Şimdi Ara

VodafoneNet Limitsiz Yalın İnternet 49,90 TL (160. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5.348
Cevap
45
Favori
175.284
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 158159160161162
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Be_Yourself

    quote:

    Orijinalden alıntı: Be_Yourself

    quote:

    Orijinalden alıntı: Be_Yourself

    quote:

    Orijinalden alıntı: Be_Yourself

    quote:

    Orijinalden alıntı: Be_Yourself

    quote:

    Orijinalden alıntı: Be_Yourself


    quote:

    Orijinalden alıntı: Be_Yourself


    quote:

    Orijinalden alıntı: Be_Yourself

    Bende SMS ile başvurdum, hayırlısı.

    Bu adamlar şaka gibi

    Süper Online Yalın ADSL taahhüt sürem dün itibari ile sona erdi bugün Vodafone nete başvurmuştum aradılar Süper Online hizmet numaramı alıp kontrol ettiler kontrol sonucu port olmadığı için geçiş yapamazsınız Türk Telekom müdürlüğüne gidip port isteğinde bulunun dediler. İSS değişiminde mevcut porta işlem yapılması lazım ben daha önce TTNET ten Süper Online nete geçtim böyle bir sorun olmadı

    Az önce tekrar başvuru için bu sefer ben Vodafone neti aradım, Allah'tan işi bilen bir beyfendi bağlandı ve bugün yukarıda ki mesajımda da yazdığım gibi bir başka temsilci ile aramda geçen diyaloğu aynen kendisine aktardım adam kendisi bile şaşırdı "nasıl böyle yanlış bilgi verip işlemlerinizi başlatmazlar" dedi. Neyse ki kendisi yardımcı oldu ve geçiş için başvuru kaydımı yaptı hatta telefonu kapattıktan 5 dakika sonra tekrar arayarak bilgileri teyit etti benimde içime sindi umuyorum ki sorun çıkmayacak

    Müşteri hizmetlerine önüne geleni alıyorlar sonra müşteriler olarak bizi yalan yanlış bilgilendiriyorlar.

    Az önce Vodafone net çözüm merkezinden arandım, adres ve iletişim bilgilerimi tekrar teyit ettiler ardından modem istemediğimi her defasında dile getirmeme rağmen modem isteğiminde görüldüğü söylendi Neyse birkez daha modem istemediğimi üstüne basa basa söyledim daha sonra Türk Telekom internet erişim numaramı istediler ama ilgili numara Süper Online online işlemlerde yazmadığı için iletemedim, kurye ile sözleşme tarafıma ulaştığında sözleşmenin üzerine bu numarayı mutlaka yazmamı söylediler.

    Bu sabah Vodafone tarafından tekrar arandım ve başvuru kaydım için arandığım söylendi Bende başvuruyu zaten yaptığımı hatta başvurudan sonra teyit için iki sefer arandığımı söyledim o zaman bilgilerinizi verin kontrol edelim dedi. İsim, numara ve TC kimlik numaramı verdim kaydı bulamadı sonra teyit etmek amaçlı falan diyerek adres bilgilerimi tekrar aldı. Bir üstte ki mesajımda bahsettiğim Türk Telekom erişim numaramı kendilerine iletmediğim için başvuruyu başlatmamış olabileceklerini söyledi ve o erişim numarasını aldı, bilgilendirileceksiniz dedi kapattı.

    Aradan 5-10 dakika geçti ve cep telefonuma mesajlar geldi, gelen mesaj içerikleri;

    1. Sipariş numarası gönderildi
    2. Başvurunuz alınmıştır
    3. Evrakları kurye getirecektir nüfus cüzdanı fotokopisini hazır bulundurun
    4. Kuryenin geleceği tarih

    Daha önce başvuru yaptığımda ve sonrasında iki kez teyit için arandığımda hiç mesaj gönderilmemişti bu sefer başvuruyu gerçekten yaptılar sanırım.

    Mesajlar geldikten birkaç saat sonrada kurye şirketi tarafından arandım, adres teyit edildi.

    Az önce kurye geldi ve gerekli evrakları imzalayarak gönderdim, bakalım geçiş işlemim kaç gün içinde tamamlanacak.

    Müşteri hizmetleri teyit için bir kez daha aradı, muhtemelen bu hafta içi geçişin tamamlanacağını söylediler.

    Akşam saat 19:30' da Vodafone net kullanıcı adı ve şifre mesaj olarak geldi daha sonra online işlemler kullanıcı adı ve şifresi gönderdildi ardından Vodafone net aboneliğiniz başlatılmıştır mesajı geldi. Böylelikle söylendiği gibi tam bir hafta da Süper Online'dan Vodafone nete geçişim tamamlanmış oldu

    Yalnız bi gariplik var oda modeme Vodafone net kullanıcı bilgilerimi girmemiş olmama rağmen Süper Online kullanıcı bilgilerim ile hâlâ internetimin aktif olması. Süper Online online işlemlere baktım aboneliğim aktif olarak görünüyor. Bunlar Süper Online aboneliğimi iptal etmeden mi yeni abonelik başlattı anlamadım ki. Teknik olarak böyle birşey mümkün değil diye biliyorum. Şu an hâlâ Süper Online kullanıcı bilgilerim ile internete bağlanabiliyorum. Belki de bugün Süper Online iptal işlemini yetiştiremediler sonuçta bu işlerle Türk Telekom teknisyenleri ilgileniyor.

    Hız testim;

     VodafoneNet Limitsiz Yalın İnternet 49,90 TL


    Vodafone ile az önce konuyla ilgili görüşme sağladım, onlar tarafından yapılacak birşey olmadığını benim Süper Online ile görüşerek aboneliğimi iptal ettirmem gerektiğini söylediler. İlk kez İSS değiştiriyor olsam neyse inanıcam ama bu benim ikinci İSS değişikliğim oldu ilk İSS değişikliğinde ben sadece imza ile yetki vermiştim gerisini yeni İSS halletmişti.

    Şimdi Süper Online müşteri hizmetlerini arayarak aboneliğimin iptalini talep edicem umarım sorun çıkmaz.




  • Maalesef aynı şeyler benim de başıma gelmişti ilk kayıt zamanı randevu verdikleri ve sizi bilgilendirdikleri bir zamanda değil herhangi bir gün geliyorlar şans eseri tabi evdeyseniz. Vodofone nette her şey rastgele oluyor. Daha sonraki hizmetlerinden memnun kalmanız dileğiyle.
  •  VodafoneNet Limitsiz Yalın İnternet 49,90 TL

    beyler neti komşuyla kullanıyoruz 4 mb artık yetmiyor bu paketi almak istiyorum ama hızları aynı olur diye korkuyorum aynı hatlar kullanılacak sonçta. Değerler böyle ne yapmalıyım
  • Arkadaşlar bir hafta önce vodafone yalın internet aldım. sözleşmeyi imzaladım sesli onayımı da aldılar ama internetimi hala yollamadılar. Tp link modem aldım kurdum adsl ışığım sabit yanıyor. 1 haftadır gelmeyen internet ne zaman gelir ne zaman yollarlar ya da açarlar, bunun belli bir süresi var mı?
  • Yavuz5454 Y kullanıcısına yanıt
    bana sozlu onaydan sonra min bir hafta suruyor islemler bazen uzayabiliyor dediler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Be_Yourself kullanıcısına yanıt
    sizin basiniza geldigini bildigim icin ozellikle sordum benim birsey yapmam gerekir mi diye telefondaki bayan kendinden emin bir sekilde bizim sozlesmemiz btk da aktif olunca diger servis saglayici ile olan sozlesmeniz iptal olacaktir bu gorusmemizi onayladiginizda bunu kabul etmis sayilacaksiniz dedi. siz yinede superonline ile mutlaka kontak kurun isterseniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diegoforlan

    sizin basiniza geldigini bildigim icin ozellikle sordum benim birsey yapmam gerekir mi diye telefondaki bayan kendinden emin bir sekilde bizim sozlesmemiz btk da aktif olunca diger servis saglayici ile olan sozlesmeniz iptal olacaktir bu gorusmemizi onayladiginizda bunu kabul etmis sayilacaksiniz dedi. siz yinede superonline ile mutlaka kontak kurun isterseniz

    Süper Online ile de Vodafone ile de defalarca görüştüm her ikiside topu birbirine atıyor umarım sizin başınıza gelmez şu an benim iki aboneliğimde aktif durumda. Ben bi BTK'ya da yazayım.
  • ben 0dan fiber net aldım.aslında adsl alacaktım ama apartmanda adsl hattı yok mecburen fiber nete başvurdum. ayin 7sinde arayıp telefonla başvuruda bulundum . kuryeyi bekliyorum evde inşallah hemen gelir de hallederiz şu işi. modemi istanbuldan mi yolluyorlar yoksa her şehirde anlaşmalı yerleri var mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Be_Yourself kullanıcısına yanıt
    birsey soracagim siz superonline nin modemibi iade etmediniz mi? modemi iade ettiginizde bir evrak vermediler mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diegoforlan

    birsey soracagim siz superonline nin modemibi iade etmediniz mi? modemi iade ettiginizde bir evrak vermediler mi?

    Modemi iade için götürdüm ama aboneliğinizi iptal etmeden modemi iade almıyoruz gibi saçma birşey söylediler...

    Vodafone ile yine görüştüm adamlar ısrarla biz geçişinizi tamamlamışız bizim yapmamız gereken bir işlem yok Süper Online ile görüşün onlar aboneliğinizi iptal etmemiş diyorlar, Süper Online müşteri hizmetleri geçiş yaptığınız firma bize evrakları göndermemiş olabilir bizlik bir işlem yok diyor kafayı yiyeceğim.
  • Be_Yourself kullanıcısına yanıt
    gercekten tuaf anlam vermek mumkun degil ya. superonline ye ben kapatiyorum taahhudum de bitti kapatin dediginizde de kapatmiyorlar mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: diegoforlan

    gercekten tuaf anlam vermek mumkun degil ya. superonline ye ben kapatiyorum taahhudum de bitti kapatin dediginizde de kapatmiyorlar mi?

    Abonelik iptali için talep oluşturdular çözüm birimi arayacakmış sonra fax gönderecekmişim 7 gün içerisinde kapatılacakmış.
  • 3-4 gün daha bekliyelim bakalım
  • halen geçerli mi ?
  • Vodafone net aldığım performanslar ve o kadar şikayete rağmen adım atılmıyor.
     VodafoneNet Limitsiz Yalın İnternet 49,90 TL
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amanteramco

    Vodafone net aldığım performanslar ve o kadar şikayete rağmen adım atılmıyor.
     VodafoneNet Limitsiz Yalın İnternet 49,90 TL


    Modem sayfasından hat değerlerini yazar mısınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Be_Yourself

    quote:

    Orijinalden alıntı: diegoforlan

    gercekten tuaf anlam vermek mumkun degil ya. superonline ye ben kapatiyorum taahhudum de bitti kapatin dediginizde de kapatmiyorlar mi?

    Abonelik iptali için talep oluşturdular çözüm birimi arayacakmış sonra fax gönderecekmişim 7 gün içerisinde kapatılacakmış.

    Bana da kafa yedirttirmislerdi. Bende gecmeye calistim. Gecemedim en sonunda eski netime geri döndüm ugrasmak istemedim bu kadar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Perşembe akşamı iş çıkışı , bayisine giderek başvurdum. Sabahına Telekom ekibi geldi kontrol yaptılar. 24 saat içinde açılır büyük ihtimal dendi. Modem kargoda bekliyorum bakalım hayırlısı. Şifre vs. modemle beraber mi geliyor ki acaba ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MustafaAnıl

    Perşembe akşamı iş çıkışı , bayisine giderek başvurdum. Sabahına Telekom ekibi geldi kontrol yaptılar. 24 saat içinde açılır büyük ihtimal dendi. Modem kargoda bekliyorum bakalım hayırlısı. Şifre vs. modemle beraber mi geliyor ki acaba ?

    Modem ayarları boş geliyor
    0850'li müşteri hizmetlerini ara oradan kullanıcı adı ve şifreni cep telefonuna sms olarak gelmesini talep et
    Modem gelince 192.168.1.1 adresini tarayıcına gir
    Modem kullanıcı adı şifresi vodafone her ikiside
    İlgili yerlere kullanıcı adı ve şifreni girer bağlanırsın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Be_Yourself

    quote:

    Orijinalden alıntı: Be_Yourself

    quote:

    Orijinalden alıntı: Be_Yourself

    quote:

    Orijinalden alıntı: Be_Yourself

    quote:

    Orijinalden alıntı: Be_Yourself

    quote:

    Orijinalden alıntı: Be_Yourself

    quote:

    Orijinalden alıntı: Be_Yourself


    quote:

    Orijinalden alıntı: Be_Yourself


    quote:

    Orijinalden alıntı: Be_Yourself

    Bende SMS ile başvurdum, hayırlısı.

    Bu adamlar şaka gibi

    Süper Online Yalın ADSL taahhüt sürem dün itibari ile sona erdi bugün Vodafone nete başvurmuştum aradılar Süper Online hizmet numaramı alıp kontrol ettiler kontrol sonucu port olmadığı için geçiş yapamazsınız Türk Telekom müdürlüğüne gidip port isteğinde bulunun dediler. İSS değişiminde mevcut porta işlem yapılması lazım ben daha önce TTNET ten Süper Online nete geçtim böyle bir sorun olmadı

    Az önce tekrar başvuru için bu sefer ben Vodafone neti aradım, Allah'tan işi bilen bir beyfendi bağlandı ve bugün yukarıda ki mesajımda da yazdığım gibi bir başka temsilci ile aramda geçen diyaloğu aynen kendisine aktardım adam kendisi bile şaşırdı "nasıl böyle yanlış bilgi verip işlemlerinizi başlatmazlar" dedi. Neyse ki kendisi yardımcı oldu ve geçiş için başvuru kaydımı yaptı hatta telefonu kapattıktan 5 dakika sonra tekrar arayarak bilgileri teyit etti benimde içime sindi umuyorum ki sorun çıkmayacak

    Müşteri hizmetlerine önüne geleni alıyorlar sonra müşteriler olarak bizi yalan yanlış bilgilendiriyorlar.

    Az önce Vodafone net çözüm merkezinden arandım, adres ve iletişim bilgilerimi tekrar teyit ettiler ardından modem istemediğimi her defasında dile getirmeme rağmen modem isteğiminde görüldüğü söylendi Neyse birkez daha modem istemediğimi üstüne basa basa söyledim daha sonra Türk Telekom internet erişim numaramı istediler ama ilgili numara Süper Online online işlemlerde yazmadığı için iletemedim, kurye ile sözleşme tarafıma ulaştığında sözleşmenin üzerine bu numarayı mutlaka yazmamı söylediler.

    Bu sabah Vodafone tarafından tekrar arandım ve başvuru kaydım için arandığım söylendi Bende başvuruyu zaten yaptığımı hatta başvurudan sonra teyit için iki sefer arandığımı söyledim o zaman bilgilerinizi verin kontrol edelim dedi. İsim, numara ve TC kimlik numaramı verdim kaydı bulamadı sonra teyit etmek amaçlı falan diyerek adres bilgilerimi tekrar aldı. Bir üstte ki mesajımda bahsettiğim Türk Telekom erişim numaramı kendilerine iletmediğim için başvuruyu başlatmamış olabileceklerini söyledi ve o erişim numarasını aldı, bilgilendirileceksiniz dedi kapattı.

    Aradan 5-10 dakika geçti ve cep telefonuma mesajlar geldi, gelen mesaj içerikleri;

    1. Sipariş numarası gönderildi
    2. Başvurunuz alınmıştır
    3. Evrakları kurye getirecektir nüfus cüzdanı fotokopisini hazır bulundurun
    4. Kuryenin geleceği tarih

    Daha önce başvuru yaptığımda ve sonrasında iki kez teyit için arandığımda hiç mesaj gönderilmemişti bu sefer başvuruyu gerçekten yaptılar sanırım.

    Mesajlar geldikten birkaç saat sonrada kurye şirketi tarafından arandım, adres teyit edildi.

    Az önce kurye geldi ve gerekli evrakları imzalayarak gönderdim, bakalım geçiş işlemim kaç gün içinde tamamlanacak.

    Müşteri hizmetleri teyit için bir kez daha aradı, muhtemelen bu hafta içi geçişin tamamlanacağını söylediler.

    Akşam saat 19:30' da Vodafone net kullanıcı adı ve şifre mesaj olarak geldi daha sonra online işlemler kullanıcı adı ve şifresi gönderdildi ardından Vodafone net aboneliğiniz başlatılmıştır mesajı geldi. Böylelikle söylendiği gibi tam bir hafta da Süper Online'dan Vodafone nete geçişim tamamlanmış oldu

    Yalnız bi gariplik var oda modeme Vodafone net kullanıcı bilgilerimi girmemiş olmama rağmen Süper Online kullanıcı bilgilerim ile hâlâ internetimin aktif olması. Süper Online online işlemlere baktım aboneliğim aktif olarak görünüyor. Bunlar Süper Online aboneliğimi iptal etmeden mi yeni abonelik başlattı anlamadım ki. Teknik olarak böyle birşey mümkün değil diye biliyorum. Şu an hâlâ Süper Online kullanıcı bilgilerim ile internete bağlanabiliyorum. Belki de bugün Süper Online iptal işlemini yetiştiremediler sonuçta bu işlerle Türk Telekom teknisyenleri ilgileniyor.

    Hız testim;

     VodafoneNet Limitsiz Yalın İnternet 49,90 TL


    Vodafone ile az önce konuyla ilgili görüşme sağladım, onlar tarafından yapılacak birşey olmadığını benim Süper Online ile görüşerek aboneliğimi iptal ettirmem gerektiğini söylediler. İlk kez İSS değiştiriyor olsam neyse inanıcam ama bu benim ikinci İSS değişikliğim oldu ilk İSS değişikliğinde ben sadece imza ile yetki vermiştim gerisini yeni İSS halletmişti.

    Şimdi Süper Online müşteri hizmetlerini arayarak aboneliğimin iptalini talep edicem umarım sorun çıkmaz.

    8 Ekim'de Süper Online müşteri hizmetlerinden abonelik iptal talebi oluşturmuştum ve iptal dilekçesini fax ile göndermemi istemişlerdi, dün öğleden önce abonelik iptalini teyit için aradılar ve en kısa sürede fax göndermemi istediler bende saat 14:30 'da fax gönderdim saat 17:40 'da abonelik iptal işleminin tamamlandığına dair mesaj geldi 10 dakika sonrada mülkiyetlerinde ki modemi 10 gün içerisinde bayiye teslim etmem gerektiğini bildiren mesaj geldi.

    Ben Süper Online iptal için uğraştırır diyordum ama öyle birşey olmadı, bu kadar kolay olacağını bilseydim Pazartesi gününden bu yana Vodafone'dan medet ummaz kendi işimi kendim hallederdim.

    @diegoforlan Eğer siz de böyle bir sorunla karşılaşırsanız hiç Vodafone ile muhatap olmayın direkt Süper Online müşteri hizmetlerini arayarak iptal talebi oluşturun ve fax gönderin zaman kaybetmeyin.




  • 
Sayfa: önceki 158159160161162
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.