Şimdi Ara

VOLVO C70 Alınır mı tüm OTO ustaları işte araba bu diyor hepsine sordum ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
160
Cevap
4
Favori
46.575
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PORSCHEM


    quote:

    Orijinalden alıntı: jeepers_creepers

    hocam tam senin tersini düşünüyorum.marka olarak Volvo'yu çok severim.ama 10 senelik araba alana kadar paramın yettiği sıfır arabayı almayı tercih ederim.ufak tefek konsol süslemeleri,yeni elektronik özellikler ve en önemlisi o arabanın sizin elinizde eskiyecek olması sıfır almanın en güzel yanı.


    10 senelik olsun sonuçta Araç Çok bakımlı bugun baktım araca Faturalarını falan Yetkili servis kayıtlarını hepsini inceledim,En önemlisi Yedek parçası BOL , yukarda bir çok link verdim Türkiyeye de gönderi yapan İnternet sitelerinin,VE araştırmam şunu söylüyor ki Tüm volvo ile ilgilenen Yetkili Servis elemanlarının birer VOLVO su var.(yoksa adamlar da almazdı volvo,FORD çalışanlarının Ford u var mı? yada OPEL çalışanlarının,? yada DACIA çalışanlarının?)
    Muhabbeti sıkı tuttum elemanlarla ,volvo nun sahibi de yanımızdaydı,Servis elemanları üstlerine çaktırmadan tek dedikleri ARaç ların PArça kalitesi mercedes ile aynı imiş sonra yedek parça KOD larını karşılaştırdım Gerçektende aynı (sonuçta mercedes diye gidip mercedes ten aldırmak istemez değil mi volvo)(mesela MARŞ motoru ve Dişlisi MERCEDES in AYNISI bosch marka ) (yetkili servis fiyatı 900TL komple set,,dışarda aynısı 400TL ,yurt dışı sitelerde 600TL ) yani demek istediğim şu:::
    NEDEN 24000TL ye gidip SIFIR bir dandik B segmenti araba alayı m ki? E segmenti varken?? ve Parça eskitme oranları olsun (örneğin bir GETZ baskı balatayı 50000km de yedi bizim elemanda ki bu trafikte normal,volvo da baskı balata orjinali için 100000km yi devirir deniliyor,
    gelelim TRIGER seti ne VOLVO c 70 in Triger SETİ tahmin edin kaç km de bir değişiyor???
    ŞOK olmaya hazır mısınız???
    120,000(BİN) kilometrede değişiyor bugun ANCAK ZİNCİR triger li olan BMW ler (ve VOLVO s 80 lerin de bazıları zincir triger)ve bazı zincir triger seti olanlar 120000KM yi buluyor.ADamlar yapmış bir kere ,hangi bu fiyata alınabilecek aracın triger i 120bin km gidiyor??
    hyundai GETZ mi? (GETZ benim bildiğim 60bin falandı arkadaşınki)
    dediğim gibi FİYAT/PERFORMANS olarak en güzel araç tabii TEMİZİNİ bulmak kaydı ile...
    çünkü VOLVO nun fiyatını düşüren tek şey MOTOR..onun dışında herşeyi mükemmel (çünkü bugun EN KRAL boya ile aracı boyatmak istesek en fazla 1000TL bu volvo için sordum çünkü aracı alınca tavan hariç boyaya sokacağım GÖrünüş önemli..)
    BİRDE en ÖENMLİSİ BU fiyata SIFIR araç ile kim size yolda YOL verir veya HANGİ hatun dönüp bakar????
    yada gece bir yere gidince kim hoş geldin Abi der ? araba PRESTİJ işi bence bu fiyata küçük araba alıp sıradan olmak var birde bununla dikkat çekmek var..
    bu arada arabada çok güçlü bir DOLBY prologic SES sistemi var ??? bu fiyata sıfır araçta 2 hoparlörlü radyo var ancak..
    Sıfır araçlar zaten donanım eklendi mi fiyat uçuoyr


    Kraldan çok kralcı olmak dedikleri bu olsa gerek...

    Ben de aynı zamanda hem 2005 Volvo S80 T6 (272 HP) var, hem de 1999 Honda Accord 3.0 V6 (200 HP) var.
    Volvo 120.000 km'de, Honda 195.000 km'de

    Honda'nın triger kayışını daha yeni değiştirdim, 80.000 km'de iken almıştık, değiştirmeyi unutmuşuz. Fabrikadan takılan triger kayışı ile 190.000 km kullanıldı. Şanslıymışız diyorum.

    Bu arada Ford Fiesta'ların da triger kayışı değişimi bildiğim kadarıyla 120.000 km'dedir. Focus vs. dahil sanırım. Günümüz çoğu aracı için bu süre 80.000-120.000 km arasındadır.

    Sorunsuzluk konusuna gelince, açıkça söyleyeyim, 195.000 km'deki Honda Accord daha sorunsuz ve masrafsız. Sadece geçen hafta Volvo için harcadığım para 3.200 TL civarında. Trigerler değişti, arka diskler ve balatalar değişti, sürpriz olarak vakum motoru değişti (sensörü kırılmış, kırılınca vakum pompası devreden çıkması gerekirken çıkmadığı için vakum pompası yanmış). Her bakımı böyle tutmayacak tabii ki. Ama yetkili servisten alınan orjinal parçalar kullanılınca fatura tutarları artıyor.

    Eskiden BMW 320i sahibiydim, parça konusunda Volvo'ya göre çok daha avantajlı olduğunu söyleyebilirim. Hiçbir parçası için beklememiştim. Ama Volvo için İstanbul'dan İzmir'e parça gelmesini bekledim. Hem de sadece tek parça için değil, birkaç parça için. Plastik iç kapı kolu çerçevesi için 3 hafta beklemiştim. Parça fiyatı sadece 15 TL civarı gibi birşeydi.

    Çoğu avrupa üretimi otomobilin parçaları, özellikle küçük elektrikli motorları Bosch, Hella tarafından üretilmektedir. Bu sanırım Ford'da da böyle. Sadece Mercedes veya Volvo'da değil.

    Özetle dediğim gibi ben de Volvo sahibiyim, ama arabamı bu kadar yüceltmiyorum.
    Önemli olan beni bir yerden bir yere konforlu ve güvenli götürmesi. Ve kullanırken beni mutlu etmesi.

    Bu fiyat aralığında çok mantıklı bir tercih olduğu ortada.
    Ama diğer markaları kötülemek niye?




  • qwerty



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PORSCHEM -- 14 Temmuz 2020; 17:27:49 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PORSCHEM


    quote:

    Orijinalden alıntı: bal974


    quote:

    Orijinalden alıntı: PORSCHEM


    quote:

    Orijinalden alıntı: bal974


    quote:

    Orijinalden alıntı: PORSCHEM


    quote:

    Orijinalden alıntı: bal974

    S80 T6 sahibi olarak yazayım.

    Öncelikle o 230 km/h olayına inanmayın. 230 km/h hızla bir yere çarpan bir arabayı tanımak bile zordur.

    Parça konusunda, bendeki araç 2005 model, İzmir'deyim, olmayan parçalar İstanbul'dan 1 günde geldi.
    bendekinin parça fiyatları çok ucuz değil, örnek vermem gerekirse, vakum pompası değiştirmek zorunda kaldım: 1200 TL, arka disk ve balatalar değişti, 750TL.
    C70 umarım bu konuda daha insaflıdır. Yurtdışından parça getirme imkanınız da var ise çok düşünülecek bir sorun değil.

    C70 benim de beğendiğim bir model. Ama 2000 model bir Volvo ne kadar güvenli olduğunu hissettirse de, teknolojinin hızlı geliştiğini unutmayın, 2010 model alt sınıftan bir otomobil kaza sonrası insanı daha çok koruyabilir. Üretildiği yıllar gözönüne alınırsa kaliteli bir otomobildir. Tamponun içindeki 20cm strafor'dan da çok birşey beklemeyin. Honda'nın da ön tamponunun içinde strafor vardır, başka bir sürü markanın da. Unutmayın BMW'lerde de ön tamponun içinde amörtisorler vardır, gelen küçük darbeleri sönümlesin diye. Her markanın uyguladığı farklı farklı yöntemler var. Ayrıca E60 BMW'ler de oldukça güvenlidir. Ncap'ten 5 yıldız almak, sizi hayatta tutacağı anlamına gelmez.

    Temizini bulun, keyifle kullanın, sıkılırsanız az bir zararla veya aynı fiyata satarsınız.


    C70 in diskleri için link veriyorum ön disk(arkalar daha da ucuz) Türkiyede ki fiyatıda 150TL civarı diye şimdi sordum..
    https://www.carpartsdiscount.com/auto/parts/2000/volvo/c70/brake_rotors_discs/front_brake_disc.html?3593=79986

    birde S80 ve T6 yani 6 silindir ve S80 in parçaları çok pahalı T6 oldugu için daha da pahalı olacaktır çünkü T6 lar sadece S80 ve XC90 da var diye biliyorum ...
    T5 ise S60,S40,S80 ,XC90 a kadar hepsinde var.,,
    kaza olayına gelirsk gerçek ten
    google videolarda " VOLVO crash " yazıp aratınca V40 tan bir çok volvo ya kadar kaza video ları var..
    230Kilometre de ki kazada ARAÇ ın yapısı ÇOK önemli SEDAN bir araba bir COUPE bir araç bir olamaz çünkü COUPE nin kabin i koruyan Destekleri çok daha fazla..VOLVO nun da kasa kalınlıgı çok fark ediyor...C 70 ile S70 in ...birde 230km ile adam gördü de fren yaptı mı???
    bariyer i altına mı aldı ???
    bariyer yumuşak mıydı? ?? bunları bilmiyorum ama benim mantıgım şu ki gerçek bir olay bu

    S 80 in coupe versiyonu şuan ki C70 ...eskiden S70 in coupe si ise C70 ti..


    150 TL fiyat verdiğiniz parça orjinal yetkili servisten mi temin ediliyor?
    Yoksa kaliteli muadil mi?

    Volvoların parçalarını orjinal yedek parça olarak yetkili servisten alırsanız ucuz değildir. keşke olsa.
    Ama piyasada kaliteli muadil parçalar oldukça fazla ve bunlarla da sorun yaşamazsınız.

    Bu araçla pek parça ihtiyacınız olmayacak büyük ihtimalle. Periyodik bakımlarını yaptırırsınız, sorunsuz kullanırsınız.

    150TL olan yetkili servisten alınmış alacağım arkadaşa mail attım faturasına baktı 150TL dedi bana şimdi arkadaş 20000km önce değiştirmiş..
    birde MEYLE kaliteli muadil miş ve fiyat a baktınız mı link ten? bu da kendi resmi adresi burada fiyat yok ama.http://www.meyle.com/EN/Automotive-spare-parts.html

    evet En sorunsuz marka deniliyor VOLVO için...
    BMW dedim 50tane şey saydılar...Yok yağ kaçırır yok şu olur yok bu olur



    Bugün servise uğradım
    Senin için de iki parçanın fiyatını sordum
    Eğer frenlerde orjinal parça kullanmak istersen sana yetkili servis fiyatları;

    2001 C70 coupe 2.0T için baktık.
    Ön fren diski 2 adet : 474 TL (balata hariç)
    Arka fren diski 2 adet : 326 TL (balata hariç)

    Eğer sen de benim gibi frenlerde orjinal parça kullanmak istersen yetkili servisteki fiyatları bunlar
    Muadilleri ile de sorun yaşamayabilirsin tabii ki.



    Sağolun 20000km önce ki fiyatlar sanırım onlar çünkü faturayı bende gördüm 150TL li birşeydi adet tabii + KDV vardı ve fatura EVO yetkili servisine aitti Ekim 2009 a aitti.. Herşeyini inceledim...ve şimdi şöyle bir hesap yaparsak eleman orjinal taktırmış zaten 2009 fiyatı ile 150TL+KDV bir disk ise iki adeti yaklaşık önler için 400TL yapıyor 2yılda zam gelmesi normal...balatalar da o sene değişmiş..orjinal onlarda...ancak bazen muadil parça balatada daha kaliteli olabiliyor..şu yurtdışı siteyi bol bol araştırdım....aracın yurtdışı yorumlarını okudum çünkü ülkemizde kıyas lükse göre yapılıyor yada aracın REKLAMINA göre yapılıyor, ARACIN sağlamlıgı kaç yılda bir parça değiştireceği hesaplanmıyor_?
    mesela sizin s60 ınız ın ÖN salıncakları hiç değişti mi? kolay kolay değişmezmiş,,bir çok parçası motoruna kadar S60=s70=s80 denilebilir sofistike parçalar hariç..
    bir de aracın bakımı gelmeden Yağını değiştirmiş filtre ile birlikte..
    bana tek masrafı araçta 300TL lik boya kalıyor yada tavan hariç boyatacağım VOLVO da boya aracın değerini yükseltir deniliyor binek araçlarda ise değerini düşürür deniliyor sizce hangisi?


    Rica ederim, tek hedefim bilgilendirmek.
    Forumun amacı da bu değil mi? Bilgilerin paylaşılması

    Boya konusunda
    boya var, boya var.

    Kaliteli bir boya aracın değerini tabii ki arttırır, özellikle 10 yaşına gelmiş bir arabada.
    Ama 300 Tl'ye yapılacak bir boya ne kadar kaliteli olur.???

    Boyatırken benim için önemli olan kriter aracın satışı değil, ben bu arabayı kullanmak için aldım, yatırım amaçlı değil. Bu yüzden de hiçbir aracımı satacağımı düşünerek kullanmadım. Bakımlarını kendim için yaptırdım, Güvenliğim için, sorunsuzluğu için.
    Honda'yı 2 kere, önce belaltı boyattım, son boyatışımda da komple rengini değiştirttim. Boyalı diye araca çamur atacak adam benim arabamı almasın zaten.

    2-3 yaşında bir araba olsa idi, halkımızın boyanmış araba satın alma endişelerinden dolayı değer kaybettirir diyebilirdim.

    S80'de ön salıncakları değiştirmeye şimdilik gerek olmadı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bal974 -- 14 Haziran 2011; 14:17:30 >




  • Orijinalden alıntı: bal974


    Orijinalden alıntı: PORSCHEM


    Orijinalden alıntı: jeepers_creepers



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PORSCHEM -- 15 Temmuz 2020; 19:22:1 >
  • qwerty



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PORSCHEM -- 14 Temmuz 2020; 17:28:21 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PORSCHEM

    Haklısınız ..
    zaten aracı gördüm TAVAN,kaput bir gram boya yok..
    yani temiz,,,eleman bagajda boya var dedi,,bizim usta baktı değişim yada çarpma söz konusu değil,,derin çizmişler elemanda boyatmış..

    300TL sadece lokal boya fiyatı ben 1000TL ye tavan hariç boyatacağım,zaten yetkili serviste 1600TL civarı diyor,,tavan hariç...
    bende RENK değiştirmek istiyorum hazır boyatmışken ancak RENK değiştirmenin ruhsat işlemleri nasıl olacak biliyor muusnuz?


    Renk değiştiğinde doldurmanız gereken bir belge var, Ek1 formu mu, öyle bir adı vardı sanki. onu hazırlıyorsunuz
    Boya yapan kişiden fatura alıyorsunuz, renk değişikliği diye, yeni boya renginin faturada yazması lazım

    Sonra bu belgelerle TUV istasyonuna gidiyorsunuz, eğer vizeniz 6 aydan daha uzun süre geçerli ise, sadece renk değişikliği için kontrol yaptırıyorsunuz.
    Sonra da bu belgelerle trafiğe giderek ruhsatınızın bir parçasını değiştirtiyorsunuz

    150-200 tl civarı bir masraf çıkarmıştı yanlış hatırlamıyorsam. İşlemlerin başında durmamıştım, başka biri koşuşturmuştu, bu yüzden tam masrafı hatırlamıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PORSCHEM

    kötülemedim ki başkalarının yorumunu söyledim,S80 2000 model önerir misiniz? 210000km de? c70 ile aynı motor sanırım t5 ama 2.0T
    yani parça fiyatlarına göre 70 serisi daha mantıklı geliyor ama S80 lerde kronik bir sorun var mıdır?


    2000 civarı S80'ler makyaj öncesi olanlardan
    sanırım 2004 sonrası makyaj görmüştü, makyajlılarını daha çok beğeniyorum. Tarihi yanlış hatırlıyor olabilirim.
    Özellikle direksiyon ve gösterge paneli olarak.
    Arka stoplar inceldi, plaka bölümünde ufak değişiklikler oldu. vs.vs

    Öncekiler bana biraz daha hantal görünüyorlar.
    Bazıları da bu hantal görünümün daha güvenli bir görünüm verdiğini söylerler
    Tabii ki bu benim kişisel görüşüm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bal974 -- 14 Haziran 2011; 14:38:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bal974


    quote:

    Orijinalden alıntı: PORSCHEM

    Haklısınız ..
    zaten aracı gördüm TAVAN,kaput bir gram boya yok..
    yani temiz,,,eleman bagajda boya var dedi,,bizim usta baktı değişim yada çarpma söz konusu değil,,derin çizmişler elemanda boyatmış..

    300TL sadece lokal boya fiyatı ben 1000TL ye tavan hariç boyatacağım,zaten yetkili serviste 1600TL civarı diyor,,tavan hariç...
    bende RENK değiştirmek istiyorum hazır boyatmışken ancak RENK değiştirmenin ruhsat işlemleri nasıl olacak biliyor muusnuz?


    Renk değiştiğinde doldurmanız gereken bir belge var, Ek1 formu mu, öyle bir adı vardı sanki. onu hazırlıyorsunuz
    Boya yapan kişiden fatura alıyorsunuz, renk değişikliği diye, yeni boya renginin faturada yazması lazım

    Sonra bu belgelerle TUV istasyonuna gidiyorsunuz, eğer vizeniz 6 aydan daha uzun süre geçerli ise, sadece renk değişikliği için kontrol yaptırıyorsunuz.
    Sonra da bu belgelerle trafiğe giderek ruhsatınızın bir parçasını değiştirtiyorsunuz

    150-200 tl civarı bir masraf çıkarmıştı yanlış hatırlamıyorsam. İşlemlerin başında durmamıştım, başka biri koşuşturmuştu, bu yüzden tam masrafı hatırlamıyorum.


    FOLYO kaplama işlemi için ne düşünüyor sunuz? komple beyaz a kaplatsam




  • ne arabaymış ya.. PORSCHEM bundna sonra söyleceklerim kırıcı olabilir şimdidien özür dilerim.
    - arabayı almaya kafaya koyduğun için her türlü kötü özelliğini görmezden geliyorsun. o araba ş.içinde 9.7 litre yakarsa bir depo benzinin benden. 11 den aşağı yak helal olsun.
    - parça fiyatları hayatta ucuz değil. sen gidip yan sanayi alırsan ucıuz olur ama asla volvo olmaz. volvo alacaksın parçanıda ki hani şu çok bahsettiğin arabanuın hakkını vermiş olasın. yan sanayi iel araba yürümez, şahin doğan değil bu.
    - 230 km... bu hızın yarısıyla yandan duvara çarpsan 2000 model bir araçtan sağ çıkman çok zordur. ister volvo ister saab olsun. 230 ile nerenden çarparsan çarp işin bitik. imkansız. arabaya volvo diye o kadar güvenme , volvo hakkında söylenen abartılan çok şehir efsanesi var. bunlara inanıyorsun yada inanmak istiyorsun.
    - o araba heleki tavan hariç boyatırsan nikahına geçer. coupe araç alanlar boyasız olmasına ayrıca dikkat eder. zaten piyasası yok, birde komple boyalı yada folyo kaplamalı imkansız satılması.
    - dostum alınma ama (yanılıyorda olabilirm) bu arabayı çok beğenmişte babasına aldırmaya çalışan 18 yaşında biri gibisin. çok dar görüşlüsün bu araç hakkında.
    - çok canını yakaak bu araç benden söylemesi. yakıt olsun parça olsun bakım olsun sandığın kadar(230 km ile çarpma) sağlam olamması ile olsun, canın yanacak. dost tavsiyesi. bu kadar heves etme.




  • qwerty



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PORSCHEM -- 14 Temmuz 2020; 17:28:49 >
  • qwerty



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PORSCHEM -- 14 Temmuz 2020; 17:29:36 >
  • fiestanin motor teknolojisi 20 yilliksa volvo neden yillardir diesel ve benzinli FORD motoru kullaniyor o zaman :-)

    bilmiyosaniz bi susun ya bi susun...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PORSCHEM


    quote:

    Orijinalden alıntı: banchi_doğan

    ne arabaymış ya.. PORSCHEM bundna sonra söyleceklerim kırıcı olabilir şimdidien özür dilerim.
    - arabayı almaya kafaya koyduğun için her türlü kötü özelliğini görmezden geliyorsun. o araba ş.içinde 9.7 litre yakarsa bir depo benzinin benden. 11 den aşağı yak helal olsun.
    - parça fiyatları hayatta ucuz değil. sen gidip yan sanayi alırsan ucıuz olur ama asla volvo olmaz. volvo alacaksın parçanıda ki hani şu çok bahsettiğin arabanuın hakkını vermiş olasın. yan sanayi iel araba yürümez, şahin doğan değil bu.
    - 230 km... bu hızın yarısıyla yandan duvara çarpsan 2000 model bir araçtan sağ çıkman çok zordur. ister volvo ister saab olsun. 230 ile nerenden çarparsan çarp işin bitik. imkansız. arabaya volvo diye o kadar güvenme , volvo hakkında söylenen abartılan çok şehir efsanesi var. bunlara inanıyorsun yada inanmak istiyorsun.
    - o araba heleki tavan hariç boyatırsan nikahına geçer. coupe araç alanlar boyasız olmasına ayrıca dikkat eder. zaten piyasası yok, birde komple boyalı yada folyo kaplamalı imkansız satılması.
    - dostum alınma ama (yanılıyorda olabilirm) bu arabayı çok beğenmişte babasına aldırmaya çalışan 18 yaşında biri gibisin. çok dar görüşlüsün bu araç hakkında.
    - çok canını yakaak bu araç benden söylemesi. yakıt olsun parça olsun bakım olsun sandığın kadar(230 km ile çarpma) sağlam olamması ile olsun, canın yanacak. dost tavsiyesi. bu kadar heves etme.

    Aslında bende isterim bu fiyata Satarken millete rahat iteleyip satacak bir arabayı ama şekil yok bu fiyata..
    ne kadar PARA o KADAR köfte anlayış bu tüm dünyada..yani varya iyi ki aklıma koydum almayı gidip piyasa arabası alacam desem kimsenin SESİ çıkmaz..:)
    Benim görüşüm tabii bunlar ancak şunu da söyleyeyim AKLIM hala PİYASA otosuna gidiyor alım için daha kesinlik yok zaten ,,,İŞ güç gidip başka araca daha baktıramadım...
    HERŞEYİ Geçtim....ARacın sahibi diğer piyasa OTOsu sahipleri gibi yok onu yaptırmam yok bunu yaptırmam demiyor delikanlı gibi her şeyi ortaya döküyor,,istediğin yere ustama göstermeme izin veriyor..BENDE süreyi uzatmaya çalışıyorum ÇÜNKÜ KARAR veremedim.Bİrde SATILSIN istemiYORUM.şurada topu topu 3 sene kullanmayı hedefliyorum zaten,,
    -9,5 litre olayı bir gerçek (internette araştırmayı bırakıp olayı gerçeğe indirgedim ve test ettim gerçek ten 9,5litre şehir için tüketimi dogru= 0,40 TL yapar kilometrede )
    HER İAADİASINA varım? ÇÜNKÜ TEST ETTİM.
    -VOLVO nun hangi parçasını YAN sanayii hangisini orjnal aldıgın çok önemli ,?? burada aracı kullanmış olan larda dahil olan bir çok kişi bunu da destekliyor,örneğin,orjinal Klima radyatörü yan sanayii 225TL gibi orjinal 499TL ama yan sanayii basınca dayanmıyormuşş yani kalkıp orjinal almamazlık edilmez....
    ki her şeyi geçtim TIR şöfürü tanıdık var yedek parçanın orjinali bile Sıkıntım olmaz adamın kendisinin bile 1990 mercedes i var ...onun dışında devamlı değişen bakım parçaları zaten ucuz İNTERNET linklerini vermiştim yukarda,adamlar çin den YOLLUYOR..
    -her şeyi GEÇTİM yukarda 250KM ile taklalar atan arabnın videosu var adam içinden çıkıyor mu ??
    demekki 230 ile taklalar atan cabrio volvo 2000model den çıkar..Gözümle görmesem o kadar usta Sallıyor diyecem..
    -BOYATMA olayına GELİNCE internette bir sürü PİYASA arabası BOYALI falan ama satılık alıcı arıyor,,,SAĞLAM bir usta her şeyi hallader diyorum ben..
    -bu arada bizim ARKADAŞ opel 2007 GTC 1.6litre satıyor içini DANDİK bulmasam( ama DIŞI ÇOK GÜZEL hakkını verelim)DÜŞÜNMEM hiç ama özellik yok araçta birde YAKIT olarak VOLVO 2.0T den fazla harcıyor.. arkadaş birde buna motor una 2500TL masraf etti,baskı balata hariç..bu garibim alırken baktırmamışş..
    şimdi aklımda bir GTC var 2007 fiyat bana özel 25000TL bir de 24e VOLVO var
    İÇ tasarım rahatlık VOLVO başta araç FULL,elektrikli koltuktan ses sistemine kadar her şey var ,,birde iç döşeme kaliteli deri ve güderi,ve KROM
    opel Full plastik.. ama ikisininde BASKI balata değişimi aynı PARA ?? nasıl oluyor bu ya?





    Hiç dğşünmedin tabi aracın sahibi ne kadar bu kadar anlayışlı diye dimi ? Acaba neden ?




  • Mangona hcaom cevap belli arkadaşın: arabasına güveniyorda ondan
  • Yada buldu temiz kalpli birini
    Araç bilmeyenlerin elinde parçalansın istemiyorda olabilir aslında
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eac

    fiestanin motor teknolojisi 20 yilliksa volvo neden yillardir diesel ve benzinli FORD motoru kullaniyor o zaman :-)

    bilmiyosaniz bi susun ya bi susun...



    volvo yıllardır ford motoru kullanmıyor ford yıllardır 5 silindirli volvo motorunu kullanıyor. 1999da volvo forda satıldığı için ortak platform ürünleri de kullanılıyor. sadece s40daki 1.6 dizel ve 1.6 benzinliye bakarak volvo yıllardır ford motoru kullanıyor derseniz size de biri çıkar bilmiyorsanız susun der. şu an volvo ve fordun kullandığı bütün 5 silindirli motorlar(focus rs dahil) volvo üretimidir.

    bende 1998 model s70 t5 vardı. muhteşem bir araçtı. ama kim ne derse desin bakım masrafları ve yakıt tüketimi yüksekti. şehir içinde 60-70 kuruş yakar. 15 litrenin altına inmez. baskı balata gibi kaliteli yan sanayi ürünleri bulursanız sorun değil ama sadece orjinal parça ihtiyacı durumunda belinizi büker.

    örnek vermek gerekirse fiat bravoma aldığım skf marka tekerlek bilyesine 60 lira vermişken volvoda yine skf bilyayı 350 euro+kdvye alıyordum. volvonun parçası pahalıdır. sonuçta o bir volvo.




  • qwerty



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PORSCHEM -- 14 Temmuz 2020; 17:30:5 >
  • Öncelikle sizin motorla bendeki motor arasında sadece turbo farkı olduğunu belirtmek isterim. 2.000 cc 5 silindirli motor. turbosuz olan 140hp, düşük basınçlı turbolar 163 ve 180hp, yüksek basınçlı turbo 225hp. bendeki 225hp idi. ve 15 litrenin altında yakmıyordu. sizin de 10 ltnin altında yakacağınızı düşünmüyorum.

    sachs sadece baskı balata değil aynı zamanda amortisör, yay gibi bir çok yan sanayi ürünü üreten kaliteli bir firmadır. mercedese de parça tedarik eden bir firmadır. ancak çindeki(o sitedeki) ürünler kalite testinde sınıfta kalan ürünler olduğu için oradan almanızı tavsiye etmem. alacaksanız pelicanparts, ipdusa, fcpgroton ve skandix'den alın. ben öyle yapıyordum. ancak kargo dahil 150 euroyu geçmemesi gerekiyor aldığınız ürünlerin. ancak bazı ürünler orada bile pahalı. far silecek motoru, fren merkezi, abs sensörü gibi ürünler o sitelerde dahi hatırı sayılır fiyatlara satılıyor.

    2000 öncesi volvolar ile renaultun çok ortak parçası var. 2000 sonrasındakiler ise fordla çok benzer.

    tekerlek bilyesinin ömrü çoğu araçta uzundur ama benimkinde ötmeye başlamıştı. alternatörün ömrü uzundur ama benimki arızalanmıştı. sıfırı 950 lira idi tamir edildi 250 liraya. torsion fişeklerini bozmaz dediler ama bende sorun olabilir dediler tanesi 350 lira + kdv. sorun çıkartmaz diye araba alınmaz. çıkartırsa ne kadar ödemen gerektiğine bakman gerekir. ayrıca volvonun Türkiyede ciddi parça sıkıntısı var. polen filtresine yuva parçası dahi bulamıyorsunuz. volvoyu almadan önce ben de sizin gibi nasılolsa çok masraf çıkarmaz demiştim. gelen eleştirilere gözümü kapamış, büyük bir hevesle savunmuştum. bakım maliyetleri beni bezdirdi. yanlış anlaşılmasın param ve zaman olsa yine alırım bir s70 koyarım kenara ve hafta sonu keyifle binerim. ama bu araçlar ucuz araçlar değiller. kaliteli araçlar ve bunun bir maliyeti var.




  • @PORSCHEM
    Sayenizde C70 den soğudum....
  • qwerty



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PORSCHEM -- 14 Temmuz 2020; 17:30:30 >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.