Şimdi Ara

Volkswagen, seviye 4 otonom sürüş özelliği için saatlik 7 euro ücret alabilir

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
1.174
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Volkswagen, seviye 4 otonom sürüş özelliği için saatlik 7 euro ücret alabilir



    Otomotiv sektörünün geleceği farklı bir noktaya evriliyor. Gelişmeler gösteriyor ki yakın gelecekte fonksiyonlarla dolu bir otomobil satın almak yerine, aracı satın aldıktan sonra kullanmak istediğimiz özellikler için aylık abonelik şeklinde para ödeyeceğiz.



    Volkswagen de bu uygulamada gelecek gören üreticilerden. Zira kısa süre önce TopGear'a konuşan Volkswagen satış ve pazarlama sorumlusu Klaus Zellmer, önümüzdeki süreçte bazı önemli özellikleri kullanıcının isteğine göre otomobile ekleyip kaldırabileceklerini söyledi. Zellmer'a göre bunun olması için araçta kablosuz güncelleme desteğinin olması yeterli, ki günümüzde birçok araçta bu özellik mevcut.



    Bunun karlılık oranı yüksek bir yöntem olacağına inanan Zellmer, geleceğin teknolojilerinden biri olarak gösterilen otonom sürüş özelliğini örnek gösteriyor: "Seviye 4 otonom sürüş modlarını bir araca yüklemenin maliyeti çok büyük: euro bazında beş haneli fiyatlara denk geliyor. Şimdi bu özelliği uzaktan güncellemeyle açıp kapatabildiğinizi düşünün. Yaptığımız çalışmalar seviye 4 otonom sürüş özelliğini saatlik 7 euro'dan fiyatlandırırsak bunun karlı bir iş olabileceğini gösteriyor."



    Ayrıca Bkz.Elektrikli Renault Megane'ın tasarımından ilk ipuçları geldi: Yeni logo da üzerinde



    Bunun müşteriler için de faydalı olacağını söyleyen Zellmer'ın belirttiğine göre bu sayede üretim maliyeti düşecek ve otomobillerin fiyatı daha erişilebilir olacak. Teknolojik özelliklere de sadece onları kullanmak isteyen kullanıcılar para ödeyecek. Kullanmak istemediğindeyse uygulama üzerinden kolayca kapatabilecek.



    Elbette bunu düşünen tek üretici Volkswagen değil. Örneğin BMW, otomobillerindeki uzun far asistanı gibi bazı özellikleri bu yöntemle sunuyor. Otonom sürüş denince ilk akla gelen isimlerden biri olan Tesla da Full-Self Driving özelliğini aktif etmek için ekstra ücret istiyor. General Motors da üç yıl içinde Super Cruise sistemini aylık 25 dolar fiyatla sunmayı hedefliyor.




    Kaynak:https://www.topgear.com/car-news/electric/vw-well-sell-you-level-4-autonomous-driving-eu7-hour







  • Kafayı mı yemişler yahu. Saatlik 70 liraya zaten her yere taksi var. Ayrıca park, sirgorta, kasko, vurdu kırdı derdi de yok.Ha günde 4 saat falan kullanıyorsan da ayda 8400TL yapar. Takım elbiseli en cantisinden özel şöför tutarsın o rakama. Daha fiyakalı görünürsün, inerken kapını neyim açar, gel dersin gelir, git dersin gider.
  • Standart donanım olarak gelecekse mantıklı olabilir, 7dk Avrasya tüneline 46TL veriyoruz. 7euro/saat otonom sürüş bile daha ucuz.

    Araçta otonom sürüş için standart donanım gelir. Saatlik 7 Euro çalışır. Bence makul.
    -----------------------
    Sonradan Edit: aşağıdaki yorumlardan bazilari forumun kültür/bilgi seviyesi hakkıda fikir verecektir...

    4.Seviye Otonom sürüş ne demek ?
    Henüz bu teknolojiyi kullanan bir araç yok, Tesla L2 seviyesinde.
    Amsterdam yaşayan birinin İstanbul'da bulunması için non-stop'a yakın gelebilmesi(yakıt hariç) demek. Normalde bu yol 2-3 gün sürüyor.

    Level5 olsaydı hiçbir zaman pedala ihtiyaç duymadan ve sürücü sorumluluğu olmadan yatarak gelebilmesi sağlardı. bknz:Yataklı araç konsepti...

    Böyle bir donanımın maliyeti ve hizmetin bir A(yapay zeka) ile sürekli öğrenmesi bunun yüksek hızlı bir servis olarak tuketilmesi ne demek ?

    Bir hatırlatayım.

    Volkswagen, seviye 4 otonom sürüş özelliği için saatlik 7 euro ücret alabilir

    Tesla Level 2 icin şuanda Autopilot ismini kullanıyor ve 10.000USD istiyor.

    Level4 demek taxi gibi gitmesine karşın sadece sürücü koltuğunun olması demek.

    Kısacası cehalet, başbelasidir, okuyun öğrenin adam gibi yorum yapın, ne demişler "biliyorsan konuş alim sansınlar, bilmiyorsan sus adam sansınlar"

    Aşağıdaki yorumlardan bazılarından akan cehaleti okudukça Güzel ülkem bu seviyede girişimcilik seviyesinde oldukça, biz bir milim ileri gidemeyiz.. Dünya'dan bu kadar bihaber olmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NextMove -- 7 Mayıs 2021; 1:44:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Vag grubunun müşteri anlayışı


    Volkswagen, seviye 4 otonom sürüş özelliği için saatlik 7 euro ücret alabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5 basamakli ucret dedigi 90000 euro degildir herhalde. 10000 euro gibi abarti ucret soylemislerdir.

    10 bin euro 1430 saat yani 2 ay yapar. 2 yil araci kullanacak biri icin bile sacma. Tamam 2 yillik ucret odenmeyecek sonucta da ortalama hiz 50km/h den hesaplayin gene mantiksiz.

    Ki hani yagmur sensoru gibi her zaman ihtiyac olmayacak sey de degil.

  • Saatlik 7 euro olmasının sebebi otonom sürüşte kullanıcı yerine araç uzaktan bir merkezden kullanıldığı için mi ödeniyor?Eğer bu şekilde ise demek ki otonom sürüş hiçbir zaman insan desteği olmadan olamayacak.Tabi konuyu yanlış anlamadıysam

  • çok şacma zengin olsam söför tutarım yine vermem o parayı hem arabaya para vericez hemde bunlara abonelik o halde kiralasınlar araçları neden satıyorlar

  • Kafayı mı yemişler yahu. Saatlik 70 liraya zaten her yere taksi var. Ayrıca park, sirgorta, kasko, vurdu kırdı derdi de yok.Ha günde 4 saat falan kullanıyorsan da ayda 8400TL yapar. Takım elbiseli en cantisinden özel şöför tutarsın o rakama. Daha fiyakalı görünürsün, inerken kapını neyim açar, gel dersin gelir, git dersin gider.

  • Parasını verdiğim arabanın özelliği için ücret ödemek mi :D:D:D:D

  • yakında

    VW Golf MK9 R-Line Crack [CODEX].torrent

  • Standard donanım olarak geldikten sonra bu tip şeylere ne gerek var. Ekstra para çarpma olayından başka birşey değil

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Düşünün istanbul dan ankara izmire gideceksiniz. Yoruldunuz. Uygulamadan açıyorsunuz gidince kapatıyorsunuz. Bu şekilde mantıklı olabilir gibi.

    Bloddy mouse aldım. Özel yazılımı için 20 dolar isteniyor. Verince oyunlarda head shoot atmak çok kolay oluyor. Makro aktif oluyor ve atışlarınızda titreşim olmuyor. Veremeyince normal mouse olarak kullanıyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bundan 20 30 sene sonra bunlar normal gelebilir insanlara ,arabalar ücretsiz olur o zamanda,herşey servise çevirecebilirler, ütopya'yamı gidiyoruz distopya'yamı ama kesinlikle bir yere gidiyoruz

  • Vag araçlar gizli özellik açılır

    Sınırsız seviye 4 otonom sürüş


    Acaba gerçekten paralı bile olsa dışarıdan müdahale ile sınırsız hale getirebilirler mi 1 ve 0'ın olduğu dünyada imkansız diye bir şey yoktur tabide nasıl bir önlem alacaklar acaba bu gibi durumlar için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Volkswagen yeni devrim peşinde :)


    Tüm otomobillerine tüm donanımları ekleyecek ama çoğunu kullanmak isterseniz saatlik yada günlük para ödeyerek kullanacaksınız ... Hayalet ekran navigasypn hız sabitleyici vs.

    Konturlu yeni otomobiller hayırlı olsun :)

  • ykaya1983 Y kullanıcısına yanıt

    Oyle sey mi olur hocam. Markanin ayni anda yuzlerce binlerce aracı trafikte oluyor her araci baskasi uzaktan nasil kullansin? Tum uzaktan soforlerimiz su anda dolu siz 4.siradasiniz mi desin? :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hoşgeldin kapitalizm 4.0

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • hacklemeyen dh li değildir Volkswagen, seviye 4 otonom sürüş özelliği için saatlik 7 euro ücret alabilir 


    sonuçta o özellik olacak ama kapatacaklar! çaktırmadan açılır o, o iş yaş. hack olmasa oyun firmaları yönetirdi dünyayı Volkswagen, seviye 4 otonom sürüş özelliği için saatlik 7 euro ücret alabilir 

  • Avrupa da elektrikli devrime en hızlı ayak uyduran marka vw’idi. Belkide teslaya üretim adetleri bakımından önünde olacak markaydı ama rakibinin belli ücret karşılığında sınırsız sattığı özelliği günlük abonelik ile satışa sunan marka tercih edilmesi pek kolay değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VW gayet müşteri odaklı düşünmüş o kadar arge yapmış tabi ister parasını bunu eleştirmeyin bari.

  • Lan arabayı almak için para vereceğim bir de otonom sürüş için mi para vereceğim?


    Kardeşim ben zaten otonom sürüşe karşıyım istemiyorum. Bir araba kullanma zevkimiz var onu da bitiriyorsunuz be.

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.