Şimdi Ara

Volvo bakım fiyatları (75. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.873
Cevap
33
Favori
277.726
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7374757677
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • fsnn F kullanıcısına yanıt
    Benim akü problemim Arvento araç takip cihazı kaynaklı çıktı. Son servise gidişimde cihazı sökmelerini istemiştim. O günden sonra (ki arada arabayı soğuk havalarda 1 hafta yatırdığım oldu) aküyle ilgili hiç bir derdim kalmadı. Geçtiğimiz cumartesi Arvento'yu araçtan söktürdüm ve inceleme için servisine bıraktım. 50 mah akım çekimi ile akü bitmesi inanılmaz geliyor hala ama demek ki Arvento arada başka haltlar da karıştırıyor.

    Bu arada ilgisi için Sabri Beye buradan da tekrar teşekkür etmek istiyorum. Ayrıca konu ile alakasız ama MezCar Yenibosna çok iyi kapı ayarı yapıyor. Evo ve Otokoç'un çözemediği rüzgar sesini çok yüksek oranda bir kerede hallettiler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fsnn


    quote:

    Orijinalden alıntı: Günal

    Sanırım olay merkeze intikal etmeden şu anda servis tarafından geçiştiriliyor. Bana söylenen bilgiye göre, araçta takılı bulunan Arvento araç takip cihazı araç stop edilmiş haldeyken sürekli 50 mA akım çekiyormuş. Bu da 4 günde aküyü bitirebilirmiş. Çok anlamam elektrik akım hesabından ama 50 mA çeken bir cihazın 80 A lik aküyü 4 günde bitiremeyeceğini tahmin edebiliyorum.

    Cihazı söktüklerinde, aracın kendisi kapalı konumda 1 mA akım çekiyormuş. Yani güç tüketen başka hiç bir modül yokmuş.

    Yani sorun Arvento'ya bağlandı. Ancak Arvento ile konuştuğumda kendilerinin akım koruma, akü bitirmeme ile ilgili sertifikaları olduğunu söylediler. Bu nedenle ben de şimdi servisten araç takip cihazını sökmesini, sonra da aküyü tam şarj etmesini istedim. Şimdi 1 hafta yatıracağım arabayı bakalım neler olacak. İnşallah Arvento'dan çıkar diyorum. En azından onlarla anlaşmak daha kolay olacak.

    Bende araç takip sistemide yok garanti bittikten 3 ay sonra yani 2 yıl 3 ay sonra (uzatılmış garantide akü kapsam dışı) orjinal akü bitti buraya bir zamanlar yorum yazan sabri bey ilgilenmedi bile eleştirilerim artınca yazmamaya karar verdi. Arkadaş aküyü ucuza getireyim diye kalitesiz akü kullanıyorsunuz kabul edin işte.

    Yada genel merkeze yazın sürekli akü sorunu yaşıyoruz diye.

    Benim anlamadığım kuzey avrupa ülkelerinde çok fazla volvo var bizzat gördüm. Onlar ne yapıyor soğukta bu kalitesiz akülerle çok merak ediyorum.

    Yada tr ye gelen araçlardamı kalitesiz akü var merak ediyorum

    Aküyü yazılımsal olarak bile ömrünü kısıyor olabilirler. Daha doğrusu araç şarj yönetim sisteminin yazılımını aküyü zayıflatmak üzere kurulu olabilir.

    Şahsen 15 volt anlık gerilim verdiğini görmüştük vida ile araç şarjını yolda izlerken. Bu durumu sık sık yapıyorsa aküye zararı çok büyük...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Günal

    Benim akü problemim Arvento araç takip cihazı kaynaklı çıktı. Son servise gidişimde cihazı sökmelerini istemiştim. O günden sonra (ki arada arabayı soğuk havalarda 1 hafta yatırdığım oldu) aküyle ilgili hiç bir derdim kalmadı. Geçtiğimiz cumartesi Arvento'yu araçtan söktürdüm ve inceleme için servisine bıraktım. 50 mah akım çekimi ile akü bitmesi inanılmaz geliyor hala ama demek ki Arvento arada başka haltlar da karıştırıyor.

    Bu arada ilgisi için Sabri Beye buradan da tekrar teşekkür etmek istiyorum. Ayrıca konu ile alakasız ama MezCar Yenibosna çok iyi kapı ayarı yapıyor. Evo ve Otokoç'un çözemediği rüzgar sesini çok yüksek oranda bir kerede hallettiler.

    Sorununuzun çözüldüğüne sevindim.

    Servis en başta arventonun kablolarına multimetre ile akım ölçümü yapsaydı ortaya çıkardı sorununuz.

    50 miliamper akım çeken bir cihaz akünüzü o kadar kısa sürede bitiremez, muhakkak daha fazla çekiyodur.

    Geçmiş olsun tekrardan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan


    quote:

    Orijinalden alıntı: fsnn


    quote:

    Orijinalden alıntı: Günal

    Sanırım olay merkeze intikal etmeden şu anda servis tarafından geçiştiriliyor. Bana söylenen bilgiye göre, araçta takılı bulunan Arvento araç takip cihazı araç stop edilmiş haldeyken sürekli 50 mA akım çekiyormuş. Bu da 4 günde aküyü bitirebilirmiş. Çok anlamam elektrik akım hesabından ama 50 mA çeken bir cihazın 80 A lik aküyü 4 günde bitiremeyeceğini tahmin edebiliyorum.

    Cihazı söktüklerinde, aracın kendisi kapalı konumda 1 mA akım çekiyormuş. Yani güç tüketen başka hiç bir modül yokmuş.

    Yani sorun Arvento'ya bağlandı. Ancak Arvento ile konuştuğumda kendilerinin akım koruma, akü bitirmeme ile ilgili sertifikaları olduğunu söylediler. Bu nedenle ben de şimdi servisten araç takip cihazını sökmesini, sonra da aküyü tam şarj etmesini istedim. Şimdi 1 hafta yatıracağım arabayı bakalım neler olacak. İnşallah Arvento'dan çıkar diyorum. En azından onlarla anlaşmak daha kolay olacak.

    Bende araç takip sistemide yok garanti bittikten 3 ay sonra yani 2 yıl 3 ay sonra (uzatılmış garantide akü kapsam dışı) orjinal akü bitti buraya bir zamanlar yorum yazan sabri bey ilgilenmedi bile eleştirilerim artınca yazmamaya karar verdi. Arkadaş aküyü ucuza getireyim diye kalitesiz akü kullanıyorsunuz kabul edin işte.

    Yada genel merkeze yazın sürekli akü sorunu yaşıyoruz diye.

    Benim anlamadığım kuzey avrupa ülkelerinde çok fazla volvo var bizzat gördüm. Onlar ne yapıyor soğukta bu kalitesiz akülerle çok merak ediyorum.

    Yada tr ye gelen araçlardamı kalitesiz akü var merak ediyorum

    Aküyü yazılımsal olarak bile ömrünü kısıyor olabilirler. Daha doğrusu araç şarj yönetim sisteminin yazılımını aküyü zayıflatmak üzere kurulu olabilir.

    Şahsen 15 volt anlık gerilim verdiğini görmüştük vida ile araç şarjını yolda izlerken. Bu durumu sık sık yapıyorsa aküye zararı çok büyük...



    Valla herşey beklenir. Kimsenin günahını almayım ama aklıma gelmiyor değil

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Slm arkadaşlar aracımın km bakımı konusunda, bilgisi olanlardan fikir rica ediyorum.

    S60 2011 model volvo drive 1.6 dizel manuel vites aracım var. Gecen sene satın aldim ancak ekonomiktir sebeplerle bakımını erteledim. Araç 128 bin km de ve triger seti dahil ciddi bir bakım görmesi için butcemi ayarladim. (Son bakimi muhtemelen yag dışında cok cok eskiden görmüştür) bulundugum il Balıkesir ilçesi.



    Soracağım, yetkili servis mi yoksa volvoda tecrübeli özel servis mi?

    Varsa Balıkesirde önerebileceginiz servis?

    balıkesirde yoksa bursada önerebileceginiz servis?

    Start stop aldigimdan beri 1 senedir 1 kez bile çalışmadı??

    Sun roof perdesi yırtık cami açınca perdesi cirkin görünüyor degisiyor mu bu?

    Arka cama film cekerken tavan klipslerini kırmışlar stop lambasının oldugu tavan döşemesi sallaniyor yani ışık cama yansiyor, ne yapabilirim?



    Tsk ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • dersimlifzt D kullanıcısına yanıt
    Slm Toprağım,

    Start-Stop sistemli araçlarda iki adet akü olur; birisi aracın ilk baslangıç çalıştırmasında ve diğer donanımları beslemekte,ikincisi ise otomatik Start-Stop işleminin yürütülmesinde kullanılır,ben böyle biliyorum.Benim aracımda bu sistem yok, senin aracında ilk bakışta görülüyormu bilmiyorum,motorun arkasında ortalarda olması gerek,onun akımını bir kontrol et yada yada ettir,ondan kaynaklanabilir,sadece mantık yürütüyorum.

    Aracının km si kritik bir noktada,her araçta bu değişik ama trigerden dolayı fazla geciktirme çünkü 120 binde değişmesi gerekiyor olabilir.

    Slmlar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hareket halindeyken start stop ayarlarına gelince 'akü şarj ediliyor' diye yaziyor surekli dediğin doğru sanırım aküyü de değişmek gerekiyor. Çok teşekkür Toprağım:) selamlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar,
    2012 S60 1,6 dizel disk-balata değiştireceğim? yetkili servis 1.800 TL falan tutuyor. Sanayide yaptırırsam hangi marka disk ve balata önerirsiniz? Volvo'nunkileri ATE'mi üretiyordu?
  • Mohawknife M kullanıcısına yanıt
    merhaba dizel konusunda fikrim yok ama 2004 s40 için disk ve balata set olarak meyle aldım soguk veya sıcakken fark rtmiyor cok iyi janta da yanmış toz partikülü de yapmıyor memnunum
  • ustam60 U kullanıcısına yanıt
    bende meyle taktırdım sıkıntı yok güzel 6 ay oldu
  • iyi akşamlar arkadaşlar.bende 2 ay önce 2006 model, 2.0T, 115.000 km de bi s60 la aranıza katıldım.şu ana kadar aracımdan çok memnunum elhamdülillah.Soruma gelirsem:) Konya lıyım.Ama Siirt te öğretmenim.Burada Volvo servisi yok.En yakın Batman da var.Şanzıman yağını değiştireyim diyorum.Bunu da Konya daki volvo ustam söylemişti.orada vakit yetişmediğinden yapamadım malasef.Burada ben alıp yağı herhangi bir usta da değiştirsem olur mu? Siirt te güvenilir ustam var.yoksa kesinlikle Batman Volvo servislerine mi gideyim? Bu arada Batman da hem özel hemde yetkili servis de var bildiğim kadarıyla.Yardımlarınız için şimdiden sağolun.Bide balataları ve filitre bakımlarını da buradaki ustama değiştirtebilir miyim? Buradaki ustam ford ustası bu arada.
  • 2008 volvo s40 1.6 nin süspansiyonunu degistireyim diyorum hangi marka önerirsiniz birde sanziman yaginin modeli ne beyler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba otomatik vites s60 2015 2016 modellerin peridiyodik bakımları kaç binde bir olur? Ne kadardır? Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • joy87 J kullanıcısına yanıt
    Dizellerden bahsediyorsanız yani D2 motordan, bakımları 10.000 km de bir yapılır. Ortalama 1000-1200 tl aralığında tutar.



    Benzinlilerden bahsediyorsanız yani T3 motordan, bakımları 30.000 km de bir yapılır. Ortalama 700-800 tl aralığında tutar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dersimlifzt

    Slm arkadaşlar aracımın km bakımı konusunda, bilgisi olanlardan fikir rica ediyorum.

    S60 2011 model volvo drive 1.6 dizel manuel vites aracım var. Gecen sene satın aldim ancak ekonomiktir sebeplerle bakımını erteledim. Araç 128 bin km de ve triger seti dahil ciddi bir bakım görmesi için butcemi ayarladim. (Son bakimi muhtemelen yag dışında cok cok eskiden görmüştür) bulundugum il Balıkesir ilçesi.



    Soracağım, yetkili servis mi yoksa volvoda tecrübeli özel servis mi?

    Varsa Balıkesirde önerebileceginiz servis?

    balıkesirde yoksa bursada önerebileceginiz servis?

    Start stop aldigimdan beri 1 senedir 1 kez bile çalışmadı??

    Sun roof perdesi yırtık cami açınca perdesi cirkin görünüyor degisiyor mu bu?

    Arka cama film cekerken tavan klipslerini kırmışlar stop lambasının oldugu tavan döşemesi sallaniyor yani ışık cama yansiyor, ne yapabilirim?



    Tsk ederim.

    balıkesirdeyseniz görüşelim. Ben de bakımı balıkesir merkzde yaptırdım özel serviste. Ayrıntıları konusuruz ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aknasmub

    Dizellerden bahsediyorsanız yani D2 motordan, bakımları 10.000 km de bir yapılır. Ortalama 1000-1200 tl aralığında tutar.



    Benzinlilerden bahsediyorsanız yani T3 motordan, bakımları 30.000 km de bir yapılır. Ortalama 700-800 tl aralığında tutar.

    30.000'de bir 800 lira gerçekten çok iyi. T3 olayı tam bir f/p aracı yapıyor Volvo'yu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur


    quote:

    Orijinalden alıntı: aknasmub

    Dizellerden bahsediyorsanız yani D2 motordan, bakımları 10.000 km de bir yapılır. Ortalama 1000-1200 tl aralığında tutar.



    Benzinlilerden bahsediyorsanız yani T3 motordan, bakımları 30.000 km de bir yapılır. Ortalama 700-800 tl aralığında tutar.

    30.000'de bir 800 lira gerçekten çok iyi. T3 olayı tam bir f/p aracı yapıyor Volvo'yu.



    Dizel V40 dan benzinli S60 a geçtik hocam biliyorsunuz. Memnunum şu anda. Yılda 20.000 km yi geçmediğim için tolere edilebilir bir tüketim değeri sunuyor şu anda. Dediğiniz gibi F/P aracı gerçekten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aknasmub


    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur


    quote:

    Orijinalden alıntı: aknasmub

    Dizellerden bahsediyorsanız yani D2 motordan, bakımları 10.000 km de bir yapılır. Ortalama 1000-1200 tl aralığında tutar.



    Benzinlilerden bahsediyorsanız yani T3 motordan, bakımları 30.000 km de bir yapılır. Ortalama 700-800 tl aralığında tutar.

    30.000'de bir 800 lira gerçekten çok iyi. T3 olayı tam bir f/p aracı yapıyor Volvo'yu.



    Dizel V40 dan benzinli S60 a geçtik hocam biliyorsunuz. Memnunum şu anda. Yılda 20.000 km yi geçmediğim için tolere edilebilir bir tüketim değeri sunuyor şu anda. Dediğiniz gibi F/P aracı gerçekten.

    Evet hocam biliyorum hayrını görün inşallah kazasız belasız günlerde. Kaçırdığım bir nokta var mı diye sizden teyit etmek istedim: 30.000 km periyodu 1 yıl içinde tamamlanmazsa yine diğer markalar gibi yıllık bakım mecburiyeti var mı garanti bozulmaması için? Zira yılda 30.000 km kolay kolay kimse yapamaz bizim gibiler için. O yüzden her yıl mecburen bakıma girilecekse fiyatlara normal diyebilirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur


    quote:

    Orijinalden alıntı: aknasmub


    quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur


    quote:

    Orijinalden alıntı: aknasmub

    Dizellerden bahsediyorsanız yani D2 motordan, bakımları 10.000 km de bir yapılır. Ortalama 1000-1200 tl aralığında tutar.



    Benzinlilerden bahsediyorsanız yani T3 motordan, bakımları 30.000 km de bir yapılır. Ortalama 700-800 tl aralığında tutar.

    30.000'de bir 800 lira gerçekten çok iyi. T3 olayı tam bir f/p aracı yapıyor Volvo'yu.



    Dizel V40 dan benzinli S60 a geçtik hocam biliyorsunuz. Memnunum şu anda. Yılda 20.000 km yi geçmediğim için tolere edilebilir bir tüketim değeri sunuyor şu anda. Dediğiniz gibi F/P aracı gerçekten.

    Evet hocam biliyorum hayrını görün inşallah kazasız belasız günlerde. Kaçırdığım bir nokta var mı diye sizden teyit etmek istedim: 30.000 km periyodu 1 yıl içinde tamamlanmazsa yine diğer markalar gibi yıllık bakım mecburiyeti var mı garanti bozulmaması için? Zira yılda 30.000 km kolay kolay kimse yapamaz bizim gibiler için. O yüzden her yıl mecburen bakıma girilecekse fiyatlara normal diyebilirim.

    Teşekkürler hocam. Aynen dediğiniz gibi yılda bir defa bakıma girmek gerekiyor 30.000 km yi doldurmak zor. Senede bir bakım gerekli gibi duruyor garantiyi bozmamak adına.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • merhaba 2007 s40 1.6 dizel aracım var ve haftaya triger ve filtre yağ bakımı yaptırmam gerekiyor, piyasada çok farklı fiyatlar var ve Ankarada elden sorduğum tüm parçacılar yüksek fiyatlar veriyor. nette triger seti için 150 civarı fiyatlar buldum parçacılar 350 diyorlar ankarada, filtre içinde aşağıdaki linki buldum. parçacı tavsiyelerinize ihtiyacım var, şimdiden teşekkürler

    triger seti için
    http://urun.n11.com/tahrik-kayislari-ve-kitler/volvo-s40-c30-v50-triger-set-ina-kit-P49423420
    http://www.otosupermarket.com/Volvo-S40-Triger-Seti-16-Dizel-110-Beygir-2004-2014-GATES,PR-114232.html

    fitre sti için
    http://www.hepsiburada.com/rixenberg-filters-volvo-s40-4-lu-filtre-seti-pm-HB000002E1NR




  • 
Sayfa: önceki 7374757677
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.