Şimdi Ara

Volvo araç bekleyenler paylaşım bölümü (54. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.093
Cevap
24
Favori
58.059
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5152535455
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kayadelenium kullanıcısına yanıt

    Teşekkür ederim.

  • Galiba anlmamakta ısrar edeceksiniz. Kargaların gülmesi Volvo nun sahibinden.com adresindeki bir galerici gibi ''ses etme fiyat yükseldi zaten kazançlısın'' lafıdır. Bir müşteri hizmetlerinin böyle bir tabir kullanmasını dava edip o dava dilekçesindeki bu tabiri ihtarname ile burada paylaşmazsanız müfterisinizdir. Verilen tekliflerde fabrika numarası vardır. Aldığınız otomobil ile size en başta verilen teklifin fabrika numarası aynı değilse o zaman kendinize iyi bakın. Ha size yardımcı olacak bir bilgi daha vereyim. belki kargalar daha fazla gülmez:) Önemli olan teklif değil sipariş formudur. Adı üstünde ''teklif''. Yani süresi orada yazılı olan bir belge. Ve muhtemelen bir haftadır:) Bir otomobil alıyorsanız mutlaka sipariş formu alın. Hangi Marka olursa olsun.

  • kayadelenium kullanıcısına yanıt
    İstanbul’da bir bayiye gelen 3 adet XC60 b4 inscription araçta da eller serbest bagaj açma özelliği yok. ST Volvonun bunu bildirmediğini araçlar geldiğinde farkettiklerini söyledi. BLIS zaten ekstra bir kalem olduğu için teklif formlarında yer almadı.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • treleibus T kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    Geçen hafta yazmış olduğum epostaya halen bir cevap gelmedi. Bugün gün içerisinde de gelmezse bir tane hatırlatma epostası yollayacağım.


    Çip krizi maalesef düzeleceği yerde daha da derinleşiyor. BMW araçlarındaki dokunmatik medya oynatıcıdaki dokunmatik özelliğini iptal etti. Mercedes Benz'den GLB200 modeli için rapora yatırmak isteyen arkadaşıma En iyi ihtimalle Haziran veya Temmuzda araç üretilir. Onda da tam donanımlı bir araç olmayacağını söylemişler.


    Not: Arkadaşım da benim gibi yurtdışında yaşıyor.


    Saygılarımla.

  • Merhaba,


    Bayiye iki defa yazmış olmama rağmen bana geri dönüş yapmadı. Acaba gerçekten arabanın bazı özelliklerini (ayakla kapı açma gibi) iptal ettiler de onu nasıl söyleyeceğiz diye mi düşünüyorlar? Ya da ben adamı çok darladım. Artık benim mesajları görmüyor. :D


    Zaman boşluğu bırakmamak lazım. Bir kez daha eposta atayım.


    Saygılarımla.

  • kayadelenium kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    Bende yurtdışında Volvo Fanlarından birkaçına mesaj attım fakat geri dönmediler.

  • treleibus T kullanıcısına yanıt

    Merhaba,


    Bugün ana bayii ile görüşme yaptım ve XC60'larda elektrik destekli bagaj kapağı problemin neden olduğunu ve nasıl düzeleceği ile ilgili bilgi edindim.


    İlk olarak yaklaşık olarak 3 ay önce üretilen Volvo XC60 model araçların bazılarında verilen siparişte elektrikli bagaj kapağı istenmesine rağmen gelmediği görülmüş. Bunun sebebi 3 önce yarı iletken krizinin çok daha büyük olması ve üretimi çok ciddi oranda etkilemesiymiş. Hiç araç üretmemektense bazı araçlar eksik parça ile üretilmiş.


    Güzel olan haber araçların bagajlarında etkilenen kısmın sadece eller havada açılmasını sağlayan sensörün olmamasıymış. Bunun dışında bagajın otomatik açılmasını sağlayan diğer parçalar araca takılı durumdaymış. Şimdi Volvo bu araçları servise çağırıp ücretsiz olarak eksik olan sensörü takmaya başlayacakmış. Bazı kullanıcılar aracı böyle almayı kabul etmemişler ve eksiklik giderilinceye kadar araçlarını bayide bırakmışlar.


    Ek olarak; bu konudan bayilerin de haberi yokmuş. Araç üretilip teslim edildikten sonra haberleri olmuş.


    Türkiye'de Volvo nasıl bir yol izler bilemiyorum. Ama sizler bu konuda Volvo Türkiye'den ücretsiz olarak sensör eklenmesini talep edebilirisiniz. Yapılacak olan işlem çok zor değil.


    Saygılarımla.

  • Merhabalar herkese,
    XC40 ile XC60 arasındaki ve
    XC60 ile XC90 arasındaki temel donanım farkları nelerdir acaba?
    Not: Her üç model için de en üst versiyon ve ilave alınabilecek tüm ek donanımların alındığını düşünerek soruyorum.
    Yani XC60'da olan şu özellik XC40'da opsiyon olarak bile sunulmuyor ve XC90'da olan şu özellik XC60'da opsiyon olarak bile sunulmuyor diyebileceğimiz şeylerden bahsediyorum.
    Sorum sadece donanım yönünde. Kasa, motor ve fiyat farklarını gözardı ederek cevaplandırabilirseniz memnun olurum.
    Saygılarımla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi munans -- 7 Aralık 2021; 23:22:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • treleibus T kullanıcısına yanıt
    Merhaba carplay icin ne kadar ucret odediniz acaba?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhaba gidemedim henüz, geçen hafta fiyat sordum 4.200 TL imiş.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • treleibus T kullanıcısına yanıt
    Anladim tesekkur ederim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bugün yüklettim CarPlay ve Android Oto. 4.305 TL.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Merhaba, yeni gelen XC60 larda sürüş modu switch yok, android ekranda sürüşlere girdiğinizde de sadece off road seceneği var. Eco/comfort/dynamic nerde? Youtube de son videoların hiçbirindede göstermiyor. Çip krizinden dolayı bu özelliği çıkardılar mı ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • zeytinburnu volvo


    ellerinde araç yok, ağustos veya eylul ayına 4-5 araç gelirmiş onlarda 70-80 kişilik listede yazılı olanlardan seçiliyormuş.

  • coner C kullanıcısına yanıt

    Hangi model için bu söylediğiniz?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • xc40

    xc60

    xc90

  • coner C kullanıcısına yanıt

    Fiyat sabitleme oluyor mu bugunden ayirinca


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • EUS E kullanıcısına yanıt

    Bence kendi sorunu kendin cevapla. Sence oluyor mudur :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • munans kullanıcısına yanıt

    2020’de oluyordu hocam temmuz basinda ayirtip fiyat sabitledigim araci ekim sonu almistim,simdi volvol gumruge girmis araclara sabitleme yapiyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • EUS E kullanıcısına yanıt

    Valla oluyorsa çok sevindim. Ben bugünkü ekonomik koşullarda fiyat sabitleme yapmazlar diye düşünerek öyle yazmıştım. Yapıyorlarsa Volvo'ya kocaman bir tebrik ve teşekkür.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 5152535455
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.