Şimdi Ara

VOLKSWAGEN TRANSPORTER - CARAVELLE (21. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
8 Misafir (1 Mobil) - 7 Masaüstü1 Mobil
5 sn
987
Cevap
10
Favori
588.450
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: emre4444

    beyler wv alacaksanız alın ama cok iyi kullanacaksın cünkü cok cabuk sorun acar.araba daha 1 yasında fren balatası bitti. bi akraba var dı 4 sende 3 kere turbo yaptırdı.

    fren balatası kullanımla alakalı, sorun sayılmaz.ama turbo meselesi özellikle 2004 130 luklarda çok yaygın bir sorundu.o da bir bakıma kullanımla alakalı diyolar servisler.bizim insanımızın hastalığı işte, altımda 130 ps araba var ben akıllı gitmem arkadaş diyorlar yeni kasaların 1.9 motorlularında öyle turbo falan sorun olmuyor.130 luklarda da sorunları git gide azaltmışlar diye duydum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 58_transporter_58 -- 11 Haziran 2008; 15:04:20 >




  • saolun
  • beyler bu wv kac bin km de motor ister bakımları zamanda yaparsan güzel kullanırsan cvp beklerim
  • YAF BEN 16 YASINDAYIM 10 GÜN ÖNCE İSTOÇ MAHMUTBEY GİSELİERİNDEN BABAM ARABAYI VERDİ. KUMBURGAZA KADAR GİTTİM. YANİ TEK KELİME MÜKEMMEL 170 OLDU HIZ BAKTIM BASINCA DAHA GİDİYOR. AMA DİREKSİYON İP GİBİ OLDU. HARAMİDERE YOL AYRIMINDAN RAMPANIN ORDA170 BASTI
  • 2005 model li 2007 e kadar kullandim yok bole bisi 6 ileri 130 hp 2.5 motor canavar bu baskabisi deil yok bole bisi gaza dokunyosun seni sole bi koltuga yapistirmasi yok mu manyak bisi yaaa ozle renkti bide offroad grisi die sattigima pismanim :(
  • ya diyorum işte bu hafta içi persembe günü malatyaya gidecez 2.5 tdı cityvan lwb 130 bg uzun sasi 2009 model yani rahat bi istanbul ankara arası ben sürecem 16 yasındayım. 170 bastım gecen onda sonra anladım ki tehlike var. 170 180 den sonra direksiyon artık elden cıkıyor ama kendine güveniyorsan 220 basar. basabiliseniz.ama bence 180 gecmeyin .herkese hayırlı günler
  • efet beyler bilmediginiz bişey varsa sorun
  • millet herkese selam altta verdiğim linke tıklayın büyük bir buluşma planlanıyormuş DH motorlu araçlar bölümü olarak.

    orayada biraz ilgi göstersekmi acaba çevre illerden ve istanbuldan olmak üzere biz 60 kişiyiz 60 ımızda birbirimizi biliriz ne dersiniz nasıl olur.


    http://forum.donanimhaber.com/m_24047358/mpage_1/key_//tm.htm#24047358
  • T5 yaramaz arkadaşlar 105 lik hiç gitmiyor 1.9 motor var üzerinde!kullananlarda bilir zaten 130luk piyasada oldukça fazla ama bu arabada çok arıza veriyor servisten çıkmıyor araba T4 ler daha sağlam araçlar 99 model transporterim var şuana kadar hiç sorun yaşamadım hiç arızada vermedi tıkır tıkır çalışıyor araç...105lik T5lerle dalga geçiyorum yollarda 130luklarla başa baş giderim bence T4 en iyisi!Çevremde bi kaç kişi var T5i satıp temiz T4 arayan!Eski transportercilerdenim ve eskilere sorarsanızda kesinlikle T4 derler!Servisim bile arabamı övüyor sakın T5 alma diyor işte böyle arkadaşlar sonuç olarak transporter çok güzel araç...
  • bizim serviste t4 ü övüyor t5 fazla arıza çıkartıyor diye ama t5 daha fazla arıza çıkarsa adam onu almamızı önerir daha çok para kazanayım diye yahut biz t5 i alınca iki yıl kendi servisine götüreceğimiz içinde t5 almamamızı istiyor olabilirler yani haksızmıyım
  • T5'in içini, 2002-2003 T4'lerin (caravelle tipli) dışıyla birleştirip yeniden piyasaya çıkarsalar eminim ki satış rekorları kırarlar.
    Beyler ille de T4 diyosunuz ama bu saatten sonra T4 almak insanı zarara götürür bence.çünkü bir yeni kasa (T6) falan çıkarsa değeri iyice düşer ve T6 da tutulursa sizin aracınız elde kalır. He derseniz ki ben arabayı zevk için alıyorum, zarar ziyan önemli değil. o zaman temiz bir T4 alınır.
    T4-T5 karşılaştırmasında ise şunu söyleyebilirim.1.9 105 ps T4 şehir içinde ve düşük hızlarda T4 2.5 tdı ayarında.ama uzun yolda ve yüksek hızlarda T4 2.5 tdı bambaşka.180'e öyle rahat dayıyo ki ibreyi anlatamam.ama T5 105 ps ler 160 tan sonra bitiyor, ufak ufak hızlanıyor.T5 130 ps ise T4 2.5 tdı dan performans olarak çok üstün.rampada dur kalk ya da kırmızı ışıkta tokatlayıp gidiyor, bizim eski T4'le bizzat şahit oldum buna.1 ve 2. viteste büyük fark yok ama 3'e sallayınca uzamaya başlıyor T5 130 ps
    Bir de T4 2.5 lerin motor akustiği hiçbirinde yok.Özellikle uzun yolda turbo sesi beni bitiriyor.




  • quote:

    T5'in içini, 2002-2003 T4'lerin (caravelle tipli) dışıyla birleştirip yeniden piyasaya çıkarsalar eminim ki satış rekorları kırarlar.
    Beyler ille de T4 diyosunuz ama bu saatten sonra T4 almak insanı zarara götürür bence.çünkü bir yeni kasa (T6) falan çıkarsa değeri iyice düşer ve T6 da tutulursa sizin aracınız elde kalır. He derseniz ki ben arabayı zevk için alıyorum, zarar ziyan önemli değil. o zaman temiz bir T4 alınır.
    T4-T5 karşılaştırmasında ise şunu söyleyebilirim.1.9 105 ps T4 şehir içinde ve düşük hızlarda T4 2.5 tdı ayarında.ama uzun yolda ve yüksek hızlarda T4 2.5 tdı bambaşka.180'e öyle rahat dayıyo ki ibreyi anlatamam.ama T5 105 ps ler 160 tan sonra bitiyor, ufak ufak hızlanıyor.T5 130 ps ise T4 2.5 tdı dan performans olarak çok üstün.rampada dur kalk ya da kırmızı ışıkta tokatlayıp gidiyor, bizim eski T4'le bizzat şahit oldum buna.1 ve 2. viteste büyük fark yok ama 3'e sallayınca uzamaya başlıyor T5 130 ps
    Bir de T4 2.5 lerin motor akustiği hiçbirinde yok.Özellikle uzun yolda turbo sesi beni bitiriyor.


    t4ctyvan 2.5tdi 102hp 5 ileri manuel şanzıman ağırlık 1666kg =düşük yakıt yüksek performans süspansiyonları çok rahattı otobüs gibiydi
    t5 camlıvan 9+1 130hp 6 ileri manuel şanzıman ağırlık 2100kg =yüksek yakıt tüketimi yüksek performans sert süspansiyon joistik vites teknolojik ticari :)

    arkadaşlar bence hemşerimin dediğine sonuna kadar katılıyorum eskiler iyiydi hastı yok kurum temizliği yok triger kayışı yok hava akımmetresi yani bunları hep unutmuş gibiyiz...
    artı yenilerde 19tdi yi kötülüyorsunuz bende hem 19 hemde 2.5 t5 vardı daha öncede t4 2.5tdi kullandim
    1.9 dayımn aracı ankaradan sivasa aynı yol aynı peşpeşe geliyoruz ve benim 130luktan daha az yakıyor şehir içinde ise fark bariz şekilde belli oluyor...
    şimdi herkes kullanım amacına göre araç als<a bu tür sorunlar olmayacaktır bence daha öncede yazdığım gibi...
    bu araçta 86- 105 130 174 hp olmak üzere 4 çeşit motor var şase hepsinde aynı şanzımanlar ise 1.9 ve 2.5 olmak üzere iki gurup motora 5 ve 6 ileri şanzıman seceneği sunulmuş....

    kısacası üreten adam demişki hız yapacaksan 174 şehir içi bineceksen 86 uzun yol kullanacaksan 130 hem şehir içi hem uzun yol 105 al demiş bakın
    şehir içi 86 kullananlar hiç sorun göstermiyor
    yada uzun yolda 130luk kullananlar (benim gibi)
    şehir içi ve uzun yolda 105 lik kullananlar da öle dir yada uzun yolda hız yapıp uçak gibi giden 174 cülerde aynı şekilde hallerinden memnundurlar...

    ama 174ve 130 alıp şehir içi tin tin gidenler yada 86 lık ile uzun yolda hızyapmaya kalkanlar hiç beklentilerini bulamamışlardır ....

    bir aracı almadan önce kendinize en uygun olanı secmek demek en iyi aracı almak demektir ...

    ben hep uzun yol kullandığım 130 luktan gayet memnunum ama aracı şehir içinde kullandığım zaman bu memnuniyetim hayal kırıklığına dönüyor çünki çok yakıyor peki ozaman ben buraya 130 luk çok yakıyor yada şöle böle desem yazsam burdan bişeeler okuyanları bilgi almak isteyenleri yanıltmış olmazmıyım
    e haliyle adamın kafası karışır uzun yola çıkıp hız yapacak adam derki bana 105lik yeter alır aldığına pişman olur sonrada döner buraya yazarki 105 gitmiyor falan filan onu okuyan bitanesi gider şehir içimde sadece şehir içinde kullanacağı halde 174 alır yakıtından illallah eder yazar çok yakıyo diye olmazki böle bir yorum tarzı yada yaklaşım şekli herkes kendi kullanım tarzına göre en iyi modeli belirlemeli daha önce t4 de 2.4 ve 2.5 tdi ler vardı 2.5 tdi ler niye tutuldu yukardada yazdım zaten adamlar bu arabayla patladılar mavi göğüslü 2.5tdi dedinmiydi bulunmuyodu piyasada...
    hafif araba güçlü ve ekonomik motor karşısında rakip yok zaten ne ford ne hundai ne mercedes ne reno ne opel e haliyle piyasa hep t4 oldu araba hem aileye hem ticarete hemde zevke yönelikti binen kullanan insanlar aracın her yönüyle memnundular ...
    sonra ne oldu adam t5 çıkardı kısa şase 86 lıkları piyasaya bi dayadı millet hemen koştu hurra diye aldılar arabayı araba gitmiyo şase kısa kullanımı kısıtlı ağır arac pişman oldular sonra 105 uzun çıktı hemen onada akın akın 44 milyara daym aldı geçen sattık 31500 ytl daha 39bindeydi oda tatmin etmedi okadar parayı verip eski t4 den daha daha üstün bir araç beklentisi vardı 130 luk çıktı aldı herkes baktıki yakıt çok 174 çıktı millette para tükendi zaten motorin zam üstüne zam yiyo ne olsun işte olan gene bizlere oluyo arabayı alırken satıştaki insanların gazıyla araç alıyoruz sonrada forumlara şikayet üstüne şikayet....
    önemli olan bence aracınızın 2.eli piyasa bitmiş vaziyette biz hala şu iyi bu kötü diyoruz adam sıfır almış sıra beklemiş faturada 44 bin ytl yazıyo ödemiş almış 2005 model arabayı satıyor 31500 e ve desin diyebilirse transporter güzel araba zararın 13bin ytl neyse lafı çok uzattım kusura bakmayın....




  • @murat067 arkadaşıma istisnasız katılıyorum.bilinçli yorumları için kendisine çok teşekkürler.
  • beyler 2008 174 ps caravella larda sorun war mı daha yeni aldım ama forumu bastan okuyunca biraz soğudum acaba sorun cıkartırmı ilerde başıma
  • quote:

    Orjinalden alıntı: SeRSeRiHaYaT

    beyler 2008 174 ps caravella larda sorun war mı daha yeni aldım ama forumu bastan okuyunca biraz soğudum acaba sorun cıkartırmı ilerde başıma


    forumları takip ediyorum, henüz 174 lüklerle ilgili ciddi bir sorun görmedim.ama yakıtının fazla olduğunu duydum.siz de kullandıkça yakıt hakkında bilgilendirirseniz çok memnun olurum.yıl sonuna kadar biz de yeni araç alacağız, 130 mu 174 mü diye araştırıyorum, 174 lüğün yakıtı beni çok korkutuyor.
  • valla bana kalırsa şuan 130luğumu satıcak olsam direk gidip triptonik 4x4 174 carevella alırdım ömür boyuda kullanırdım allahtan bi mani olmazsa....

    quote:

    Orjinalden alıntı: SeRSeRiHaYaT

    beyler 2008 174 ps caravella larda sorun war mı daha yeni aldım ama forumu bastan okuyunca biraz soğudum acaba sorun cıkartırmı ilerde başıma


    valla uzunyolda kullanacaksanız tek sorunu radarcılarla başınız derde girebilir derim

    ama şehir içinde kullanılacaksa 174 çok aşırı bir gücün sürekli dur kalk altında kendi kendini yiyeceği anlamınada gelebilir keskin sirke küpüne zarar misali....

    ancak ha 130 luk almışsın ha 174 ikiside şehir içi kullanımda aşırı yakıt yakıyor... kararı verecek olanda gene izsiniz...

    aşırı sürat ve uzun yol diyorsanız 174 tek geçerim ki ben aracımı aldığımda 174 seçeneği yoktu mecburen 130 aldım ben sürati sevdiğim için...

    mam yok şehir içi kullanıcam aradabirde uzun yol yaparım derseniz 105 liklerden şaşmayın derimzaten konfor hepsinde aynı sıtandartları taşımakta sdece sizin motor gereksiniminizi iyi belirlemenizde fayda var...

    artı triptonik olmasındada şöle bir mantık kuruyorum bilindiği üzere debriyaj sistemi zayıf olan bu araçlarda sürekli vites değiştirmek ve aşırı derecede motor gücünü yola aktarmaya çalışan bir organ fazla uzun süreli işini yerine getirmeyebilir triptonik bu asnlamda biraz daha mantıklı diyorum...




  • şehir içi fazla kullanılmaz eskişehir istanbul arası kullanılır genelde mazotu geçtimde sorun çıkarırmı tırsmaya başladım yazık olur o kadar paraya
    quote:

    Orjinalden alıntı: murat067

    valla bana kalırsa şuan 130luğumu satıcak olsam direk gidip triptonik 4x4 174 carevella alırdım ömür boyuda kullanırdım allahtan bi mani olmazsa....

    quote:

    Orjinalden alıntı: SeRSeRiHaYaT

    beyler 2008 174 ps caravella larda sorun war mı daha yeni aldım ama forumu bastan okuyunca biraz soğudum acaba sorun cıkartırmı ilerde başıma


    valla uzunyolda kullanacaksanız tek sorunu radarcılarla başınız derde girebilir derim

    ama şehir içinde kullanılacaksa 174 çok aşırı bir gücün sürekli dur kalk altında kendi kendini yiyeceği anlamınada gelebilir keskin sirke küpüne zarar misali....

    ancak ha 130 luk almışsın ha 174 ikiside şehir içi kullanımda aşırı yakıt yakıyor... kararı verecek olanda gene izsiniz...

    aşırı sürat ve uzun yol diyorsanız 174 tek geçerim ki ben aracımı aldığımda 174 seçeneği yoktu mecburen 130 aldım ben sürati sevdiğim için...

    mam yok şehir içi kullanıcam aradabirde uzun yol yaparım derseniz 105 liklerden şaşmayın derimzaten konfor hepsinde aynı sıtandartları taşımakta sdece sizin motor gereksiniminizi iyi belirlemenizde fayda var...

    artı triptonik olmasındada şöle bir mantık kuruyorum bilindiği üzere debriyaj sistemi zayıf olan bu araçlarda sürekli vites değiştirmek ve aşırı derecede motor gücünü yola aktarmaya çalışan bir organ fazla uzun süreli işini yerine getirmeyebilir triptonik bu asnlamda biraz daha mantıklı diyorum...




  • şehir dışı 20 kuruş die hesapladım ama yalnış olduğu kanısındayım haberim olmadan mazot konulmuş galiba :S
    quote:

    Orjinalden alıntı: 58_transporter_58


    quote:

    Orjinalden alıntı: SeRSeRiHaYaT

    beyler 2008 174 ps caravella larda sorun war mı daha yeni aldım ama forumu bastan okuyunca biraz soğudum acaba sorun cıkartırmı ilerde başıma


    forumları takip ediyorum, henüz 174 lüklerle ilgili ciddi bir sorun görmedim.ama yakıtının fazla olduğunu duydum.siz de kullandıkça yakıt hakkında bilgilendirirseniz çok memnun olurum.yıl sonuna kadar biz de yeni araç alacağız, 130 mu 174 mü diye araştırıyorum, 174 lüğün yakıtı beni çok korkutuyor.
  • kardeş vw arabası sağlam olur ama incitmiyceksin şhov arabası değildir kullanırken dikkat et aşırı gaz yüklenmeleri yapmadan nazik nazik kullan şehir içinde ...
    artı klimayı açarken ve kapatırken vitesi boşa al tavsiyem olur klimanın uzun ömürlü olması için....
    kışın patinaja düştüğü zaman fazla zorlama kuvvetli araba ne olur ne olmaz genelde 130lukların akis kırma sorunu varmış servisten öğrendim patinaj yaptırmamaya gayret göster....
    ve inanki nazik kullanırsan (şehir içi) seni hiç üzmez yakıt hariç....
    uzun yolda bas basabildiğin kadar korkma derim.....
    aracın bu sınıfın padişahı allah esirgesin herkesin isteyipte alamıyacağı bi araç dikkatli olursan hiç bişe olmaz artı seni hiç üzmez bakımlarınıda yetkili servisten hiç aksatma derim benim aracım 2005 model ve hala yetkili servise gidiyorum 100ytl fazla param çıkıyor ama özel servislere güvenmiyorum
    ALLAH KAZA BELA VERMESİN GÜLE GÜLE KULLAN

    hem sen kullan artılarını falan buraya yazki belki 2 sene sonra bende değişirsem 174 den aşağı almıycamseninle bilgi alışverişimiz olur .....




  • quote:

    Orjinalden alıntı: SeRSeRiHaYaT

    şehir dışı 20 kuruş die hesapladım ama yalnış olduğu kanısındayım haberim olmadan mazot konulmuş galiba :S
    quote:

    Orjinalden alıntı: 58_transporter_58


    quote:

    Orjinalden alıntı: SeRSeRiHaYaT

    beyler 2008 174 ps caravella larda sorun war mı daha yeni aldım ama forumu bastan okuyunca biraz soğudum acaba sorun cıkartırmı ilerde başıma


    forumları takip ediyorum, henüz 174 lüklerle ilgili ciddi bir sorun görmedim.ama yakıtının fazla olduğunu duydum.siz de kullandıkça yakıt hakkında bilgilendirirseniz çok memnun olurum.yıl sonuna kadar biz de yeni araç alacağız, 130 mu 174 mü diye araştırıyorum, 174 lüğün yakıtı beni çok korkutuyor.




    20 krş olamaz diye düşünüyorum. 1,5 sene önce bizim 105 ps uzun yolda 18-19 krş yakıyodu, o zaman dizel 2,5 ytl bile değildi. Yol bilgisayarıyla ölçülmüyor mu yakıt ?




  • 
Sayfa: önceki 1920212223
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.