Şimdi Ara

Volvo bakım fiyatları (50. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.873
Cevap
33
Favori
277.773
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4849505152
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Büyük Bilge B kullanıcısına yanıt
    Dediğiniz gibi memnuniyetimizi belirtmeyiz. Fakat bir araca yüksek bedeller ödüyorsak memnuniyet,sorunsuzluk için ödenmiştir. Ki forumda koltukları rahat değil,torpido malzemesi oldukça sıradan,trimler Vw gibi sert plastikten diyen hiç duymadım...Ki belirten arkadaşlarda var forumda oldukça çok memnuniyetini. Bende genel olarak sorunlu bir araca sahip ve sürekli sorun yaşadığım bir yetkili servise yakın olmama(alternatifim yok) rağmen olumlu yönleri yazdım. Servisten kavgalı ve sorunum giderilmeden ayrılmama rağmen,servis danışmanının olumlu güleryüzlü tavrını yazdım.Sizde sorununuzu,memnuniyetsizliklerinizi daha fazla dile getirmek istersiniz. Dediğiniz gibi insanın doğasında var.


    Sorunlar aşağı yukarı belirli. Powershift şanzımanlar,park sensörleri ve yağmur sensörü(siz memnunmuşsunuz),akü,yetkili servislerin muamelesi,servis fiyatlarının yüksekliği(bakım maliyetleri ve kısalığı),sorun giderildi diye teslim edilip sorunun devam ettiği araçlar,uzun süre çözüm bulunamayan arızalar gibi...
    sikayetvar.com sitesini incelemenizi rica ederim. Ordaki şikayetler oldukça farklı düzeylerde.Dava açan tüketicilerde var hemde yargıtaydan bile onandı.

    Benim ve orkun91'in stopları toz hatta orkun91'in stopları sinek aldı,kapı fitillerimiz yıprandı,çeşitli yerlerden koptu, orkun91'in bagaj fitili koptu :) Benim aracımın boyasında imalat hatası olduğunu savunsam da, Volvo kabul etmiyor,kuş pisliği gibi kimyasal birşeyden bahsediyor.

    Bendeki garanti dolmuştu orkun91 ilk seferinde randevu almayıp gittiği için işlem yapılmadı,ikinci sefere gidişinde aldığı randevu garantinin bitiş tarihinden 3-5 gün sonrasına denk geldiği için garantiden işlem yapmadılar ve çıkıp stopların içini yıkayacaklarını söylediler(tanesini 60 tl'den :),kapı fitilleride 400 küsür tutuyordu )burdan haykırmadı mesela. Ki en yakın servise uzaklığı 150 kilometre.

    Alt takımda ve debriyajda sorun yaşamamanız oldukça güzel. Hemde powerbox kullanmanıza rağmen.
    Yol tutuşu dediğiniz gibi iyi. Fakat herkes yol tutuşu istemiyor. Bu tür kullanıcılara da elternatifler sunulması lazım bence bundan sonra satılacak araçlara. Mesela babam hız sevmez, virajlara hızlı girmez. Potenza gibi yol tutan ve sessiz lastiği çıkartıp, yumuşak lastik taktı konforlu olsun diye. Siz yol tutuşundan ne kadar memnunsanız,babamda sert süspansiyondan o kadar rahatsız.Sağlam sachs süspansiyonları çıkartıp biraz daha yumuşak diye monroe taktırdı. Yumuşak yayda arardı bulamadı :) Allahtan Focus ile aynı, bu yüzden kolay ve ucuz bulunuyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssozen11

    17 yıldır bu markadayım ve hep satışsonrası teknik konular ile ilgilendim. Bu aşamalardan geçmeden size bu cevabı yazmazdım, emin olun. Siz tüketici olarak haklısınız, size göre bitmemesi gerekiyor, evet ama aküde problem varsa ilk yılda ortaya çıkar, gerisi kullanıma bağlı unsurlardır.

    Sn. Imagoodman cevap versin size isterseniz, çalıştığı premium marka servisinde hiç mi 2 yaşındaki aracın aküsünü değiştirmemiş?

    Bu arada Sn. Imagoodman, sizi zorla bu gereksiz sohbetin içine çekmek istemezdim, cevap vermek zorunda değilsiniz elbette ki :)

    Değişmez olur mu!
    Tabiki değişiyor bunu anlatabildiğiniz sürece ki siz bunun güzel bir örneğini yukarıda paylaşmışsınız karşı tarafta anlayışla karşıladığı sürece sıkıntı çıkmıyor.
    Kaldı ki şunu tüm samimiyetime söylüyorum Volvo garanti konusunda çok cömert.
    Umarım bu tutum devam eder.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman


    quote:

    Orijinalden alıntı: ssozen11

    17 yıldır bu markadayım ve hep satışsonrası teknik konular ile ilgilendim. Bu aşamalardan geçmeden size bu cevabı yazmazdım, emin olun. Siz tüketici olarak haklısınız, size göre bitmemesi gerekiyor, evet ama aküde problem varsa ilk yılda ortaya çıkar, gerisi kullanıma bağlı unsurlardır.

    Sn. Imagoodman cevap versin size isterseniz, çalıştığı premium marka servisinde hiç mi 2 yaşındaki aracın aküsünü değiştirmemiş?

    Bu arada Sn. Imagoodman, sizi zorla bu gereksiz sohbetin içine çekmek istemezdim, cevap vermek zorunda değilsiniz elbette ki :)

    Değişmez olur mu!
    Tabiki değişiyor bunu anlatabildiğiniz sürece ki siz bunun güzel bir örneğini yukarıda paylaşmışsınız karşı tarafta anlayışla karşıladığı sürece sıkıntı çıkmıyor.
    Kaldı ki şunu tüm samimiyetime söylüyorum Volvo garanti konusunda çok cömert.
    Umarım bu tutum devam eder.

    Anlamıyorum bu garanti işlerindeki cömertlik bize mi denk gelmiyor ?

    Yukarıda birçok örnek verdim. 3-5 gün ile garanti süresi dolan aracın parçaları değişmedi garantiden. Hemde kendilerinin hataları. Yetkili servis daha sonra gelince bakarız dedi geri yolladı.

    Yine benim başıma çok farklı noktalara gelen olaylar geldi. Hiçbir ilgi göremedim. Eskiden uzun uzun yazmıştım başıma gelenleri. Bilmem okudunuz mu?

    http://www.sikayetvar.com/firma/detay/605 linkindeki tüm şikayetleri okudum. Bir senesi dolan şikayetler sistem tarafından siliniyor. Yinede güncel durumu gözetmek için son bir yıllık şikayetleri okuyun kısaca hepsini.

    Az çok benzer şikayetler. Ve garantiden halledilmeyen sorunlar çoğunluğu oluşturuyor. Neyseki ben seçilmiş tüketici değilmişim diye burdaki şikayetleri okuyunca rahatlıyorum.

    SAYGILAR




  • Ben formu takip ettiğim kadarıyla bir cömertlik görmedim. Syn sözen bir kazanç olabilir form için lakin onunda kazançları var formda bulunmakla geçen 2 yıllık garanti biteli 4 ay oldu hani cömertlik (hiç bir talebim olmadı onlardan siz yazdnız diye söylüyorum) sıfırı 115 bin tl olan aracın park sensörü arızalı akü arızalı
    Formların tümünü incelerseniz ve Volvo kullanıcılarını çoğuna sorarsanız volvo TR den kaynaklanan sıkıntıları duyacaksınız
    Bakın idda ediyorum volvo dizellerin yağ ve filtre bakımı porsche ve ferrariden pahalıdır
    Nasılmı onlar 30 binde bakıma girer yağ ve filtrelere max 1500 tl verirdizel volvo kullanıcıları 10 binde girer 3x700 2100 tl öder gelişi 100 tl olmayan yağ ve filtrelere kullanıcı 700 tl öder tabiki giderleri vardır fazladır ama fiyatları aşağıya çekeyim de argo tabirle sürümden kazanayım özel servisleri bitireyim diyen yok o yüzden lütfen bu insanlarada biraz kulak verin 13 yılvolvo kullandım fanatiklerden biriyim.ancak çıkıpta sürekli savunmaya geçen bir yönetici olmaz.bu çok itici olmaya başladı. Bende yöneticiyim ama her zaman savunmaya geçmiyorum nerde hata yaptık ne yapabiliriz diyorum. Bakın bugün 1999 mercedes e ye bindim koltuklarda çatlama yok 2006 bmw de orjinal akü var artık eskisi gibi fanatik değilim at gözlüğünü çıkarıp helal olsun adamlara diyorum.kısmet belki birgün o arabalarada bineriz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • volvo konusunda tecrubeli kişiler yazdıgına gore bir sorum olsa

    park sensorlerinde sesli ve ekranda gorsel uyarıda gecikme var gibi hatta ram bellegi dolu bir bilgisayarın geç tepki vermesi gibi bişey seziyorum bu durum boyle mi gercektende

    yagmur sensoru için ayarlarım en hassas modda fakat bazen doğru çalışıyor bazende yine ram bellek dolmuscasına silgeçler calısmayı unutuyor gibi geldi

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fozix

    volvo konusunda tecrubeli kişiler yazdıgına gore bir sorum olsa

    park sensorlerinde sesli ve ekranda gorsel uyarıda gecikme var gibi hatta ram bellegi dolu bir bilgisayarın geç tepki vermesi gibi bişey seziyorum bu durum boyle mi gercektende

    yagmur sensoru için ayarlarım en hassas modda fakat bazen doğru çalışıyor bazende yine ram bellek dolmuscasına silgeçler calısmayı unutuyor gibi geldi



    arac v 40 r design

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fsnn

    Ben formu takip ettiğim kadarıyla bir cömertlik görmedim. Syn sözen bir kazanç olabilir form için lakin onunda kazançları var formda bulunmakla geçen 2 yıllık garanti biteli 4 ay oldu hani cömertlik (hiç bir talebim olmadı onlardan siz yazdnız diye söylüyorum) sıfırı 115 bin tl olan aracın park sensörü arızalı akü arızalı
    Formların tümünü incelerseniz ve Volvo kullanıcılarını çoğuna sorarsanız volvo TR den kaynaklanan sıkıntıları duyacaksınız
    Bakın idda ediyorum volvo dizellerin yağ ve filtre bakımı porsche ve ferrariden pahalıdır
    Nasılmı onlar 30 binde bakıma girer yağ ve filtrelere max 1500 tl verirdizel volvo kullanıcıları 10 binde girer 3x700 2100 tl öder gelişi 100 tl olmayan yağ ve filtrelere kullanıcı 700 tl öder tabiki giderleri vardır fazladır ama fiyatları aşağıya çekeyim de argo tabirle sürümden kazanayım özel servisleri bitireyim diyen yok o yüzden lütfen bu insanlarada biraz kulak verin 13 yılvolvo kullandım fanatiklerden biriyim.ancak çıkıpta sürekli savunmaya geçen bir yönetici olmaz.bu çok itici olmaya başladı. Bende yöneticiyim ama her zaman savunmaya geçmiyorum nerde hata yaptık ne yapabiliriz diyorum. Bakın bugün 1999 mercedes e ye bindim koltuklarda çatlama yok 2006 bmw de orjinal akü var artık eskisi gibi fanatik değilim at gözlüğünü çıkarıp helal olsun adamlara diyorum.kısmet belki birgün o arabalarada bineriz

    Ben Porsche'ye 15.000 km de bir bakım yapılıyor diye biliyorum. Dizel Cayenne bakım masrafları cidden çok değil(araç bedeline göre).

    1000 liraya tüm filtreler dahil bakım yapılabiliyor mesela. Ki bu araçların sıfır fiyatları şu anda 350 bin civarı(Doğuş Oto Çıkışlı+Baz Donanım).
    Tüketimide s60 d2 powershiftten 100 km'de sadece 4 litre fazla :)

    15.000 km bakımı 1000 TL-1200 TL arası değişiyor.O bedeldeki araçlara göre çok değil.. Sıfırı 50.000 civarı olan s40 ların bakımı 750 TL tuttuğuna oranlayınca çerez parası.

    Bizim Volvolar nasıl Focus ile birebir aynı ise, Porsche Cayenne,Audi Q7 ile aynı. Sanırım ucuzluk bundan kaynaklanıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fozix

    volvo konusunda tecrubeli kişiler yazdıgına gore bir sorum olsa

    park sensorlerinde sesli ve ekranda gorsel uyarıda gecikme var gibi hatta ram bellegi dolu bir bilgisayarın geç tepki vermesi gibi bişey seziyorum bu durum boyle mi gercektende

    yagmur sensoru için ayarlarım en hassas modda fakat bazen doğru çalışıyor bazende yine ram bellek dolmuscasına silgeçler calısmayı unutuyor gibi geldi



    Doğru tespitler. Volvo bazı tüketicileri zamanında dinlemiş. Zararının olmadığını ispatlamasına rağmen; bagajdaki akülerin gerilimini ve akımını taşıyan kabloların manyetik alan yarattığını düşünen(zararı olmadığını ispatlamasına rağmen), müşterilerini dinlemiş ve aküleri motor kısmına koymaya başlamış.

    Bizde duaya çıkacağız yakında şu sorunlu park sensörleri için.Belki Volvo bizide müşteriden sayar ve çözüm bulur. Çok konuşuldu bu konu.Peugeot 207'lerde bile anlık tepki veren sensörler olduğu hatta ve hatta piyasadan alınan 35 liralık sensörlerin bile çok daha hızlı tepki verdiği yazıldı çizildi.Bendeki sadece sesli. Sizdeki hem sesli hem görsel.
    Ford Focus aracımın orijinal park sensörleri önde 6,arkada 4 adet idi. Hem görsel hem sesli olarak çalışıyordu. Onda bile tepki gecikmesi yoktu. Standart park sensörü gibiydi.
    Bende diyorum ki hani yürüyen aksam,motor vs.. Ford Focus ile aynı ya, şu sorunlu park sensörlerinide Ford'tan yardım alarak yapsınlar. Motorun Ford,Şanzımanın Ford bunuda alın işte :) Çoğu kullanıcı şikayetçi. Fakat bir gelişme yok. Yazılım ile halledilse de serviste bakım yaptırıp ücretsiz yazılım yükletsem diye bekliyorum.

    Tasarım öğesi imiş sanırsam.
    ssozen11'den rica ederseniz belki size detaylı bilgi verebilir.

    Bu akşam yine dalgınlığıma geldi, geç tepki verdi her zamanki gibi. Ağaca dokundurdum arka tamponu.Neyseki sıkıntı yok. Biraz pasta ile geçecek gibi iz. Şükür stop lambası kırılmadı.

    Yağmur sensörüde bir garip. Bende hassasa alınca sürekli çalışıyor yağmur olmasa bile. Bir az hassasiyete alıyorum.Yine çalışıyor.Sonra bir daha az hassasiyete alınca kesiliyor silme.Yapmur başlıyor, önümü göremiyorum ve bir hassas ayara alıyorum yine yok.En hassasa alınca başlıyor silmeye. Acaba silecek o bölgeyi iyi silemiyor mu diye silecek lastiklerimi değiştirdim.Fark eden bir şey yok. Sensör bölgesini dıştan yani camı alkol ile sildim.Fark eden bir şey yok. Sanırım bu sorunu çeken çok kişi var. Ama bu konuda başka markalarda çok hassas değil. Yani birçok aracın yağmur sensörüde bu şekilde ayarsızlık yapabiliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: winniesertan

    quote:

    Orijinalden alıntı: fozix

    volvo konusunda tecrubeli kişiler yazdıgına gore bir sorum olsa

    park sensorlerinde sesli ve ekranda gorsel uyarıda gecikme var gibi hatta ram bellegi dolu bir bilgisayarın geç tepki vermesi gibi bişey seziyorum bu durum boyle mi gercektende

    yagmur sensoru için ayarlarım en hassas modda fakat bazen doğru çalışıyor bazende yine ram bellek dolmuscasına silgeçler calısmayı unutuyor gibi geldi



    Doğru tespitler. Volvo bazı tüketicileri zamanında dinlemiş. Zararının olmadığını ispatlamasına rağmen; bagajdaki akülerin gerilimini ve akımını taşıyan kabloların manyetik alan yarattığını düşünen(zararı olmadığını ispatlamasına rağmen), müşterilerini dinlemiş ve aküleri motor kısmına koymaya başlamış.

    Bizde duaya çıkacağız yakında şu sorunlu park sensörleri için.Belki Volvo bizide müşteriden sayar ve çözüm bulur. Çok konuşuldu bu konu.Peugeot 207'lerde bile anlık tepki veren sensörler olduğu hatta ve hatta piyasadan alınan 35 liralık sensörlerin bile çok daha hızlı tepki verdiği yazıldı çizildi.Bendeki sadece sesli. Sizdeki hem sesli hem görsel.
    Ford Focus aracımın orijinal park sensörleri önde 6,arkada 4 adet idi. Hem görsel hem sesli olarak çalışıyordu. Onda bile tepki gecikmesi yoktu. Standart park sensörü gibiydi.
    Bende diyorum ki hani yürüyen aksam,motor vs.. Ford Focus ile aynı ya, şu sorunlu park sensörlerinide Ford'tan yardım alarak yapsınlar. Motorun Ford,Şanzımanın Ford bunuda alın işte :) Çoğu kullanıcı şikayetçi. Fakat bir gelişme yok. Yazılım ile halledilse de serviste bakım yaptırıp ücretsiz yazılım yükletsem diye bekliyorum.

    Tasarım öğesi imiş sanırsam.
    ssozen11'den rica ederseniz belki size detaylı bilgi verebilir.

    Bu akşam yine dalgınlığıma geldi, geç tepki verdi her zamanki gibi. Ağaca dokundurdum arka tamponu.Neyseki sıkıntı yok. Biraz pasta ile geçecek gibi iz. Şükür stop lambası kırılmadı.

    Yağmur sensörüde bir garip. Bende hassasa alınca sürekli çalışıyor yağmur olmasa bile. Bir az hassasiyete alıyorum.Yine çalışıyor.Sonra bir daha az hassasiyete alınca kesiliyor silme.Yapmur başlıyor, önümü göremiyorum ve bir hassas ayara alıyorum yine yok.En hassasa alınca başlıyor silmeye. Acaba silecek o bölgeyi iyi silemiyor mu diye silecek lastiklerimi değiştirdim.Fark eden bir şey yok. Sensör bölgesini dıştan yani camı alkol ile sildim.Fark eden bir şey yok. Sanırım bu sorunu çeken çok kişi var. Ama bu konuda başka markalarda çok hassas değil. Yani birçok aracın yağmur sensörüde bu şekilde ayarsızlık yapabiliyor.



    seat leon kullandım gayet stabil calısıyor bide her aracı kapatııp actıgımızda yeniden acmak gerekiyor bu da sacmalık nasıl otomatik anlamadım madem oyle otomatik yanan farların otomatık konumunada her anahtarı cıkarıp taktıgımızda yeniden basalım

    sensorlerdeki sorun tamamen yazılımsal zira tepki suresi çok gec ram mi attırırlar işlemci mi değişirler yazılım mı guncelllerler aracların su kanayan yarasını cossunler servise soyleyecegim ama yanıt gelecegini dusunmuyorum aldıgımdan beri sağ aynadaki ruzgar sorununu cozemdiler bunu kesin yapamazlar ki yazılım genel merkezin işi. syn ssozen11 yardımcı olmalı yada volvo genel merkezine mail atalım topluca su rezaleti duzelt diye

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Porche yeni nesil dizel bakım 30 bin bmw 5.20 dizel bakım 30 bin
    Citroen aynı motor dizel bakım 20 bin
    Pegugeot aynı motor dizel bakım 20 bin
    Renault dci dizel bakım 20 bin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sn. Fsnn,

    BMW bakımları 12.000 KM'ye çekti sn Fsnn. Benzinli Dizel ayrımı yapmadan, sanırım onalrın da paray ihtiyacı var, hani Volvo sırf servislere para kazandırmaki çin bunu yapıyor ya :)

    Sn. Fozix,

    yağmur sensörünün kontak açıldığında otomatik olarak devreye girmesinin sakıncaları var, bu nedenle devre alınması sizin kontrolünüze bırakılmış. Sakıncaları ise şöyle;

    - soğuk havalarda ön cam kırağı veya buz nedeniyle donmuş ise ve siz dalgınlıkla aracı çalıştırrsanız, silecek lastikleriniz ve hatta camınz zarar görecektir. Aynı şekilde yoğun çamurlu bir yüzeyde algılama yapıp silecekler kontrolsuüz ve kuru bir şekilde devreye girebilir ve yine silecek lastikleriniz ve ön camınız zarar görebilir. Bu nedenle devreye alma kontrolü, siz kişisel önlemlerinizi aldıktan sonra devreye alabilmeniz için size bırakılmıştır.

    Park sensörleri konusunda defalarca yazdım, defalarca izah ettim yine izah edeyim. Geri vitese alınca bir nefes alın ve öyle hareket edin, hem sağlığnıza faydası hem de aracınıza. Ben yılardır kullanıyorum ve herhangi bir olumsuzluk yaşamadım.

    Yurtdışına gerekli bildirimler yapıldı zaten, sistem üzerinde bir çalışma yapılması planlanmıyor.

    Sevgiler




  • Bakınız size bir iyi niyet göstergesi anlatacağım sene 2008 kayınpederime renault megan aldık benim indirim hakkım olduğu için mecburen benim adıma oldu kayınbirader ızgaraya koku takmış gögüsün üstündeki plastik soyuldu derisi güneşten yanan insan gibi pulpul oldu servis koku takmışınız içindeki kimyasal zarar vermiş diye değişmedi beni aradılar bende renault servislerden sorumlu müdüre kadar ulaştım dedimki koku ce serifikalı bizim araçta öyle dedi bende dedimki o zaman hanginizi mahkemeye vereyim bir fikir verin dedim 10-15 dk sohbetten sonra 2008 de 1000 tl den fazla olan değişimi müdürün sayesinde ücretsiz değiştiler işte iyi niyet böyle olur şimdi can alıcı soru aynı durum volvoda olsa veya benzeri durum ne olurdu yorumsuzzzzzz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnanırım ssözen araştırmadım ama doğrudur Darısı sizle aynı motoru kullanıpta 20 binde çağıran citreon ve pegugeot a tabi durum trde böyle avrupada triger 240 bin buji 160 bin vs vs bunda ülkemizin hava yol yakıt şartları var tabiki servis politikasıyla hiçmi hiç alakası yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssozen11

    Sn. Fsnn,

    BMW bakımları 12.000 KM'ye çekti sn Fsnn. Benzinli Dizel ayrımı yapmadan, sanırım onalrın da paray ihtiyacı var, hani Volvo sırf servislere para kazandırmaki çin bunu yapıyor ya :)

    Sn. Fozix,

    yağmur sensörünün kontak açıldığında otomatik olarak devreye girmesinin sakıncaları var, bu nedenle devre alınması sizin kontrolünüze bırakılmış. Sakıncaları ise şöyle;

    - soğuk havalarda ön cam kırağı veya buz nedeniyle donmuş ise ve siz dalgınlıkla aracı çalıştırrsanız, silecek lastikleriniz ve hatta camınz zarar görecektir. Aynı şekilde yoğun çamurlu bir yüzeyde algılama yapıp silecekler kontrolsuüz ve kuru bir şekilde devreye girebilir ve yine silecek lastikleriniz ve ön camınız zarar görebilir. Bu nedenle devreye alma kontrolü, siz kişisel önlemlerinizi aldıktan sonra devreye alabilmeniz için size bırakılmıştır.

    Park sensörleri konusunda defalarca yazdım, defalarca izah ettim yine izah edeyim. Geri vitese alınca bir nefes alın ve öyle hareket edin, hem sağlığnıza faydası hem de aracınıza. Ben yılardır kullanıyorum ve herhangi bir olumsuzluk yaşamadım.

    Yurtdışına gerekli bildirimler yapıldı zaten, sistem üzerinde bir çalışma yapılması planlanmıyor.

    Sevgiler

    sabri bey

    sileceklerin otomatik calısmamasını anladım peki. germektiğinde calısıp gerektiğinde calısmaması ne olacak tutarsız calısıyor daha once de dediğim gibi ram bellegi dolmus android işletim sistemli telefonlar gibi calısıyor buna ne diyeceksiniz bunu da duzeltme yolunda calısmalar var mı ?

    aynı zamanda nefes almak ve geri vitese takmak nedir? sacma ve ciddiyetsiz bir msj olmuş . ha derseniz haklısınız uzerinde calışılıyor anlarım. ama yagmur sensorundeki durum geri vites sensorunde de var kesinlikle yazılım geri planda geç iş yapıyor !

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fozix
    sabri bey
    sileceklerin otomatik calısmamasını anladım peki. germektiğinde calısıp gerektiğinde calısmaması ne olacak tutarsız calısıyor daha once de dediğim gibi ram bellegi dolmus android işletim sistemli telefonlar gibi calısıyor buna ne diyeceksiniz bunu da duzeltme yolunda calısmalar var mı ?

    aynı zamanda nefes almak ve geri vitese takmak nedir? sacma ve ciddiyetsiz bir msj olmuş . ha derseniz haklısınız uzerinde calışılıyor anlarım. ama yagmur sensorundeki durum geri vites sensorunde de var kesinlikle yazılım geri planda geç iş yapıyor !



    Android işletim sistemi örneği çok güzel :)

    Valla nefes almak değil,park sensörü 15 dakika boyuna açık kalsa bile ,arkadan araç geçip gidiyor ondan sonra tepki veriyor. Geri vitese takınca 1 saniye kadar geç devreye giriyor. O çok önemli değil.Sanırım Sabri Bey bunu anladı veya bunu anlamak istedi.

    Yağmur sensörünün her sefer açılması bence de daha iyi. Sabri Beyin dediğine katılıyorum bu konuda. Ama aynı hassasiyette bile farklı tepkiler vermesi dediğiniz gibi. Arada açılıp sonra katılan ramı dolmuş Android Telefon gibi

    Bence park sensörleri yazılımla falan düzelecek gibi değil.Bu yüzden geçiştirici cevaplar geliyor. Geri vitese takınca giden sinyalle beraber aktif olan park sensör modülü, ultrasonik sensörlere gerilim yolluyor. Gerilimi ses frekanslarına dönüştüren bu sensörler,cisimlerden geri yansıyan ses sinyallerini algılayıp, radar misali aradaki gidip gelme hızına göre sinyal veriyor modüle. Modül sinyali işleyip, aracın ses sistemine ve kimi araçlarda görsel olarakta ekrana sinyal veriyor.

    Anlatınca çok uzun geliyor fakat Ford bile bunu milisaniyeler içinde yapıyor.Hem görsel hem de sesli olarak. Diyorum ya Volvo yürüyen,motor aksamını aldığı Ford'a, şu park sensör sistemlerinide yaptırsın diye.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fsnn

    Bakınız size bir iyi niyet göstergesi anlatacağım sene 2008 kayınpederime renault megan aldık benim indirim hakkım olduğu için mecburen benim adıma oldu kayınbirader ızgaraya koku takmış gögüsün üstündeki plastik soyuldu derisi güneşten yanan insan gibi pulpul oldu servis koku takmışınız içindeki kimyasal zarar vermiş diye değişmedi beni aradılar bende renault servislerden sorumlu müdüre kadar ulaştım dedimki koku ce serifikalı bizim araçta öyle dedi bende dedimki o zaman hanginizi mahkemeye vereyim bir fikir verin dedim 10-15 dk sohbetten sonra 2008 de 1000 tl den fazla olan değişimi müdürün sayesinde ücretsiz değiştiler işte iyi niyet böyle olur şimdi can alıcı soru aynı durum volvoda olsa veya benzeri durum ne olurdu yorumsuzzzzzz


    Bmw bu işi zaten 2013'ün başlarında yaptı yani bakım aralığını 12.000 km yapmayı. Bence iyide oldu. Az çok bilirsiniz forumdan beni, yeri geldiğinde çok ağır yazıyorum.

    Fakat 30.000 kmde sökülen hava filtreleri toz kaplı halde çıkıyor. Ve her bakım yaptıran aracın çok rahatladığını ve çekişin bariz arttığını söylüyordu. Nedeni işte bu. Hava filtresinin dolması.

    Ve 140.000 km-180.000 km arası motor yiyen 177 ve 184 beygirlik 320D'ler var. Bence bakım aralıkları kısa olsa idi bu motor ömürleri daha fazla olurdu.
    Yıllardır 30.000 km bakım aralığı olan araçlar birden bire 12.000 kmye düştü. Bunun arkasında başka sebeplerde var. Mesela Bmw'nin sıfır araç alanlara bakım paketlerini daha kolay satabilmesi,pazarlayabilmesi.


    Ford araçları 15.000 km de bir giriyor ve bende birçok deneyim yaşadım bu konuda. Hava filtresi doluyor 15.000 km'de. Ağır şartlar altında kullanmıyorum yani toz toprak içinde kullanmadım.
    Fakat Ülkemizde her sene değişen kaldırımlar,sürekli yapılan ve tekrar tekrar yapılmasına rağmen reklamı bile yapılan asfalt yollar, alt yapı yetersizliğinden yollarda kalan çamurların kuruyunca toz hale dönüşmesi vs..
    nedenlerinden dolayı Avrupa şartlarına göre erkenden doluyor hava filtresi. Çekiş düşüyor ve temizleyince veya değişince aracın çekişi,gaz tepkileri artıyor.
    Yakıt kalitesi zaten berbat. Bp,Opet gibi şirketlerin pahalı mazotları bile Avrupa standartlarının en düşük değerlerine sahip. Kükürt oranları yüksek. Katkı madde oranları oldukça az.

    Dolayısı ile ben sıkça yağ ve filtre değişiminden yanayım. Karar sizin, isterseniz serviste 10.000 km'de yaptırmayın dışarda 20.000 km'de yaptırın.
    Ben 10.000 maximum 12.000 km'de bir yağ değişimi yapıyorum. Hava filtresini her 3000 km'de bir temizlemeye özen gösteriyorum. Yırtık var ise yenisi ile değiştiriyorum.
    Biraz titiz,sorunlu olduğumdan ötürü. Siz bu araca 50.000 km ne yağ ne filtre değişseniz bile kısa vadede sorun çıkarmaz.




  • Küçük bir düzeltme yapayım, Peugeot 508'de de kullanılan hdi ünitenin bakım süresi Tr'de 15.000km, ancak Peugeot kitapçığına göre 15-30.000km arası, ağır-hafif bakım koşulları, Peugeot'da bu konuda üst ürün gamında düşük km tercih ediyor. Aynı ünitenin kullanıldığı ticarilerde bakım aralığı 20.000km. Ama yine de 10.000'e göre iyidir. Kaşım gözüm derken 10bin oluyor, bir de servis farklı şehirde ise zulüm oluyor, xc60'da aynı sorun bizim içinde ciddi sıkıntı...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herzaman yazdım halada arkasındayım
    Öncelikle isteyen istediği km de bakıma gider benim söylediklerim yanlış anlaşılmasın
    Bu bakımın sınırı yok yağların belli bir km ömrü var bin kere yazdım abd de satılan mobil 1 lerde 16 000 mil garanti der buda 25000 km eder ve 16000 mil sonunda yağın yağlama özelliği kaybetmediği görülmüştür der teknoloji gelişti eskisi gibi 5000 de gel devri bitti eskiden babamın doğanı vardı max 7500 de değişirdi 20 sene geçmiş değişen bişey yok demekki. Eski s80 nimi 20 bin km de bir yağ değiştim 300 000 binde sattım motor saat gibiydi
    Filtreler nasıl doluyor anlamadım bizim oralar çok temiz galiba
    Herşey müşteri aracının sağlığını düşünmek değil malesef trigeri adamlar 240 binde değişiyor neden motor aynı hava yakıt yol ne farklı avrupa dağlık değilmi trigeri türkiyedeki hangi şart etkiliyor vs vs bakımın sınırı yok araçmı benim hayatımı kolaylaştıracak benmi aracın belli değil. 3.20 bmw leri kullanan ve alan insanlar genelde gençler aracın motor yemesi yağ değişim uzunluğundan ziyade aracı çok yüksek devirlerde kullanmak zaten araç çok yüksek devirde ve ağır şartta kullanılıyorsa bakım aralığının kısa olmasını herkes öneriyor saygılar
    yalnız şu park sensörü gecikme olayı s80 de yok s80 ninki hiç çalışmıyor sürekli ötüyor:)))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • VOLVO TURKIYENİN YAGMUR SENSORU TUTARSIZLIGI VE GERI VITES SONSOR PROBLEMINI KABUL ETMEMESI VEYA GEREKLI VE YETERLI ACIKLAMAYAI YAPMMAMASINDAN KAYNAKLI OLARAK DUZGUN BIR INGILIZCE MAIL HAZIRLAYIP TOPLUCA AYNI ŞEKILDE YADA AYNI ZAMANDA GENEL MERKEZE MAIL MI ATMAK LAZIM NEDERSINIZ BU KONUDA SIKINTILI VE MUZDARIP OLAN KISILER ?
  • Ha bu arada hep mi eleştirelim hayır 13 yıllık volvo tecrübem ikinci elde alınabilecek en kaliteli en sağlam en güvenli araç ama ikinci elde. ben 1 yıl 8 aylık aracı sıfırından 45 bin tl ucuza aldım. jetta fiyatına E segmentine biniyorum. Bazen allahtan volvo TR de çok tutulan bir araç değil diyorum yoksa bu fiyatlara bu araçlara binmek mümkün mü? Bizim aracın sadece logosunu değiştir bmw mercedes yap bu araç 1 yol 8 ayda bu kadar düşermiydi? Bunda euronun yükselmeside var ama asıl etken ikinci elinin çok rağbet görmemesi bunda volvo TR ninde katkısı büyük. Ama yeniden yazıyorum milletin sıraya yazılıp 3-6 ay bekleyip içi tamamen plastikle kaplı jetta fiyatına s80 ne biniyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fsnn -- 13 Aralık 2013; 15:58:24 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 4849505152
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.