Şimdi Ara

VOLVO C70 Alınır mı tüm OTO ustaları işte araba bu diyor hepsine sordum ? (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
160
Cevap
4
Favori
46.573
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaslar, az önce s70 aldım 99 model. 150 bin km de ve sag arka kapıda yarım boya var. Daha önce s60 kullanmıştım bunun daha performansli olacağını düşünüyordum ama biraz hantal geldi bana. Bir de yolda biraz zorladım cevre yolunda, arabanın deviri birden düştü ve ne kadar basarsam basiyim 2000 deviri geçmiyordu. Bir süre sonra düzeldi. S70 2.0T

    Tekrar aynı sorunu yasarmiyim diye düşünüyorum acaba benzin filtresi falan pislik çekmiş olabilirmi? Bir yardımcı olursanız sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEZ_TEX

    Merhaba arkadaslar, az önce s70 aldım 99 model. 150 bin km de ve sag arka kapıda yarım boya var. Daha önce s60 kullanmıştım bunun daha performansli olacağını düşünüyordum ama biraz hantal geldi bana. Bir de yolda biraz zorladım cevre yolunda, arabanın deviri birden düştü ve ne kadar basarsam basiyim 2000 deviri geçmiyordu. Bir süre sonra düzeldi. S70 2.0T

    Tekrar aynı sorunu yasarmiyim diye düşünüyorum acaba benzin filtresi falan pislik çekmiş olabilirmi? Bir yardımcı olursanız sevinirim.

    Arkadaşlar az önceki mesajı mobilden attım, konunun başlığına dikkat etmedim. c70 başlığında s70 biraz abes oldu ama kusura bakmayın.
  • Araç LPG li mi? LPGde ise, basınç azalınca yapar benzer bir durumu... S70-C70 aynı araçlar zaten... :) Benim başıma gelmedi benzindeykenböyle bir şey...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEZ_TEX

    quote:

    Orijinalden alıntı: TEZ_TEX

    Merhaba arkadaslar, az önce s70 aldım 99 model. 150 bin km de ve sag arka kapıda yarım boya var. Daha önce s60 kullanmıştım bunun daha performansli olacağını düşünüyordum ama biraz hantal geldi bana. Bir de yolda biraz zorladım cevre yolunda, arabanın deviri birden düştü ve ne kadar basarsam basiyim 2000 deviri geçmiyordu. Bir süre sonra düzeldi. S70 2.0T

    Tekrar aynı sorunu yasarmiyim diye düşünüyorum acaba benzin filtresi falan pislik çekmiş olabilirmi? Bir yardımcı olursanız sevinirim.

    Arkadaşlar az önceki mesajı mobilden attım, konunun başlığına dikkat etmedim. c70 başlığında s70 biraz abes oldu ama kusura bakmayın.

    S70 in benzin filtresi gibi parçaları verdiğim siteden sipariş edebilirsin..

    LPG den dolayı olabilir semavi nin dediği gibi birde 150000Km orjinal servis kayıtlı değil ise gerçek olmayabilir diye bir düşünsek ?

    bu arada S70 serisinin elektronik gaz kelebekli olanları bazen yapar böyle seyler..sorun değil kendiliğinden düzeliyor ...Sakın volvo servisine götürme 50 tane şey sayar değiştirmeyi aklına sokar..sistemini tam bilmiyorum ancak benim ustam sensör falan bahsetti sensör ü temizlenir falan dedi..Tam anlamam tabii..her ne kadar teknik okul okusamda..
    ...birde OTOMATİK S70 bir miktar hantal kalabilir S80 180HP otomatk kullandım emin ol benim araçtan çok hantal..
    özelden mesaj at hocam benim ustama yönlendireyim..benim arac ile karşılaştıralım bir boş günde..elimizden geldiğince yardımcı olalım..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PORSCHEM

    quote:

    Orijinalden alıntı: TEZ_TEX

    quote:

    Orijinalden alıntı: TEZ_TEX

    Merhaba arkadaslar, az önce s70 aldım 99 model. 150 bin km de ve sag arka kapıda yarım boya var. Daha önce s60 kullanmıştım bunun daha performansli olacağını düşünüyordum ama biraz hantal geldi bana. Bir de yolda biraz zorladım cevre yolunda, arabanın deviri birden düştü ve ne kadar basarsam basiyim 2000 deviri geçmiyordu. Bir süre sonra düzeldi. S70 2.0T

    Tekrar aynı sorunu yasarmiyim diye düşünüyorum acaba benzin filtresi falan pislik çekmiş olabilirmi? Bir yardımcı olursanız sevinirim.

    Arkadaşlar az önceki mesajı mobilden attım, konunun başlığına dikkat etmedim. c70 başlığında s70 biraz abes oldu ama kusura bakmayın.

    S70 in benzin filtresi gibi parçaları verdiğim siteden sipariş edebilirsin..

    LPG den dolayı olabilir semavi nin dediği gibi birde 150000Km orjinal servis kayıtlı değil ise gerçek olmayabilir diye bir düşünsek ?

    bu arada S70 serisinin elektronik gaz kelebekli olanları bazen yapar böyle seyler..sorun değil kendiliğinden düzeliyor ...Sakın volvo servisine götürme 50 tane şey sayar değiştirmeyi aklına sokar..sistemini tam bilmiyorum ancak benim ustam sensör falan bahsetti sensör ü temizlenir falan dedi..Tam anlamam tabii..her ne kadar teknik okul okusamda..
    ...birde OTOMATİK S70 bir miktar hantal kalabilir S80 180HP otomatk kullandım emin ol benim araçtan çok hantal..
    özelden mesaj at hocam benim ustama yönlendireyim..benim arac ile karşılaştıralım bir boş günde..elimizden geldiğince yardımcı olalım..

    hocam alakanıza teşekkürler,

    aracı ankarada f1 volvo ya götürdüm, buradan da saolsun meteg bey yardımcı oldu. kilometrenin orjinal olmadığını ve arabanın daha önce hararet yaptığını öğrendik. galericinin (arkadaşım ) boya makinasıyla baktık arabaya, tek parça boya var dediği halde ustalar eğer komple boyalı değilse mesleği bırakırız diyecek kadar net konuştular. arabanın ön konsolunun falan tırnakları da komple kırılmış, yani baya bi oynanmış araba almışım bilmeden. ama neyseki ne para vermiştim ne de devrini almıştım. pazartesi sanayiden direkt arkadaşın yanına gittim ve iade ettim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: semavi

    Motora dokunmak için büyük bir sermayeye gerek yok aslında... 500-750 tlye bir yazılım yapsan yeterli... Zaten yazılım yapan yerler egzoz down pipe hava filtre kiti gibi upgradeleri yapınca ücretsiz yapıyorlar güncellemeleri. Emin ol arabana bir kere daha aşık olursun...

    Ben aldığımdan beri devamlı bakımlarını, adam akıllı eksiklerini giderdiğim için şuan araç chiplenmiş gibi oldu. Zaten eski mesajlarımı ve sonrasını okudukça devamlı üstüne koyduğunu göreceksin... Açıkçası S60R ları düşünürsek, neredeyse onun performansında bir araç kullanıyorum ve işletme maliyetleri çok düşük... Birde senin harcadığın parayı duyunca... Gaza getiriyorsun beni :) Bakalım nasip kısmet :)

    LPG kitinin Yazzılıma etkisi olur mu?

    bu arada uzun yoldan geldim bugun aracımla LPG ile gittim geldim..gidiş otobandan (130-180km/h-agresif) geliş D100 den (100-120km/h ortalama-sakin kullanım)
    şuan LPG bitti bitecek aracın ilk 160km si şehir içi dersek şuan 470km (son 30km de agır trafik altında) ölçüm hala depoda az biraz LPG mevcut (10TL vardır)
    yani toplam 120-125 TL LPG ile gittim bu yolu.. bölersek kilometre de = 120TL/470KM = 0.255 TL / kilometre oluyor..

    ancak aracı 1.vites i geçmediğim yogun trafikte test ettim daha önce belki hesabı karıştırrabilirim:0.33TL/kilometre oldu..
    şimdi kıyaslıyorum keşke diyorum 2.3 t5 düz vites alsaydım çünkü hiç bir farkı yok sanırım bu dğerlerden?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEZ_TEX

    quote:

    Orijinalden alıntı: PORSCHEM

    quote:

    Orijinalden alıntı: TEZ_TEX

    quote:

    Orijinalden alıntı: TEZ_TEX

    Merhaba arkadaslar, az önce s70 aldım 99 model. 150 bin km de ve sag arka kapıda yarım boya var. Daha önce s60 kullanmıştım bunun daha performansli olacağını düşünüyordum ama biraz hantal geldi bana. Bir de yolda biraz zorladım cevre yolunda, arabanın deviri birden düştü ve ne kadar basarsam basiyim 2000 deviri geçmiyordu. Bir süre sonra düzeldi. S70 2.0T

    Tekrar aynı sorunu yasarmiyim diye düşünüyorum acaba benzin filtresi falan pislik çekmiş olabilirmi? Bir yardımcı olursanız sevinirim.

    Arkadaşlar az önceki mesajı mobilden attım, konunun başlığına dikkat etmedim. c70 başlığında s70 biraz abes oldu ama kusura bakmayın.

    S70 in benzin filtresi gibi parçaları verdiğim siteden sipariş edebilirsin..

    LPG den dolayı olabilir semavi nin dediği gibi birde 150000Km orjinal servis kayıtlı değil ise gerçek olmayabilir diye bir düşünsek ?

    bu arada S70 serisinin elektronik gaz kelebekli olanları bazen yapar böyle seyler..sorun değil kendiliğinden düzeliyor ...Sakın volvo servisine götürme 50 tane şey sayar değiştirmeyi aklına sokar..sistemini tam bilmiyorum ancak benim ustam sensör falan bahsetti sensör ü temizlenir falan dedi..Tam anlamam tabii..her ne kadar teknik okul okusamda..
    ...birde OTOMATİK S70 bir miktar hantal kalabilir S80 180HP otomatk kullandım emin ol benim araçtan çok hantal..
    özelden mesaj at hocam benim ustama yönlendireyim..benim arac ile karşılaştıralım bir boş günde..elimizden geldiğince yardımcı olalım..

    hocam alakanıza teşekkürler,

    aracı ankarada f1 volvo ya götürdüm, buradan da saolsun meteg bey yardımcı oldu. kilometrenin orjinal olmadığını ve arabanın daha önce hararet yaptığını öğrendik. galericinin (arkadaşım ) boya makinasıyla baktık arabaya, tek parça boya var dediği halde ustalar eğer komple boyalı değilse mesleği bırakırız diyecek kadar net konuştular. arabanın ön konsolunun falan tırnakları da komple kırılmış, yani baya bi oynanmış araba almışım bilmeden. ama neyseki ne para vermiştim ne de devrini almıştım. pazartesi sanayiden direkt arkadaşın yanına gittim ve iade ettim.

    eğer iyi bir Kilometre oyuncusu olsaydı kilometreyi kimse anlamazdı orjinal olmadıgını..sadece Servis kaydından çıkar gerçek kilometre..
    boya sorun değil bu yaşta bir OTO için ben mesela yüzeysel boya yaptırdım bizim eleman ile JANT lar dahil 1000TL verdim .. fakat boya esnasında öncesinde sonrasında fotolarını çektim başkasının aklında soru işareti kalmasın diye..çünkü mağlum boya özellkle AKRİLK boya 7 yılda solar gider isterseniz her hafta UV korumalı cila atın...

    Ön konsol sıkıntı olabilir ancak işini iyi yapan bir usta için sıkntı değil sonuçta S70 ler in fiyatlarına göre kıyaslayınca düşünmeye değmez bugun sizin aldıgınız gibi bir S70 i 10000TL ye alabilirsiniz..tabii tıkır tıkır çalışır yapmak için 20000TL harcarsınız...yurtdıışı vs. bayağı uğraşırsınız..

    hayırlı olsun amaç volvo sahiplerini bilinçlendirmek satın alacaklara bilgi vermek .. benim araç mesela yetkili servis hatası yüzünden bana 10000TL daha pahalıya geldi..mahkeme mahkeme uğraşmak/zaman kaybı yrine allah a bıraktım durumu..

    bu arada volvo nun motoruna kitapçıgındaki gibi bakımlarını yapın zorlamayın 500000km yi rahat devirirler..

    volvo teknisyeninin dediği : orjinal fabrika çıkışı LPG li bir volvo s40 diyor 300000km ye kadar motor a anahtar değmedi diyor.. (fabrika çıkışı LPG li volvo neden ülkemizde yok bilmiyrum)


    http://www.volvotips.com/index.php/general/about-volvotips/

    http://www.volvoforums.org.uk/archive/index.php/t-118009.html




  • daha önce s60 ım vardı yine 20T hastalık derecesinde sevdiğim bir marka olduğu için şuanki maddi durum el vermediği için s70 almak istemiştim, ama nasip değilmiş. arabanın motoru hararet yapmamış olsaydı ya da adam gibi toplanmış olsaydı zaten ne boya ne başka birşey benimde bakacağım şeyler değildi. daha önceki s60 iki yan komple boyalıydı hiçte sorun etmemiştim. şimdi olsa yine etmem ama adam tek parça boyalı diye satınca komple boyalı çıkması sinir geriyor. :) neyse ki iade ettim, şimdilik beklemedeyim. imkanım olursa yine bir s60 almayı düşünüyorum, aslında hiç alakası yok ama bir de ssangyong korando sports almayı da düşünüyorum. sıfır kilometre otomatik dizel 165 beygir 350 tork vs. marka imajı hariç acayip aklımı çeliyor. 43.000 lira da fiyatı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEZ_TEX

    daha önce s60 ım vardı yine 20T hastalık derecesinde sevdiğim bir marka olduğu için şuanki maddi durum el vermediği için s70 almak istemiştim, ama nasip değilmiş. arabanın motoru hararet yapmamış olsaydı ya da adam gibi toplanmış olsaydı zaten ne boya ne başka birşey benimde bakacağım şeyler değildi. daha önceki s60 iki yan komple boyalıydı hiçte sorun etmemiştim. şimdi olsa yine etmem ama adam tek parça boyalı diye satınca komple boyalı çıkması sinir geriyor. :) neyse ki iade ettim, şimdilik beklemedeyim. imkanım olursa yine bir s60 almayı düşünüyorum, aslında hiç alakası yok ama bir de ssangyong korando sports almayı da düşünüyorum. sıfır kilometre otomatik dizel 165 beygir 350 tork vs. marka imajı hariç acayip aklımı çeliyor. 43.000 lira da fiyatı.

    Volvo ya devam :)
    Ssangyong un 4x4 ü yokki içten ayarlarsın 4x2 veya 4x4 ....

    fiyat olarak DUSTER ile aynı diyecem ancak duster maglum pick up değil..birde çok donanım olarak basit korandoya göre..
    her türlü Volvo ya devam et bence..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PORSCHEM

    quote:

    Orijinalden alıntı: semavi

    Motora dokunmak için büyük bir sermayeye gerek yok aslında... 500-750 tlye bir yazılım yapsan yeterli... Zaten yazılım yapan yerler egzoz down pipe hava filtre kiti gibi upgradeleri yapınca ücretsiz yapıyorlar güncellemeleri. Emin ol arabana bir kere daha aşık olursun...

    Ben aldığımdan beri devamlı bakımlarını, adam akıllı eksiklerini giderdiğim için şuan araç chiplenmiş gibi oldu. Zaten eski mesajlarımı ve sonrasını okudukça devamlı üstüne koyduğunu göreceksin... Açıkçası S60R ları düşünürsek, neredeyse onun performansında bir araç kullanıyorum ve işletme maliyetleri çok düşük... Birde senin harcadığın parayı duyunca... Gaza getiriyorsun beni :) Bakalım nasip kısmet :)

    LPG kitinin Yazzılıma etkisi olur mu?

    bu arada uzun yoldan geldim bugun aracımla LPG ile gittim geldim..gidiş otobandan (130-180km/h-agresif) geliş D100 den (100-120km/h ortalama-sakin kullanım)
    şuan LPG bitti bitecek aracın ilk 160km si şehir içi dersek şuan 470km (son 30km de agır trafik altında) ölçüm hala depoda az biraz LPG mevcut (10TL vardır)
    yani toplam 120-125 TL LPG ile gittim bu yolu.. bölersek kilometre de = 120TL/470KM = 0.255 TL / kilometre oluyor..

    ancak aracı 1.vites i geçmediğim yogun trafikte test ettim daha önce belki hesabı karıştırrabilirim:0.33TL/kilometre oldu..
    şimdi kıyaslıyorum keşke diyorum 2.3 t5 düz vites alsaydım çünkü hiç bir farkı yok sanırım bu dğerlerden?


    LPG Kitinin yazılıma etkisi olmaz zira kendi yazılımını kullanıyor. Eğer parça bazı modifiye yaparsan belki olabilir. Ama yazılım, hava filtresi, egzoz gibi şeylerde kalibrasyonunu yaparsın bir sıkıntı olmaz...

    Yakıt olayına gelince...

    Bende 26 kuruşlara kadar gerileyebiliyorum... Geneldede 3-4 kişi oluyoruz araçta ve arada 200+ları yapıyoruz Mercedes ve BMW'ciler yüzünden :) Velhasıl yakıtımız aynı gibi. Ama benimki otomatik olsaydı sanırım şehir içinde "ocağıma incir ağacı" dikerdi...

    Açık ve net konuşayım... Benim bastığım kadar herhangi bir dizelin basma şansı yok 1.6 grubunda... Farzedelimki arka arkaya aynı hılzarda gidelim bir çoğu benden çok yakar... Volvo ile gittiğim hızlara yakın bir şekilde ankaraya gittim fiesta 1.4 dizelle... Depo 450KM'de bitti... varın siz hesaplayın!!! Ama millete sorsanız, 150den aşağı düşmedim 20krş yaktım der :)

    Son olarak... 180e sabitleyip geldiğimde oldu sakaryadan istanbula kadar... emin ol şehir içinde yaktığını geçmiyor yakıt... Acayip bir araba bu...


    2.3t5 manuel alsaydım dedin ya.... Bildiğim kadarıyla 2 tane t5 manuel var... Belki vardır kıyıda köşede ama hiç rastlamadım. Biri benimki biriside şuan tamamen dağıtılan bir manuel t5. İkiside aynı renk ve donanımda olan ikiz araçlar. Benim şansım zaten bu :) Mazda3ümde Türkiye'de ki tek araç, buda (muhtemelen) tek araç :)




  • Abim volvo s60 (2008 model) kullaniyor. Kapi kalinligi 20 cm den kalin, ve arabanin saglamligini icine oturdugunuzda ancak anlayabiliyorsunuz. Volvo nun sahibine neden arabalarinizin hatlari bu kadar sert diye soruldugunda celik en fazla bu kadar bukulebiliyor demis, bu saglamlik acisindan iyi bir cevap olur sanirim.
    Hiz performansi acisindan inanilmayacak kadar iyi, devir ibresi artar gibi surat ibresi artiyor. Abimle beraber Kutahya-Ankara arasi yolculugumuzda yeni kasa bir BMW 520 gorduk. Abim kapismak istedi, ona belli etti. Iki aracta basti, başa baş hizlandilar, hiz 230a geldiginde abim icin oyun vakti basladi...
    Volvoyu tek gecerim, hele ki fiyati bu kadar uygunken (Kalitesine gore) kacirmamak lazim.

    Edit:Koltuk rahatligini da unutmamak gerek ciktigi yil en konforlu koltuk secilmis, tum volvo koltuklari hep cok rahat oluyorlar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BudaCenk2 -- 16 Ekim 2012; 2:41:06 >




  • Ve de kardes eger bir araba almadan once gidip o arabayi bir galeride bulman ve 1gun aksama kadar herseyini denemen lazim. Kiy 150-200 lirana sonradan pisman olma. Baktin hosuna gitti gonul rahatligiyla al.
  • bugün 99 model bal köpüğü 2.0T (ruhsatta 163 kw yazan) araç baktım. km si 38 bindeymiş. patronun birçok aracı olduğundan (merco, 4 çeker vs.) az kullanmış. araç fabrikadan çıkmış gibiydi içi hiç de eski model gibi durmuyordu. normalde tek kapı yı bedavaya almam. 2 çocuk var. ama adamın aklını çeliyor. sahibi yoktu. tok satıcı 28bin TL ister herhalde dediler. 28 bin TL ye 38 bin km. c70 alınır mı. manuel vites. sanruf, döşemeler vs. bej renk. c70 lerde de elektronik gaz kelebeği sıkıntısı var mıdır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: av.ilhami

    bugün 99 model bal köpüğü 2.0T (ruhsatta 163 kw yazan) araç baktım. km si 38 bindeymiş. patronun birçok aracı olduğundan (merco, 4 çeker vs.) az kullanmış. araç fabrikadan çıkmış gibiydi içi hiç de eski model gibi durmuyordu. normalde tek kapı yı bedavaya almam. 2 çocuk var. ama adamın aklını çeliyor. sahibi yoktu. tok satıcı 28bin TL ister herhalde dediler. 28 bin TL ye 38 bin km. c70 alınır mı. manuel vites. sanruf, döşemeler vs. bej renk. c70 lerde de elektronik gaz kelebeği sıkıntısı var mıdır.

    gaz kelebeği için TR den almayın ki zaten 99 modelde elektronik değil 2000 sonrası elektronik...ve ebay.de birçok mevcut..hatta 450TL olan bir sensor u ben 60usd ye getirttim..
    28000TL ye kaçırmayın!
    aldıgınız gibi motor tüm parçalarını getirtin sonra aracınız ömürlük olur!




  • bugün (02 nisan 2013) c70 mi aldım
    araç T5 165 kw. (225 beygir) . aldığımda 38885km idi. şimdilik tek söyleyebileceğim daha sert amortsör beklerken son derece konforlu buldum. araç lastikleri 2006 yılının 23. haftasında üretilmiş. triger seti değişmemiş: km olarak 128bin dedeğişmeli ama kauçuk ömrü olarak 6 yılda değişmeli. servis maalesef buna dikkat etmemiş. hem lastik hem triger nedeniyle aracı sakin kullandım. bu arada araç sahibi 28 değil 32 istedi. sonuçta lastik vs. ile 34 e patlayacak.! hemen satışa koyacağım tok satıcı olarak 41 tl yazacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi av.ilhami -- 3 Nisan 2013; 0:04:30 >
  • Hayırlı olsun o zaman.
  • teşekkürler. bugün biri ilan için aradı. 2. eli yok denen bir marka-model için hoşuma gitti. ama satacağımı düşündümde acaba sattıım fiyata bu kalite bulabilecekmiyim? açıkçası sanmıyorum. neyse ilk izlenimlerimi anlatayım. fren sistemi farklı frene yavaş basarsan araba pedal dipte durmaya başlıyor gibi ama hızlı basarsan pedal hemen tepki veriyor. arabayı kazık frenden ve kontrolden çıkmayı önleyecek şekilde yapmışlar hani ABS mantığında ama abs değil. frene alışmak lazım. şehir içi yakıt tüketimi yol bilgisayarına göre 10.2 litre oldu. motor hemen devirleniyor. motor sesi duyulmadığı için ancak 3bin devirde vites geçirmek gerektiğini farketmeye başlıyorsun. düz yolda sakin kullanımda 2bin devirde üst vitese geçebiliyorsun. yani dikkat edersen şehir içi 10 litre olabilir ama devir katranına bakmayıp rahat kullanırsan anında 13 litre oluyor. uzun yolda inegölden bilecik yaptım. 90 km.de yakıt aldım. yol bilgisayarı yakıt ortalaması 7.6 gösterdi. depo 5.2litre aldı yani 90 km de 5.2 litre yakıyor. ancak motor ısındıkça yakıt tüketimi daha da azalacak gibi ilk çalıştırmadan sonra 4. viteste çıktığı rampayı 1 saatten sonra 5 viteste çıkabiliyorum. 98 oktan bulamadım. 97 ile fulleyerek şehirler arası yakıtı hesapladım. triger ve lastik değişimiyapmadığımdan performans değerlendirmesi yapamıyorum. 17 jant olunca performans lastiği mantığı devreye giriyor ama bunlarda yağmurlu havalarda sıkıntılıymış. yağmurda fren yol tutuş en iyi lastik nedir onu araştırıyorum.performans hiç umurumda değil. sağ arka yanak balon yaptığından (mişlen lastik nede olsa balon yapar bizim yollarda) aciliyetimde var. inegölde fiyatlar pahalı bileciktede ^300TL aldında hankokk k17(290TL) , toyo (240 tl) var. lastikçi hankook daha yumuşak senin aradığın diyor ama toyo markası (japon malı) ve fiyatı daha caip geliyor başka bir lastiçi de federal marka tavsiye etti yanak destek vs. var kaliteli ben olsam bunu alırım fazla paraya gerek yok dedi. bursa da biri de tigra var mişlenin 2. kalitesi performanslı kullanmayacaksan tam aradığın diyor. önerisi olan var mı?




  • biraz kendin çal kendin oyna gibi oluyor ama ne yapalım. C70 başlığı başka yok belki canlandırırız.
    frenlere alışmaya başladım. alıştıkça fren yapmak bile keyif vermeye başladı. bugün satılık ilanını da yayından kaldırdım. satış fiyatına böyle bir araç bulamam sıfır alsam bu fiyata teneke alırım yada donanımsız alırım. yakıt için erken ama korkulur bir yanı yok yeterki gazı köklemeden kullanılsın: enfazla yarım pedal gaza dokunulmalı 2500 devir olmadan vites yükseltmeli. lastik olarak da conti almaya karar verdim. hem favori markam hem kampanyaya girmiş 275 den satılıyor. miişlenin kampanyası 300. aynı fiyat bile olsa conti alırım.




  • dün volvodan triger kayışı aldım. prelli ile anlaşmışlar 225 45 17 için 285+kdv dediler. bende kampanyadan 275 e conti almaya karar verdiğimden almadım. trigeri takacak ustam (eski volvo çalışanı) prelli tavsiue ederim dedi. tanıdığı prelliciye gittik: bölge bayisi imiş tane 250den aldık geçtik.
  • Avkatlara güvenme :)) derler ya doğruymuş.
    ''Aynı fiyata bile olsa conti alırım'' diyen Av. bey, 25 TL pirelli indirim yapınca
    kaçırmamış.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.