|
Volkswagen tarihinde ilk kez Almanya'daki fabrikalarını kapatabilir
-
-
Çindeki pazar payının ww etkilemesi şaşırdım dığrusu -
Burnu bi karış havada, yıllardır bizi sömürdü bi fabrikası yok, doğuyu sömür batıda semir.. servisi desen insana insan muamelesi yapmaz, hizmet yok denecek kadar az, batıda bi sorun olsa araç değiştirir bizim araç sahiplerini süründürür, geç bile kalmış, dsg arızası turbo arızası desen ağlayan ağlayana, servis ücretleri astronomik.. say say bitmez.. -
Ben anlamıyorum almanyadaki fabrikanın aynısını veya daha iyisini çinde yapabilecek mi gerçekten? Bu işler bu kadar hızlı mı yürüyor? Değer mi ki buna? -
yanlis bilmiyorsam en cok arac sattiklari pazar orasi. -
Kim neden alıyor bu markayı anlamıyorum. -
Çinliler talip olur. -
Yanlış biliyorsam düzeltin lütfen, DSG şanzıman yurt dışında 5 yıl garanti altındayken burada 2 yıl sanırım. -
5 yıldan da fazlaydı garantisi.
-
10 yıl çin pazarında...
bizde 2 yıl 60.000km :)
+1 yıl garanti satarlar genelde sıfır alım sırasında max 3 yıl garanti alırsın farkını vererek...
DSG arızlandığında ise senden 40-50bin ₺ alırlar 150bin ₺'lik masraftan kurtardık derler...
benzer olan konu turbo içindir... yedek parça ve sarf malzeme fiyatları o kadar astrnomiktir ki...
ahhh az ödedik, iyi niyetten bizi affettileri gibi olumlu bir algı oluştururlar...
otomobil kapitalist düzenin 1 numaralı oyuncağı...
düzenli eskitmeyi geçtim...düzensiz arızaları ile ocağa incir ağacı dikmesi üzere kurgunlamış maliyetli bir kolaylaştırıcı...
-
VW'nin Çin pazarındaki araç satışı serbest düşüş pozisyonunda, Çin'de elektriklilerin satışı artmasına rağmen VW ısrarla elektriklileri arka plana atıyorlar, oysa pazarda satış hacmi elektriklilere doğru kayıyor satışların düşmesi normal.
Buna önlem olarak ısrarla maliyetleri azaltıcı önlemler almayı düşünmeleri ibretlik bir vaka olarak kayda geçilebilir.
Yakın'da AB'nin de üreticiyi korumalıyız adı altında kanada vari bir blokaja girişeceğini düşünüyorum. :)) -
Çin büyüttü volkswagen i zaten. Çin in yerel arabası gibi bişeydi. Araştır bak bi hocam. -
2025'e gireceğiz hala B segmentinde doğru dürüst elektrikli araçları yok. Tabi tutunamaz. -
Almanların herhangi bir konuda mutsuz olması bizim için mutluluk kaynağıdır.
Bu adamlar Türkiye'de mültecileri desteklesin diye sözde gazetecilere milyonlar akıtıyor. Onedio gibi envai çeşit siteyi çeşitlilik güzeldir diye fonluyor.
Sokaklarında 1 tane köpek yokken burada sokak köpekleri halkı parçalamaya devam etsin diye sözde dernekleri de fonluyorlar.
Nerede bir PKK'lı var arkasında duruyorlar. Sonra da Türkiye'de kuduz var mülteciler sebebiyle güvensiz vakalar arttı turistler dikkat etsin diye bildiri yayımlıyorlar. Bu adamlar ağır Türk düşmanıdır evime yöreme bunların diş fırçasıdır diş macunudur temizlik malzemesidir yapı malzemesidir sokmuyorum. Bosch almam Arçelik alırım Colgate almam İngiliz malı Sensodyn alırım ya da Evyap'ın diş macunlarını alırım en azından yerli olsun diye. Bu almanlara 1 kuruş yok.
-
11 yıl ,emisyonda yazılımla yıllarca hile yapan bir grup vw,1 milyar euro ceza kesmiş alman yargısı,utanc verici
gel görki bu millet ove ove bitiremiyor dsg kazığına binen pek havalı tr de.
elektrikli araclarada eli hiç gitmez bunların.neden acaba! -
Ingiliz iyi mi? Adamlar senin ülkeni isgal ettiler
-
Orası öyle ona bakarsak hiçbi batı malı kullanamayız ülkeyi bölüştüler 1. Dünya savaşında. Bendeki Alman haterlığı başka -
BMW Çin'de en son 3 tane fabrika kurmuştu.
Tabi Çin'de tek başlarına fabrika açamıyorlar, ortaklık şart. -
Mümkün değil, söz konusu bile olamaz. Bir alman markası, o kadar devlet desteği, o kadar istihdam varken ben kapatıyorum ucuz ülkede iş çalıştırmak için öyle mi? Yok öyle bir dünya. Yani vw'nin kendisinin bile haberi yoktur bu söyleminin.
-
Bu haberin üstüne Nokia cıları alalım sahneye :)
Burnu bi karış havada, yıllardır bizi sömürdü bi fabrikası yok, doğuyu sömür batıda semir.. servisi desen insana insan muamelesi yapmaz, hizmet yok denecek kadar az, batıda bi sorun olsa araç değiştirir bizim araç sahiplerini süründürür, geç bile kalmış, dsg arızası turbo arızası desen ağlayan ağlayana, servis ücretleri astronomik.. say say bitmez..
|
Almanların herhangi bir konuda mutsuz olması bizim için mutluluk kaynağıdır. Bu adamlar Türkiye'de mültecileri desteklesin diye sözde gazetecilere milyonlar akıtıyor. Onedio gibi envai çeşit siteyi çeşitlilik güzeldir diye fonluyor. Sokaklarında 1 tane köpek yokken burada sokak köpekleri halkı parçalamaya devam etsin diye sözde dernekleri de fonluyorlar. Nerede bir PKK'lı var arkasında duruyorlar. Sonra da Türkiye'de kuduz var mülteciler sebebiyle güvensiz vakalar arttı turistler dikkat etsin diye bildiri yayımlıyorlar. Bu adamlar ağır Türk düşmanıdır evime yöreme bunların diş fırçasıdır diş macunudur temizlik malzemesidir yapı malzemesidir sokmuyorum. Bosch almam Arçelik alırım Colgate almam İngiliz malı Sensodyn alırım ya da Evyap'ın diş macunlarını alırım en azından yerli olsun diye. Bu almanlara 1 kuruş yok. |
Yanlış biliyorsam düzeltin lütfen, DSG şanzıman yurt dışında 5 yıl garanti altındayken burada 2 yıl sanırım.
|
Kim neden alıyor bu markayı anlamıyorum.
|
10 yıl çin pazarında... bizde 2 yıl 60.000km :) +1 yıl garanti satarlar genelde sıfır alım sırasında max 3 yıl garanti alırsın farkını vererek... DSG arızlandığında ise senden 40-50bin ₺ alırlar 150bin ₺'lik masraftan kurtardık derler... benzer olan konu turbo içindir... yedek parça ve sarf malzeme fiyatları o kadar astrnomiktir ki... ahhh az ödedik, iyi niyetten bizi affettileri gibi olumlu bir algı oluştururlar... otomobil kapitalist düzenin 1 numaralı oyuncağı... düzenli eskitmeyi geçtim...düzensiz arızaları ile ocağa incir ağacı dikmesi üzere kurgunlamış maliyetli bir kolaylaştırıcı... |
Benzer içerikler
- instagram verileri silme
- whatsapp kendine mesaj atma
- youtube kids paralı mı
- whatsapp sohbet aktarma
- instagram efekt arama
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X