Şimdi Ara

Volkswagen: 'İçten yanmalı motorların ömrü sanılandan uzun'

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
0
Favori
2.667
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  • Alman otomotiv devi Volkswagen, son yıllarda elektrikli araç teknolojilerine yönelik dev yatırımlarıyla gündemde olsa da içten yanmalı motorlara olan inancını yitirmiş değil.



    Volkswagen’in teknik bölümünden sorumlu Matthias Rabe, küresel ısınmanın en büyük sorumlularından biri olarak görülen içten yanmalı motorların beklentilerin aksine uzun bir geleceğe sahip olduğunu düşünüyor. Çünkü Rabe’e göre dünya, önümüzdeki yıllarda biyokütle veya diğer materyallerden üretilen sentetik yakıtlara geçiş yapacak.



    Sıfır emisyon stratejisinin başarılmasında elektrikli araç teknolojilerine alternatif olarak görülen sentetik veya başka bir deyişle karbonsuz yakıtlar, uzun süredir otomotiv endüstrisinin yakın markajında. Uzmanlar, üretim sürecinde CO2’i yakalayan sentetik yakıtların benzin ve dizelle çalışan otomobilleri karbonsuz hale getireceğine ve böylece küresel ısınmayı sınırlandırmaya önemli katkı sağlayacağını düşünüyor. Fakat bu yakıtların üretime hazır olması için hala önemli bir adım atılabilmiş değil.



    Ayrıca Bkz.Hyundai koronavirüs nedeniyle logosunu güncelledi



    Avrupa Birliği başta olmak üzere yetkililer, otomotiv üreticilerini mevcut CO2 emisyonlarını düşürmeye zorlamak için katı kurallar koyuyor. Bu da Volkswagen dahil pek çok üreticiyi otomotivin trendi haline gelen elektrikli araçlara yatırım yapmaya itiyor. Fakat Matthias Rabe, mevcut bataryaların ağırlığı ve boyutu nedeniyle elektrikli araç teknolojilerinin diğer ulaşım alanlarında yeterince verimli olamayacağına, bunun da hem yetkilileri hem de şirketleri mevcut içten yanmalı motorlar için daha temiz yakıt geliştirmeye teşvik edeceğine inanıyor.



    Rabe, konuyla ilgili açıklamasını “Eğer havacılık endüstrisine bakarsanız bu yakıtlara yönelik talebin büyük olduğunu görürsünüz. Çünkü uçaklar tamamen elektrikli hale gelemez, eğer gelirse Atlas Okyanusu’nu geçemeyiz. Biz Volkswagen olarak CO2 emisyonları konusunda bir rol model olmak istiyoruz, fakat bu içten yanmalı motorları tamamen kenara ittiğimiz anlamına gelmez” sözleriyle bitirdi.




    Kaynak:https://www.autocar.co.uk/car-news/industry/volkswagen-combustion-engine-has-life-it-yet







  • Almanya'da yaşamış ya da bulunmuş insanlar geliri düşük kesimin Volkswagen aldığını bilirler. Geliri düşük kesim Volkswagen' dense daha çok Fiat, Ford gibi markaları tercih ediyor. Alman insanı bile bu markayı almazken Türk insanının kendini bu kadar köpek yerine koyan bir markayı bu kadar önemsemesi çok enteresan gerçekten. Dünya' da eşi benzeri bulunmayan bir ülkeyiz bazı konularda. Dua ve tok kapı sesi ile...
    '' Geliri düşük kesim Volkswagen' dense daha çok Fiat, Ford gibi markaları tercih ediyor.'' ... ''Alman insanı bile bu markayı almazken ''
    Bu konuyu ispatlar mısınız? Dediklerinizle alakalı en ufak bir şey bulamadım da. Aşağıda farklı farklı kaynaklarda farklı yıllarda Almanya' da en çok satan modeller yazıyor.

    https://www.hurriyet.com.tr/avrupa/2018de-almanyada-en-cok-bu-araclar-satildi-41091195

    Bu siteye göre

    2018 yılında Almanya' da en çok satan araba listesi:
    1- Golf
    2- Tiguan
    3- Polo
    4- Passat
    18- Touran

    https://www.arabam.com/blog/danisman/avrupada-en-cok-hangi-arabalar-satiliyor/

    Bu siteye göre
    1- Golf
    2- Passat
    3- Polo

    https://www.statista.com/statistics/416986/passenger-car-registrations-leading-models-in-germany/

    Bu siteye göre 2020 yılında
    1-Golf
    2- Tiguan
    4- Polo
    5- Passat
    6- T-Roc
    https://www.best-selling-cars.com/germany/2019-full-year-germany-best-selling-car-models/

    Bu siteye göre 2019 yılında
    1- Golf
    2- Tiguan
    4- Polo
    5- Passat

    https://www.autocar.co.uk/car-news/industry/best-selling-cars-in-europe

    Bu sitede yer alan yazı 31 Mart 2020' de yayınlanmış. 2020 yılı için konuşuyor.
    1. sıra Golf diyor 10318 ile ''DAHA ÇOK'' tercih edilen Focus ikinci sırada 5412 satabilmiş.
    Arkasında da 5284 ile başka bir VW modeli olduğunu söylüyor.
    Fosil yakıt yerine sentetik madde tüketen içten yanmalı motorlar geleceğimiz olmalı. Sinek vızıltısı elektrik motorlarında gelecek görmüyorum. Elon Musk gibi Silikon Vadisi zibidileri popülist, sosyalist, gerçekçi olmayan bir tutumla insanların aklını çelmeye çalışıyor. Dünya San Francisco'dan ibaret değil. Elektrikli otomobil dünyası balon bir ilizyon.
  • Siz hile yapıp mahvetmeseydiniz daha giderdi.



    Düzenbazlığınız yüzünden Avrupa’yı katıp karıştırdınız.

  • Fosil yakıt yerine sentetik madde tüketen içten yanmalı motorlar geleceğimiz olmalı. Sinek vızıltısı elektrik motorlarında gelecek görmüyorum. Elon Musk gibi Silikon Vadisi zibidileri popülist, sosyalist, gerçekçi olmayan bir tutumla insanların aklını çelmeye çalışıyor. Dünya San Francisco'dan ibaret değil. Elektrikli otomobil dünyası balon bir ilizyon.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-FC7AB336F -- 6 Nisan 2020; 14:0:28 >
  • Yüzde yüz doğru.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Almanya'da yaşamış ya da bulunmuş insanlar geliri düşük kesimin Volkswagen aldığını bilirler. Geliri düşük kesim Volkswagen' dense daha çok Fiat, Ford gibi markaları tercih ediyor. Alman insanı bile bu markayı almazken Türk insanının kendini bu kadar köpek yerine koyan bir markayı bu kadar önemsemesi çok enteresan gerçekten. Dünya' da eşi benzeri bulunmayan bir ülkeyiz bazı konularda. Dua ve tok kapı sesi ile...

  • Hala emisyon dan bahseden var olmuş bitmiş hep var olacak değil. Sonrasında baktığınız da birçok markada böyle tespit ve şüpheler çıktı hiç biri babamızın malı değil ama ama forum da maalesef ki dış dünya ile pek alakası yok vw ag grubunu yerden yere vurup burda bazı markaların övülmesi ne insanların tercihini değiştiriyor ne de algısını hatta markayı gömenlerin bile vw aldığını gördük

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu WV dünyadan haberi yok. Elektrik motorlarının ulaştığı verim aynı zamanda yenilebilir enerjinin üretimini de kolaylaştırıyor. Bence araç kullanımında en büyük sorun plansız şehirler. Yük taşımacılığı vs konularda en büyük handikap plansız yapılmış şehirler yüzünden oluyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Guhong01 kullanıcısına yanıt
    Alman vw sitesine gir bakalım alman halkı mı vw yi tercih etmiyormuş? Passat 10.000 euro mu zannediyorsun passat taksi olarak kullanılıyor diyorsun ama s serisi bile taksiler var hiç bir ülke yoktur ki sosyal medya da yerden yere vurulup bu kadar çok satan marka yoktur

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Guhong01 kullanıcısına yanıt
    “Alman insanı bile almazken” yani yaşamışsınız ama sanırım hayallerde, üşenmedim girdim baktım geçen yıl en çok satılan araba markasıymış Almanya’da.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Volkswagen amca sen bütün çöpleri hileleri patlak sanzimanlari hepsini getir biz aliriz biz senin kapi sesine yumusacik göğsüne amblemine bayiliyoruz seni herkes kiskaniyor paralari yok alamiyorlar sen daha pahaliya sat herkes alamasin biz borç yapar yine aliriz seni

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Markalar boşuna milyarlarca para harcıyor desene. Tüh bak hiç farkında değiller.

  • İşine nasıl geliyorsa öyle konuşuyor. "Milyarlarca euro luk yatırımım eskiyip çöpe dönüsüyor" diyecek hali yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi homebird -- 6 Nisan 2020; 15:1:42 >
  • Elektriğin ciddi oranda fosil yakıtlardan üretildiği günümüzde bir de petrolü 25$'a indiren salgın çıkınca böyle yorumların gelmesi gayet olağan. Bu arada petrol fiyatı 3 ayda %60 düşerken bize bi kaç kuruş indirim yapıp aynı fiyattan akaryakıt kakalamaya devam edenlere hürmetler...

  • biyokütleler ve sentetik yakıtlar karbon içerir,. haber içeriğinde 0 emisyon kavramı yanlış tanımlanmış.

  • Çabuk dizel bitiyorcular gelmeden 😂😂😂

    Şaka bir yana, elektrik teknolojisinde gelecek görmüyoruz demişler. Büyük firmalar boşuna mı yatırım yapıyor milyar eurolar. Sanmıyorum. Henüz yeni, ama geliştirirler bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kim ne derse dersin içten yanmalılar bitmeez

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İçten yanmalılar için minimum 5-6 yıl veriyorum ben. Otomotiv firmaları geçmişi köklü ve büyük ortaklıklarla hareket eden firmalar ve ne yazık ki bunca yıldır içten yanmalıya yaptıkları AR-GE vb. yatırımların karşılığını almadan elektrikli otolar için gerekeni pek yapmak istemezler. Bu konuda bu firmalara en büyük dersi verecek olan devletler ve elektrikli otolar için kurulan yeni girişimler olacaktır. Koronavirüs ile bir dönemden geçiyoruz, son zamanlarda çoğu büyük şirket kendilerini devletlerden üstün sanarken şuan birden devletlerin üstün olduğu ve sözlerinin geçtiği bir ortama girdik. Bu süreçten sonra daha çok devlet kontrolünde işler göreceğiz gibime geliyor, devletler daha rahat karar alabilecekler. Şirketler maske/solunum cihazı vb. üretimi yaparak sürece destek olmaya çalışırken bazı devletler okulları ve kendi şirketleri aracılığıyla da bu noktada yine şirketlere fazla alan bırakmıyorlar. Elektrikli otolara da geçişi hızlandıracaklar devletler olacak.





  • meali: ayni araclari daha uzun seneler makyajlayip, makyajlayip satacaz.

  • Gömdüğün insanların özelliklerine sahip olup keşke sen de bu insanlık için bir şey yapsan da senin peşinden gitsek o zaman. Popülist, sosyalist, realist olmayan o insanların bu sinek vızıltısı dediğin teknolojiyi yapmalarının bir amacı var. Temiz çevre, düşük maliyetli yolculuk, ses gürültüsünün olmaması, diğer araçlara nazaran daha çok teknoloji barındırabilmeleri ve aşınacak parçaların az olması. Evet piller pahalı olabilir ve herkes ulaşamayabilir ancak zamanında sanayi devriminde de içten yanmalı motorlar elektrikli motorların geçtiği süreçten geçtiler. O zamanlarda da herkesin aracı ve markaların üretim kapasiteleri yoktu. Şuanki durum da farklı değil. Firmalar elektrikli araç üretmek için halen yeterli pil ve araç üretimine sahip değiller. Senin mentalitenden bakacak olursak zamanında tüplü televizyonlar, kafa kadar olan telefonlar da balondan ibaret değildi. Ama gelinen nokta ortada. Teknolojinin ne getireceğini bilemezsin. Gün gelir insanlık Mars'tan gelmiş diyerek Mars'ta koloni kurmaya çalışırlar. Gün gelir herkes uzay yolculuğu yapar. Geleceği ön göremeyiz ancak hayal edebiliriz. Ve bu hayaller sayesinde insanlık olarak gelişip işleri kolaylaştırıyoruz. iyi forumlar.




  • Ülkemiz için içten yanmalı motorlar en az 10 sene daha kullanılır. Elektrikli otomobil için alt yapı kurulması kolay değil. Daha çoğu yerde fiber altyapının olmadığı düşünüldüğünde elektrikli araç şarj istasyonları ve elektrikli araçların enerji tüketiminin yaratacağı hatlara aşırı yük binme gibi sorunların çözümü için daha çok yolumuz var.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.