Şimdi Ara

Vodafonnet rezilliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
453
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Üstadlar hocalarım merhaba

    ben bir hata yapıp 2 yıl önce vodafonnet internete geçtim, hatamı devamını ub yıl tekrarlatıp yeni fiyattan taahhüt yaptım yaptığımın 2. günü kotanız doldu diye mesaj geldi ama bitmediğine de emindim sürekli mesajlar ticketler vs ler açmama rağmen cevap vermediler ve bağladığım günden beri internet hızım 1.4 bit ortalama ve hızla ilgili bunları nerdeyse hergün aradım gelen cevaplar ''modemi açın kapataın düzelicektir'' ''bina için bağlantıları kontrol ettirin düzelikcetir'' ki kablo direk hatta bağlı her nedense bu kadar sıkıştırdıktan sonra kotayı boşa çıkardılar kota sıkıntısı kalktı ama hız 1.4 yine interneti kapatıcam artık karar verdim kesinti olmadan taşıyacağım bunun için x adsl numarası gerekli ve bunu bana müşteri hizmetleri vermiyor faturada yazma zorunluluğu var diyorlar ama faturada yazmıyor kesinlikle 20 ye yakın müşteri hizmetin cevapları şunlar bunu biz görüyoruz ama veremiyoroz diğerleri göremiyoruz dediler netyardim@vodafone.com diye müşteri hizmetleri ''Değerli Müşterimiz,
    56200696 numaralı çağrınızda GÜNCELLEME yapılmıştır.
    İletmiş olduğunuz mailinize istinaden hizmet numaranızı sesli yanıt sisteminden öğrenebilirsiniz.
    Saygılarımızla,
    Vodafone Net İletişim Hizmetleri A.Ş.
    Tel: +90 (850) 542 0 542
    Fax: +90 (216) 556 31 73
    Fax: +90 (216) 556 31 77 http://www.vodafone.com.tr/Net/Vodafone-Net.php
    ''

    dediler ve herkes birbirini yalanlıyor ve bir türlü bu x adsl numaramı vermiyorlar ne yapmam gerekli bilmiyorum bu firma kesinlikle güven veren bir firma değil aman ha 3-5 lira önemli değil ne olduğu ne iş yaptığını bilen firmaları tercih edin hale çözüm bulamadım







  • hocam kimlik fotokopinizle iptal formu gönderince kapatmamanız için vodafone genel müdürlüğünden arıyorlar baya ilgileniyorlar o zaman evine özel ekip bile gönderiyorlar bende çok lanet ediyordum şuan çok iyi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bombombombom -- 13 Şubat 2018; 18:23:46 >
  • faturanızın sol üstünde yazıyor
    Vodafonnet rezilliği
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bombombombom

    hocam kimlik fotokopinizle iptal formu gönderince kapatmamanız için vodafone genel müdürlüğünden arıyorlar baya ilgileniyorlar o zaman evine özel ekip bile gönderiyorlar bende çok lanet ediyordum şuan çok iyi

    Hocam teşekkür ederim kapatmak değil transfer etmek istiyorum ben hattı başka bir fimaya geçirircem kesintisiz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bombombombom

    faturanızın sol üstünde yazıyor
    Vodafonnet rezilliği

    bunu yazmaları kanuni zorunlulukmuş fakat bende durum bu hiç bir faturada yok maalesef ve cevap vermiyorlar

    Vodafonnet rezilliği




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetserap


    quote:

    Orijinalden alıntı: bombombombom

    hocam kimlik fotokopinizle iptal formu gönderince kapatmamanız için vodafone genel müdürlüğünden arıyorlar baya ilgileniyorlar o zaman evine özel ekip bile gönderiyorlar bende çok lanet ediyordum şuan çok iyi

    Hocam teşekkür ederim kapatmak değil transfer etmek istiyorum ben hattı başka bir fimaya geçirircem kesintisiz

    hizmet numarasını söylemezler hocam bende uğraştım söylemediler
    iptal faksı çektim geri arayıp kapatmayın taahhüt yapmayalım indirim yapalım ekip gönderelim falan dediler mobil hattıma 10 gb tanımladılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bombombombom


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetserap


    quote:

    Orijinalden alıntı: bombombombom

    hocam kimlik fotokopinizle iptal formu gönderince kapatmamanız için vodafone genel müdürlüğünden arıyorlar baya ilgileniyorlar o zaman evine özel ekip bile gönderiyorlar bende çok lanet ediyordum şuan çok iyi

    Hocam teşekkür ederim kapatmak değil transfer etmek istiyorum ben hattı başka bir fimaya geçirircem kesintisiz

    hizmet numarasını söylemezler hocam bende uğraştım söylemediler
    iptal faksı çektim geri arayıp kapatmayın taahhüt yapmayalım indirim yapalım ekip gönderelim falan dediler mobil hattıma 10 gb tanımladılar

    açıkçası ben kesinlikle vodafon gördüm mü yolumu değiştirir hale geldim benim hızım sabit 1.4 hiç bir şekilde ilgilenmediler sizin şansınız varmış en basiti bazı müşteri temsilcileri biz bunu görüyoruz ama veremiyoruz diyorlar bazıları göremiyoruz beyefendi diyip dikleniyorlar :)




  • hatta bugün modemin adsl fişini bi kaç kere çıkarıp taktım 1 saat önce tekrar aradılar hattınızda kopma görüyorum ekipleri göndereyim tekrar baksınlar dedi bende yok kabloları düzenliyordum çıkarıp taktım bi kaç defa dedim
    iptal ettireceğinizi anlayınca ne yapacağını şaşırıyorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bombombombom

    hatta bugün modemin adsl fişini bi kaç kere çıkarıp taktım 1 saat önce tekrar aradılar hattınızda kopma görüyorum ekipleri göndereyim tekrar baksınlar dedi bende yok kabloları düzenliyordum çıkarıp taktım bi kaç defa dedim
    iptal ettireceğinizi anlayınca ne yapacağını şaşırıyorlar

    :):):):) bana böyle gelsinler canımı yesinler nerde adamlar mesaj atıyor arıza ile ilgili açın kapatın modemi cevap bu arayan soran yok kabolara bakın diye sadece mesaj atıyorlar arayan sonra nerde beni cumartesiden beri nerden baksanız 1o temsilci arayıp yardımcı olacaktı ama ne arayan ne soran var :)
  • hocam iptalden başka şansınız yok hizmet numarasını vermiyorlar tek çare iptal faksı, beni ikna için geri arayınca çok diretmedim siz ısrar edip kapattırırsınız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetserap


    quote:

    Orijinalden alıntı: bombombombom

    hatta bugün modemin adsl fişini bi kaç kere çıkarıp taktım 1 saat önce tekrar aradılar hattınızda kopma görüyorum ekipleri göndereyim tekrar baksınlar dedi bende yok kabloları düzenliyordum çıkarıp taktım bi kaç defa dedim
    iptal ettireceğinizi anlayınca ne yapacağını şaşırıyorlar

    :):):):) bana böyle gelsinler canımı yesinler nerde adamlar mesaj atıyor arıza ile ilgili açın kapatın modemi cevap bu arayan soran yok kabolara bakın diye sadece mesaj atıyorlar arayan sonra nerde beni cumartesiden beri nerden baksanız 1o temsilci arayıp yardımcı olacaktı ama ne arayan ne soran var :)

    hocam dediğim gibi normal müşteri hizmetleri aramaz, iptal formu gönderince genel müdürlüğe gidiyor ordan arıyorlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bombombombom


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetserap


    quote:

    Orijinalden alıntı: bombombombom

    hatta bugün modemin adsl fişini bi kaç kere çıkarıp taktım 1 saat önce tekrar aradılar hattınızda kopma görüyorum ekipleri göndereyim tekrar baksınlar dedi bende yok kabloları düzenliyordum çıkarıp taktım bi kaç defa dedim
    iptal ettireceğinizi anlayınca ne yapacağını şaşırıyorlar

    :):):):) bana böyle gelsinler canımı yesinler nerde adamlar mesaj atıyor arıza ile ilgili açın kapatın modemi cevap bu arayan soran yok kabolara bakın diye sadece mesaj atıyorlar arayan sonra nerde beni cumartesiden beri nerden baksanız 1o temsilci arayıp yardımcı olacaktı ama ne arayan ne soran var :)

    hocam dediğim gibi normal müşteri hizmetleri aramaz, iptal formu gönderince genel müdürlüğe gidiyor ordan arıyorlar

    hemen yarın iptal ettiriyorum teşekkürler desteğiniz için




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetserap


    quote:

    Orijinalden alıntı: bombombombom


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetserap


    quote:

    Orijinalden alıntı: bombombombom

    hatta bugün modemin adsl fişini bi kaç kere çıkarıp taktım 1 saat önce tekrar aradılar hattınızda kopma görüyorum ekipleri göndereyim tekrar baksınlar dedi bende yok kabloları düzenliyordum çıkarıp taktım bi kaç defa dedim
    iptal ettireceğinizi anlayınca ne yapacağını şaşırıyorlar

    :):):):) bana böyle gelsinler canımı yesinler nerde adamlar mesaj atıyor arıza ile ilgili açın kapatın modemi cevap bu arayan soran yok kabolara bakın diye sadece mesaj atıyorlar arayan sonra nerde beni cumartesiden beri nerden baksanız 1o temsilci arayıp yardımcı olacaktı ama ne arayan ne soran var :)

    hocam dediğim gibi normal müşteri hizmetleri aramaz, iptal formu gönderince genel müdürlüğe gidiyor ordan arıyorlar

    hemen yarın iptal ettiriyorum teşekkürler desteğiniz için

    Rica ederim
    Faksı çekince şöyle bi mesaj gelicek
    "Iptal talebiniz üzerine hizmetiniz kısıtlanmıştır. Iptal işlemlerinizin tamamlanabilmesi için 0850 542 5 542 numarasından aranacaksınız. Gelen cagriya cevap vermeniz gerektigini hatirlatiriz. B016"

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bombombombom


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetserap


    quote:

    Orijinalden alıntı: bombombombom


    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetserap


    quote:

    Orijinalden alıntı: bombombombom

    hatta bugün modemin adsl fişini bi kaç kere çıkarıp taktım 1 saat önce tekrar aradılar hattınızda kopma görüyorum ekipleri göndereyim tekrar baksınlar dedi bende yok kabloları düzenliyordum çıkarıp taktım bi kaç defa dedim
    iptal ettireceğinizi anlayınca ne yapacağını şaşırıyorlar

    :):):):) bana böyle gelsinler canımı yesinler nerde adamlar mesaj atıyor arıza ile ilgili açın kapatın modemi cevap bu arayan soran yok kabolara bakın diye sadece mesaj atıyorlar arayan sonra nerde beni cumartesiden beri nerden baksanız 1o temsilci arayıp yardımcı olacaktı ama ne arayan ne soran var :)

    hocam dediğim gibi normal müşteri hizmetleri aramaz, iptal formu gönderince genel müdürlüğe gidiyor ordan arıyorlar

    hemen yarın iptal ettiriyorum teşekkürler desteğiniz için

    Rica ederim
    Faksı çekince şöyle bi mesaj gelicek
    "Iptal talebiniz üzerine hizmetiniz kısıtlanmıştır. Iptal işlemlerinizin tamamlanabilmesi için 0850 542 5 542 numarasından aranacaksınız. Gelen cagriya cevap vermeniz gerektigini hatirlatiriz. B016"

    dediğiniz gibi aradılar 1 saat içinde genel müdürlükten aradığı belirtti arkadaş ben bu sorunu kesinlikle çözerim hız sorununuz da kalkacak ortadan dedi tamam dedim son bir şans hadi ne oldu dersiniz öğleden sonra gelen mesaj modeminizin fişiçini çekip 5 saniye bekleyip tekrar takın oldu :) türknetten yeni aboneliği başlattım artık vodafon kendini ispatladı her arayan sorunu çözelim diyor ilk abonelikten itibaren kaç kere aramışım diyorum neredeyse her hafta diyorlar :) :) desteğiniz için teşekkür ederim diğer arkadaşlar içinde seçim yaparken dikkat edin derim




  • üzgünüm hocam beni aradıklarında baya sinirliydim ya vodafonedan birini gönderin yada kaptın falan her ay kopuyo istemiyorum türk telekom bakmıyor adam göndermeyecekseniz kapatın ttnet bağlatıcam falan demiştim taahhütü kaldırıp indirim yapmışlardı duruma göre her aradıkları kişiye farklı davranıyor olabiler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bombombombom -- 14 Şubat 2018; 21:07:46 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.