Şimdi Ara

Volvo'dan daha güvenli: Mazda CX-30

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
3.638
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  • %99 Yetişkin güvenliği(şu ana kadar alınmış en yüksek rakam, yani rekor) ile başlıktaki lakapla anılacak olan japon XC60 ve V40ı geçmiş bir araba.

    Daha fazla detay için:
    www.euroncap.com
    Official Mazda CX-30 2019 safety rating
    https://www.euroncap.com/en/results/mazda/cx-30/38857


    "In the event of an accident, there are few safer places to be than the front seats of the Mazda CX-30" - Matthew Avery
    Bir kaza durumunda, Mazda CX-30'un ön koltuklarından daha güvenli az ortam vardır. - Matthew Avery

    Espri kaynağı olarak CarThrottle







  • Bunu Xc40 ile karşılaştırmak daha mantıklı sanki. V40 eski kalıyor artık şasi olarak. XC40'ın %97 bu arada.
    IIHS small overlap testinde volvo yine bir tık önde ama mazda'yı tebrik etmek lazım. Nereden nereye geldiler sonuçta, "tank alman"lardan "tank japon"lara dönüyoruz.

    Ha bu arada mazda zaten güzel tasarım yapıyordu, iyice efsaneleştiler. Herkes mazda der gider vw alır diyenlere; param olsa hakikaten düşünmeden alacağım bir marka, volvolarla beraber.
    Ön çarpışmadan yüksek puan aldı diye volvodan daha güvenli demek doğru değil.

    Binbir türlü kaza çeşidi var. Small overlap diye bir test çıktığında mazda cx5 çuvallamıştı mesela.

    Bir de puan = güvenlik değil. Yüksek puan alan b segment araba mı güvenli daha düşük puan alan e segment mi?

    Bu puanlar bence çıtayı i, rekabeti yükseltiyor, kendi sınıfı için de fikir veriyor.
  • Umarım diğer markalarda bu başarı seviyesini yakalayarak daha güvenli araçlar üretir tebrikler mazda ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çirkin bir araba.
  • Mazda ❤

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şimdi birazdan gelir herkes Mazda ovuyor ama VW aliyorcular. VW Tarrack mi Tirrack mi neyse onda kaç hava yastığı var 2 mi 3 mü

    Mazda'ya helal olsun bu arada, Japon arabalarının orta sınıf markalarından en kalitelilerinden biri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu mu cirkin
    bundan guzel bsuv hangisi acaba??

    sonuca gelince tebrikler ,insallah satis acisindan da iyi yerlerde goruruz.bana gore ozel bir marka.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bunu Xc40 ile karşılaştırmak daha mantıklı sanki. V40 eski kalıyor artık şasi olarak. XC40'ın %97 bu arada.
    IIHS small overlap testinde volvo yine bir tık önde ama mazda'yı tebrik etmek lazım. Nereden nereye geldiler sonuçta, "tank alman"lardan "tank japon"lara dönüyoruz.

    Ha bu arada mazda zaten güzel tasarım yapıyordu, iyice efsaneleştiler. Herkes mazda der gider vw alır diyenlere; param olsa hakikaten düşünmeden alacağım bir marka, volvolarla beraber.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacker -- 13 Kasım 2019; 23:43:25 >
  • Ön çarpışmadan yüksek puan aldı diye volvodan daha güvenli demek doğru değil.

    Binbir türlü kaza çeşidi var. Small overlap diye bir test çıktığında mazda cx5 çuvallamıştı mesela.

    Bir de puan = güvenlik değil. Yüksek puan alan b segment araba mı güvenli daha düşük puan alan e segment mi?

    Bu puanlar bence çıtayı i, rekabeti yükseltiyor, kendi sınıfı için de fikir veriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ne zaman satışa çıkıyor bu ? Türkiyeye gelmeyecek mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaDMaxiBo

    ne zaman satışa çıkıyor bu ? Türkiyeye gelmeyecek mi ?
    CX-30 saçma sapan vergilerimizden ötürü gelmez. Normal şartlarda Mazda 3'ten 1000euro pahalı. Ancak en düşük benzinli 2lt, dizel 1.8lt motorlar olduğu için gelmeyecektir. Benzinlilerde Mild hibrid standart. o yüzden 122beygir 2lt benzinlinin euro6d ortalaması 5.1lt


    @commandx @TIME
    Araba Mazda 3 üzerinden çıkıldı. Araç boyut olarak da büyük, C sınıfı SUV compact crossover. yani CX-3 ile CX-5 arasında, CX-4 olacakken cx-4 isminin çin'de kullanılıyor oluşu ve karışıklık olmaması için Cx-4 yerine CX-30 oldu.

    T-Roc, eclipse cross, Karoq, Ateca, GLA, XC40 gibi araçlarla karşılaştırılıyor.
    Yeni nesil mazda'larda 2.nesil skyactiv sistemlere geçildi. Buna şasi de dahil. Şasi eskisine oranla daha rijit ve ses yalıtımını şasiden güclendirmişler panellerin tasarımı vs ile. IIHS'e girdiğinde güzel notlar alacaktır. Girdiğinde konuya eklerim zaten.




  • Sadece Sürücü kullanıcısına yanıt
    Artık şu saçma vergi sisteminden kurtulmamız lazım. Yeter artık vallahi, 2020 oldu hala motor hacmi nedir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuyla pek alakası yok ama insanımız otomobilden pek anlamıyor, ithalatçı neyi dayıyorsa ona kanıyor, 2. eli yok diye bir icat uydurmuşlar evlere şenlik, ulan ben arabayı kendim için mi alıyorum yoksa benden sonra kullanacaklar için mi? 2005 vteclerden 60.000₺ isteyen güruh mazdaya 2. eli yok diyebiliyor, 30.000₺ ye 98 tofaş satılan ülke piyasasından ne beklenirki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yanlışlık vardır kedidir o kedi..

    kimse okunmuş üflenmiş eğilmez bükülmez içine oturanın diğer taraftan senet aldığı markayı geçemez

    yoksa konu sahipleri her kazada sayfa sayfa tebriği artık mazdaya kaptırmamalı..

    tekrar yapın yanlışdır o.

    testler veya sonuçlar karışmıştır.

    karizma teflon tava gibi çizilmez öyle.
  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt
    Şu volvo sahiplerinin tebrik aldığı konu nerede? Bir türlü denk gelemedim de?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    Şu volvo sahiplerinin tebrik aldığı konu nerede? Bir türlü denk gelemedim de?
    arkadan volvoya çarpan birinin aracı dağılmıştı

    öndeki volvonun açtığı konu ve sayfa sayfa tebrikler yağmıştı

    oda bizim tosuncuk sağolsun hiç bir şey olmadı vs gibilerden tebrik kabulu yaptı

    forumda aramayı bilmiyorum çok zaman olmadı

    konu bu değil zaten,olayı çok yermemek ve abartmamakla alakalı.

    ortada misyonu sadece güvenlik amaçlı odaklı üretim yapan bir iş makinası markası sonuçta.

    böyle bir mirasa sahip olmaları doğal.

    öyleki ortadaki hint fakiri kokpiti ve hep aynısını neden diye sorulunca muhafazarlık diye cevaplayabiliyorlar

    nasıl bir kullanıcı kitlesi bunu tercih ediyorsa ilginç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    arkadan volvoya çarpan birinin aracı dağılmıştı

    öndeki volvonun açtığı konu ve sayfa sayfa tebrikler yağmıştı

    oda bizim tosuncuk sağolsun hiç bir şey olmadı vs gibilerden tebrik kabulu yaptı

    forumda aramayı bilmiyorum çok zaman olmadı

    konu bu değil zaten,olayı çok yermemek ve abartmamakla alakalı.

    ortada misyonu sadece güvenlik amaçlı odaklı üretim yapan bir iş makinası markası sonuçta.

    böyle bir mirasa sahip olmaları doğal.

    öyleki ortadaki hint fakiri kokpiti ve hep aynısını neden diye sorulunca muhafazarlık diye cevaplayabiliyorlar

    nasıl bir kullanıcı kitlesi bunu tercih ediyorsa ilginç.

    Alıntıları Göster
    Volvo'dan daha güvenli: Mazda CX-30
    Nesi varmış kokpitin? İlla ki her yerden ışık saçan şeyler mi olmak zorunda? Klasik seviyorum arkadaşım ben.

    Bilgisayarda ışıklı mışıklı furyası türedi. Allah belasını versin bu furyanın.
    Led ampul olmamaya adam hint fakiri kokpit diyor.




  • Mazda efsane sky-active ve şanzımana birde güvenliği ekleyerek sunuyor. Üstüne yetmiyor birde efsane tasarım ile tamamlıyor. Tebrik etmek lazım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ultramarine caeruleum

    Mazda efsane sky-active ve şanzımana birde güvenliği ekleyerek sunuyor. Üstüne yetmiyor birde efsane tasarım ile tamamlıyor. Tebrik etmek lazım
    Bunlari yaparken de oyle VW , FCA gibi efsane butcelere sahip olmayan bir firma oldugunu da unutmamak lazim , insanlari kandirmadan bu kadar yogun ar-ge yapmalari ve uygun fiyata sunmalari takdire saiyan , her ne kadar skyactive uniteler pek araci yurutemesede seviyoruz , begenerek kullaniyoruz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    arkadan volvoya çarpan birinin aracı dağılmıştı

    öndeki volvonun açtığı konu ve sayfa sayfa tebrikler yağmıştı

    oda bizim tosuncuk sağolsun hiç bir şey olmadı vs gibilerden tebrik kabulu yaptı

    forumda aramayı bilmiyorum çok zaman olmadı

    konu bu değil zaten,olayı çok yermemek ve abartmamakla alakalı.

    ortada misyonu sadece güvenlik amaçlı odaklı üretim yapan bir iş makinası markası sonuçta.

    böyle bir mirasa sahip olmaları doğal.

    öyleki ortadaki hint fakiri kokpiti ve hep aynısını neden diye sorulunca muhafazarlık diye cevaplayabiliyorlar

    nasıl bir kullanıcı kitlesi bunu tercih ediyorsa ilginç.

    Alıntıları Göster
    hint fakiri kokpit nedir? 20 yaşındaki volvo ile 1 yaşındaki kokpitleri kıyaslıyorsunuz sanırım?




  • Sayenizde güvenliği üzerine bolca konuşulan ama rağbet edilmeyen bir marka daha olacak.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.