3000tl rakama volvoya biniyorsun ve ustelik vergisi bakimi her sey dahil.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: tkblack

    bu abonelik sistemine bi son getirmeleri lazım. ömür boyu adamlara çalışıyorsun. kirada oturmak gibi yıllarca kira ödüyorsun çıkınca elinde bir hiç oluyor. teknoloji de aylık sistem iyice zıvanadan çıktı. ben office kullanmak için ömür boyu microsofta paramı ödeyeceğim ? yada photoshop için adobeye mi çalışacağım. çok saçma
    Satın alma sistemine göre uzun vadede en mantıklısı leasing vari bir tüketim, alışveriş türü.

    Firmaları sadece satış bazlı gelire mahkum etmek o firmaları daha yeni ürünler ile müşterileri ihtiyacı olmadığı halde yeni ürün almalarına neden oluyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ohol Oula

    Bir Volvo sahibi olarak bu olayı anlayamadım.
    Bu haberi anlamak için bir volvo sahibi olmaya gerek duyulmuyor hocam gönlünüzü ferah tutun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayrıntılarını anlatması uzun ama sonuc olarak markanın satış ve kısa süreli kullanım adetlerini yükseltmek adına yapılmış çok akıllıca bir düzenleme.Şöyle bir örnek vereyim; mesela ben otomobil meraklısı ve bu markaya yakın duran biriyim ve de gelir durumum iyi olsun; Leasing ile en kısa 2 yıllık sözleşme yapıp bitmesini bekleyeceğime bu uygulamaya girer canım ne zaman isterse,2-3 ay yada 1 yıl sonra, küçük bir fark ödeyerek (sanırım 600 euro idi) markanın başka modelini yada yeni çıkan son modeline geçiş yapabilirim.Kullandığım araç ise benden sonra daha uygun fiyattan daha fazla talipli bulabilir.Ikinci eli canlanır.vb vb..

    Ayrıntılarına daha önce bakmıştım daha başka cazip yönleride var.Ama tabiki tamamen gelir durumu yüksek kesimlere,firmalara vb. hitap ediyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi D.Baran -- 16 Aralık 2018; 22:57:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.