Şimdi Ara

VOLVO C70 Alınır mı tüm OTO ustaları işte araba bu diyor hepsine sordum ? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
160
Cevap
4
Favori
46.595
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu muhabbet hoş olmasa da yazayım...

    İnsignia Turbo'yu geriden gelerek geçebiliyorum, A5i ve E sınıf kompressörü LPG'de alıyorum. Bu araçların teknik detaylarına çokta hakim değilim, belki kötülerdir. Chipli Mini Cooper S ile kalktık, iyi kalkarsam kafa kafaya... Ama 150-160tan sonra C70 alıp başını gidiyor... SLK'yı bilemiyorum. Benim jant 17x45x225. 220 gibi bir hıza çıktığımda sanırım araç 4teydi hala...

    Direksiyon turunda haklısın, zira 11,9m dönüş çapı var! İstanbulda yaşıyorsan sana Prins konusunda bir yer önerebilirim. Bir görüşürsün.

    Ben LPG'de 210a kadar çıktım... Benzine geçmedi fakat içinde 15-20 TL lik gaz varsa atabiliyor LPGye...

    Benim frenlerde sorun yok, zaten OMNİ kit alınmış ve güçlendirilmiş. Şuan tek derdim ufak tefek tıkırtı ve gıcırtılar...
  • BMW, Mercedes, Volvo'dan bir gömlek üstün araba varsa oda SAAB'tır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GaMToZUvEDünYaNInNinNiSi

    BMW, Mercedes, Volvo'dan bir gömlek üstün araba varsa oda SAAB'tır.

    http://www.cnnturk.com/2011/ekonomi/09/08/saabin.iflas.koruma.basvurusu.reddedildi/628526.0/

    gm bünyesinde bulunan ve iflas etmek üzere olan, motoru fiat multijet, şasisi opel olan saabtan bahsediyorsunuz değil mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi noktanınsâbiti -- 27 Eylül 2011; 9:29:30 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GaMToZUvEDünYaNInNinNiSi

    BMW, Mercedes, Volvo'dan bir gömlek üstün araba varsa oda SAAB'tır.

    Biraz abartılı olmadı mı?
  • Bence de biraz abartılı olmuş....

    Saab ve Volvo birbirinden fersah fersah önde arabalar değildir, kaldı ki mercedes kadar olamazlar. Buna marka değerleride yetmez zaten...
  • Anlamadınız ki.
  • Belki de anlatamamışsındır arkadaşım :)
  • qwerty



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PORSCHEM -- 14 Temmuz 2020; 17:33:25 >
  • Aracım 70ten yapılan rollingte 205hplik Mini cooper S ve modifiyeli Rx-8 r3 lerle eşdeğer gidiyor. Rx sahibinin söylediği "eğer egzoz, air intake gibi uygulamalar olmasada stock olsa kopar giderdin" lafı oldu...

    İnsignia sahibi emin ol bastı baya. Ama senin kaçırdığın nokta benim aracın 163lük değil 240hplik olduğu :) Geçmem zaten normal...Hatta şuan yaklaşık 35-40nm tork kaybım var. Yani 292 gibi çıkıyor torkum, beygirim ise 239. Tork kaybımıda kapattığımda bu araçlarında az bir farklada olsa önlerine geçerim rollingte...

    Benim derdim onunla bununla yarışmak değil, genelde 90-120 kullanıyorum. Bu bir kaç denemeyi hem arabanın durumunu görmek ve hemde kafamızda ki acaba gidiyor mu soru işaretlerini gidermek için yaptık...

    Ha bu arada arabam 1520 kg çıktı sürücüsüz ve stepnesiz :) Araba çok ağır...

    Benzinde yakıtını hesaplamadım, LPG'de ortalama 29-32 kuruş arası yakıyor şehir içi. Geneli kısa mesafeli yada dur kalk kullanım. Şehir dışını hiç denemedim ama baya düşer.

    Söylediğim Otogaz firması TGS otogaz, maslak ikinci kısım 25. sokakta... Kadir dersin... Sahibi Şenol Necdet Abi... Uzun süredir bu işi yapıyorlar. Ben bildim bileli hala aynı kadroları var. Eleman değişmeyen ve ayda çok iyi rakamlarda kit takan bir yer. Benim için 5 yıl boyunca aynı elemanları görmek çok ama çok önemli...




  • Merhaba Arkadaşlar,
    bende 98 model bir c70 sahibi oldum. Siz kullanıcılara birkaç sorum olacak.
    aracımda Atiker LPG var. Şehir içinde herhangi bir sorun yaşamıyorum. Ancak uzun yolda araç sollarken ya da ani hızlanmalarda ilk başlarda 2-3 saniyelik bir tekleme yaptıktan sonra hızlanma yapıyor. Bu normalmidir. Aynı sorun benzindeyken olmuyor. Atikeri sokturup Prinse gecmek mantıklımıdır?

    Aracın bir diğer sorunu şofor kapısının penceresi tam oturmuyor. Oturmadığı için 70-80 km den sonra cam hafif açıkmış gibi ses geliyor. Daha yuksek kmlerdeki sesi siz düşünün.
    Ankarada sanayide epey kaportacı ve camcı gezdim ve 1 de ozel volvo servisine gittim ama cozum bulamadılar. Kapı tam oturuyor. Camda en sonuna kadar kapanıyor ama kapartoya tam yapısmıyor. Volvo ozel servisi kapının etrafını saran iç taraftaki siyah lastiklerin değişmesi lazım dedi ama kaportacılar aynı görüşte degil. lastiklerin iyi durumda olduğunu soyluyorlar. En sonunda yetkili servise goturmeye karar verdim ama henuz goturmedim. Ben bu sorunu bilerek satın aldım ama hicte düşündüğüm gibi basitce cozulemedi. Bu konuda onerisi dusencesi olan var mı?

    Birde son olarak Ankara'da bildiginiz iyi bir volvo servisi var mıdır?




  • @onuracar

    bujileri, buji kablolarını, distribütör kapağını değiştirin sorununuz çözülecektir.
  • Volvo' yu hep sevmişimdir. Çok sağlam araç oluyorlar. Kısacası alınır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onuracar

    Merhaba Arkadaşlar,
    bende 98 model bir c70 sahibi oldum. Siz kullanıcılara birkaç sorum olacak.
    aracımda Atiker LPG var. Şehir içinde herhangi bir sorun yaşamıyorum. Ancak uzun yolda araç sollarken ya da ani hızlanmalarda ilk başlarda 2-3 saniyelik bir tekleme yaptıktan sonra hızlanma yapıyor. Bu normalmidir. Aynı sorun benzindeyken olmuyor. Atikeri sokturup Prinse gecmek mantıklımıdır?

    Aracın bir diğer sorunu şofor kapısının penceresi tam oturmuyor. Oturmadığı için 70-80 km den sonra cam hafif açıkmış gibi ses geliyor. Daha yuksek kmlerdeki sesi siz düşünün.
    Ankarada sanayide epey kaportacı ve camcı gezdim ve 1 de ozel volvo servisine gittim ama cozum bulamadılar. Kapı tam oturuyor. Camda en sonuna kadar kapanıyor ama kapartoya tam yapısmıyor. Volvo ozel servisi kapının etrafını saran iç taraftaki siyah lastiklerin değişmesi lazım dedi ama kaportacılar aynı görüşte degil. lastiklerin iyi durumda olduğunu soyluyorlar. En sonunda yetkili servise goturmeye karar verdim ama henuz goturmedim. Ben bu sorunu bilerek satın aldım ama hicte düşündüğüm gibi basitce cozulemedi. Bu konuda onerisi dusencesi olan var mı?

    Birde son olarak Ankara'da bildiginiz iyi bir volvo servisi var mıdır?
    qwerty



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PORSCHEM -- 14 Temmuz 2020; 17:34:2 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hsn1997

    Birde scirocco'ya arkadan çarpılırsa senin araban daha fazla hasar alır.Eski bir volvo tabiki de kaliteli bir marka arabanın yenisiyle çarparsa daha kötü duruma düşer.
    Bir de çarpışma testlerinde bir aracın 4 alması kendi segmenti daha kötü demektir.Yoksa e segmenti 4 yıldız bir araç c segmenti 5 yıldızlı bir aracı biçer.Yani c70 gibi bir aracı ezer.Çünkü c70 gibi coupeler ya c yada d segmenti araçlarlardan çıkar.

    S70 ve C70 veya V70 hepsi E segmentidir..ve 5 yıldızlıdır..ayrıca aracın içini açıp baktınız mı hiç bilmem? çeliklerin Scirocco yu düm düz edeceği kesin..
  • ARACA yeni LPG kiti taktırdım PRINS marka ancak şunu söyleyeyim kit alacaksanız PRINS e o kadar para vermeyin (ben verdim yandım 3500TL) artık tüm markalarn subap yağlama sistemleri çıktı ..aynı orjinal VOLVO nun fabrika çıkışı gibi.. Turbo araçta valf koruma yağlama kiti zorunlu..ATiker de bile çıktı
    yakıt maliyeti şuan LPG de 28kuruş/kilometre
    ayarları kıstırdım hala çok güçlü diye şimdi sanırım 25kuruşları buldum diyebilirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PORSCHEM

    quote:

    Orijinalden alıntı: hsn1997

    Birde scirocco'ya arkadan çarpılırsa senin araban daha fazla hasar alır.Eski bir volvo tabiki de kaliteli bir marka arabanın yenisiyle çarparsa daha kötü duruma düşer.
    Bir de çarpışma testlerinde bir aracın 4 alması kendi segmenti daha kötü demektir.Yoksa e segmenti 4 yıldız bir araç c segmenti 5 yıldızlı bir aracı biçer.Yani c70 gibi bir aracı ezer.Çünkü c70 gibi coupeler ya c yada d segmenti araçlarlardan çıkar.

    S70 ve C70 veya V70 hepsi E segmentidir..ve 5 yıldızlıdır..ayrıca aracın içini açıp baktınız mı hiç bilmem? çeliklerin Scirocco yu düm düz edeceği kesin..

    S70, C70 ve V70 euroncapten 4 yıldız almış modellerdir. ancak unutulmamalıdır ki bu modeller tam 13 sene önce piyasa çıkmıştır ve o dönem araç güvenlikleri şu an ki kadar önem arzetmiyordu. sonuç olarak bu modeller günümüzün aksine insanların euroncapin ne olduğunu bilmediği bir dönemde 4 yıldız almıştır. ve euroncapte 4 yıldız alması aracın sağlamlığı hakkında değil içindeki yolcuların darbeden etkilenmesi hakkında bir bilgi verir. dolayısıyla C70 eğer sciroccoya arkadan çarparsa sciroccoyu dağıtır. zira ağırlık farkı var ne başta.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti

    quote:

    Orijinalden alıntı: PORSCHEM

    quote:

    Orijinalden alıntı: hsn1997

    Birde scirocco'ya arkadan çarpılırsa senin araban daha fazla hasar alır.Eski bir volvo tabiki de kaliteli bir marka arabanın yenisiyle çarparsa daha kötü duruma düşer.
    Bir de çarpışma testlerinde bir aracın 4 alması kendi segmenti daha kötü demektir.Yoksa e segmenti 4 yıldız bir araç c segmenti 5 yıldızlı bir aracı biçer.Yani c70 gibi bir aracı ezer.Çünkü c70 gibi coupeler ya c yada d segmenti araçlarlardan çıkar.

    S70 ve C70 veya V70 hepsi E segmentidir..ve 5 yıldızlıdır..ayrıca aracın içini açıp baktınız mı hiç bilmem? çeliklerin Scirocco yu düm düz edeceği kesin..

    S70, C70 ve V70 euroncapten 4 yıldız almış modellerdir. ancak unutulmamalıdır ki bu modeller tam 13 sene önce piyasa çıkmıştır ve o dönem araç güvenlikleri şu an ki kadar önem arzetmiyordu. sonuç olarak bu modeller günümüzün aksine insanların euroncapin ne olduğunu bilmediği bir dönemde 4 yıldız almıştır. ve euroncapte 4 yıldız alması aracın sağlamlığı hakkında değil içindeki yolcuların darbeden etkilenmesi hakkında bir bilgi verir. dolayısıyla C70 eğer sciroccoya arkadan çarparsa sciroccoyu dağıtır. zira ağırlık farkı var ne başta.

    hyundai getz in arkasını içine dogru maalesef ki gömdüm üstelik aracın sahibi arkadaşım dı yol bilmediğim için onu takip ediyordum... (çokta hızlı değiliz) ancak benim sadece plakalık kırıldı en ufak çizik yok .. yol hatasından kaynaklı bir çarpma idi adamlar yokuş un kör noktasında çukur açmış arkadaşımda durdu ben ise son anda gördüm..GETZ in iç kısmı çelikleri şimdi gömülü 3cm kadar tamponu değişti...

    birde şöyle bir şey var gözlerimle gördüğüm bir kaza size Hyundai ERA geri giderken acemi sürücüsü gaza takılı kalıyor arkasında park halinde ki araç önceki KASA OPEL CORSA ...SONUÇ : CORSA sanki takla atmış gibi tavanına kadar yamuldu ERA da ise sadece sinyal kırıldı...Corsa a hurda oldu.ve bu CORSA ya arkdan çarpınca olanalr....corsa nın sağ ön lastikte kaldırım a vurmasa belki daha kötü olurdu..




  • Bende LAndi renzo var... Performansından memnunum... Tabi depo dolu ise... a noktasından 50 ve 3.viteste başladık... B noktasında 115 gibi bitirdi araba... LPG ile denedik aynısı çıktı... Ama sürat artınca benzin gibi olmaz muhtemelen...

    Eski sahibi taktırmış ama kime taktırdıysa Allah onu bildiği gibi yapsın... Suyu yanlış yerden almışlar. Araç termostat açmadan LPGye gemişyordu. Buda yaklaşık 5km sürüyordu :) Hallettik... ortalama 30 kuruş yakıyorum ben... Hiç şehirlerarası deneyemedim. Bir defa Kocaeli yaptık, trafikte 2 saat çakılı kaldığımız için randevuya yetişmek için yol açılınca 160tan aşağı düşmedik... Deneyemedik yani.. Ama o kadar bastık 29-30 yaktı yine...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi semavi -- 4 Aralık 2011; 20:57:21 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: semavi

    Bende LAndi renzo var... Performansından memnunum... Tabi depo dolu ise... a noktasından 50 ve 3.viteste başladık... B noktasında 115 gibi bitirdi araba... LPG ile denedik aynısı çıktı... Ama sürat artınca benzin gibi olmaz muhtemelen...

    Eski sahibi taktırmış ama kime taktırdıysa Allah onu bildiği gibi yapsın... Suyu yanlış yerden almışlar. Araç termostat açmadan LPGye gemişyordu. Buda yaklaşık 5km sürüyordu :) Hallettik... ortalama 30 kuruş yakıyorum ben... Hiç şehirlerarası deneyemedim. Bir defa Kocaeli yaptık, trafikte 2 saat çakılı kaldığımız için randevuya yetişmek için yol açılınca 160tan aşağı düşmedik... Deneyemedik yani.. Ama o kadar bastık 29-30 yaktı yine...

    aslında termostat açmadan LPG ye geçmemesi güzel bir olay motoru korur..çünkü Bendeki Kİt te kit in yazılım ayarından dolayı 50derece C yi geçmeden önce sıcaklık LPG ye geçmiyor bunun anlamı motoru ilk çalıştırmada korumak...
    ben LPG nin Rİch moisture ayarını gidip kıstırdım şimdi 0.25-0.28 TL yakıyor..basınca da değişmiyor..

    dünyanın en kaliteli motorları bunlar
    bence ilk sırada MERCEDES S320 nin 6 silindirli motoru var..nerdeyse bizim ki kadar yakıyor




  • Termostatı açma olayı konusunda bir detayı atlamışım. 50 derceden çok daha üstte ikende geçmiyordu. Yani aracın hararet çoktan ortaya oturuyor o zaman. Yani bir esprisi yok termostat ile girmesinin. Arabayı dakikalarcada çalıştırsan farketmiyordu, illaki yol yapman gerekiyordu. Bilirsin, rolantide 3-5 dakika çalıştır, sonra gaza bas LPGye geçer. Bunda ise 15-20 dakika çalıştırdığım halde geçmiyordu, yani tamamen üşengeçlikten dolayı kolay yerden almışlar LPG suyunu.... Şuan bende de 50 derece olması lazım geçiş derecesi...
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.