Şimdi Ara

Volkswagen Arteon 2017 geyik testi (moose test)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
1.091
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • https://www.youtube.com/watch?v=VQ_zs1qrENk

    74 km/h saat hızla anca dönmüş, ben hiç yakıştıramadım. Clio bile 80-82 ile tamamlayabiliyor..



  • Rezalet!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dts006 D kullanıcısına yanıt
    Fizik kuralları gereği zaten clio daha iyi dönmeli dingil mesafesi ne kadar kısaysa çeviklik ve viraj içi manevra kabiliyeti o kadar artar. Uzun dingil mesafesi konforu artırır.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kimse Volkswagen’in slalom performansını test etmeye kalkmasın. Premium o

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 75le değil 175le de dönse o arabaya bu para verilmez.Alanlar nasıl bir kafada insan hayret ediyor
  • Adieu kullanıcısına yanıt
    Size zahmet olmazsa aynı testin insignia için olanını izleyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adieu

    Fizik kuralları gereği zaten clio daha iyi dönmeli dingil mesafesi ne kadar kısaysa çeviklik ve viraj içi manevra kabiliyeti o kadar artar. Uzun dingil mesafesi konforu artırır.

    Peki o fizik kuralları yeni insignia için işlemiyormu da 84 km yi bile sorunsuz atlatıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1800 kilo ve S serisi kadar arac nerdeyse.Birakin da kukalarla dans edemesin..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sözde premium
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anakin_skyrunner

    1800 kilo ve S serisi kadar arac nerdeyse.Birakin da kukalarla dans edemesin..

    Aynı boyutlarda ki 5 serisi dans ediyor ama..
  • İlginçtir kayma hep arkadan, değişik bir dört çeker sistemi var gibi araçta. Sanki arkadan itiş bir araba gibi karakter gösteriyor.
  • kizilsultan kullanıcısına yanıt
    Zahmet olmaz, zaten karşılaştırılması gereken o clio değil onu belirttik.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Adieu

    Zahmet olmaz, zaten karşılaştırılması gereken o clio değil onu belirttik.

    Onu mübalağa etmek için belirttim arkadaşım, sanki arabayı kendin yapmışsın gibi savunmaya geçmene gerek yok. O sınıfta ve o kadar iddialı çıkarılan bir aracın 74-75 km/h hızla anca dönmesi resmen rezillik.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: uk79


    quote:

    Orijinalden alıntı: Adieu

    Fizik kuralları gereği zaten clio daha iyi dönmeli dingil mesafesi ne kadar kısaysa çeviklik ve viraj içi manevra kabiliyeti o kadar artar. Uzun dingil mesafesi konforu artırır.

    Peki o fizik kuralları yeni insignia için işlemiyormu da 84 km yi bile sorunsuz atlatıyor.

    Üstelik Insignia da 17" jantlar vardı yanılmıyorsam, Arteon ise 19"



    Bence de 75km de ciddi biçimde savrulması başarısızlık.



    Premium alamıyorsan Ford ya da Opel, özellikle Türkiye de.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi esmerce -- 7 Ekim 2017; 0:50:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • babasamsunlu kullanıcısına yanıt
    Almanya’da highline passat 34.000 euro’nun biraz üzerinde arteon başlangıç 37.300 Euro. Arteon daha dolu paketle geliyor, highline passat’a arteondaki bir iki donanımı da ekleyince fark muhtemelen 1000 Euro civarına inecek.

    Sıkıntı aracın fiyatında değil gelen motor seçeneğinde ve aracın boş donanımla gelmemesinde, yoksa trendline 1.4 tsi 125 manuel passat fiyatına bir bakın bir de 2.0 150’lik dizel fiyatına bir bakın ve bunun highline donanımdan dolu olduğunu bir düşünün. Mesele yine aynı yere çıkıyor güzide vergilendirme sistemimiz...

    Bu arada trend manuel passat 104.900 imiş, 2.0 tdi 150 dsg highline 227, 2.0 190 ps dsg highline 254 ve 240 ps olan ise 283.000 lira

    Arteon 2.0 150’lik ise 291.000 yapıyor yani muadili passat ile arasındaki fark 64.000 lira, çok diyeceksiniz ama şöyle de örnek vereyim 138.000 liralık 1.6 tdi golf navi ses sistemi vs donanımlarla düzgün doldurulursa 165-175 civarında falan yapıyor herhalde, donanım golfte bile 30.000’e yakın etkiliyor, bunun 2.0 motordaki oranla vergilendirilişini düşünürsek normal kalıyor.

    Velhasıl aslında premium olma iddiası olmaktan uzak (ki kusurlarıyla olması da zor) bir araç bu fiyat yüzünden premium gibi görülüyor ama acı olan aracın premium olup olmadığı değil onu bizim için ulaşılamaz kılan kur ve vergilendirme oluyor. 1.4 tsi ile gelirse ve daha donanımsız bir paket de eklenirse muhtemelen 130-160 civarına ülkemizde satılacaktır ancak şu haliyle hayal.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • dts006 D kullanıcısına yanıt
    Cidden soruyorum neden savunayım? Bana kalsa onunla bile karşılaştırmam, superb 5 serisine çok yakın uzunluktaydı, bu araçta da passattan diz mesafesinde uzunluğundan bahsedildi, denildiği gibi dingil mesafesi epey uzunsa sürüş dinamikleri anlamında rakibi superb, e ve 5 olmalı.

    Neden üretildiğine bile anlam veremediğim aracı savunacak halim yok ama forumda herkesin de bir şey söyleyince savunuyor mantığına bürünmesini hiç anlayamayacağım sanırım. Bu aracın bu tip manevra testinde rakibi d segmentidir, uzun dingil mesafeli c sedanlara yakınsa onlar da rakip olur, yok bunun uzunsa e segmenti de rakip olur bu kadar basit bunu belirtmek savunmak değildir, çıkıp insignia savunuyorsunuz demek ne kadar mantıklıysa benim de bunu savunduğum iddiası o kadar mantıklı. Ha tabi vw bana temettü verirse savunurum bak o fena olmaz, yetkili bir Alman kardeşimiz duyup hissedar yapacaksa ben tekliflere açığım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yalnız Sizin mantıkla bakarsak adamların testlerindeki sonuçlara göre Clio, E Serisinden de iyi Peki gerçekten de öyle mi diye sorarlar adama



    Volkswagen otomobilleri hiçbir zaman yol tutuş konusunda iddiası olan otomobiller değiller. Opel Ford Alfa Mazda gibi markaların muadil otomobilleri sürüş dinamikleri konusunda her zaman Volkswagen otomobillerinden daha dinamik olmuşlardır.



    Arteon balonu ne zaman patlayacak merak ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar benim demek istediğim, yukarda da belirttiğim gibi arteon 'un başarısızlığına dikkat çekmek, clio hepsinden iyidir demiyorum, ama bu kadar lüks araç üretip de clio gibi kıytırık (söz konusu diğer arteon, e class vs araçlara göre) aracın baya bir gerisinde kalmak bence işbilmezliktir, kötü argedir.
    Bu arada sizlerin mantıkla bu parkuru en iyi smart fortwo yapar o zaman, halbuki mesela kia picanto 2400 mm dingil mesafesine rağmen 72 km/h ile ancak dönüyor.
    Demek istediğim gerçek mühendislik sürüş dinamiklerine etki eden bütün unsurları değerlendirerek en iyisini yapmaya çalışmaktır. Sonuçta bu araçlar ciddi zaman ve para harcanarak ortaya çıkarılıyor.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.