Şimdi Ara

Volkswagen Amarok mu Nissan Navara mı? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
93
Cevap
1
Favori
31.917
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Yaklasık 8 aydır VW Amarok 4*4 hıghlıne kullanan birisiyim su an arac 47 bin kmde işim icabı uzun yolda ve arazide aracı kullanmaktayım.Aracla ilgili bir cok sıkıntı olduğunu söylemeliyim.Vw olması insanı cezbediyor ama kesinlikle tavsiye etmem arac sekiz aylık olmasına rağmen 1 ayını serviste geçirdi ve hala problem veya problemler demek daha doğru çözülmedi servisten cıkıyorsunuz herşey güzel 3 gün gecmeden yine eski haline dönüyor arac. Sıkıntılarıda söyleyeyim en büyük sıkıntı elektronik arıza arac giderken tüm göstergeler sıfırlanıyor motor sesi değişiyor kapı otomatikleri acılıp kapanıyor, aracı stop edip calıştırtıktan sonra hava yastığı ikaz lambası yanık kalıyorki hala aracımın hava ikaz lambası yanıyor( inş kaza filan yapmam), ön takımdan küçük badallara girince içeriye vuruntu ve ses alıyor rahatsız edicek sekilde , 130 km yi gecince sıfır asfaltta ön sol taraftan rahatsız edici ses geliyor, klima calısırken aracı kaldırırken 10 seferden 4 ünde arac stop ediyor ve klima calışırken stop ederseniz siz stop ettikten 2 saniye sonra motor çalışmayı durduruyor.Kısaca vw de pickup kalitesi......




  • Tüm olumlu yada olumsuz fikirlere rağmen 2 ayrı tipte amarok kullanıcısı olarak objektif bakış açısı ile fikirlerimi belirteyim.

    Amarok 4x4 Highline M/T 18 jantlı:
    * İst. ş.içi kullanıyorum, yakıtı sıcak havada 7.5, soğukta 8-8.5 lt.
    * Yol ve sürüş konforu bir kamyonet gibi değil gerçekten Range Rover gibi yumuşak ve sarsıntısız. Çok kasislerde ancak sarsıntıyı hissettiriyor.
    * Çekişi 163 bg.sebebiyle gayet ideal.
    * Yüksek hızda lüx binek otomobiller kadar oturaklı ve sessiz.
    * Virajlarda keskin dönüşler yapmama rağmen kuru zeminde hiç savrulmadım, ıslakta denemedim. Gerçekten viraj oturaklılığı çok iyi.
    * Arkada 900kg.a kadar defalarca yük taşıdım hiç zorlanmadı.
    * Ben bu aracı binek otomobil kadar konforlu bulduğumdan diğer araçlarımı kullanmaz oldum. Yüksekliği, rahatlığı, karizması tercih sebebi oluyor.
    * İst. ş.içi dar sokaklarda dahi manevra sorunu yaşamadan kullanabiliyorum.

    * Tek sorunu viteslerin kemikli oluşu sebebiyle vites değişimleri bir otomobil yumuşaklığından ziyade kamyonet havasında.


    Amarok 4x4 Highline A/T 18 jantlı:
    * İst. ş.içi kullanımda, yakıtı sıcak havada 8.5, soğukta 9.2 lt.
    * Yol ve sürüş konforu M/T (manual) model ile aynı.
    * Çekişi 180 bg. olması sebebiyle gayet iyi.
    * Bu araç Alman üretimi ve sürekli 4x4. En iyi tarafı, 90km hıza kadar 8 ileri otomatik şanzımanın devri sürekli 1500d/d'da tutarak vites atması. Bu sebeble sürekli 4x4 ve otomatik olmasına rağmen M/T'ye göre 1 lt. fazla ile iyi bir yakıt ekonomisi sunabiliyor.

    * Tek sorunu M/T modele göre 1 lt. daha fazla yakıyor olması.




  • istanbul`da 8.5 yakiyorsa bu Antalya`da 1 litre daha duser sanirim. Gayet iyi bir deger.
  • yine buna benzer bi konu olmuştu ve ordada tercihimin l200 olacağını söylemiştim...çalıştığım holdingte alınan arazi araçlarının hepsi l200 (yaklaşık 150 tane) ve bunların hepsi Türkiye de doğusundan batısına her türlü mevsimde ve arazi şartlarında kullanıldı.bukadar araçtan kullananların hiçbirinin ne elektronik şikayeti oldu nede mekanik.bakın araçların hepsi çoğunlukla değil her zaman arazide kullanıldı ve bunların şirket araçları olduğunu düşünün ve o kullananların ellerinde 4X4 ile neler yapıcanı ve nasıl kullanacaklarını hesapedin.yani hertürlü kullanıcı zorlamasına ve arazi engleline rağmen normal bakımları haricinde (yapılan kazaları saymıyorum )servise uğramazdık.ayrıca kabin olarak arka kısmı en geniş olan araç yanlış bilmiyosam l200 ve araç arazide iyi olduğu kadar konforlu ve atak bir araçta aynı zamanda...sonuç olarak ne alırsan alın kazasız belasız kullanmanız dileğiyle



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrahercc -- 2 Ocak 2013; 20:14:48 >




  • kapı sesi için bile alınır amarok. aman Tanrım o nasıl bir asalet nasıl bir prestij öyle yer uçağı... geçen virajda bir tanesi beni 240'la geçti o nasıl bir gidiş nasıl bir tok sürüş öyle aşık olunası araç...

    hiç binmeyen bilemez; öyle herkes de binemez: yeni AMAROK !!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trexin

    kapı sesi için bile alınır amarok. aman Tanrım o nasıl bir asalet nasıl bir prestij öyle yer uçağı... geçen virajda bir tanesi beni 240'la geçti o nasıl bir gidiş nasıl bir tok sürüş öyle aşık olunası araç...

    hiç binmeyen bilemez; öyle herkes de binemez: yeni AMAROK !!!

    yok artık ali sami :)




  • Navara kalite olarak Amarok'un yanına yaklaşamaz bile bence. Navaralar 110-120 km/s hızlarda titreme yapıyor. Bu hızın altında ve üstünde titreme kesiliyor. İlginç bir durum. SUV lerde Cayenne ne ise Pick-up larda da Amarok o diye düşünüyorum.
  • İkiside bişeye yaramaz nıssanın sss ler cıktıgından itibaren navarada dahil eski sağlamlığını kaybettini ve motor arızası oldunu cokduydum ben nıssan navarayı almayı kafaya taktım ama servisi yıllarlık dostum tavsiye etmedi nerden arza versem diye dusunurdedi eski 99 nıssan var bende ben 15 yıldır onu kullanıyorum amarok desen o zaten gösteriş mübtalasıyeni çıktı pikapta kendini kanıtlamıs degil onu biraz önde gösteren markası. mıtsubıshı toyota ısızu tipten kaybediyor geriye ford ranger var ona bak oda ingiltere arazisini ve yoltutusunu cok övüyorlar
  • Navara bayaa sağlam. Amarokdaha kırılgan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dhkn kullanıcısına yanıt
    Amarok alman üretimi değil yalnız...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nissanın hisselerinin %44 ü renault firmasında , renault un hisselerinin %15 i nissan da. Dolayısıyla bu bir tür ortaklık. Ama ayrı ayrı firmalar aynı grup içinde değil. Yani vosvogen audi skoda seat gibi aynı grupta değil. Aynı olay mercedes ve reno arasındaki %5 lik hisse değiş tokuşu ile gerçeklesmiş durumda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tahrikk

    Nissan Fransız olduğu için baştan eleyin. Amarok da tamamen gösteriş ve sidik yarışı ürünü. Amarok bir deney, birkaç sene içinde üretimi durabilir bile. Pickup alacaksanız ya L200 alın, ya da Hilux. Gerçi yeni Hilux'ların kalitesi eskisi gibi değil deniliyor fakat bakmakta yarar var. Ama L200 kafadan götürür.

    Koskoca Japon devi Nissan'ı Fransız yaptınız ya helal olsun.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.