Şimdi Ara

Volkswagen'in emisyon skandalı büyüyor (314. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.320
Cevap
21
Favori
215.155
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 312313314315316
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Niye fiyatlara yansimiyor hiç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla 2011 Aralıkta, 55 bine Golf 6 TDI aldığım zaman 32 bine dolu Clio veriyorlardı, şimdi sıfır Clio olmuş 65 Bin. 90 Bine Golf 7 normaldir yani



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utmad -- 16 Şubat 2017; 11:15:51 >
  • VW, emisyon davasında tüm suçlamaları kabul etti

    Alman otomobil üreticisi Volkswagen (VW), ABD'deki emisyon manipülasyonu davasında tüm suçlamaları kabul etti

    VW’nin avukatı Manfred Doess, Detroit şehrindeki Federal Bölge Mahkemesinde görülen davada, şirketin emisyon testlerinde sahtekarlık yaptığı, adaleti engellediği ve yalan beyanla ürün ithal ettiğine yönelik üç farklı suçlamayı kabullendi.

    Mahkemede VW Yönetim Kurulunu temsil eden Doess, suç teşkil eden faaliyetlerin ABD ve Almanya sınırları içinde gerçekleştiğini belirterek, “Sayın Hakim, VW üç suçlamanın hepsini kabul ediyor çünkü üçünde de suçlu.” ifadesini kullandı. Şirketin suçlamaları kabul etmesi, ABD makamlarıyla ocak ayında imzalanan 4,3 milyar dolarlık anlaşmanın şartlarından biriydi.

    VW, anlaşma çerçevesinde ayrıca emisyon skandalından etkilenen araç sahiplerine, çevreyi koruma kurumlarına ve yetkili satış bayilerine zararları için 25 milyar dolarlık finansman ayırmaya razı olmuştu.

    Şirketin 3 yıl boyunca bağımsız bir kurum tarafından gözetilmesi, yeni incelemelere tabi tutulması ve kapsamlı bir reform programını hayata geçirmesi anlaşmanın diğer şartları arasında yer almıştı.

    ABD Çevre Koruma Ajansı (EPA), Eylül 2015’te VW'nin emisyon testlerini manipüle ettiğini ve şirketin dizel araçlarının normal seviyenin 40 kat üzerinde çevreyi kirlettiğini duyurmuştu.

    Bunun üzerine VW, dünya genelinde yaklaşık 11 milyon dizel motorlu aracında emisyon testlerinde yanıltıcı yazılım kullanıldığını kabul etmiş ve o dönemki İcra Kurulu Başkanı (CEO) Martin Winterkorn istifa ederken şirketin 10 üst düzey yöneticisinin de işine son verilmişti.

    Şirket, ABD’deki otoritelere 4,3 milyar dolar ceza ödemeyi öngören anlaşmayı 10 Ocak'ta imzalamıştı.




  • Alman devine şok! Tesislerde arama yapılıyor!

    Alman otomotiv şirketi Audi'nin sözcüsü Melfi, Münih ve Stuttgart savcılıkları tarafından Ingolstadt ve Neckersulm'deki aramaların "dizel konusuyla" ilgili olduğunu söyledi.

    Alman otomotiv şirketi Audi'nin Ingolstadt'daki merkezi ve Neckersulm'daki tesisinde arama yapıldığı bildirildi.

    Audi şirketinin sözcüsü Toni Melfi yaptığı açıklamada, Münih ve Stuttgart savcılıkları tarafından Ingolstadt ve Neckersulm'deki aramaların "dizel konusuyla" ilgili olduğunu söyledi.

    Melfi, olayın aydınlatılması konusunda savcılıklarla iş birliği içinde olacaklarını belirtti.

    SORUŞTURMA SEBEPLERİ...

    Münih Savcılığından yapılan yazılı açıklamada; şirkette egzoz emisyon skandalı kapsamında dolandırıcılık ve uygunsuz reklam yapıldığı iddialarıyla kimliği belirsiz kişi ve kişiler hakkında soruşturma başlatıldığı bildirildi.

    Audi tarafından geliştirilen V6-3.0. litre dizel motorları içeren ve ABD pazarında 2009-2015'te satılan toplam 80 bin aracın soruşturma kapsamında olduğu belirtilen açıklamada, ABD'deki emisyon değerlerini tutturmak için egzoz emisyon değerlerinin manipüle edildiğinden, teknik düzeneklerin de bu amaçla kullanıldığından şüphelenildiği kaydedildi.




  • Elimize geçen yeni bir rapora göre VW'nin başını derde sokan emisyon skandalında kullandığı söylenen yazılım, 90'lı yıllarda Audi tarafından geliştirildiği söyleniyor

    Yani bu durum Audi'nin hatası öyle mi?

    Reuters'a göre, Alman gazetelerinden Handelsblatt Volkswagen'in sahte yazılımı 1999 yılında Audi tarafından geliştirilmiş. Ama geliştirilmiş olmasına rağmen o dönem kullanılmamış. Bunun yerine Volkswagen altı yıl boyunca bu teknolojiyi kullanmak için doğru zamanı bekledi ve nitrojen oksit emisyonlarını legal limitlerin altına indiremediği zaman kullanmayı uygun buldu.

    Tabii bu yazılım Volkswagen Group üzerinde çok ciddi eleştirilere neden oldu ve global ölçekte 11 milyon otomobilin emisyon skandalından etkilenmesi anlamına geliyordu. Ortaya çıkan bu raporla ilgili ne VW ne de Audi yorum yapmadı.

    Kaynak: Hürriyet
  • Ha Audi ha VW . Yani VAG hileci.
  • Firma büyük olunca belasıda büyük oluyor. Diğer markalar nezaman çözülcek ben onu merak ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dendana kullanıcısına yanıt
    Olan almanyaya olur. Batsınlar da görelim ekonomilerini



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zaboes -- 7 Nisan 2017; 17:32:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zaboes kullanıcısına yanıt
    Vag kolay kolay batmaz büyük bir kolu Arap sermayesinde onlarda da para bol..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben dizel otomobiller yasaklanınca avrupalı firmalar ne yapacak onu merak ediyorum
  • QralCess Q kullanıcısına yanıt
    Generalmotors daha büyüktü onlar bile battı. Küresel piyasada kimin ne olacağı belli olmuyor. Olan araplara olur. Onlarada iyi olur hani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zaboes kullanıcısına yanıt
    General Motors batmadıki halen özel bir kuruluş..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zaboes kullanıcısına yanıt
    General Motors Corporation battı, Amerika ve Kanada hükümetleri ile işçi sendikaları ortak olup ayağa kaldırdılar tekrar. Adı da General Motors Company oldu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Knight_Hammer -- 7 Nisan 2017; 19:43:52 >
  • hlksnrr kullanıcısına yanıt
    Cok güzel demişsin be hocam ne kadar acı olsada bir o kadar gerçek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Haklısınız ama sonuç olarak batmıştı. El değiştirdi birçok markası. Dünyanın en büyüğüydü bir ara şuan kaç markası kaldı bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zaboes kullanıcısına yanıt
    Oldsmobile daha önce kapanmıştı, kriz döneminde de Hummer, Pontiac, Saturn kapatıldı. Saab Çinlilere satılmaya çalışıldı olmadı sonra sanırım bir yatırımcı grubu aldı ama şu anda üretimi yok. Opel/Vauxhall en PSA'ya satıldı. Şu an Chevrolet, Cadillac, GMC, Buick markaları kaldı geriye. Avustralya'da Holden markası da mevcut.
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    İngilizce paylaşsaydım sen anlamayacaktın ki tşk etmek yerine bir de dalga mı geçtin aklıselim kişilik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dendana -- 8 Nisan 2017; 21:3:12 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dendana

    Elimize geçen yeni bir rapora göre VW'nin başını derde sokan emisyon skandalında kullandığı söylenen yazılım, 90'lı yıllarda Audi tarafından geliştirildiği söyleniyor

    Yani bu durum Audi'nin hatası öyle mi?

    Reuters'a göre, Alman gazetelerinden Handelsblatt Volkswagen'in sahte yazılımı 1999 yılında Audi tarafından geliştirilmiş. Ama geliştirilmiş olmasına rağmen o dönem kullanılmamış. Bunun yerine Volkswagen altı yıl boyunca bu teknolojiyi kullanmak için doğru zamanı bekledi ve nitrojen oksit emisyonlarını legal limitlerin altına indiremediği zaman kullanmayı uygun buldu.

    Tabii bu yazılım Volkswagen Group üzerinde çok ciddi eleştirilere neden oldu ve global ölçekte 11 milyon otomobilin emisyon skandalından etkilenmesi anlamına geliyordu. Ortaya çıkan bu raporla ilgili ne VW ne de Audi yorum yapmadı.

    Kaynak: Hürriyet

    gören de zannedecek yabancı bir ajansın veya sitenin ingilizce haberini paylaşıyor. yahu hürriyet'i bu ülkede milyonlar okuyor. isteyen açar okur hürriyet'teki o haberi.

    Vag'i severim de adam kaynak belirtip haber paylasmis. Bunun nesi sacma? Forumun %80'i gibi carsida pazarda kahvede issiz gucsuzun agzindan duydugu yalan bilgiyi paylassa daha mi yararliydi konuya??

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Tamam işte yoğun gündem nedeni ile gözden kaçmasın diye paylastim bende sen neden taktın bu paylasima hayırdır inşallah.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: _AsDeRf_


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: Dendana

    Elimize geçen yeni bir rapora göre VW'nin başını derde sokan emisyon skandalında kullandığı söylenen yazılım, 90'lı yıllarda Audi tarafından geliştirildiği söyleniyor

    Yani bu durum Audi'nin hatası öyle mi?

    Reuters'a göre, Alman gazetelerinden Handelsblatt Volkswagen'in sahte yazılımı 1999 yılında Audi tarafından geliştirilmiş. Ama geliştirilmiş olmasına rağmen o dönem kullanılmamış. Bunun yerine Volkswagen altı yıl boyunca bu teknolojiyi kullanmak için doğru zamanı bekledi ve nitrojen oksit emisyonlarını legal limitlerin altına indiremediği zaman kullanmayı uygun buldu.

    Tabii bu yazılım Volkswagen Group üzerinde çok ciddi eleştirilere neden oldu ve global ölçekte 11 milyon otomobilin emisyon skandalından etkilenmesi anlamına geliyordu. Ortaya çıkan bu raporla ilgili ne VW ne de Audi yorum yapmadı.

    Kaynak: Hürriyet

    gören de zannedecek yabancı bir ajansın veya sitenin ingilizce haberini paylaşıyor. yahu hürriyet'i bu ülkede milyonlar okuyor. isteyen açar okur hürriyet'teki o haberi.

    Vag'i severim de adam kaynak belirtip haber paylasmis. Bunun nesi sacma? Forumun %80'i gibi carsida pazarda kahvede issiz gucsuzun agzindan duydugu yalan bilgiyi paylassa daha mi yararliydi konuya??

    dedim ya türkiye'de milyonlarca insanın çok kolayca ulaşabildiği ve ulaştığı bir haber kaynağı. çok gereksiz bir paylaşım.

    Aynen katılıyorum size.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 312313314315316
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.