Şimdi Ara

2021 Volkswagen Polo (ANA KONU) [GÜNCEL BİLGİLER BURADA] (60. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4.781
Cevap
148
Favori
415.238
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
16 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5859606162
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: v0

    Hayırlı olsun şimdiden. Kazasız belasız sürmek nasip olsun.
    Teşekkürler. Aracı aldım, bir Golf olmasa da çok aratmaz. Ses sistemi gayet başarılı, kabin oldukça sessiz. Malzeme kalitesi ön tarafta başarılı.

    Comfort opsiyonlayıp ödemeyi yaparken highline’a döndüm iyiki de dönmüşüm.

    Araç 1.0Tsi Dsg Highline Beyaz. Opsiyon donanım yok. Fiyat 103bin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ysf87 Y kullanıcısına yanıt
    Fiyat cok iyi bence

    Güle güle kullanin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Köyde bahcede epey bi manevra yaparak dönüş yapmak istedim 2 kez gürültü eşliginde araç stop etti ve çarpmiş gibi ses geldi

    Ekranda manevra gibi biseyler cıktı

    Pek anlamadim

    2.cil carpişma freni dedikleri özellik mi

    Bi iki yerde bahsi gecmiş ama bende deki sanki feci bi carpma gibiydi mazallah

    Böyle bi durum yaşayan var mı arkadaşlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ka.selcuk

    Köyde bahcede epey bi manevra yaparak dönüş yapmak istedim 2 kez gürültü eşliginde araç stop etti ve çarpmiş gibi ses geldi

    Ekranda manevra gibi biseyler cıktı

    Pek anlamadim

    2.cil carpişma freni dedikleri özellik mi

    Bi iki yerde bahsi gecmiş ama bende deki sanki feci bi carpma gibiydi mazallah

    Böyle bi durum yaşayan var mı arkadaşlar
    Teşekkür ederim.

    Manevra frenlemedir o, hızınız 10km altındayken park sensörü engeli algıladığı halde siz durmazsanız araç kendi sert bir şekilde fren yapıyor. Golf’de var oradan biliyorum, yalnız Golf’de sadece arka için geçerli demişlerdi aynı sistem Polo’da da var, ama her iki yönde de var mı bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba. Aracım yeni Polo 1.0 tsi manuel. Normalde hep müzik açıp araç sürerdim. Bugün ilk defa sessiz sürdüm. Birşey çok canımı sıktı. Kuruntu mu yapıyorum anlayamadım. Sorum şu: 2000 devirden sonra daha doğrusu yüksek devirde gaza basıp bırakınca nefes sesi (vakum gibi) gibi bir ses duyuyorum. Daha önce hiç dikkat etmedim. Sizlerde var mı böyle bir durum yoksa servise gideceğim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emresln

    Merhaba. Aracım yeni Polo 1.0 tsi manuel. Normalde hep müzik açıp araç sürerdim. Bugün ilk defa sessiz sürdüm. Birşey çok canımı sıktı. Kuruntu mu yapıyorum anlayamadım. Sorum şu: 2000 devirden sonra daha doğrusu yüksek devirde gaza basıp bırakınca nefes sesi (vakum gibi) gibi bir ses duyuyorum. Daha önce hiç dikkat etmedim. Sizlerde var mı böyle bir durum yoksa servise gideceğim?
    Ya turbo sesinden ya da 3 silindirin farklı sesinden bahsediyorsunuz muhtemelen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ysf87 Y kullanıcısına yanıt
    İnternette yaptığım araştırmalar da turbonun doğal sesi yazılıyor. 1 yıldır kullanıyorum aracı ilk defa dün duydum. Gaza basıyorum 2000 deviri geçiyorum turbo devreye giriyor ayağımı gazdan çekince böyle borulara üflenince çıkan sese, nefese benzer bir ses geliyor.
  • Bu frenleme

    normal trafikte isıkta beklerken bazan dalginlikla arac ondeki arabaya yaklasinca da olur mu acaba..

    Park sensorunu sessize alinca ses cikmiyor

    En azindan hafifte olsa teması engeller galiba

    Ama oluyor mu başıma gelmedi hiç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emresln kullanıcısına yanıt
    Turbonun sesi tahminim..

    Biraz gaza dokunuca ortaya cikiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün bayide teslim alırken baktım gayet hoş bir ses çıkarıyor. Kalıbından büyük bir sese sahip.



    Park sensörü ekranında içerisinde “A” yazan işaret aktif olup olmadığını gösteriyor. St geri giderken çalışıyor demişti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorun çözüldü bugün. Yetkili servisine götürdüm. Bakımdan sonra sanırım turbo hortumunun kelepçesini tam sıkmamışlar. Onu sıkınca düzeldi. Çok basit bir hata insanın canını sıkmaya yetiyor. İlginiz için teşekkürler bu arada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • emresln kullanıcısına yanıt

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ysf87

    Teşekkürler. Aracı aldım, bir Golf olmasa da çok aratmaz. Ses sistemi gayet başarılı, kabin oldukça sessiz. Malzeme kalitesi ön tarafta başarılı.

    Comfort opsiyonlayıp ödemeyi yaparken highline’a döndüm iyiki de dönmüşüm.

    Araç 1.0Tsi Dsg Highline Beyaz. Opsiyon donanım yok. Fiyat 103bin.

    Alıntıları Göster
    Konuya mesaj atacaktım alıntılayıp atayım dedim 103 bin çok iyi fiyat siteye baktığımda 109 dan başlayan fiyatlarla görüyorum hem otomatik hem dolu fiyatı o şekilde indirim olabiliyor mu gerçekten bilmediğimden soruyorum ?



    Aracın sıfır fiyatı Euro 8 tl iken sırasıyla 91 ve 102 bin çıktığını gördüm gördüm Euro 7 düştü 109 bin oldu nasıl iş anlamadım. Euro 5 de olsa aynı fiyat olacak anlaşılan doğuş oto sağolsun.



    İlk çıktığında 75 küsürdü sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: .Tolga

    Konuya mesaj atacaktım alıntılayıp atayım dedim 103 bin çok iyi fiyat siteye baktığımda 109 dan başlayan fiyatlarla görüyorum hem otomatik hem dolu fiyatı o şekilde indirim olabiliyor mu gerçekten bilmediğimden soruyorum ?



    Aracın sıfır fiyatı Euro 8 tl iken sırasıyla 91 ve 102 bin çıktığını gördüm gördüm Euro 7 düştü 109 bin oldu nasıl iş anlamadım. Euro 5 de olsa aynı fiyat olacak anlaşılan doğuş oto sağolsun.



    İlk çıktığında 75 küsürdü sanırım.

    Alıntıları Göster
    Liste fiyatlarına bakmayın, ellerinde olan araca göre fiyanlandırma yapıyor. 103 olmasa da yine yakın fiyatlar verirler bayileri araştırmak lazım. O da olmazsa ikinci el galerilerde sıfır km 110’un altında satılanlar var.

    Liste fiyatı olan 155bin vermek için daha erken.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • .Tolga . kullanıcısına yanıt
    Ben aracimi 8 agustosta 96.700 e aldim

    45 gun once turkiye ye girmis adanada stokta olan bir aractı.

    Ayni aracin 20 gun once gelen fiyatı da o zaman 109 bindi.

    Aykan vw satis muduru ×××××× beyin dedigine göre

    Aracin fiyatlandirilmasi stok giriş tarihine baglı

    Ne kadar eski tarihliyse zamlardan etkilenmiyor.

    8 agustosta aldigim ayni donanim icin şu an 120 lerin üzeri fiyat var.

    Elbette daha eski giris tarihli araç olursa fiyatta degisiyor.

    Yeni araç yerine eldeki stokları erittiklerini söyluyor bayiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selam beyler,

    Bir arkadaşım ağustos başı bir galeriden 0 km 2018 Vw Polo aldı. Fakat alırken farketmemiş aracın usb giriş yerinde giriş yok. Fotoğraflar aşağıda mevcut. Sanırım üretim hatası. Yetkili servise gitse garantiden veya ücret karşılığı usb girişi taktırabilir mi?

    https://i.hizliresim.com/PDZA46.jpg
    https://i.hizliresim.com/aYbR4g.jpg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hamilton09 -- 16 Eylül 2018; 21:40:39 >
  • Merhabalar,



    Cuma gunu 2018 1.0 highline dsg aracımı teslim almıstım. Bugun Ankara-Manisa arası uzun yolumu da tamamlayarak kendi testimi bitirmis oldum . Almayı dusunenlere olumlu ve olumsuz buldugum yonlerini objektif olarak yazmaya calisayim.



    Olumlu :



    - Kokpite oturdugunuz andan itibaren kaliteli bir araca oturdugunuzu hissediyorsunuz. İc mekan genisligi ve koltuklarin yanal destekleri oldukca iyi. Ekran havalı, kullanisli kolay ve akici. Bu kalite algisi birak b sinifi rakiplerini c sinifi bi cok otomobilde dahi yok. Farkli yorumlara kesinlikle aldanmayin yalan soyluyorlar.



    - Vw klasik oturakli ve rijid surus hissi var. Direksiyon biraz sert ancak ben boyle seviyorum sevmeyenler olabilir.Suspansiyonlar konfor odaklı darbe emisleri oldukca iyi. 560 km yol su gibi gecti diyebilirim.Surus dinamikleri artan aks mesafesi ile golf surusune cok yakın denilebilir. Elbette eksikleri var olumsuzlarda belirtecegim.



    - Ben ses yalıtımını basarılı buldum. Rolantide ve dusuk sehir hızlarında 80 km/s e kadar mercedes c bmw 3 golf passat gibi araclardan hicbir farkı yok. Start stop duruslarda ozellikle o kadar sarsıntısız calısıyor ki cogu kez fark edemiyorsun.Yalıtım ile ilgili eksikleri olumsuzlarda yazacagım.



    - Dsg ye soylenecek soz yok. Vites geçişlerini takip etmek imkansız.



    - Bagaj hacmi oldukca iyi. Ses sistemi basarılı. Ambians aydınlatması cok hos olmus, gece ayrı bi guzel oluyor ic mekan.



    - Ben 94 km/s ortalama hız ile 560 km yi 5.0 lt/ 100 km yakarak tamamladım. Bence yeterli . Rodaj doneminden sonra uzun yolda 4.5 lt degerlerini yakalayabilecegimi dusunuyorum. Motor cok seri olmasa da performansı yeterli.



    Olumsuz :



    - Kol dayama yukarı asagı ayarı olmaması entresan olmus. Cozemedim neden boyle yaptıklarını. On taraftaki kalite algisi arka tarafta pek yok ancak ferah. En azindan arka kapi kol dayama kumas kaplanabilirmis. Highline donanimda el freninin elektronik olmasi da beklenebilirdi.



    - Dusuk devirlerde ve motor sogukken rolantide 3 silindir titresimi hissediliyor. Dsg cok cabuk vites yuksettigi icin titresimi belli bir devrirde hizlanana kadar hissediyorsunuz. İc mekan sessiz oldugu icin havalandirma kanallarindan sanirim turbo sesini duyabiliyorsunuz bazen.



    - Yalitim konusuna bir makina muhendisi olarak , cogu kez elestirilen ruzgar sesi sorununu soyle aciklayayim. 100 km/s den sonra on tarafta turbulans olusuyor evet ancak rahatsiz edici degil, arac ozellikle yokus asagi egim ile suruldugunde ayni hizdaki ruzgar sesi artiyor. Muhtemelen degisen açı turbulansi arttiriyor. Yokus yukari ayni ses yok.120 km ile 160 km deki ruzgar sesi arasinda pek bi fark yok tedirgin edici bir ses girmiyor iceri. Bana gore b sinifi bir aracta beklentinin uzerinde ama elbette bir golf degil. Yapmazlarda zaten.



    - Halojen farlar hernekadar basarıli da olsa highline donanımda led far olmayısı tam bir fiyasko. Harici taktirma olursa kesinlikle dusunurum. Onden gorunusu degistiriyor.



    Herkese kazasız belasız suruşler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaslar dsg kullaniminda isiklarda beklerken araci n yada p ye aliyormusunz. En son araci birakirken parka once el.freni cekip sonrami dsg p cekiosunz.



    Varmintatktikler dsg yi rahatlatmak adina. Ben pek bilmiyorum. Araci alip cikiyorum sonra eve geliyorum henuz hic bir seyi kurcalayamadim. :)



    Ekrani flan bseye bakmadim. Vaktim yok ama ses sistemi cok basarali

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • v0 V kullanıcısına yanıt
    Start stop oldugu icin

    Işıklarda yada uzun beklemelerde N ye almaya gerek yok

    Zaten stop ediyor

    Frenden cekincede calisiyor

    Eski dsg problemleri pek kalması ısınma gibi..

    Ama park ederken eğimli bi yerse once el freni sonra P moda almak olabilir fakat

    Çok ta elzem olduğunu düşünmuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lekamkuli L kullanıcısına yanıt
    Güzel tespitler..

    S modda ayni sürüş tarziyla

    Ş.ici daha keyifli ve atak bi araca donusuyor

    Yakitta ayni yeterki dip gaz yapmayin.

    S modda D deki gibi kullanmak daha dinamik bi surus sagliyor

    Bu arada s.ici tam depo ile 720 km kayseri ici kullaabildim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 5859606162
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.