Şimdi Ara

Volvo, 3 Alman'ın arasında mıdır? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
208
Cevap
3
Favori
9.558
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Uzumaki Naruto-


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jaehaerys Targaryen

    o değil de Quattro diye bir gerçek var ortada,o nasıl olacak ..

    Hadi a6 quatroyu geçtimde.



    Audi a7 quatro a8 quatroya kafa tutamaz bence.

    Audinin efsanesidir quatro.

    Quatro dediğiniz audinin dört çekişli modelleridir ve Volvodaki rakipleri S90 ve V90'ın D4,D5 AWD ve T6 AWD modelleridir.Artı Audi nin varmı bilmiyorum ama Volvo nun birde T8 AWD hibrit modeli var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DolceVita. kullanıcısına yanıt
    LFA'i kim mi aldı? LFA ilk başta yanlış hatırlamıyorsam 500 tane üretilmişti, daha sonra Lexus tarafından talep dolayısıyla 300 tane daha üretilmiştir. Ha astronomik bir fiyatı vardı ona birşey demiyorum. Hatta Top Gear incelemesinde 3 tane Ferrari 599 alınabilir deniyordu aynı parayla ve Top Gear pistinde 599'dan 3sn daha hızlı bir süre elde etmişti. Ayrıca bilmiyorum bilginiz var mı ancak LFA'in üretilmesi için Lexus tamamen yeni karbon fiber üretim tesisi kurdu, mevcut performans ölçütlerinden vazgeçip kendi disiplinlerini oluşturdular. LFA çok özel bir araçtır ve Lexus'un arkasında Toyota gibi bir dev olmasaydı Lexus, LFA'i üretecek kaynağı bulamazdı. Zaten LFA'den sonraki hiçbir Lexus süper yada spor arabasında LFA ruhu yoktu ve performans olarak da diğer markalardan kötüydüler. Son olarak o fiyata rağmen Lexus LFA'den 1 kuruş kâr etmediğini söylemişti.



    Şimdi gelelim Audi, Volvo ilişkisine. Audi dediğiniz markanın bünyesinde teknoloji transferi yapabileceği Porsche, Lamborghini, Bugatti gibi supercar sektörünün önde gelen devleri var ayrıca yine teknoloji transferi yapabilecekleri bir F1 takımları da var. Porsche'nin F1 takımından yaptığı teknoloji transferini bir araştırın ne demek istediğimi anlayacaksınız. Süper araçlar ha deyince üretilmiyor. Aston Martin, Pagani ve daha çok süper araba markası motoru dışarıdan alıyorlar. Zonda'da AMG tarafından geliştirilen bir V12 kullanılıyor, Vulcan'da da aynı şekilde 2 önceki Mondeo'dan aldıkları motor kullanılıyor. Mesela R8 v10 Plus ile Huracan da aynı motoru kullanıyor yada Aventador SV ile R8 v10 plus aynı Dynamic Steering teknolojisi kullanıyor. Bir önceki mesajımda söylediğimi tekrar söylüyorum Aston Martin gibi işi süper araba üretmek olan bir marka bile Ferrari, Lambo, Mclaren gibi markalarla performans anlamında baş edemeyip lükse ağırlık verdi. Volvo bu pazarda hiçbir şekilde söz sahibi olamaz. Ancak işin bir de öbür tarafına bakarsak Volvo'nun içinde bulunduğu her pazarda VAG zaten var. Bu da demek oluyor ki Volvo hangi segmentte araç üretiyorsa Audi ona denk bir araç üretebilir ancak aynı şeyi Volvo yapamaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aramızda gizli Volvo seviciler var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • S90 gerçekten de muhteşem bir araç olmuş. Hele kahve rengine bayıldım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Duellist kullanıcısına yanıt
    Alasını yapar, yapamaz değil, yapmaz. İyi güzel yazmışsınız uzun uzun da, gereksiz olmuş maalesef.

    Bugün Hennessey Venom gibi bir otomobil, ki otomobil bile üretmeyen bir modifiye firmasının elinden çıkmış Lotus tabanlı bir araç, Veyron'u geçebiliyor.

    Bir modifiye firması bunu yaparken arkasında Geely gibi bir dev olan Volvo'nun, Audi'deki modellere denk bir model üretemeyeceğini düşünmek oldukça yanlış bi düşünce.

    Yazdığınız şeyler markaların yetenek ve kapasitelerini yansıtmıyor. Tamamen ticarileştirilebilir ürün üretme yeteneklerini yansıtıyor. Bugün VAG seri üretimde maliyetleri oldukça aşağı çekebilirken aynısını Aston Martin yapamaz mesela. Vulcan gibi bir canavar üretir ama bunu La Ferrari fiyatına mal edince rekabet falan edemez.

    İşin ticaret ve mühendislik kısımlarını fena halde çorba etmişsiniz kafanızda.

    LFA'nın arkasında Toyota var derken belli ediyorsunuz zaten bunu, demek ki para olduktan sonra VAG gibi 20 markaya sahip olmadan da ürün üretiliyor. Ama VAG o modeli satar, Lexus ancak üretip şov yapar.

    Aynısı Audi için de geçerli. Audi üretir ve satar, Volvo üretir fakat satamaz. Bunun için de üretmez. Yeni XC90'ın yeni Q7'den her anlamda daha iyi bir araç olması da bunun göstergesi zaten. Demek ki daha iyisini yapacak altyapı var fakat ticari sebepler bi yerde çizgiyi çekiyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MKVll

    o zaman bütün bir markayı kıyaslamaktansa bu işi model bazıda yapmak daha doğru olur.



    misal vw'in bir dönemler ürettiği phaetonda bentley ile ortak parça kullanımı ve yüksek el işçiliği vardı, benim gözümde muadili 7 serisinden daha başarılı bir araç ama bu vw'i bmw den daha başarılı bir firma yapmıyor.

    güzel yazmışsınız folksfagen ne yaparsa yapsın bir bmw algısı oluşturamayacak kullanıcılar gözünde.

    bizim bir kaç fanboy hariç.

    aynı ironiyi volvo için düşünürsek model bazında daha başarılılar bana göre nerde oldukları tartışılır ama.

    öncelikle muhafazakar iç tasarımlarından başlamalılar önce.
  • Volvo; mazda, ford, vw ile eşdeğer fakat ülkede satılmayan, tutulmayan bir marka. Foruma göre preminyum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Skayn -- 25 Mayıs 2017; 1:3:40 >
  • Güvenlik olarak öncü olsa bile cevap bence xc90 harici hayır ve bmw yi audiden onde tutanlara ciddi güldüm bilmeden atip tutmuslar. Bmw nin audi den tek önde olduğu yer tasarımıdır net.Lexus toyotanin yuksek sinifi,Acura Hondanin yuksek sinifidir onlar tartisilir.Ulkemizde yaygin degiller.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Skayn kullanıcısına yanıt
    Foruma göre değil, dünyadaki bütün otomobil otoritelerine göre premium, şöyle komik yorumlar yapmadan önce birkaç kere düşünün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bir apaçiye volvo nun premium olduğunu anlatamazsın..kafası basmaz..

    ona verecen 2.el bmw 1.20 yi yanlayacak..dünyanın en iyi arabası o ona göre..

    hayatında arkadan itişli araba kullanmadan arkadan itişliyi över

    hayatında bmw kullanmadan bmw nin sürüş dinamiklerinin ne kadar iyi olduğundan bahseder..

    hayatında audiye binmeden sahip olmadan ona süslü vw der..

    ama sahip olsa öve öve bitiremez
  • Asıl komik olan Mercedes, BMW ile kıyaslayıp üzerine bunları tokatlamak. Fakat her fikre saygım var. Tartışmaya gerek yok. Bir gün premiuma geçerken Mercedes, BMW yerine Volvo alırsın.
  • Skayn kullanıcısına yanıt
    Karşılaştırılacak tabi, sonuçta hepsi premium üreticiler. Sadece forumda karşılaştırılmıyorlar, bütün dergilerde, testlerde birbirine rakiptir bu markalar. Modeline göre biri daha iyidir, yada kötüdür. Konu alma meselesi de değil zaten. Gidip de vw, ford ile aynı ayarda diyen adam otomotivden zerre anlamıyordur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kusura bakma yüce otomobil üstadı. Senin karar verdiğini unuttuk. Anladığım zamanda karar verir bana pm atarsın. İyi geceler.
  • niye biseyleri biseylerin arasina sokmaya, siralamaya calisiyoruz.



    ben volvo sahibi olmadan v'sini bilmezdim. volvo hicbir sey kanitlamaya ihtiyaci olmayan bir marka. ben bugun kullaniyorum memnunum, hatta 5 silindirli T5 motorlarina asigim diyebilirim, benim T6'dan daha guzel ses cikariyorlar. yarin belki v8 bir s80 bakacagim, buyutmeye kalkip f segmenti alacak olursam audi a8 veya s500 bakacagim. 7 kisilik SUV almaya kalkarsam gl350 veya xc90 bakacagim.



    ha elestirecek olursam onden cekise allerjim var guclu arabada onu elestirebilirim volvo ve audi icin. ki bu yuzden awd uretiyorlar yenilerin cogunu. bunun haricinde hicbirini digerinin uzerine koyamam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Skayn

    Kusura bakma yüce otomobil üstadı. Senin karar verdiğini unuttuk. Anladığım zamanda karar verir bana pm atarsın. İyi geceler.

    Estağfurullah, bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp zaten, biraz araştırıp okuyunca gerekli bilgiyi edinirsiniz, size de iyi geceler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 25 Mayıs 2017; 1:33:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşımın yaşadığı kaza, sağa dönerken 80-90 km hızla vectra yolcu tarafından vurdu çocuğa (2007 model s80)

    Volvo, 3 Alman'ın arasında mıdır?. Değil şöför yolcu tarafında oturan kişinin bile burnu kanamadı. Volvo onların arasında değil, tamamen farklı bir klasmanda evet şekil olarak almanlar kadar ileride olmayabilir ama vaadettiği şeyler farklı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Audi = Süslü vw benim gözümde.
  • O degilde, tsi ci vosvos cular, buraya hic yorum yazmamis bizde premium dayiz, bizi yok saymayin seklinde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1- Pagani, bugatti, rolls-royce, vb.



    2- Ferrari, lamborghini, aston martin, bentley, maybach, vb.



    3- Maserati, porsche, lotus, cadillac, vb.



    4- Bmw, mercedes, jaguar, dodge, lexus vb.



    4,5- Audi, volvo, infiniti, vb. (bunlar 4'tekilerle aynı sayılır)



    5- Alfa romeo, mazda, subaru, vb.



    6- Vw, ford, vb.



    7- Opel, chevrolet, mitsubishi, honda, toyota, vb.



    8- Renault, citroen, fiat, hyundai, vb.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arasında değil, aynı klasmandadır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.