Şimdi Ara

Volvo bakım fiyatları (76. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.873
Cevap
33
Favori
277.713
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7475767778
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: babatolia

    merhaba 2007 s40 1.6 dizel aracım var ve haftaya triger ve filtre yağ bakımı yaptırmam gerekiyor, piyasada çok farklı fiyatlar var ve Ankarada elden sorduğum tüm parçacılar yüksek fiyatlar veriyor. nette triger seti için 150 civarı fiyatlar buldum parçacılar 350 diyorlar ankarada, filtre içinde aşağıdaki linki buldum. parçacı tavsiyelerinize ihtiyacım var, şimdiden teşekkürler

    triger seti için
    http://urun.n11.com/tahrik-kayislari-ve-kitler/volvo-s40-c30-v50-triger-set-ina-kit-P49423420
    http://www.otosupermarket.com/Volvo-S40-Triger-Seti-16-Dizel-110-Beygir-2004-2014-GATES,PR-114232.html

    fitre sti için
    http://www.hepsiburada.com/rixenberg-filters-volvo-s40-4-lu-filtre-seti-pm-HB000002E1NR

    kendi soruma kendim cevap vereyim, bugün aracın triger seti (175), yağ,hava,polen, yakıt filtreleri, mobil1 esp formula 5-30 yağ, V kayışı değişti parçalar 450tl işçilikte 200tl(bir kaç küçük iş ile birlikte) tuttu, toplamda hepsine 650tl vermiş oldum. parçaları kendim tedarik etseydim 75tl daha indirimli alabilirdim sadece, oldu bitti artık uğraşamadım.




  • babatolia kullanıcısına yanıt
    araç kaç km ve ilk defa mı değişiyor triger
  • 2014 Volvo V60 1.6 dizel otomatik 70 bin bakım serviste ne kadar tutar?
  • Bu hafta içinde ya S60 D2 2015 alacağım ya da sıfır dizel Peugeot 308

    Aklımı kurcalayan tek soru servis masrafları Volvonun nasıldır, Peugeot gibi bir alt klasman araçlara göre.
  • mythogenic kullanıcısına yanıt
    Parça fiyatları biraz yüksektir. Karşılaştırma için znt volvonun sitesine bakabilirsiniz. Hem avrupa hem de yerli yan sanayi üretimi parçalar vardır. Avrupa malı yan sanayiler (meyle, bosch, fae, swag gibi) hem orijinalinden ucuz hem de orijinaline yakın kalitededir.

    Orijinal parçaları evet biraz pahalıdır ama gayet uzun ömürlülerdir. Yani bir masraf ettiğiniz kısıma, iyi bir usta tarafından yapılmışsa uzun bir süre tekrar bakmanıza gerek kalmaz.

    Usta konusu çok önemli, sadece avrupa araçlarına bakıyorum diyen ustaya bile gitmenizi tavsiye etmem. Sadece volvo üzerine çalışan yerleri bulup oralara gidin. Forumda bu konuda bir sürü öneri ve şikayet var. Ustası az bulunan araçlar olduklarından işçilik masrafları da orantısız şekilde yüksek olabiliyor. Eğer eliniz yatkın ve yeriniz müsaitse ufak tefek tamirleri ve senelik bakımları kendiniz yaparsanız bayağı tasarruf etmiş olursunuz.

    Tabii bunların hepsi garantisi biten araçlar için, yetkili servisler hakkında pek fazla bilgim yok.




  • nacker kullanıcısına yanıt
    teşekkürler

    ben direkt yetkili servise yaptırmayı düşünüyorum
  • Şimdi yazacağım mesaja bilemiyorum siz de şaşırır mısınız ama duyanların ağzı açık kalıyor istisnasız hepsi bir "oha" çekiyor tabiri caizse ..

    Olay şu, 2010'da sıfır km aldığım Volvo C30 1.6D Drive R Design aracım var. Ve son 2 yıldır muayenesiz biniyordum mecburen çünkü bakım masraflarından çekindiğim için ve bütçe ayıramadığım için servis bakımına giremiyordum. Servis bakmına girmeden de muayeneye gidemiyordum ve hal böyle olunca iki yıl muayenesi kaldı arabanın.

    Faturayı ekte paylaşıyorum, merak edenler için ..

    not: bu arada araba 150k km




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NevNiyaz -- 1 Ağustos 2017; 11:56:2 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NevNiyaz

    Şimdi yazacağım mesaja bilemiyorum siz de şaşırır mısınız ama duyanların ağzı açık kalıyor istisnasız hepsi bir "oha" çekiyor tabiri caizse ..

    Olay şu, 2010'da sıfır km aldığım Volvo C30 1.6D Drive R Design aracım var. Ve son 2 yıldır muayenesiz biniyordum mecburen çünkü bakım masraflarından çekindiğim için ve bütçe ayıramadığım için servis bakımına giremiyordum. Servis bakmına girmeden de muayeneye gidemiyordum ve hal böyle olunca iki yıl muayenesi kaldı arabanın.

    Faturayı ekte paylaşıyorum, merak edenler için ..

    not: bu arada araba 150k km



    Adamlar değişmeyen parça kalmasın mantığı ile fatura geçirmişler hocam. Ne kadarı gerekli ve gerçekçi sorgulanmalı. Yazık yav.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur


    quote:

    Orijinalden alıntı: NevNiyaz

    Şimdi yazacağım mesaja bilemiyorum siz de şaşırır mısınız ama duyanların ağzı açık kalıyor istisnasız hepsi bir "oha" çekiyor tabiri caizse ..

    Olay şu, 2010'da sıfır km aldığım Volvo C30 1.6D Drive R Design aracım var. Ve son 2 yıldır muayenesiz biniyordum mecburen çünkü bakım masraflarından çekindiğim için ve bütçe ayıramadığım için servis bakımına giremiyordum. Servis bakmına girmeden de muayeneye gidemiyordum ve hal böyle olunca iki yıl muayenesi kaldı arabanın.

    Faturayı ekte paylaşıyorum, merak edenler için ..

    not: bu arada araba 150k km



    Adamlar değişmeyen parça kalmasın mantığı ile fatura geçirmişler hocam. Ne kadarı gerekli ve gerçekçi sorgulanmalı. Yazık yav.

    ön 2 amörtisörler patlak dediler, ön balatalar ve diskler değişecek dediler, akü zaten bitikti o gün arabayı sabah hareket ettirememiştim akü bittiğinden, debriyaj baskı balat'a uzun zamandır söylüyorlardı zamanı gelmiş yemişiniz baskı balatayı diye, rutin bakımı ve diğerlerini de ekleyince usun süre unutamayacağım bir yadigar bıraktılar bana :/ :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NevNiyaz -- 1 Ağustos 2017; 13:23:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NevNiyaz

    Şimdi yazacağım mesaja bilemiyorum siz de şaşırır mısınız ama duyanların ağzı açık kalıyor istisnasız hepsi bir "oha" çekiyor tabiri caizse ..

    Olay şu, 2010'da sıfır km aldığım Volvo C30 1.6D Drive R Design aracım var. Ve son 2 yıldır muayenesiz biniyordum mecburen çünkü bakım masraflarından çekindiğim için ve bütçe ayıramadığım için servis bakımına giremiyordum. Servis bakmına girmeden de muayeneye gidemiyordum ve hal böyle olunca iki yıl muayenesi kaldı arabanın.

    Faturayı ekte paylaşıyorum, merak edenler için ..

    not: bu arada araba 150k km



    Hocam gerekli indirimleri yapmışlar faturaya göre. İşçilikleri makul fiyatlara yapmışlar emin olun.

    Yetkili servislerde bu indirimler oldukça zor bulunur.

    Yetkili serviste yaptırmanın birçok avantajı var, Türkiye'deki tüm yetkili servislerde parça ve işçilik garantisinin geçerli olması gibi.

    Sanayide yaptırdıktan sonra garanti işleri yalan oluyor, ustalar kendine laf söyletmiyor, parçacı ustaya suç atıyor, sök getir yollayalım firmaya diyor. Parçadan bir daha haber alınamıyor, yaşadığın stresle kalıyorsun.

    Tabi bu stresi çekmenin riskide maddi olarak karşılanıyor, mesela bu onarımları dışarda yaptırsaydınız tüm parçalar ve işçilikler dahil 4000 TL gibi bir bedel öderdiniz. Ama usta baskı balatayı merkezli takmazsa araca her bindirğinizde lanet ederdiniz.

    Aracınızı iyi günlerde,arızasız kazasız kullanınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ÇAĞLAR SERTAN KASIMOĞLU


    quote:

    Orijinalden alıntı: NevNiyaz

    Şimdi yazacağım mesaja bilemiyorum siz de şaşırır mısınız ama duyanların ağzı açık kalıyor istisnasız hepsi bir "oha" çekiyor tabiri caizse ..

    Olay şu, 2010'da sıfır km aldığım Volvo C30 1.6D Drive R Design aracım var. Ve son 2 yıldır muayenesiz biniyordum mecburen çünkü bakım masraflarından çekindiğim için ve bütçe ayıramadığım için servis bakımına giremiyordum. Servis bakmına girmeden de muayeneye gidemiyordum ve hal böyle olunca iki yıl muayenesi kaldı arabanın.

    Faturayı ekte paylaşıyorum, merak edenler için ..

    not: bu arada araba 150k km



    Hocam gerekli indirimleri yapmışlar faturaya göre. İşçilikleri makul fiyatlara yapmışlar emin olun.

    Yetkili servislerde bu indirimler oldukça zor bulunur.

    Yetkili serviste yaptırmanın birçok avantajı var, Türkiye'deki tüm yetkili servislerde parça ve işçilik garantisinin geçerli olması gibi.

    Sanayide yaptırdıktan sonra garanti işleri yalan oluyor, ustalar kendine laf söyletmiyor, parçacı ustaya suç atıyor, sök getir yollayalım firmaya diyor. Parçadan bir daha haber alınamıyor, yaşadığın stresle kalıyorsun.

    Tabi bu stresi çekmenin riskide maddi olarak karşılanıyor, mesela bu onarımları dışarda yaptırsaydınız tüm parçalar ve işçilikler dahil 4000 TL gibi bir bedel öderdiniz. Ama usta baskı balatayı merkezli takmazsa araca her bindirğinizde lanet ederdiniz.

    Aracınızı iyi günlerde,arızasız kazasız kullanınız.




    teşekkürler. iki yol vardı dediğiniz gibi ben bu yolu seçtim tuzlu oldu ama kafamız rahat artık ne yapalım. gerçi satsak araba en fazla 50 eder %20 sini bakıma vermiş gibi bi şey oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhabalar,

    Volvo S60 forumuna da yazmıştım:

    https://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=128283150

    Buraya da not düşeyim istedim. Düz vites 2011 S60 için baskı balata (debriyaj) değişimini Ankara İvedik Sanayi Sitesi'nde Yiğit Volvo'da (Hasan Eryiğit usta) 1800TL'ye (1400TL parça + 400TL işçilik) 24 saatten az sürede yaptırdım. Hasan usta çok eski bir Volvo ustası ve çalışanları çok iyi. Herkese tavsiye ederim.

    Herkese kazasız, iyi günler dilerim.

    Koray
  • NevNiyaz N kullanıcısına yanıt
    Sn, Nevniyaz,

    Öncelikle geçmiş olsun! Yetkili Servis "kazaları" özellikle kullandığımız Volvo marka araçlar için yıllardır konuşuluyor. Elbette "çözümleri ile birlikte"! Yazılıp söylenenleri okudunuz/okumadınız, bu saatten sonra önemsiz.

    2008 S40 1,6D aracımın frenleri biraz zayıfladı. Araç şu an 118700 km. 60000 km'de (Ekim 2012'de) orijinal fren balatalarını, İzmir Volmar'da, TRW marka olanlarla değiştirmiştim. Zaten bizim araçlara da "OEM" olarak fren sistemi bileşenlerini üreten bu markanın balataları, bana yaklaşık 60000 km hizmet etti. Doğal olarak aynı markanın balatalarını, N11 firması aracılığıyla "otosüpermarket" firmasından 184 TL'na (ön ve arka takım) satın aldım. Fren diskleri (118700 km boyunca) 1-1,5 mm kadar aşınmış olmasına rağmen onları da değiştirmeye karar verdim ve aynı firmadan ön diskleri (Brembo marka olarak-bu marka Ferrari, Porsche gibi markaların orijinal fren ekipmanlarını üretir)245 TL'na satın aldım. Arka fren diskleri için için en iyi (OEM) fiyatı "aloparça" sitesinden, Hella Pagid olarak (kargo dahil) 140 TL'na temin ettim. Volmar'dan aldığım parça değişim fiyatı 100 TL oldu. Toplamda tüm malzemeler ve işçiliği bana 669 TL'na mal oldu. En az 60 bin km hizmet edecek bir parça grubu için verilen bu miktar oldukça makul...

    Aracımı kullandığım 9 sene boyunca, çok keyif aldım. Zaten sahip olmak istediğim bir araçtı S40. Hiç üzülmedim, pişman olmadım. Ancak, garanti süresi dolduktan sonra, güvenebileceğim bir özel servisin bu keyfi almamdaki rolü çok önemli. İlk iki seneden sonra, parça kalitesinden taviz vermeden, en iyi bakımları yaptırdım aracıma ve yaklaşık %50 daha az ödeyerek...

    Yetkili servise "kötü" hiçbirşey söylemem! Hatta keşke, gerekli ekonomik şartları yakalasalar da, herkes aracını yetkili servisine götürse... Ancak, "oyunun kuralı bu"! Vakti olup araştıran, yetkili servis kalitesini yaklaşık %50'ye satın alabiliyor. Uzun aradan sonra herkese selamlar ve sevgiler...




  • 2012 S60 Drive aracımın 80.000 Km. bakımı (şanzıman yağının ve fren hidroliğinin değiştiği bakım) yetkili serviste yapıldı 2.270 TL. tuttu.
    Biraz pahalı geldi ama şanzıman yağı değişimi olan bu bakımı, yetkili servis dışında yaptırmak akıllıca gelmedi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yolcum -- 25 Ağustos 2017; 12:5:10 >
  • Aracım V40 1.5 T3 motor. Bakım aralığı 30 binde bir ya da yılda bir. 1 yıl dolduğu için 17500 km'de Volvo Denizli yetkili servisinde bakıma soktum. Istanbul'da yaşıyorum, tatil için Marmaris'e giderken Denizli'de bakım yaptırmak istedim. İstanbul yetkili servisleri 1100-1200 lira civarı fiyat verdiler. Ben ise 800 liraya yaptırdım. Denizli Akça'yı tavsiye ederim. Çok düzgün bir yetkili servis ve fiyat olarak da çok uygun.

    Değişen parçalar: Yağ (0w20 castrol edge professional ), yağ filtresi, polen ve hava filtresi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba;

    genelleme yapmadan kendi tecrübemi aktarmak istiyorum. zira her olay kendine has başka bileşenlerden oluşuyor.

    2011 model D2 motor bir aracım var. ilk sahibiyim. aracı aldığımdan beri, haftanın 6 günü ortalama günde 12 km kullanıyorum. araç 40.000km 'de. geçen seneye kadar da yetkili serviste bakımını yaptırıyordum. etraftaki arkadaşların servise boşa para ver,yorsun aracın artık 5 yaşına geldi özel servise git, aynı hizmet aynı kalite vs sözlerine hak verip ankara' da düzgünlüğü ile ün yapmış bir özel servise gittim. adamlar gerçekten güvenilir, çok iyi insanlardı. bakım esnasında motor yağı olarak mobil koydular ve yağı koymadan önce de bana sordular ben de tamam dedim, sonuçta volvo castrol öneriyor ama bu özel servisten de herkes memnun, adamlar mobil koyuyorlarsa bir bildikleri vardır. diye düşündüm.

    araç gürültülü ve biraz sarsıntılı çalışmaya başladı. zamanla geçer dediler. biraz geçti gerçekten.zamanla fark etmez de oldum. ama bu arada çekişten biraz düştüğünü hissediyordum. aradan 8 - 9 ay geçti şu yağdan kurtulayım diyerek bu sefer yetkili serviste yeniden bakımını yaptırdım. bakımdan sonra araç eski sessiz çalışmasına kavuştu. ancak çekişten düşüşü gitmedi.
    tamamen hissiyata göre şöyle bir yorum yapıyorum; muhtemelen aracımın her yıl motor performansı %1 azalıyordu ama mobil yağ nedeniyle bu performans geçen yıl %5 kadar azaldı.

    zamanı geriye alsam asla mobil yağ koydurmazdım. araç 40.000km de ve uzun bir süre daha kullanmayı planlıyorum. aracı düşük kilometrede olanlar ve araçlarının üzerine titreyenler için belki fikir verir diye aktarmak istedim.




  • helfgott H kullanıcısına yanıt
    Bunun mobil yağ ile alakası olduğunu düşünmüyorum. Kaldı ki mobil yağ şu an piyasadaki en iyi yağlardan biridir. 2 alternatif var çok fazla sahtesi var mobilin bakınız n11 comdan oldığım 0w-30 yağın kapağını açınca. Ekşimsi atık bir yağ kokusu aldım.aynı yağdan elimde 1 litre kadar vardı hemen ona baktım o ekşimsi atık yağ kokusu yok. N11 sen aldığım yağın kutusunda seri noları silinmişti. İade ettim adamları da aradım tepki vermediler olayı büyütmemek için iade edin ücretinizi öderiz dediler. Böyle bir husus olabilir.

    Diğer alternatif ise servis 0w-20 yağ koyuyor özel servis 0w-30, 5-30 veya 0w-40 koymuş olabilir (kesinlikle öyledir çünkü 0w-20 mobilin TR de satışı yok)buda yağ kalınlığından dolayı motor sesinde fark ettirir.

    Ayrıca çok eleştiediğim Volvo servislerde bir yağ standart yok yani sizin gittiğiniz servis castrol koyuyor başka bir yetkili servis mobil veya shell koyabilir. Bunu daha önce sabri beye de söyledim. Beğenmediğimiz fiat selenadan başka yağ kullanmaz veya Renault elften başka.

    Ben böyle düşünüyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fsnn -- 26 Ağustos 2017; 13:27:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: integral77

    Aracım V40 1.5 T3 motor. Bakım aralığı 30 binde bir ya da yılda bir. 1 yıl dolduğu için 17500 km'de Volvo Denizli yetkili servisinde bakıma soktum. Istanbul'da yaşıyorum, tatil için Marmaris'e giderken Denizli'de bakım yaptırmak istedim. İstanbul yetkili servisleri 1100-1200 lira civarı fiyat verdiler. Ben ise 800 liraya yaptırdım. Denizli Akça'yı tavsiye ederim. Çok düzgün bir yetkili servis ve fiyat olarak da çok uygun.

    Değişen parçalar: Yağ (0w20 castrol edge professional ), yağ filtresi, polen ve hava filtresi.

    Polen filtresi km niz düşük olduğundan değiştirmemiş olabilir ondan 800 almış olabilirler. Karbonlu polen filtresi serviste işçilik dahil 200 tlden fazla diye biliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fsnn F kullanıcısına yanıt
    Faturada polen filtresi yazıyor . Değişti. Zaten önceden arayıp randevu almıştım ve fiyat konusunda pazarlık yapmıştım. En ucuz yetkili servis Denizli. Yolunuz düşerse tavsiye ederim. Maalesef Volvo yetkili servislerinde fiyat tutarsızlığı var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: integral77

    Faturada polen filtresi yazıyor . Değişti. Zaten önceden arayıp randevu almıştım ve fiyat konusunda pazarlık yapmıştım. En ucuz yetkili servis Denizli. Yolunuz düşerse tavsiye ederim. Maalesef Volvo yetkili servislerinde fiyat tutarsızlığı var.

    Hımm o zaman gerçekten uygun fiyat

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7475767778
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.